Je schaamt je voor je eigen sekse? Dat zegt dan weer genoeg over jou.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:45 schreef NanaVonB het volgende:
ach laat ook maar, dan voelen jullie je toch lekker beledigd, er is 1 persoon die me wel snapt en dat is een jongen...soms schaam ik me gewoon voor mijn eigen sekse.. zo onnozel af en toe
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Je kan alles wat niet in de sale is gewoon doen toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef heaven7 het volgende:
Zo, er geldt een hoop niet voor die lullige 10%
Een hoop nietjes vind ik hoorquote:Deze korting geldt alleen op nieuwe bestellingen bij hm.com. De korting geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen of kortingen, niet voor afgeprijsde artikelen of artikelen met actieprijzen en geldt niet voor artikelen van de designersamenwerking. Deze korting geldt niet in de winkels.
140 euro voor een tas... of je hebt te veel geld of je koopt de komende tien jaren geen tas meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ga je gillen van h en m tassen die van bijna 100 procent plastic gemaakt zijn? t zijn nog net geen wegwerptasjes.. Ik heb 1 tas die ik echt altijd bij me draag, die is van suede, hij verkleurt bijna niet, vlekken gaan er op de een of andere manier vanzelf uit, ik flikker m neer op de grond als ik de kroeg in ga en hij blijft nog steeds mooi...Daarnaast heb ik geen gedoe met hengsels die loslaten of verslijten of een voering die stuk waardoor je telkens spullen kwijt bent. Hij was 140 euro en ik heb m al een jaar..dat kan ECHT NIET met een h en m tas..
Maar het komt allemaal op hetzelfde neer,quote:
Ik heb een tas van 160 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Deliah het volgende:
[..]
140 euro voor een tas... of je hebt te veel geld of je koopt de komende tien jaren geen tas meer.
Ook niet als je bij Track & Trace op het Nederlandse vlaggetje klikt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef electronique het volgende:
mijn bestelling is verzonden maar kan hem niet volgen
Zou wel moeten vind ik, anders zou ik het opnieuw bestellen en de rest terugsturen als het verschil voldoende is. Is voor hen alleen maar meer werk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef electronique het volgende:
Jawel, dankje
ik heb vorige week dingen besteld, die nu alweer afgeprijsd zijn. Als ik daarvoor mail, krijg ik die korting wel nog?
Ik heb vergelijkbare van twee jaar terug en ben erg te spreken over kwaliteit en pasvorm eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Danielle83 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D88%2095722%2009090%2008%203305%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Heeft iemand deze toevallig? Ik twijfel een beetje aan de kwaliteit, maar vind ze wel tof
Heb ik dus ook! Staat op status verzonden, maar idd geen track & trace...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef electronique het volgende:
mijn bestelling is verzonden maar kan hem niet volgen
Oeps. Dankje!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:56 schreef farfallina het volgende:
[..]
Ook niet als je bij Track & Trace op het Nederlandse vlaggetje klikt?
Netjes!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:52 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]
En nu hopen dat alles tegenvalt... Hoewel 90 euro voor het geheel op zich niet verkeerd is.
Schijnbaar niet...quote:
Ja dat vroeg ik me ook af... Heb de hele boel op 4 januari besteld, is nu net aangekomen in het sorteercentrum ..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef eenleukenaam het volgende:
ga nou IN BEHANDELING! waar wachten ze op![]()
![]()
Dit inderdaad!! Niks zo leuk als op een regenachtige zondag je kast ''opruimen'' (lees: Alles eruit pakken en jubelen).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
En wat is er nu leuker dan je kast eens opruimen en dan zien: oooooooh, dat leuke truitje heb ik OOOOK nog.
nee ik heb en besteld, maar hij is nog niet in behandeling... Trend valt meestal wat ruimer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand hoe deze irl valt?
Als je het artikel retourneert in de winkel welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik las iets van als je het artikel niet wil, je dan niet je geld terug krijgt maar een tegoedbon? Klopt dit inderdaad?
Zal wel hetzelfde verhaal zijn als met concertkaartjes: je gooit ze in je mandje, checkt uit en ze zijn alweer verdwenen/verkocht en staan 10 minuten later op Marktplaats...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef MaLo het volgende:
http://www.hm.com/nl/versace-cruise#collection/ladies
Wat lekker zoet. Maar ik ga dus echt niet 19 januari om 10:00 uur klaar zitten om iets te scoren
Dat is wel iets om op te letten ja, andere kleuren van hetzelfde product hebben soms gewoon heel andere samenstellingen qua stof...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:43 schreef kruidkoekje het volgende:
Oh wat een naaistreek is dit. Kreeg men 2e huispak,jumpsuit binnen. Die met foto's was hartstikke dun, kreeg ik die grijze met stippen binnen en die was dus wel met joggingstof gevoerd.. Stom zeg, en op de site staat er nog wel dat de samenstelling 60 katoen, 40 polyester is. Dat klopt al niet want bij mijn print is het 100 % katoen, en die van grijze stippen is 80 proc katoen en 20 polyester..
Ja dat merkte ik ,i k denk hee waarom is deze veel dikker. DIe andere is hartstikke dun. Balen zeg want voor die andere heb ik wel 40 euro neer geteld.. En nu was ie in de aanbieding voor 25 euroquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel iets om op te letten ja, andere kleuren van hetzelfde product hebben soms gewoon heel andere samenstellingen qua stof...
Ik heb ze in het bruin. Ze zijn heel mooi maar ze zitten toch iets minder fijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef Danielle83 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D88%2095722%2009090%2008%203305%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Heeft iemand deze toevallig? Ik twijfel een beetje aan de kwaliteit, maar vind ze wel tof
Heb je ook geen bevestigingsmailtjes meer? Volgens mij staan daar ook artikelnummers in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Is er een mogelijkheid het artikelnumer ergens op labeltjes in kleding terug te vinden? Een shirtje uit de vorige collectie vind ik wel heeeeeeel erg fijn en is door het vele dragen aan vervanging toe. In tussentijd heb ik helaas nog wat bestellingen geplaatst dus in mijn bestelgeschiedenis staat 'ie niet meer. Help?
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand hoe deze irl valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |