Maar wel de inkomsten van FOK! dus doe het maar niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ads wat zijn dat , dingen die ik toch niet bekijk.
Want het draait ook om jou.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonder ads geen Fokquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het viel hem nogal tegen. en later (of eerder) heeft ie nog een bijnadoodervaring gehad bij Try Before you die. hij ging gewichtloos worden en had daarvoor bepaalde medicijnen maar dat was een compleet verkeerde dosering...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef cheese. het volgende:
Wat was er met Sander in het huis gebeurd dan?
Wil je hier volgend jaar nog weer zitten te slowchatten of niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook door Sonic Youth. Verdomd geile plaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
deze is gecoverd door Presidents of USA volgens mij.
Staat boven:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
hoe heette dit nummer?
dat weet ik niet meer...maar ze is sowieso niet leuker als mijn Rachelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind de vrouw die de oude Allie speelt leuker.
Bij mij is het Firefox die steeds memory leaks heeftquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik ga nog een laatste poging doen om de laptop te herstarten ivm haperende stream... brb.
Merci beaucoupquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Staat boven:
Plastic Bertrand - Ca Plane pour Moi
en zonder fuck geen aids! nou ja...niet helemaal, maar toch.quote:
Zonder aids geen fuck gaat dan weer niet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zonder fuck geen aids! nou ja...niet helemaal, maar toch.
Gena Rowlandsquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind de vrouw die de oude Allie speelt leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |