Ik wil nog een keer ananas snijden in Florida voor krokodillenopvang.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhh ik ga in Berlijn koekjes bakken voor een dakloze/zwerver ofzo (heb je die in Berlijn?). Staat nog op mijn bucketlist.
vast wel.....weet alleen niet of ze koekjes lusten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhh ik ga in Berlijn koekjes bakken voor een dakloze/zwerver ofzo (heb je die in Berlijn?). Staat nog op mijn bucketlist.
Jammer dat die een beetje te lang is als topic titelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben hier om arme negers uit te lachen vanuit mijn kapitale villa terwijl ik de open haard aanmaak met briefjes van 500
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer ananas snijden in Florida voor krokodillenopvang.
Dikke plaat van Skrillex kan je lang op wachten..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
DIT en indie is nu eenmaal HOT op dit moment... steeds minder bleepjesmuziekjes![]()
Maar dikke plaat van Justice, [b]Skrillex [/b]of Scream mag wel van mij![]()
![]()
natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef miieejj het volgende:
jaah! hebben jullie dat van ajax - az gehoord en gezien !??
Erica Terpstra?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Hey die oud zwemster staat bij het glazen huis!
Precies. Ik heb ook een grondige hekel aan een paar muzieksoorten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reggae vind ik toch zo'n beetje de grootste baggermuziek die bestaat....maar ieder zn smaak natuurlijk
Nietus!!! Echt?? Op 3FM? Ik luister al vanaf 6 uur vanavondquote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef miieejj het volgende:
volgens mij is Army Of Lovers met Crucified al op de radio geweestnathaa-- had die aangevraagd
Kan ook wel een overdosis regelen maar denk niet dat mijn ouders het een goed plan vinden drugs mee te smokkelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vast wel.....weet alleen niet of ze koekjes lusten.
Wie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Hey die oud zwemster staat bij het glazen huis!
Nee, wat was er dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef miieejj het volgende:
Ik wil nog een keer fierljeppen in Frieslandquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer ananas snijden in Florida voor krokodillenopvang.
Nee, want alle filmpjes zijn van joeptjoep.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef miieejj het volgende:
Nee.. die lelijke, met ingevallen kop.. inge...... iets als je dat vrouwke in het publiek ziet weetje het meteenquote:
sjonge jonge.. blijf gewoon op dat stoeltje zitten en niet op dat veld gaan lopen ..quote:
Inge de Bruijn dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. die lelijke, met ingevallen kop.. inge...... iets als je dat vrouwke in het publiek ziet weetje het meteen
Laatste keer:quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Nietus!!! Echt?? Op 3FM? Ik luister al vanaf 6 uur vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |