Ik had geen zin m de bus te missen, er hingen nog zat... en ik was inmiddels wel enigszins pissed of dat er zoveel medewerkers rond liepen en geen één een extra kassa ging openen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:55 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Als ik een super vest had gevonden, had ik er wel voor blijven staan!
gooi je er toch nog wat bij en retour je dat weer?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen EINDELIJK het vest uit de sale in mijn maat... maar kwam ik niet aan het minimum bestelbedrag
Ja, dat vind ik meestal ook.. Maar een vriendinnetje werkt ook in een winkel, en mag ook niet zomaar een kassa openen..quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had geen zin m de bus te missen, er hingen nog zat... en ik was inmiddels wel enigszins pissed of dat er zoveel medewerkers rond liepen en geen één een extra kassa ging openen.
Te veel moeitequote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
gooi je er toch nog wat bij en retour je dat weer?
waarom dan dat bord met een extra kassa als er 4 in de rij staan? Degene die wel achter de kassa stond leek me ook niet erg vaardig gezien het tempo en dat ze steeds anderen moest roepen om te helpen...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Joell het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik meestal ook.. Maar een vriendinnetje werkt ook in een winkel, en mag ook niet zomaar een kassa openen..
Huh ik snap er niks van.. Er staat nu ineens bij verzenddatum: 21 december, en bij verzendstatus: verzondenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef VeerEli het volgende:
Gatverdamme mijne staat ook al vanaf de 16e op 'verzenddatum: 16 december' en bij verzendstatus: in behandeling.
En nog steeds niks binnen, grrr
Op donderdag komen er meestal nieuwe artikelen maar nu al 2 week ofzo niet.quote:
ik denk dat volgende week de voorjaarscollectie er op komtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op donderdag komen er meestal nieuwe artikelen maar nu al 2 week ofzo niet.
Ja die zijn leukquote:Op donderdag 22 december 2011 15:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn pakketje is binnen!![]()
Volgens mij ben ik wel happymet mijn schoentjes!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D79 97628 08005 67 1069 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Nu nog ff de trui bekijken!![]()
http://www.hm.com/nl/product/92718?article=92718-B&variant=006quote:
Ik vind het nooit leuk als collecties in winkels lang hetzelfde blijven. Maar van H&M ben ik gewend dat ze elke week wel iets erop gooien en nu al 2 week nietquote:Op donderdag 22 december 2011 12:26 schreef Nora.. het volgende:
Aja zo. Het klinkt een beetje raar om een winkel te verwijten dat ze niet elke week nieuwe kleren hebben :p
Iets met een riem en een felgekleurde ketting ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef heaven7 het volgende:
En ik vond het al lang durenSlaat idd nergens op mootje! Helaas kun je niks anders doen dan afwachten
Mijn jurkje lag dus vanmiddag in de brievenbus maar ik heb een rotlijf of die modellen van H&M sporen nietBoven zit ie strak en rond mijn middel is het een hobbezak en om mn kont zit ie goed
Maar het is een superstofje! Hoe zouden jullie em combineren? Nu is ie maar saai, ik wil er eigenlijk nog wat van proberen te maken voor ie terug moet.
Jurkje in kwestie:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2095352%2009090%2096%207118%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Waarschijnlijk dus gewoon lijmvlekjes. Is er gewoon vanaf te halen met een suèdeborst of gum.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb ik geluk met mijn maatje 38!Alleen dan weer super jammer van die vlekjes die erop zitten.
Tuurlijk, het is een schoen met een "versleten" look. Maar kleverige vlekjes die er duidelijk niet op horen, dat hoeft voor mij dan niet!
Kan ik weer een week of langer wachten op ze!
met een suédeborst? wat is een suédeborst??quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus gewoon lijmvlekjes. Is er gewoon vanaf te halen met een suèdeborst of gum.
Stomme gsmquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:44 schreef mootje1970 het volgende:
[..]
met een suédeborst? wat is een suédeborst??
Ja raar hé...zijn ze daar in Polen een hele lading bestellingen kwijt geraakt ofzo...ik zie inderdaad ook berichten van mensen die na mijn besteldatum hebben besteld en het allang nu binnen hebben. Heb inmiddels al vier keer gebelt met H&M en de verzendkosten worden dan kwijt gescholden maar ik had gewoon mijn pakket willlen hebben voor de kerst! Nu kon ik vandaag alsnog gaan shoppen...kutzooiquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:58 schreef Joell het volgende:
Nou, h&m schiet nu helemaal niet meer op zegNog nooit zo lang moeten wachten op een pakketje + dat ik die spullen ook nog met kerst nodig had.. Tja, en in de stad hadden ze die schoenen natuurlijk al niet meer >.< Gister ochtend nog gemaild naar de h&m om te vragen of ik het pakketje nog voor de kerst kon verwachten maar gewoon geen antwoord nog gehad!
Echt belachelijk gewoon!
![]()
Maar het stomme is, is dat ik de bestelling die ik een week later plaatste, al wel woensdag binnen heb gekregen
Oh nou, bij mij heeft dat er nog nooit gestaan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:08 schreef kruidkoekje het volgende:
dat schermpje is gewoon normaal hoordan duurt het even paar dagen word het geupdate, dan komt er tekst bij en dan daarna chauffeur onderweg, blablabla.
ik f5 namelijk veel en dat is heul normaal
Sorry ik heb over dat stukje definitief niet aangenomen over heen gekekenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef Joell het volgende:
[..]
Oh nou, bij mij heeft dat er nog nooit gestaan!Nah, alsnog niet met kerst binnen, dus nu maar hopen wel voor nieuwjaar
Zitten best wat leuke basics tussenquote:
Zitten een paar leuke dingen tussen!quote:
Sterktequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:40 schreef Sooph het volgende:
Net uit met mijn vriend, dus deze nieuwe artikelen komen op het perfecte moment!
Leuk leren jasje en broekquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:43 schreef Sooph het volgende:
En dat heb ik gedaan, alhoewel ik mezelf nog heb ingehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, ik wil ook een van die jasjes bestellen, maar ik weet niet of ik dat nu doe, heb het nu eigenlijk niet nodigquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:43 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahah ach, ik heb eigenlijk nooit echt iets nodig, maar hij is zo leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, ik wil ook een van die jasjes bestellen, maar ik weet niet of ik dat nu doe, heb het nu eigenlijk niet nodig
Pff wat een gedoe. En dat ze dan ook nog gaan zeuren over die kortingscodequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef VeerEli het volgende:
Pfff ik ben ook helemaal klaar met dat online bestellen..
Mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:23 schreef alors het volgende:
Deze heb ik zonet ik de winkel gepast
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097429%2015050%2056%200434%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
heel moooi
Het is nooit te laat om een blazermens te worden hequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mooi
Vind het haast jammer dat ik geen blazer-mens ben
Sommige dingen wel, andere dingen niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef Chule het volgende:
Hangt de nieuwe collectie ook al in de winkels? Leuk jurkje gezien maar wil 'm niet online bestellen.
Is dat beetje creme witte kleur?? Ik wil al heel lang zon blazer, hoop dat ze die 9 januari nog in den haag hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:23 schreef alors het volgende:
Deze heb ik zonet ik de winkel gepast
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097429%2015050%2056%200434%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
heel moooi
Dankjequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef kruidkoekje het volgende:
Sterkte spooph, vind je t heel erg?
Lees je eigen signature!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dankje
Ja, nog erger dan gisteren toen het echt uit ging
het is een beetje lichtgrijsbeige, geen poederkleur, iets grijzer, maar ook niet grijs-grijs... je moet het echt zelf zien denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Is dat beetje creme witte kleur?? Ik wil al heel lang zon blazer, hoop dat ze die 9 januari nog in den haag hebben.
Haha, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Lees je eigen signature!![]()
Dikke catalogus ontvangen! Staan wel een paar leuke dingen in..
Meh, verwarring aan mij kant en daar kon hij niet mee verder, het is beter zo, al voelt het niet zo op dit moment.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef kruidkoekje het volgende:
Ah oke dankje alors, ben benieuwd. Ben redelijk bekend in den haag
Sooph. Ahhh :hug: hoe komt t meis?sterkte. Plan je oud en nieuw wel in dat je niet jezelf gaat opvreten he!
Leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:43 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan een tijdje duren voordat je bij TNT je status kan zienquote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef SLP_ het volgende:
Meer mensen die bij Track and Trace hun status niet kunnen zien? Bij H&M staat dat het verzonden is, maar als ik dan op die link klik krijg ik een foutmelding van TNT..
Ik had het laatst ook ja, toen het pakketje al gesorteerd was enzo, het is iig de keren dat ik keek nooit op t&t gekomen terwijl het wel al bezorgd is nu.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef SLP_ het volgende:
Meer mensen die bij Track and Trace hun status niet kunnen zien? Bij H&M staat dat het verzonden is, maar als ik dan op die link klik krijg ik een foutmelding van TNT..
Oeh oeh, wil ik ook! Hoop dat ze vandaag bezorgd wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
2 gidsen gekregen vandaag, arme postbode
, had ik ookquote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef SLP_ het volgende:
Meer mensen die Track and Trace hun status niet kunnen zien? Bij H&M staat dat het verzonden is, maar als ik dan op die link klik krijg ik een foutmelding van TNT..
Thanksquote:Op woensdag 28 december 2011 11:34 schreef Joell het volgende:
[..]
, had ik ooktot iemand mij hier de tip gaf om op het nederlandse vlaggetje te klikken, toen deed die het wel.
Trouwens gister 4 boeken gekregen xD heb twee accounts en die van mn zus staan ook op ons adresarme postbode ..
wow ja dat werkt, nou dat hadden ze er ook wel even bij mogen vertellenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:34 schreef Joell het volgende:
[..]
, had ik ooktot iemand mij hier de tip gaf om op het nederlandse vlaggetje te klikken, toen deed die het wel.
Trouwens gister 4 boeken gekregen xD heb twee accounts en die van mn zus staan ook op ons adresarme postbode ..
Heb ik ook de hele week, vandaag pakketje gehad zonder dat de T&T heeft gewerkt.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef SLP_ het volgende:
Ik zag gister en vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
LeukNou wil ik ook bestellen
Ik kreeg net de nieuwe catalogus binnen en dat zag er eigenlijk best wel leuk uit! Enig idee wanneer dat in de winkel gaat verschijnen? Ik durf niet zo goed meer te bestellen zonder het in het echt gezien te hebben
Dat wist ik niet eens, thanksquote:Op woensdag 28 december 2011 11:34 schreef Joell het volgende:
[..]
sinds een paar wekenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Sinds wanneer krijg je mail als je retour is aangekomen en verwerkt?
Was ook echt een trut aan de telefoon.. Mja ik wil even kijken hoe hij zit, als het nou echt een mooi ding is hou ik hem, maar als hij ook maar een beetje tegenvalt gaat ie terugquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe. En dat ze dan ook nog gaan zeuren over die kortingscode![]()
Maar je wilde de spullen toch voor kertst? Wil je het nu dan niet gewoon allemaal annuleren?
Ook nog nooit gehadquote:
Ik zoek ook een artikel met lange levertijd, maar heb nog niks gevondenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:57 schreef alors het volgende:
Weer iemand nog een artikel met een lange levertijd?
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga voorlopig niets meer kopen, maar
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2096557%2009090%2056%202704%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
leuk!
Van die 2 dagen mag je wel 2 maanden makenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef electrocrash het volgende:
de nieuwe herencollectie van h&m is best wel simpels en te zomers voor dit weer.
weet iemand of ze binnen 2 dagen bezorgen
Een week duurt het ongeveer.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef electrocrash het volgende:
de nieuwe herencollectie van h&m is best wel simpels en te zomers voor dit weer.
Da's zelfs als ze hem direct in behandeling nemen niet haalbaarquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef electrocrash het volgende:
De schoenen waren van kunstmateriaal toch? Heb je een spray daarvoor? Zoja even die spray op een sponsje spijten en daarmee over je vlek wrijven, meestal zit daar een soort weekmiddel is en kan de vlek er makkelijk uitkomen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Eén vlekje wilt er absoluut niet uit.....Zelfs niet met gummen!
Ooh suèdine is het dus. Ja even kijken of het er misschien wel afgaat met spray voor synthetisch materiaal dan. Maar het ligt eraan, bij ons in de winkel zie je toch dat bij de goedkope schoenen wel vaker lijmvlekken erop zitten maar meestal krijg je die er wel makkelijk uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Volgens de details gaat het om 100% imitatieleer. Soort suede. Heb daar helaas helemaal niets voor in huis. Behalve dan een gum!Twee van de drie vlekken zijn eruit, maar deze wilt er gewoon absoluut niet af.
Begin erg chagerijnig te worden op H&M. Zit er dichtbij om hem wederom terug te sturen of het maar gewoon te accepteren. Is toch niet normaal dat die schoenen onder de lijmvlekken zitten?!
volgens mij wel...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef amaranta het volgende:
Mag je iets wat je in het buitenland (Belgie) hebt gekocht ruilen in Nederland??
Ja! Kan gewoonquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef amaranta het volgende:
Mag je iets wat je in het buitenland (Belgie) hebt gekocht ruilen in Nederland??
Niet meer toevoegenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:05 schreef Marrije het volgende:
Ik wilde laatst een bestelling plaatsen, maar ik kon daarna niet vinden hoe ik nog kon toevoegen. Dus alles maar uit mn mandje gegooid, opnieuw geshopt, maar toen waren er weer dingen uitverkocht dus uiteindelijk maar alles eruit gegooid.
De website is veranderd ofzo, ja waarschijnlijk al heel lang maar ik heb ook al heel lang niks meer online besteld.
Nee. De volgende dag dat de post langs gaat meestal. Geen idee welke dag dat nu is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
als er staat; verzenddatum 30-12 en daarna verzendstatus in behandeling, betekend dat ik het pakketje dan vandaag ontvang?
Ik denk pas 2 januari..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. De volgende dag dat de post langs gaat meestal. Geen idee welke dag dat nu is.
die sloffen zijn schattigquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0460_036R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2729]&set=key[height],value[3191]&set=key[x],value[773]&set=key[y],value[267]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
gekocht voor 8 euro in de winkel(10 euro sale en vandaag en morgen extra -20% op sale)
[ afbeelding ]
en deze voor 4 (sale 5 -20%)
Oeh! beiden leuk, maar die eerste isquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef Sooph het volgende:
1 van m'n twee bestellingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:
Nee haha van de Zaraquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:23 schreef kruidkoekje het volgende:
Sooph, leuk! is die broek ook van de hmHij komt me zo bekend voor
Ik denk dat ik een nieuwer setje probeer, maar ik blijf thuis met mn vriend en doe niets speciaals denk, dus dan maakt 't me weinig uit
Dankjewel haha, ik vind hem ook veel leuker dan verwachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk!!
Wat een huismusjes hier![]()
Ik blijf ook thuis vanavond, hou ook niet van vuurwerk
Heb ik ook gehad, even bellen leverde op dat die 4,90 werd teruggedraaid en dat ik korting kreeg omdat ik redelijk boos was gezien het feit dat je gewoon voor leugenaar uitgemaakt wordt.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:57 schreef Joell het volgende:
Een tijdje geleden zou ik dat ene pakketje ontvangen, nooit iets gekregen, toen had ik nog die foto laten zien wat er bij de postnl site stond.. : definitief niet aangenomen. Op de h&m site is zo'n 3 dagen later neergezet dat 'ie retour is gegaan (naar de h&m dus), nou oké irritant maar ik kon de dingen gelukkig nog opnieuw bestellen
Een week later (vandaag dus) krijg ik een acceptgiro thuisgestuurd met de mededeling; de H&M is bij jou als klant te hebben maar er is door u een pakketje nooit opgehaald. De H&M rekent hiervoor 4,90 administratiekosten en wij verzoeken u het zo snel mogelijk over te maken.
Ik zat thuis dus van![]()
![]()
![]()
Je maakt een grapje
Ik heb nooit iets gekregen, of de melding gehad dat er ergens een pakketje op te halen was dus dit slaat echt nergens op! Nou, ik verwacht nog een pakketje van de h&m maar hierna is het helemaal afgelopen met bestellen bij h&m
Ja, morgen ook maar even bellen denk ik, mooi niet dat ik ga betalenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, even bellen leverde op dat die 4,90 werd teruggedraaid en dat ik korting kreeg omdat ik redelijk boos was gezien het feit dat je gewoon voor leugenaar uitgemaakt wordt.
Maar ik had dan ook al een keer gebeld dat het mis ging (ivm retour afzender).
Bleek overigens dat het retouretiket er al op zat
Op het nederlandse vlaggetje klikkenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Skitzofrenix het volgende:
Pff,, m'n pakket is vandaag weer niet binnen gekomen. Ik wil hem volgen met zo'n trick and track dinges, maar die doet het niet
Op maandag worden sowieso geen pakketjes bezorgd door PostNL. Maar als je track&trace het nog niet doet dan kan het nog wel iets langer duren.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Skitzofrenix het volgende:
Pff,, m'n pakket is vandaag weer niet binnen gekomen. Ik wil hem volgen met zo'n trick and track dinges, maar die doet het niet
Aha, dankjewel! Nou ze zijn nog aan het sorteren!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op het nederlandse vlaggetje klikken
Volgens mij hoef je geen dubbele verzendkosten te betalen. Net als met een nalevering, dan hoef je ook geen extra verzendkosten te betalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:32 schreef VeerEli het volgende:
Pfff ik ben ook echt moe van het hele online bestellen bij H&M...
Had hier al eerder gepost dat ik een bestelling had gedaan, 1 artikel. Duurde maar en duurde maar, zag ik ineens bij mijn bestellingen staan dat hij retour was gegaan.
Ik bellen naar H&M, wisten niet wat het was maar artikel was spoorloos. Kon geen nieuwe gestuurd worden want was uitverkocht. Toen na gezeik met dat mens heeft zij voor me ingevoerd dat ik het artikel in een andere kleur kreeg, die kwam direct bij mijn bestellingen te staan.
Nu keek ik vandaag ineens erop, en staan ineens beide shirts in 2 kleuren bij 'mijn bestellingen' als verzonden; het artikel wat eerst niet aangekomen is en uitverkocht was, en hetzelfde shirt wat dus in een andere kleur verstuurd zou worden!
Nou heb ik dus dikke kans dat ze ineens allebei binnen gaan komen. Moet ik nu ook dubbel verzendkosten gaan betalen denken jullie als ik 1 van de 2 artikelen dus ga terugsturen?
Stuur je 1 artikel terug, dan betaal je de + 1 euro retourkosten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef VeerEli het volgende:
als ik een artikel terugstuur, hoef ik dan alleen maar 1 euro te storen aan H&M voor de retourskosten? En verder niks?
Wat bedoel je met de + 1 euro retourkosten en de alleen de 1 euro retourkosten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuur je 1 artikel terug, dan betaal je de + 1 euro retourkosten.
Stuur je alles terug, dan alleen de 1 euro retourkosten.
Dan betaal je geen verzendkosten, alleen die ene euroquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de + 1 euro retourkosten en de alleen de 1 euro retourkosten?
Het was maar 1 artikel dus in principe stuur ik alles terug, want het was maar 1 artikel.
Oh oke, dank je wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan betaal je geen verzendkosten, alleen die ene euro
Ah jammer..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:11 schreef alors het volgende:
Dat is gewoon een briefje met code 1304 - 5 euro korting. Niet voor in de winkel.
awwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Argh ze hebben het lekkere vest in de verkeerde kleur geleverd.
Ik heb het jurkje gepast, viel bij mij kloppend met de maat, als ik het goed herinnerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
iemand die een van deze artikelen heeft? hoe vallen ze?
hmm oke. ik heb normaal 36, maar die was uitverkocht dus heb nu zowel 34 en 38 besteld. Broek was in 36 ook uitverkocht dus heb ik nu in 38 gekocht.. ben benieuwdquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het jurkje gepast, viel bij mij kloppend met de maat, als ik het goed herinner
Schijnt een storing te zijn geweest dat niet leverbare artikelen wel gewoon besteld konden worden, misschien dat 'ie daarom is verwijderd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:36 schreef AJ187 het volgende:
Waarom wordt mijn bestelling elke keer verwijderd?In het begin dacht ik dat het kwam doordat ik onterecht die kortingscode gebruikte, maar ook al gebruik ik geen kortingscode, dan wordt m'n betelling alsnog verwijderd
Nee al die artikelen zijn gewoon beschikbaar. Misschien denken ze dat je de boel probeert op te lichten, omdat ik betalen met acceptgiro heb gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Schijnt een storing te zijn geweest dat niet leverbare artikelen wel gewoon besteld konden worden, misschien dat 'ie daarom is verwijderd.
ja leuk, ga maar even verder betogen op www.moraalsuperieur.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef NanaVonB het volgende:
ik haat h en m...stomme wegwerpmaatschapij....ik snap niet waarom jullie je allemaal zo laten beinvloeden door marketing van ketens zoals h en m..Ik bedoel is het niet gewoon een stuk fijner om spulletjes te hebben waar lang mee kan doen, wat niet na drie keer wassen lelijk wordt of kapot gaat. Is het niet veel fijner om 's ochtens je bedje uit te stappen en precies te weten wat je in je kast hebt hangen en wat waar bij past..om gewoon je eigen stijl te hebben die bij JOU past en niet elke modetrend te volgen..
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
hoezo geen geld...een artikel wat 3 jaar mee gaat tegen 100 euro of een artikel wat hooguit 3 maand mee gaat tegen 20 euro... ik wil jullie niet in het harnas jagen ofzo maar het is in ieder zijn belang dat zaken zoals h en m stoppen met bestaan...behalve de werknemers en eigenaren en aandeelhouders van h en m dan...maargoed op langere termijn EN voor je eigen portomonee
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
hoezo geen geld...een artikel wat 3 jaar mee gaat tegen 100 euro of een artikel wat hooguit 3 maand mee gaat tegen 20 euro... ik wil jullie niet in het harnas jagen ofzo maar het is in ieder zijn belang dat zaken zoals h en m stoppen met bestaan...behalve de werknemers en eigenaren en aandeelhouders van h en m dan...maargoed op langere termijn EN voor je eigen portomonee
En wat is er nu leuker dan je kast eens opruimen en dan zien: oooooooh, dat leuke truitje heb ik OOOOK nogquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef NanaVonB het volgende:
ik haat h en m...stomme wegwerpmaatschapij....ik snap niet waarom jullie je allemaal zo laten beinvloeden door marketing van ketens zoals h en m..Ik bedoel is het niet gewoon een stuk fijner om spulletjes te hebben waar lang mee kan doen, wat niet na drie keer wassen lelijk wordt of kapot gaat. Is het niet veel fijner om 's ochtens je bedje uit te stappen en precies te weten wat je in je kast hebt hangen en wat waar bij past..om gewoon je eigen stijl te hebben die bij JOU past en niet elke modetrend te volgen..
ik vind het juist heerlijk om duurdere, designer items van bv chanel te combineren met goedkopere dingen van h&mquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Ja, ieder zo zijn dingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Ik heb een broek aan die me ¤30 kostte.. Drie jaar geleden gekocht bij H&M, zeer vaak gedragen en ziet er nog perfect uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Ik heb een spijkerbroek van de H&M, die heb ik al 6 jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb een broek aan die me ¤30 kostte.. Drie jaar geleden gekocht bij H&M, zeer vaak gedragen en ziet er nog perfect uitJe klinkt trouwens erg bitter, misschien moet je daar eens aan werken.
Die haat jegens een winkel, dat is niet normaal, hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef NanaVonB het volgende:
ik haat h en m...stomme wegwerpmaatschapij
Ik weet wat ik in mijn kast heb hangen en ik doe niet mee aan modetrends en koop alleen wat ik leuk vind.quote:Is het niet veel fijner om 's ochtens je bedje uit te stappen en precies te weten wat je in je kast hebt hangen en wat waar bij past..om gewoon je eigen stijl te hebben die bij JOU past en niet elke modetrend te volgen..
Misschien moet je even een aluhoedje vouwen. Niet een hoedje gaan kopen he, dat is slecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Spijkerstof is spijkerstof! Ik heb broeken die het drievoudige van een H&Mspijkerbroek kosten en ik kan niet zeggen dat ze systematisch langer meegaan. Waarom meer betalen als het onnodig is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een spijkerbroek van de H&M, die heb ik al 6 jaar. Alleen verbleekt, verder nog perfect!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef NanaVonB het volgende:
Vrouw naar mijn hart.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Diesel een goed merk noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef heaven7 het volgende:
Pff ook dure merken gaan tegenwoordig echt geen jaren meer mee hoorHeb me eens laten verleiden tot het kopen van een Diesel shirtje (met 90% korting
) en dat ding had na 1 keer wassen al een gat! En ja, ik had echt goed gewassen
Nee dan mijn H&M slobberbroek die ik al 3,5 jaar elke avond aan heb en een tientje kostte, nog helemaal perfect in orde
Jacob Cohen is een goed voorbeeld hiervan. Broeken van 200 euro of meer, maar van absolute ruk kwaliteit. Ik haal uitsluitend mijn spijkerbroeken bij de H&M en die zijn geheel naar mijn wens. Goede kwaliteit van stof en qua stikkwaliteit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Spijkerstof is spijkerstof! Ik heb broeken die het drievoudige van een H&Mspijkerbroek kosten en ik kan niet zeggen dat ze systematisch langer meegaan. Waarom meer betalen als het onnodig is?
Natuurlijk hebben duurdere merken, kleinere boetiekjes of vintage kleding ook weer hun charme.
ik vind duurdere spijkerbroeken (diesel, nudie, levi's, etc. ) vaker fijner omdat ze niet zo uitrekken als je ze draagtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Spijkerstof is spijkerstof! Ik heb broeken die het drievoudige van een H&Mspijkerbroek kosten en ik kan niet zeggen dat ze systematisch langer meegaan. Waarom meer betalen als het onnodig is?
Natuurlijk hebben duurdere merken, kleinere boetiekjes of vintage kleding ook weer hun charme.
dankquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Vrouw naar mijn hart.Klinkt een beetje als oud geld, iets wat ik kan waarderen.
Ik kan mensen met een eigen stijl altijd waarderen i.p.v. die tutjes die elk half jaar de hele H&M collectie kopen.
Ik haal alleen mijn spijkerbroeken bij de H&M, bevalt beter de bijv. Jacob Cohen, verder is het dikke k#t kwaliteit en geen porum. Die vrouwen die niet verder dan de H&M collectie komen zijn ook altijd een beetje treurig, geen enkel sartoriaal besef. Hetzelfde geldt voor de mannen trouwens.
[..]
Diesel een goed merk noemen.Dat is het al jaaaaaren niet meer.
[..]
Jacob Cohen is een goed voorbeeld hiervan. Broeken van 200 euro of meer, maar van absolute ruk kwaliteit. Ik haal uitsluitend mijn spijkerbroeken bij de H&M en die zijn geheel naar mijn wens. Goede kwaliteit van stof en qua stikkwaliteit.
Ga je gillen van h en m tassen die van bijna 100 procent plastic gemaakt zijn? t zijn nog net geen wegwerptasjes.. Ik heb 1 tas die ik echt altijd bij me draag, die is van suede, hij verkleurt bijna niet, vlekken gaan er op de een of andere manier vanzelf uit, ik flikker m neer op de grond als ik de kroeg in ga en hij blijft nog steeds mooi...Daarnaast heb ik geen gedoe met hengsels die loslaten of verslijten of een voering die stuk waardoor je telkens spullen kwijt bent. Hij was 140 euro en ik heb m al een jaar..dat kan ECHT NIET met een h en m tas..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn halve kast hangt vol met H&M en ik kan je garanderen dat het meeste er al jaren hangt. En zeker geen mode-items, want het grootste deel van de collecties vind ik foeilelijk. Jeans zijn favoriet, alleen al daarom mag de H&M nooit verdwijnen.
Ik zag in de winkel (waar ik overigens vaak bijna gillend weer wegloop) een aantal erg leuke tassen. maar ja, ik heb al zo veel tassen
Ik heb mijn h&m tas al meer dan een jaar en gebruik hem elke dag als ik naar het werk moetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ga je gillen van h en m tassen die van bijna 100 procent plastic gemaakt zijn? t zijn nog net geen wegwerptasjes.. Ik heb 1 tas die ik echt altijd bij me draag, die is van suede, hij verkleurt bijna niet, vlekken gaan er op de een of andere manier vanzelf uit, ik flikker m neer op de grond als ik de kroeg in ga en hij blijft nog steeds mooi...Daarnaast heb ik geen gedoe met hengsels die loslaten of verslijten of een voering die stuk waardoor je telkens spullen kwijt bent. Hij was 140 euro en ik heb m al een jaar..dat kan ECHT NIET met een h en m tas..
ja prima niets mee aan de hand, dat terwijl ik een tas had van fris en company ofzo iets en die was binnen een paar maanden kapot.. En dat terwijl die mij 80 euro had gekostquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef NanaVonB het volgende:
en ziet ie er nog steeds mooi uit? want dat kan ik nou weer niet geloven...net als die winterjas van 3 jaar...
Ik had er ook een van dat merk! En alhoewel hij aan de buitenkant heel mooi bleef, was de binnenkant in notime gescheurd. Maar leuk was hij welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja prima niets mee aan de hand, dat terwijl ik een tas had van fris en company ofzo iets en die was binnen een paar maanden kapot.. En dat terwijl die mij 80 euro had gekost
friis en company...dan noem je ook wel een merk...dat is dezelfde troep als h en m...ik heb het over merken die mooi blijven geen plastic merken...of het hoeven geen eens merken te zijn wat mij part is het vintage..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja prima niets mee aan de hand, dat terwijl ik een tas had van fris en company ofzo iets en die was binnen een paar maanden kapot.. En dat terwijl die mij 80 euro had gekost
Maar wat is volgens jou dan wel een goed merk?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
friis en company...dan noem je ook wel een merk...dat is dezelfde troep als h en m...ik heb het over merken die mooi blijven geen plastic merken...of het hoeven geen eens merken te zijn wat mij part is het vintage..
Precies die merken die hier genoemd worden zie ik ook niet als "echte" merken. Zelfde geldt voor mannen die aankomen met Hilfiger, Boss, Van Bommel etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
friis en company...dan noem je ook wel een merk...dat is dezelfde troep als h en m...ik heb het over merken die mooi blijven geen plastic merken...of het hoeven geen eens merken te zijn wat mij part is het vintage..
Leuke discussie dit.quote:
Cowboys bijvoorbeeld...want dat wordt alleen maar mooier met de jaren...net als superdry bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:22 schreef Jurk het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou dan wel een goed merk?
De mannen truien van H&M zijn mwoah, de broeken erg goed. De shirts etc. zijn pure bagger en het moest verboden worden om die te verkopen. Hard katoen, plastic knopen, verkeerde boorden etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb H&M jeans die na een jaar of 3 nog steeds goed zijn, truien en vestjes die er na 2 seizoenen veel dragen nog perfect uit zienen ze hebben me in de sale iets van 8 euro gekost
. Jeans heb ik sowieso van echt allerlei merken, die van de H&M doen niet onder voor de rest
De kwaliteit wisselt binnen H&M wel erg, vind ik. Mijn truien van LOGG zijn nog mooi na veel dragen/wassen, maar zo'n zelfde model van Divided zat na 1x dragen al onder de pluisjes. Er zijn gewoon goede en minder goede artikelen bij.
Dit dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb H&M jeans die na een jaar of 3 nog steeds goed zijn, truien en vestjes die er na 2 seizoenen veel dragen nog perfect uit zienen ze hebben me in de sale iets van 8 euro gekost
. Jeans heb ik sowieso van echt allerlei merken, die van de H&M doen niet onder voor de rest
De kwaliteit wisselt binnen H&M wel erg, vind ik. Mijn truien van LOGG zijn nog mooi na veel dragen/wassen, maar zo'n zelfde model van Divided zat na 1x dragen al onder de pluisjes. Er zijn gewoon goede en minder goede artikelen bij.
Open er lekker een topic overquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:57 schreef NanaVonB het volgende:
ach naast de kwaliteit moet je even nagaan over hoe er geproduceerd wordt en de hoeveelheid...en kijk eens hoeveel je in je kast hebt hangen wat je alleen gekocht hebt omdat het goedkoop is? Omdat je iets wou hebben, kopen om te bezitten.. Wat daar mee fout is? Een heleboel... Hoeveel mensen (voornamelijk vrouwen) kopen wat ze eigenlijk niet echt willen hebben, of op dat moment wel maar zodra dat koop geluk weg is doen ze er niks meer mee...En dan de volgende vraag hoe marketeers daar op inspelen...natuurlijk mag je zelf weten waar je je geld aan uitgeeft...maar wel bewust...en ik kan me niet voorstellen dat mensen in hun volle bewustzijn een shirtje van 3 euro van de h en m kopen omdat ze het daadwerkelijk nodig hebben en echt geld besparen...
Wat ben jij een zeurpiet zeg. Alsof je alleen maar kleding moet kopen wanneer het ''nodig'' is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:57 schreef NanaVonB het volgende:
ach naast de kwaliteit moet je even nagaan over hoe er geproduceerd wordt en de hoeveelheid...en kijk eens hoeveel je in je kast hebt hangen wat je alleen gekocht hebt omdat het goedkoop is? Omdat je iets wou hebben, kopen om te bezitten.. Wat daar mee fout is? Een heleboel... Hoeveel mensen (voornamelijk vrouwen) kopen wat ze eigenlijk niet echt willen hebben, of op dat moment wel maar zodra dat koop geluk weg is doen ze er niks meer mee...En dan de volgende vraag hoe marketeers daar op inspelen...natuurlijk mag je zelf weten waar je je geld aan uitgeeft...maar wel bewust...en ik kan me niet voorstellen dat mensen in hun volle bewustzijn een shirtje van 3 euro van de h en m kopen omdat ze het daadwerkelijk nodig hebben en echt geld besparen...
wat klink jij verbitterd zeg. Laat iedereen toch lekker in zijn waarde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ga je gillen van h en m tassen die van bijna 100 procent plastic gemaakt zijn? t zijn nog net geen wegwerptasjes.. Ik heb 1 tas die ik echt altijd bij me draag, die is van suede, hij verkleurt bijna niet, vlekken gaan er op de een of andere manier vanzelf uit, ik flikker m neer op de grond als ik de kroeg in ga en hij blijft nog steeds mooi...Daarnaast heb ik geen gedoe met hengsels die loslaten of verslijten of een voering die stuk waardoor je telkens spullen kwijt bent. Hij was 140 euro en ik heb m al een jaar..dat kan ECHT NIET met een h en m tas..
En het is H&M niet h en mquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef NanaVonB het volgende:
het is trouwens heeft gekost....niet had gekost
Ik heb zo'n tassentic dat ik niet eens tien jaar met een tas wil doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
En jij hebt niks in je huis wat gemaakt is door kinderhandjes of dat je alleen maar hebt omdat je het leuk vond? knap hoor, dat doet niemand je naquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:57 schreef NanaVonB het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeurpiet zeg. Alsof je alleen maar kleding moet kopen wanneer het ''nodig'' is.
Wat is er mis met kleding kopen omdat je het LEUK vind en omdat je een uitgebreide garderobe wil? Ik vind het heerlijk om zoveel keuze te hebben als ik in mijn kast kijk.
En echt niet alles is van H&M, bij lange na niet, maar ik ga echt geen 70 euro voor een topje betalen waar ik misschien wel 5 jaar mee kan doen, omdat ik het juist leuk vind om steeds nieuwe dingen te kopen. Dus ja, dan is het erg leuk dat H&M kleding bied die lekker goedkoop is en die héél veel mensen ook nog eens leuk vinden.
Snap niet waarom je je er zo over opwindt, zo kan je ook gaan zeiken over mensen die 500 euro voor een jurkje betalen of 700 euro voor een broek, want die mensen zijn er ook.
Als zij het ervoor over hebben en het kunnen doen, wie ben ik dan om daarover te zeiken?
Net zoals dat dus ook voor de mensen geldt die graag goedkope kleding van de H&M kopen, of de kwaliteit nou wel of niet goed zou zijn.
Anders wrijf je de arrogantie even uit je doppen en dan had je gelezen dat ik DUUR merk zeg en niet GOED merk. Tief ff lekker opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Diesel een goed merk noemen.Dat is het al jaaaaaren niet meer.
[..]
Nou applaus, ik denk dat we vannacht allemaal tot bezinning komen en morgen genezen wakker worden en noooooit meer zomaar iets kopen omdat het leuk is en goed te betalen. Als de wereld jou nou niet had!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef NanaVonB het volgende:
kijk dit is het m nou net. Ik voel me niet verheven...ik ben alleen bewuster met wat ik koop. De rest wat je schrijft is niet echt van toepassing maar hebt je zelf ingevuld om je een beeld van mij te vormen wat nergens op slaat. Ik wil jullie niet aanvallen of mezelf boven jullie verheffen, juist helemaal niet. Het enige wat ik wil bereiken is een beetje bewustwording onder die koopgekte. Ik erger me namelijk aan dat vunzige koopgedrag, dat koopjesgejaag..Vreselijk vind ik het. Niet iedereen hoeft zich persoonlijk te verantwoorden waarom hij of zij aankopen bij deze keten doet, maar hoop wel dat je inziet voor wat voor maatschapij je kiest als je daar shopt..
waarbij je er wel meteen vanuit gaat dat wij allemaal niet bewust bezig zijn en maar kopen om het kopen en ons dus meteen een in jouw ogen heel negatieve stempel op plaktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef NanaVonB het volgende:
kijk dit is het m nou net. Ik voel me niet verheven...ik ben alleen bewuster met wat ik koop. De rest wat je schrijft is niet echt van toepassing maar hebt je zelf ingevuld om je een beeld van mij te vormen wat nergens op slaat. Ik wil jullie niet aanvallen of mezelf boven jullie verheffen, juist helemaal niet. Het enige wat ik wil bereiken is een beetje bewustwording onder die koopgekte. Ik erger me namelijk aan dat vunzige koopgedrag, dat koopjesgejaag..Vreselijk vind ik het. Niet iedereen hoeft zich persoonlijk te verantwoorden waarom hij of zij aankopen bij deze keten doet, maar hoop wel dat je inziet voor wat voor maatschapij je kiest als je daar shopt..
Ik dacht dat het om stijl ging? Maar alles is toch een stijl. El cheapo, doe maar duur, allegaartje, alles op elkaar afgestemd, laatste mode, tijdloos. Een combi van dat alles. Alles is een stijl en daarmee eigen stijl, of je die nou deelt met miljoenen anderen of niet. En kwaliteit maakt voor een groep mensen gewoon niet zo veel uit, of heeft niet prioriteit 1. Prima toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:22 schreef Jurk het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou dan wel een goed merk?
En waarom is het slecht als er op de prijzen gelet wordt? Heb jij inzicht in mijn financiële situatie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef NanaVonB het volgende:
Ik erger me namelijk aan dat vunzige koopgedrag, dat koopjesgejaag.
Jij hebt het erover dat alles wat jij koopt (niet bij de H&M, wel heel duur) beter is en dat wij zo slecht bezig zijn omdat we bij die oh zo verderfelijke winkel kopen. Dat is gewoon niet zo. Er zijn al vele voorbeelden gegeven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef NanaVonB het volgende:
Ik wil jullie niet aanvallen of mezelf boven jullie verheffen, juist helemaal niet.
Don't feed the troll.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
En waarom is het slecht als er op de prijzen gelet wordt? Heb jij inzicht in mijn financiële situatie?
[..]
Jij hebt het erover dat alles wat jij koopt (niet bij de H&M, wel heel duur) beter is en dat wij zo slecht bezig zijn omdat we bij die oh zo verderfelijke winkel kopen. Dat is gewoon niet zo. Er zijn al vele voorbeelden gegeven.
Bewustwording is prima hoor. Ik denk ook vaak 3 keer na voor ik iets koop, maar misschien moet jij je ook eens bewust worden van jouw houding?
En nu is er veel te veel aandacht naar zo iemand gegaan die dat niet verdient. Ik doe het zelf ook.![]()
Je schaamt je voor je eigen sekse? Dat zegt dan weer genoeg over jou.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:45 schreef NanaVonB het volgende:
ach laat ook maar, dan voelen jullie je toch lekker beledigd, er is 1 persoon die me wel snapt en dat is een jongen...soms schaam ik me gewoon voor mijn eigen sekse.. zo onnozel af en toe
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Je kan alles wat niet in de sale is gewoon doen toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef heaven7 het volgende:
Zo, er geldt een hoop niet voor die lullige 10%
Een hoop nietjes vind ik hoorquote:Deze korting geldt alleen op nieuwe bestellingen bij hm.com. De korting geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen of kortingen, niet voor afgeprijsde artikelen of artikelen met actieprijzen en geldt niet voor artikelen van de designersamenwerking. Deze korting geldt niet in de winkels.
140 euro voor een tas... of je hebt te veel geld of je koopt de komende tien jaren geen tas meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Maar het komt allemaal op hetzelfde neer,quote:
Ik heb een tas van 160 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Deliah het volgende:
[..]
140 euro voor een tas... of je hebt te veel geld of je koopt de komende tien jaren geen tas meer.
Ook niet als je bij Track & Trace op het Nederlandse vlaggetje klikt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef electronique het volgende:
mijn bestelling is verzonden maar kan hem niet volgen
Zou wel moeten vind ik, anders zou ik het opnieuw bestellen en de rest terugsturen als het verschil voldoende is. Is voor hen alleen maar meer werk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef electronique het volgende:
Jawel, dankje
ik heb vorige week dingen besteld, die nu alweer afgeprijsd zijn. Als ik daarvoor mail, krijg ik die korting wel nog?
Ik heb vergelijkbare van twee jaar terug en ben erg te spreken over kwaliteit en pasvorm eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Danielle83 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D88%2095722%2009090%2008%203305%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Heeft iemand deze toevallig? Ik twijfel een beetje aan de kwaliteit, maar vind ze wel tof
Heb ik dus ook! Staat op status verzonden, maar idd geen track & trace...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef electronique het volgende:
mijn bestelling is verzonden maar kan hem niet volgen
Oeps. Dankje!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:56 schreef farfallina het volgende:
[..]
Ook niet als je bij Track & Trace op het Nederlandse vlaggetje klikt?
Netjes!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:52 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]
En nu hopen dat alles tegenvalt... Hoewel 90 euro voor het geheel op zich niet verkeerd is.
Schijnbaar niet...quote:
Ja dat vroeg ik me ook af... Heb de hele boel op 4 januari besteld, is nu net aangekomen in het sorteercentrum ..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef eenleukenaam het volgende:
ga nou IN BEHANDELING! waar wachten ze op![]()
![]()
Dit inderdaad!! Niks zo leuk als op een regenachtige zondag je kast ''opruimen'' (lees: Alles eruit pakken en jubelen).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
En wat is er nu leuker dan je kast eens opruimen en dan zien: oooooooh, dat leuke truitje heb ik OOOOK nog.
nee ik heb en besteld, maar hij is nog niet in behandeling... Trend valt meestal wat ruimer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand hoe deze irl valt?
Als je het artikel retourneert in de winkel welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik las iets van als je het artikel niet wil, je dan niet je geld terug krijgt maar een tegoedbon? Klopt dit inderdaad?
Zal wel hetzelfde verhaal zijn als met concertkaartjes: je gooit ze in je mandje, checkt uit en ze zijn alweer verdwenen/verkocht en staan 10 minuten later op Marktplaats...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef MaLo het volgende:
http://www.hm.com/nl/versace-cruise#collection/ladies
Wat lekker zoet. Maar ik ga dus echt niet 19 januari om 10:00 uur klaar zitten om iets te scoren
Dat is wel iets om op te letten ja, andere kleuren van hetzelfde product hebben soms gewoon heel andere samenstellingen qua stof...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:43 schreef kruidkoekje het volgende:
Oh wat een naaistreek is dit. Kreeg men 2e huispak,jumpsuit binnen. Die met foto's was hartstikke dun, kreeg ik die grijze met stippen binnen en die was dus wel met joggingstof gevoerd.. Stom zeg, en op de site staat er nog wel dat de samenstelling 60 katoen, 40 polyester is. Dat klopt al niet want bij mijn print is het 100 % katoen, en die van grijze stippen is 80 proc katoen en 20 polyester..
Ja dat merkte ik ,i k denk hee waarom is deze veel dikker. DIe andere is hartstikke dun. Balen zeg want voor die andere heb ik wel 40 euro neer geteld.. En nu was ie in de aanbieding voor 25 euroquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel iets om op te letten ja, andere kleuren van hetzelfde product hebben soms gewoon heel andere samenstellingen qua stof...
Ik heb ze in het bruin. Ze zijn heel mooi maar ze zitten toch iets minder fijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Danielle83 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D88%2095722%2009090%2008%203305%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Heeft iemand deze toevallig? Ik twijfel een beetje aan de kwaliteit, maar vind ze wel tof
Heb je ook geen bevestigingsmailtjes meer? Volgens mij staan daar ook artikelnummers in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Is er een mogelijkheid het artikelnumer ergens op labeltjes in kleding terug te vinden? Een shirtje uit de vorige collectie vind ik wel heeeeeeel erg fijn en is door het vele dragen aan vervanging toe. In tussentijd heb ik helaas nog wat bestellingen geplaatst dus in mijn bestelgeschiedenis staat 'ie niet meer. Help?
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand hoe deze irl valt?
heb ik ook wel eens gehad dat er wat miste, ingevuld en bij mij geloofden ze het gewoon..quote:Op zondag 15 januari 2012 08:01 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb 1 ding niet in mn pakketje zittenhoe zit dat eigenlijk, want je moet invullen op t lijstje dat t ontbreekt, maar gelooft de hm je daarop?
Heb t idee dat ze dan toch zo zijn van "nee hoor zat er wel in", dus je moet betalen.
Weet iemand dat? Dit is voor t eerst dat ik 1 artikel mis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |