Ik zoek ook een artikel met lange levertijd, maar heb nog niks gevondenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:57 schreef alors het volgende:
Weer iemand nog een artikel met een lange levertijd?
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga voorlopig niets meer kopen, maar
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2096557%2009090%2056%202704%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
leuk!
Van die 2 dagen mag je wel 2 maanden makenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef electrocrash het volgende:
de nieuwe herencollectie van h&m is best wel simpels en te zomers voor dit weer.
weet iemand of ze binnen 2 dagen bezorgen
Een week duurt het ongeveer.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef electrocrash het volgende:
de nieuwe herencollectie van h&m is best wel simpels en te zomers voor dit weer.
Da's zelfs als ze hem direct in behandeling nemen niet haalbaarquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef electrocrash het volgende:
De schoenen waren van kunstmateriaal toch? Heb je een spray daarvoor? Zoja even die spray op een sponsje spijten en daarmee over je vlek wrijven, meestal zit daar een soort weekmiddel is en kan de vlek er makkelijk uitkomen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Eén vlekje wilt er absoluut niet uit.....Zelfs niet met gummen!
Ooh suèdine is het dus. Ja even kijken of het er misschien wel afgaat met spray voor synthetisch materiaal dan. Maar het ligt eraan, bij ons in de winkel zie je toch dat bij de goedkope schoenen wel vaker lijmvlekken erop zitten maar meestal krijg je die er wel makkelijk uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Volgens de details gaat het om 100% imitatieleer. Soort suede. Heb daar helaas helemaal niets voor in huis. Behalve dan een gum!Twee van de drie vlekken zijn eruit, maar deze wilt er gewoon absoluut niet af.
Begin erg chagerijnig te worden op H&M. Zit er dichtbij om hem wederom terug te sturen of het maar gewoon te accepteren. Is toch niet normaal dat die schoenen onder de lijmvlekken zitten?!
volgens mij wel...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef amaranta het volgende:
Mag je iets wat je in het buitenland (Belgie) hebt gekocht ruilen in Nederland??
Ja! Kan gewoonquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef amaranta het volgende:
Mag je iets wat je in het buitenland (Belgie) hebt gekocht ruilen in Nederland??
Niet meer toevoegenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:05 schreef Marrije het volgende:
Ik wilde laatst een bestelling plaatsen, maar ik kon daarna niet vinden hoe ik nog kon toevoegen. Dus alles maar uit mn mandje gegooid, opnieuw geshopt, maar toen waren er weer dingen uitverkocht dus uiteindelijk maar alles eruit gegooid.
De website is veranderd ofzo, ja waarschijnlijk al heel lang maar ik heb ook al heel lang niks meer online besteld.
Nee. De volgende dag dat de post langs gaat meestal. Geen idee welke dag dat nu is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
als er staat; verzenddatum 30-12 en daarna verzendstatus in behandeling, betekend dat ik het pakketje dan vandaag ontvang?
Ik denk pas 2 januari..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. De volgende dag dat de post langs gaat meestal. Geen idee welke dag dat nu is.
die sloffen zijn schattigquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0460_036R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2729]&set=key[height],value[3191]&set=key[x],value[773]&set=key[y],value[267]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
gekocht voor 8 euro in de winkel(10 euro sale en vandaag en morgen extra -20% op sale)
[ afbeelding ]
en deze voor 4 (sale 5 -20%)
Oeh! beiden leuk, maar die eerste isquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef Sooph het volgende:
1 van m'n twee bestellingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:
Nee haha van de Zaraquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:23 schreef kruidkoekje het volgende:
Sooph, leuk! is die broek ook van de hmHij komt me zo bekend voor
Ik denk dat ik een nieuwer setje probeer, maar ik blijf thuis met mn vriend en doe niets speciaals denk, dus dan maakt 't me weinig uit
Dankjewel haha, ik vind hem ook veel leuker dan verwachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk!!
Wat een huismusjes hier![]()
Ik blijf ook thuis vanavond, hou ook niet van vuurwerk
Heb ik ook gehad, even bellen leverde op dat die 4,90 werd teruggedraaid en dat ik korting kreeg omdat ik redelijk boos was gezien het feit dat je gewoon voor leugenaar uitgemaakt wordt.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:57 schreef Joell het volgende:
Een tijdje geleden zou ik dat ene pakketje ontvangen, nooit iets gekregen, toen had ik nog die foto laten zien wat er bij de postnl site stond.. : definitief niet aangenomen. Op de h&m site is zo'n 3 dagen later neergezet dat 'ie retour is gegaan (naar de h&m dus), nou oké irritant maar ik kon de dingen gelukkig nog opnieuw bestellen
Een week later (vandaag dus) krijg ik een acceptgiro thuisgestuurd met de mededeling; de H&M is bij jou als klant te hebben maar er is door u een pakketje nooit opgehaald. De H&M rekent hiervoor 4,90 administratiekosten en wij verzoeken u het zo snel mogelijk over te maken.
Ik zat thuis dus van![]()
![]()
![]()
Je maakt een grapje
Ik heb nooit iets gekregen, of de melding gehad dat er ergens een pakketje op te halen was dus dit slaat echt nergens op! Nou, ik verwacht nog een pakketje van de h&m maar hierna is het helemaal afgelopen met bestellen bij h&m
Ja, morgen ook maar even bellen denk ik, mooi niet dat ik ga betalenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, even bellen leverde op dat die 4,90 werd teruggedraaid en dat ik korting kreeg omdat ik redelijk boos was gezien het feit dat je gewoon voor leugenaar uitgemaakt wordt.
Maar ik had dan ook al een keer gebeld dat het mis ging (ivm retour afzender).
Bleek overigens dat het retouretiket er al op zat
Op het nederlandse vlaggetje klikkenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Skitzofrenix het volgende:
Pff,, m'n pakket is vandaag weer niet binnen gekomen. Ik wil hem volgen met zo'n trick and track dinges, maar die doet het niet
Op maandag worden sowieso geen pakketjes bezorgd door PostNL. Maar als je track&trace het nog niet doet dan kan het nog wel iets langer duren.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Skitzofrenix het volgende:
Pff,, m'n pakket is vandaag weer niet binnen gekomen. Ik wil hem volgen met zo'n trick and track dinges, maar die doet het niet
Aha, dankjewel! Nou ze zijn nog aan het sorteren!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op het nederlandse vlaggetje klikken
Volgens mij hoef je geen dubbele verzendkosten te betalen. Net als met een nalevering, dan hoef je ook geen extra verzendkosten te betalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:32 schreef VeerEli het volgende:
Pfff ik ben ook echt moe van het hele online bestellen bij H&M...
Had hier al eerder gepost dat ik een bestelling had gedaan, 1 artikel. Duurde maar en duurde maar, zag ik ineens bij mijn bestellingen staan dat hij retour was gegaan.
Ik bellen naar H&M, wisten niet wat het was maar artikel was spoorloos. Kon geen nieuwe gestuurd worden want was uitverkocht. Toen na gezeik met dat mens heeft zij voor me ingevoerd dat ik het artikel in een andere kleur kreeg, die kwam direct bij mijn bestellingen te staan.
Nu keek ik vandaag ineens erop, en staan ineens beide shirts in 2 kleuren bij 'mijn bestellingen' als verzonden; het artikel wat eerst niet aangekomen is en uitverkocht was, en hetzelfde shirt wat dus in een andere kleur verstuurd zou worden!
Nou heb ik dus dikke kans dat ze ineens allebei binnen gaan komen. Moet ik nu ook dubbel verzendkosten gaan betalen denken jullie als ik 1 van de 2 artikelen dus ga terugsturen?
Stuur je 1 artikel terug, dan betaal je de + 1 euro retourkosten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef VeerEli het volgende:
als ik een artikel terugstuur, hoef ik dan alleen maar 1 euro te storen aan H&M voor de retourskosten? En verder niks?
Wat bedoel je met de + 1 euro retourkosten en de alleen de 1 euro retourkosten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuur je 1 artikel terug, dan betaal je de + 1 euro retourkosten.
Stuur je alles terug, dan alleen de 1 euro retourkosten.
Dan betaal je geen verzendkosten, alleen die ene euroquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de + 1 euro retourkosten en de alleen de 1 euro retourkosten?
Het was maar 1 artikel dus in principe stuur ik alles terug, want het was maar 1 artikel.
Oh oke, dank je wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan betaal je geen verzendkosten, alleen die ene euro
Ah jammer..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:11 schreef alors het volgende:
Dat is gewoon een briefje met code 1304 - 5 euro korting. Niet voor in de winkel.
awwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Argh ze hebben het lekkere vest in de verkeerde kleur geleverd.
Ik heb het jurkje gepast, viel bij mij kloppend met de maat, als ik het goed herinnerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
iemand die een van deze artikelen heeft? hoe vallen ze?
hmm oke. ik heb normaal 36, maar die was uitverkocht dus heb nu zowel 34 en 38 besteld. Broek was in 36 ook uitverkocht dus heb ik nu in 38 gekocht.. ben benieuwdquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het jurkje gepast, viel bij mij kloppend met de maat, als ik het goed herinner
Schijnt een storing te zijn geweest dat niet leverbare artikelen wel gewoon besteld konden worden, misschien dat 'ie daarom is verwijderd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:36 schreef AJ187 het volgende:
Waarom wordt mijn bestelling elke keer verwijderd?In het begin dacht ik dat het kwam doordat ik onterecht die kortingscode gebruikte, maar ook al gebruik ik geen kortingscode, dan wordt m'n betelling alsnog verwijderd
Nee al die artikelen zijn gewoon beschikbaar. Misschien denken ze dat je de boel probeert op te lichten, omdat ik betalen met acceptgiro heb gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Schijnt een storing te zijn geweest dat niet leverbare artikelen wel gewoon besteld konden worden, misschien dat 'ie daarom is verwijderd.
ja leuk, ga maar even verder betogen op www.moraalsuperieur.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef NanaVonB het volgende:
ik haat h en m...stomme wegwerpmaatschapij....ik snap niet waarom jullie je allemaal zo laten beinvloeden door marketing van ketens zoals h en m..Ik bedoel is het niet gewoon een stuk fijner om spulletjes te hebben waar lang mee kan doen, wat niet na drie keer wassen lelijk wordt of kapot gaat. Is het niet veel fijner om 's ochtens je bedje uit te stappen en precies te weten wat je in je kast hebt hangen en wat waar bij past..om gewoon je eigen stijl te hebben die bij JOU past en niet elke modetrend te volgen..
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
hoezo geen geld...een artikel wat 3 jaar mee gaat tegen 100 euro of een artikel wat hooguit 3 maand mee gaat tegen 20 euro... ik wil jullie niet in het harnas jagen ofzo maar het is in ieder zijn belang dat zaken zoals h en m stoppen met bestaan...behalve de werknemers en eigenaren en aandeelhouders van h en m dan...maargoed op langere termijn EN voor je eigen portomonee
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
hoezo geen geld...een artikel wat 3 jaar mee gaat tegen 100 euro of een artikel wat hooguit 3 maand mee gaat tegen 20 euro... ik wil jullie niet in het harnas jagen ofzo maar het is in ieder zijn belang dat zaken zoals h en m stoppen met bestaan...behalve de werknemers en eigenaren en aandeelhouders van h en m dan...maargoed op langere termijn EN voor je eigen portomonee
En wat is er nu leuker dan je kast eens opruimen en dan zien: oooooooh, dat leuke truitje heb ik OOOOK nogquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef NanaVonB het volgende:
ik haat h en m...stomme wegwerpmaatschapij....ik snap niet waarom jullie je allemaal zo laten beinvloeden door marketing van ketens zoals h en m..Ik bedoel is het niet gewoon een stuk fijner om spulletjes te hebben waar lang mee kan doen, wat niet na drie keer wassen lelijk wordt of kapot gaat. Is het niet veel fijner om 's ochtens je bedje uit te stappen en precies te weten wat je in je kast hebt hangen en wat waar bij past..om gewoon je eigen stijl te hebben die bij JOU past en niet elke modetrend te volgen..
ik vind het juist heerlijk om duurdere, designer items van bv chanel te combineren met goedkopere dingen van h&mquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Ja, ieder zo zijn dingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Ik heb een broek aan die me ¤30 kostte.. Drie jaar geleden gekocht bij H&M, zeer vaak gedragen en ziet er nog perfect uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Ik heb een spijkerbroek van de H&M, die heb ik al 6 jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb een broek aan die me ¤30 kostte.. Drie jaar geleden gekocht bij H&M, zeer vaak gedragen en ziet er nog perfect uitJe klinkt trouwens erg bitter, misschien moet je daar eens aan werken.
Die haat jegens een winkel, dat is niet normaal, hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef NanaVonB het volgende:
ik haat h en m...stomme wegwerpmaatschapij
Ik weet wat ik in mijn kast heb hangen en ik doe niet mee aan modetrends en koop alleen wat ik leuk vind.quote:Is het niet veel fijner om 's ochtens je bedje uit te stappen en precies te weten wat je in je kast hebt hangen en wat waar bij past..om gewoon je eigen stijl te hebben die bij JOU past en niet elke modetrend te volgen..
Misschien moet je even een aluhoedje vouwen. Niet een hoedje gaan kopen he, dat is slecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Spijkerstof is spijkerstof! Ik heb broeken die het drievoudige van een H&Mspijkerbroek kosten en ik kan niet zeggen dat ze systematisch langer meegaan. Waarom meer betalen als het onnodig is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een spijkerbroek van de H&M, die heb ik al 6 jaar. Alleen verbleekt, verder nog perfect!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:46 schreef NanaVonB het volgende:
Vrouw naar mijn hart.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef NanaVonB het volgende:
Diesel een goed merk noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef heaven7 het volgende:
Pff ook dure merken gaan tegenwoordig echt geen jaren meer mee hoorHeb me eens laten verleiden tot het kopen van een Diesel shirtje (met 90% korting
) en dat ding had na 1 keer wassen al een gat! En ja, ik had echt goed gewassen
Nee dan mijn H&M slobberbroek die ik al 3,5 jaar elke avond aan heb en een tientje kostte, nog helemaal perfect in orde
Jacob Cohen is een goed voorbeeld hiervan. Broeken van 200 euro of meer, maar van absolute ruk kwaliteit. Ik haal uitsluitend mijn spijkerbroeken bij de H&M en die zijn geheel naar mijn wens. Goede kwaliteit van stof en qua stikkwaliteit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Spijkerstof is spijkerstof! Ik heb broeken die het drievoudige van een H&Mspijkerbroek kosten en ik kan niet zeggen dat ze systematisch langer meegaan. Waarom meer betalen als het onnodig is?
Natuurlijk hebben duurdere merken, kleinere boetiekjes of vintage kleding ook weer hun charme.
ik vind duurdere spijkerbroeken (diesel, nudie, levi's, etc. ) vaker fijner omdat ze niet zo uitrekken als je ze draagtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Spijkerstof is spijkerstof! Ik heb broeken die het drievoudige van een H&Mspijkerbroek kosten en ik kan niet zeggen dat ze systematisch langer meegaan. Waarom meer betalen als het onnodig is?
Natuurlijk hebben duurdere merken, kleinere boetiekjes of vintage kleding ook weer hun charme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |