Zoals bekend, Donatella Versace heeft ook een lentecollectie voor H&M ontworpen. Deze collectie is eind januari 2012 te koop. Inmiddels zijn de volgende plaatjes op het internet verschenen. Veel prints met fruit in combinatie met Versace goud bling bling. Het is niet mijn ding, maar ik vind het beter dan de huidige H&M Versace collectie en waarvan sommige kledingstukken alweer in de sale zijn beland.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 11-01-2012 20:07:00 ]
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Leuk nachtponnetje wel, dat witte gevalletje met dat fruit erop.
Maar even serieus, dit is al net zo lelijk als die najaarscollectie van Versace, gewoon spuuglelijk. Als er "Zeeman" of "Hema" op had gestaan zou echt geen mens het kopen!
Witte skinny jeans. Echt stijlvol, bij zo'n gemiddelde Nederlandse maat 42-kont.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP) "The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"