welke?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe dat muziekje heet dat nu op de achtergrond draait maar ook na de uuropener?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow wacht, dit is dat nummer dat Eric constant promoot? ik dacht nl dat je een beetje sarcastisch was...
Hee heb jij mijn laptop?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
Héhé mn brakke laptop is ook weer opgestart
?quote:
Coen.quote:
Ga dit eens ergens anders doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef JellieVrolijk het volgende:
Nou ik geef dit jaar mijn bijdrage aan de laatste wens van Thomas.
Thomas komt te overlijden aan longkanker. Een dakloze in dit land. Heeft zich de afgelopen jaren drugs en drankvrij weten te maken en stapje voor stapje een betaalde baan weten te bemachtigen.
Hij mocht een hondje hebben van de crisisopvang en zijn laatste wens is dat er geld komt voor de opvang van achtergelaten dieren.
Daar ga ik geld aan geven en niet aan commerciele bullshit als serious request waarbij tweederde van de opbrengst al weg is aan uitzendtijd.
ja..:) maar hij is nog niet langs gekomen ..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef mwaterl het volgende:
Hee miieejj, jij hebt De Staat aangevraagd zag ik, goede smaak!
Geen idee.quote:
nee, lekker in t weekend laten zitten, dan kan ik hem tenminste horen. of evt doordeweeksavondsquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Timur is gewoon echt de leukste in het huis op dit moment.Wat mij betreft mag hij binnen een paar jaar de plek van Paul Rabbering overnemen tussen 14-16.
Potje boksen? Lucht op, ik dacht dat jij wel een bazin was maar helaas..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fuuuuuck ik ben chagrijnig. Dan maar geen graveyards kijken dit jaar.
waarom kijk je dan niet die veiling tv terug ..:) word je weer vrolijk vanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fuuuuuck ik ben chagrijnig. Dan maar geen graveyards kijken dit jaar.
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef JellieVrolijk het volgende:
Nou ik geef dit jaar mijn bijdrage aan de laatste wens van Thomas.
Thomas komt te overlijden aan longkanker. Een dakloze in dit land. Heeft zich de afgelopen jaren drugs en drankvrij weten te maken en stapje voor stapje een betaalde baan weten te bemachtigen.
Hij mocht een hondje hebben van de crisisopvang en zijn laatste wens is dat er geld komt voor de opvang van achtergelaten dieren.
Daar ga ik geld aan geven en niet aan commerciele bullshit als serious request waarbij tweederde van de opbrengst al weg is aan uitzendtijd.
De Staatquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja..:) maar hij is nog niet langs gekomen ..
Hoezo? Verstoord het je rijkeluizen leventje? En je valse gevoel van goed doen?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Hoezo? Verstoord het je rijkeluizen leventje? En je valse gevoel van goed doen?
Ik ga dit helemaal niet ergens anders doen.
1. Ik ben niet rijk. 2. Mijn valse gevoel? Ik zit hier alleen voor de gezelligheid en sms af en toe wat voor 90ct.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Hoezo? Verstoord het je rijkeluizen leventje? En je valse gevoel van goed doen?
Ik ga dit helemaal niet ergens anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |