Ik heb The Notebook als film gezien. Geweldig!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed plan, wilde The Notebook nog kopen. Maar via eBay is dat veel goedkoper volgens mij.
Je kan die dingen zeker niet inleveren bij de supermarkt?
Edit: oh iets voor m'n kamer/kookshit is wel leuk.
Past toch bij het Britt het onderwerp.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Morpheus als je een ban wil moet je vooral tettenplaatjes posten
nee, want geen rachel macadamsquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst maar gekocht.Maar ik denk dat het boek nog 10x mooier is.
iig ook door leila kquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
deze is gecoverd door Presidents of USA volgens mij.
Ja maar google adsense enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Past toch bij het Britt het onderwerp.
Google wordt boos door tietenplaatjes. En dan geen ad's meer voor FOK!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Past toch bij het Britt het onderwerp.
En treedt daar op met dit zelfde nummerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
Die gast loopt nu toch de hoerenstraatjes van Bangkok te trollen?
ik ben niet de enige! yeuhquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Notebook. mooie film is dat. sindsdien verliefd op Rachel MacAdams...
quote:
Hey Green!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef mr-green het volgende:
haha wat een maf kind die Britt
Ik mag haar wel
Ads wat zijn dat , dingen die ik toch niet bekijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Google wordt boos door tietenplaatjes. En dan geen ad's meer voor FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |