wayoquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het viel hem nogal tegen. en later (of eerder) heeft ie nog een bijnadoodervaring gehad bij Try Before you die. hij ging gewichtloos worden en had daarvoor bepaalde medicijnen maar dat was een compleet verkeerde dosering...
chrome werkt hier prima, al sinds ik het hebquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Chrome werkt half met fok, heb firefox gedownload gaat als een tierelier.
Niks mis met chrome hier, werkt nog prima!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kunt altijd al onbeperkt shoppenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hadden het beter onbeperkt shoppen kunnen noemen.
hee jij!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niks mis met chrome hier, werkt nog prima!
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef WickedTunes het volgende:
Weet wat me opvalt...
Ik heb eerst 2 dagen naar MFL11 gekeken (Belgie). En nu al paar dagen naar SR11.
Publiek in Belgie is heeeel gemoedelijk. Iedereen is "U" en de sfeer is suuuuuper!!
Publiek in NL: bontkraagjes, aan de camera zitten, middelvingers, grove taal...
Dusss... oordeel zelfJa maar hier gooien ze geen granaten in bushokjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds laatste update heeft het moeite met fok.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niks mis met chrome hier, werkt nog prima!
Firefox is voor mij de nieuwe MSN.. het wordt met de versie kutterquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Juist niet zekerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die is ook lekker op de hoogte.
Hier schieten ze mensen overhoop.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar hier gooien ze geen granaten in bushokjes.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen probleem hier met Chrome.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sinds laatste update heeft het moeite met fok.
Ik merk het ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sinds laatste update heeft het moeite met fok.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef FZN05 het volgende:
Leuk veilingitem na vanavond:
http://www.ebay.nl/itm/Vo(...)b2495#ht_1883wt_1413
laatste poging.....je betaalt ene x-bedrag en dan kun je daarna zonder je beurs te trekken binnen 2 minuten de winkel leeghalenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je kunt altijd al onbeperkt shoppen
MSNquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Firefox is voor mij de nieuwe MSN.. het wordt met de versie kutter![]()
Mermory leaks, crashes.. pff
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef FZN05 het volgende:
Chrome FTWquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Firefox is voor mij de nieuwe MSN.. het wordt met de versie kutter![]()
Mermory leaks, crashes.. pff
Nee... http://www.youtube.com/re(...)=video_date_uploadedquote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef mwaterl het volgende:
Kan ik de klusjesmannen in Karwei al terugzien?
[..]
Ja niet meer dus, FOK! werkt niet goed meer in Chrome bij mij.quote:
filmpje van Sanders heftige TBYD:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wayo
[..]
chrome werkt hier prima, al sinds ik het heb
Jammer want jij bent daar wel een aangewezen persoon voorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef WickedTunes het volgende:
@ Green:
I know. Ben daarvan op de hoogte. Jongen (Harm den Besten) heeft die ook gedaan en draait nu bij BNN internet radio. Maar op de site staat dit:
"Wat zijn de minimumvereisten als ik in de 3FM Radio-DJ School wil komen?"
Dit zijn de vereisten in volgorde van belang:
1. Je hebt een demo van je radioprogramma en minimaal één jaar ervaring bij een lokale omroep, een regionale omroep of een internetstation.
2. Je hebt een positieve, leergierige instelling en je wilt weten of je talent hebt om een professionele DJ te worden.
3. Je bent tussen de 17 en 28 jaar oud.
4. Je bent ambitieus en houdt van 'aanpakken'.
5. Je hebt grote passie voor muziek,
6. Je hebt gevoel voor timing,
7.Je bent goed in Nederlands en Engels,
8. Je hoopt een unieke persoonlijkheid te hebben,
9. Je bent in de gelegenheid om minimaal één keer per week naar Hilversum te komen.
Ik ben te oud... of zouden ze een uitzondering maken?
Die stond er al op voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef FZN05 het volgende:
nergens last van. ruim je cookies eens opquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja niet meer dus, FOK! werkt niet goed meer in Chrome bij mij.
Ik vind het wel verrot want ik had juist Chrome gedownload omdat IEquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Wat raar dat jullie problemen hebben met Chrome, bij mij werkt het lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik gebruik het op mijn werk met Windows XP, op deze laptop met vista en op desktop met W7, nog geen problemen gehad.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel verrot want ik had juist Chrome gedownload omdat IE
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Leuk dat je dat zegt... ik zit al jaren met het idee om, als er een carr. switch aankomt, om richting radio te gaan... punt is dat je niet zomaar bij zender als 3fm komtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jammer want jij bent daar wel een aangewezen persoon voor
Misschien eens gaan kijken bij andere stations
Cher - Shoop Shoop Songquote:
lolquote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef Natha-- het volgende:
Ik had Crusified van Army of Lovers aangevraagd....gaat m niet worden denk ik
Das Pasen, niet Kerst hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef Natha-- het volgende:
Ik hoop iig van welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef Natha-- het volgende:
Ja nondeju wacht nog altijd op elstak of party animals, wij willen stampen!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
TUDUDUDUDUD DUDUDUDU DUDUDUDUDUDDU DU DU DUHH!
STAMPEENN!!!!!!! BOEM BOEM BOEM BOEM
Chase the sunquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
TUDUDUDUDUD DUDUDUDU DUDUDUDUDUDDU DU DU DUHH!
STAMPEENN!!!!!!! BOEM BOEM BOEM BOEM
1x dacht ik, of hij is tijdens het karate.. uhh voetbal nog geweest?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Zo, hoe vaak heb ik sinds 17:00 Bouncer gemist?
4-5 keerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Zo, hoe vaak heb ik sinds 17:00 Bouncer gemist?
Ja :pquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1x dacht ik, of hij is tijdens het karate.. uhh voetbal nog geweest?
NL 2 nuquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Done! Thanksquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Tourniquet het volgende:
Vul ook http://fok.3fmfan.nl/requests/ even in als je een plaatje hebt aangevraagd.
ja, lekker vrolijk!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
Ik denk.... dat dit het anthem gaat worden.
lama, is al wegquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeft toch niet altijd. Het moet iets zijn dat 'ontstaat' tijdens het verblijf in het huis. Na een aantal geforceerde anthems is dit toch wel weer een spontaan nummer.quote:
poging tot moord x50 ?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Groninger. het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurd als je lawinepijl zonder stok daar tussen het publiek gooit
Denk het ook... dankzij Cortonquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
Van mij mag het er is nog geen andere echt spraakmakende song die er echt uitspringquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
ow wacht, dit is dat nummer dat Eric constant promoot? ik dacht nl dat je een beetje sarcastisch was...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeft toch niet altijd. Het moet iets zijn dat 'ontstaat' tijdens het verblijf in het huis. Na een aantal geforceerde anthems is dit toch wel weer een spontaan nummer.
zieke geest?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Groninger. het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurd als je lawinepijl zonder stok daar tussen het publiek gooit
Heel mooi nummer.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |