Goed plan, wilde The Notebook nog kopen. Maar via eBay is dat veel goedkoper volgens mij.quote:
The Notebook. mooie film is dat. sindsdien verliefd op Rachel MacAdams...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed plan, wilde The Notebook nog kopen. Maar via eBay is dat veel goedkoper volgens mij.
Je kan die dingen zeker niet inleveren bij de supermarkt?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ca Plane pour Moi
Wat een heerlijke plaat![]()
![]()
Ik heb 'm laatst maar gekocht.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Notebook. mooie film is dat. sindsdien verliefd op Rachel MacAdams...
Ik heb The Notebook als film gezien. Geweldig!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed plan, wilde The Notebook nog kopen. Maar via eBay is dat veel goedkoper volgens mij.
Je kan die dingen zeker niet inleveren bij de supermarkt?
Edit: oh iets voor m'n kamer/kookshit is wel leuk.
Past toch bij het Britt het onderwerp.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Morpheus als je een ban wil moet je vooral tettenplaatjes posten
nee, want geen rachel macadamsquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst maar gekocht.Maar ik denk dat het boek nog 10x mooier is.
iig ook door leila kquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
deze is gecoverd door Presidents of USA volgens mij.
Ja maar google adsense enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Past toch bij het Britt het onderwerp.
Google wordt boos door tietenplaatjes. En dan geen ad's meer voor FOK!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Past toch bij het Britt het onderwerp.
En treedt daar op met dit zelfde nummerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
Die gast loopt nu toch de hoerenstraatjes van Bangkok te trollen?
ik ben niet de enige! yeuhquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Notebook. mooie film is dat. sindsdien verliefd op Rachel MacAdams...
quote:
Hey Green!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef mr-green het volgende:
haha wat een maf kind die Britt
Ik mag haar wel
Ads wat zijn dat , dingen die ik toch niet bekijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Google wordt boos door tietenplaatjes. En dan geen ad's meer voor FOK!
Maar wel de inkomsten van FOK! dus doe het maar niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ads wat zijn dat , dingen die ik toch niet bekijk.
Want het draait ook om jou.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonder ads geen Fokquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het viel hem nogal tegen. en later (of eerder) heeft ie nog een bijnadoodervaring gehad bij Try Before you die. hij ging gewichtloos worden en had daarvoor bepaalde medicijnen maar dat was een compleet verkeerde dosering...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef cheese. het volgende:
Wat was er met Sander in het huis gebeurd dan?
Wil je hier volgend jaar nog weer zitten te slowchatten of niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook door Sonic Youth. Verdomd geile plaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
deze is gecoverd door Presidents of USA volgens mij.
Staat boven:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
hoe heette dit nummer?
dat weet ik niet meer...maar ze is sowieso niet leuker als mijn Rachelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind de vrouw die de oude Allie speelt leuker.
Bij mij is het Firefox die steeds memory leaks heeftquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik ga nog een laatste poging doen om de laptop te herstarten ivm haperende stream... brb.
Merci beaucoupquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Staat boven:
Plastic Bertrand - Ca Plane pour Moi
en zonder fuck geen aids! nou ja...niet helemaal, maar toch.quote:
Zonder aids geen fuck gaat dan weer niet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zonder fuck geen aids! nou ja...niet helemaal, maar toch.
Gena Rowlandsquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind de vrouw die de oude Allie speelt leuker.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kunnen ze Britt er niet uit schoppen en Rinus inrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Matig helaasquote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Britt tot nu toe is..
• Leuk!
• Matig
• Irritant
• Slecht
• Lekkuuuurrrrrrrrr
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jaaa. En die man. En dan samen zo in slaap vallen omgquote:
kunnen ze allebei niet in een hok stoppen en in de fik steken?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kunnen ze Britt er niet uit schoppen en Rinus inrijden?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef WickedTunes het volgende:
Weet wat me opvalt...
Ik heb eerst 2 dagen naar MFL11 gekeken (Belgie). En nu al paar dagen naar SR11.
Publiek in Belgie is heeeel gemoedelijk. Iedereen is "U" en de sfeer is suuuuuper!!
Publiek in NL: bontkraagjes, aan de camera zitten, middelvingers, grove taal...
Dusss... oordeel zelfU is normaal in België.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Wat heeft die bijnadoodervaring te maken met glazen huis?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het viel hem nogal tegen. en later (of eerder) heeft ie nog een bijnadoodervaring gehad bij Try Before you die. hij ging gewichtloos worden en had daarvoor bepaalde medicijnen maar dat was een compleet verkeerde dosering...
Weet wat me opvalt...
Ik heb eerst 2 dagen naar MFL11 gekeken (Belgie). En nu al paar dagen naar SR11.
Publiek in Belgie is heeeel gemoedelijk. Iedereen is "U" en de sfeer is suuuuuper!!
Dusss... oordeel zelfJammer dat die niet een week eerder is, zoals in ZwitserlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet wat me opvalt...
Dusss... oordeel zelfZe zeggen ook 'ge' tegen vriendinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zet je adblocker uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef mwaterl het volgende:
Even wat anders.. ik kan spoilers niet openen, geen mensen quoten etc.
Ik gebruik chrome (maar kon het hiermee eerst wel gewoon)
Het gaat hier ook wat traag steeds. (ook chrome)quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef mwaterl het volgende:
ja, dat weet ik niet precies meer, maar ik heb dat ooit eens een keer opgevangen. Wellicht dat hij sindsdien wat zuiniger is op zijn lichaam? ik weet het niet preciesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef cheese. het volgende:
[..]
Wat heeft die bijnadoodervaring te maken met glazen huis?
adblocker uitzettenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef mwaterl het volgende:
ze hadden het beter onbeperkt shoppen kunnen noemen.quote:
Chrome werkt half met fok, heb firefox gedownload gaat als een tierelier.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef mwaterl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |