quote:Cyndi Lauper performs a couple of her biggest songs along with a track from her recent Blues album 'Memphis Blues', accompanied by legendary US electric blues harmonica player Charlie Musselwhite.
Jessie J, who made her TV debut back on Later with Jools in 2010, returns to crown her successful year with her signature tune 'Price Tag'.
Barefoot pop princess of the 1960s Sandie Shaw performs her two No 1 singles including 1964's 'Always Something There To Remind Me'.
Californian soul singer Aloe Blacc performs songs from his 'Good Times' LP including massive hit and sing-a-long number 'I Need A Dollar'.
James Morrison performs a track from his recent No 1 album 'The Awakening', plus a song by one of his musical idols, Mr. Stevie Wonder.
The Vaccines storm through some of their great surf-pop tunes from their debut album 'What Did You Expect From The Vaccines?'
Miami Soul-queen Betty Wright jets over to reprise her 70s classics 'Clean Up Woman' and 'Shoorah! Shoorah!' and to debut a track from her latest album 'Betty Wright - The Movie'.
Caro Emerald performs from Holland with a number from her best seller 'Deleted Scenes From The Cutting Room Floor'.
Buddy Greco swings his way through a couple of standards including his take on 'The Lady Is A Tramp'.
And Dublin's own queen of rockabilly Imelda May ensures you jive your way into the New Year, along with Illinois' Pokey Lafarge and the South City Three.
All this, and the band of the 1st Battalion Scots Guards ready to blow in the New Year in the traditional way.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
the vaccines leuk
[tong80 modus]
Kurt Cobain was fan van ze
[/tong80 modus]
Heb net die nieuwe cd van haar binnengehengeld, deed me meteen denken aan Amy W.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:23 schreef Karina het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar Cyndi Lauper
Ik wil juist de oude liedjes horenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb net die nieuwe cd van haar binnengehengeld, deed me meteen denken aan Amy W.
dit dusquote:Op woensdag 21 december 2011 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van de line-up maar het zal wel weer gezellig zijn.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb net die nieuwe cd van haar binnengehengeld, deed me meteen denken aan Amy W.
Als in illegaal downloadenquote:
Daar moeten wij lang voor overwerken Bluezziequote:Op donderdag 22 december 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Oooooooooooh, ach joh ze verdient genoeg
Checkquote:Op woensdag 21 december 2011 09:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben er weer klaar voor.
Doc, kom er maar in.
* golfer zwaait alvast naar Doc en z'n (grote) meiden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef Doc het volgende:
Check
Nu de meiden wat groter zijn zal ik waarschijnlijk wat minder dan wel wat later 'live' in dit topic te vinden zijn
Die worden nog wel beroemd door hun gitaarspel. Of door hun voetbalkwaliteiten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer zwaait alvast naar Doc en z'n (grote) meiden.
FF pissen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef rubje het volgende:
Moet je wel iets zinnigs op dit topic toevoegen tong...
En dan ?quote:
Woon je bij mij in de straat? Ik heb alle ramen dicht en nog is het een teringherrie. En de buurman moet nog met zijn chinese rol beginnen...quote:Op zondag 1 januari 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt niks zo met Hootenanny, er wordt hier allejezus veel en hard vuurwerk afgestoken.
Nee, ik woon een stukje oostelijker. Tussen Wibautstraat en Oosterpark.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Woon je bij mij in de straat? Ik heb alle ramen dicht en nog is het een teringherrie.
Geluid staat hier vol openquote:Op zondag 1 januari 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt niks zo met Hootenanny, er wordt hier allejezus veel en hard vuurwerk afgestoken.
Ik zit op 4 hoog, die vuurpijlen klappen ter hoogte van mijn raamquote:Op zondag 1 januari 2012 00:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Geluid staat hier vol openAlleen carbiet lijkt er bovenuit te komen.
2 hoog. Het valt hier naar beneden en knalt her hoogte van mijn raamquote:Op zondag 1 januari 2012 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit op 4 hoog, die vuurpijlen klappen ter hoogte van mijn raam
Ik ook maar er ligt een gracht tussen en de overburen zijn rustigquote:Op zondag 1 januari 2012 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit op 4 hoog, die vuurpijlen klappen ter hoogte van mijn raam
Ze zullen er maar een illegale bom onder zetten en de pot zit volquote:Op zondag 1 januari 2012 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Er staat hier aan de overkant een Dixi... die hadden ze beter even weg kunnen halen
Allemaal Poolse poep door de straatquote:Op zondag 1 januari 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zullen er maar een illegale bom onder zetten en de pot zit vol![]()
![]()
Woon je tegenover de Chinees ? Dan kun je je lol wel opquote:Op zondag 1 januari 2012 00:33 schreef Karina het volgende:
Hij mislukte volgens mij, de laatste harde knal bleef uit
Shit, ze hebben er nog eentjedie zijn ze nu aan het klaarleggen.
Nee, tokkieburenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon je tegenover de Chinees ? Dan kun je je lol wel op
LaFargequote:
Klinkt lekker, kon het eerst niet goed hoeren, maar na het skuiten van de balkonramen en de balkondeur gaat het wel weer..quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
Beste wensen allemaal
Ik heb nu ineens zin in wiskey
Geen vis dusquote:Op zondag 1 januari 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
Hij lust gen garnalen zalm en kreeft.
De rookworst wotdt gaar
Doc waar blijf je ?
Eens!quote:
Ook de beste wensen marc, en de rest ook natuurlijk...quote:Op zondag 1 januari 2012 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
Beste wensen allemaal
Ik heb nu ineens zin in wiskey
Cindi Lauperquote:Op zondag 1 januari 2012 00:46 schreef Greys het volgende:
Wie heb ik al gemist?![]()
CarO komt nog?
Gelukkig nieuwjaar
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 00:46 schreef Greys het volgende:
Wie heb ik al gemist?![]()
CarO komt nog?
Gelukkig nieuwjaar
Die zag ik ja, die ouwe ventquote:Op zondag 1 januari 2012 00:46 schreef wdn het volgende:
Big Bands
Och die muts valt wel mee als je net die gele broek hebt gezien
Wrecking bar, ra ra ra. Zeer kort nummer. Kijk 't overigens niet, maar ik zat net even te steggelen met m'n pa hoe die ondertiteling toch zo snel en correct kan zijn. Heeft dat te maken met een kleine tijdsachterstand tussen Engeland en Nederland?quote:
Bij live in de BBC zit er een paar minuten marge tussen waarin ze snel de ondertitel tikkenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wrecking bar, ra ra ra. Zeer kort nummer. Kijk 't overigens niet, maar ik zat net even te steggelen met m'n pa hoe die ondertiteling toch zo snel en correct kan zijn. Heeft dat te maken met een kleine tijdsachterstand tussen Engeland en Nederland?
Vandaarquote:Op zondag 1 januari 2012 00:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij live in de BBC zit er een paar minuten marge tussen waarin ze snel de ondertitel tikken
CARO
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar ook last van heb.Maar met een BigBand is alles beter.
Ik drink geen alcohol dus kan vertellen dat behalve de Vaccines alles erg goed is.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:51 schreef Karina het volgende:
ik vind nu alles leuk geloof ik
Gelukkig Nieuwjaar Cindy
Meestal meerdere nummers.quote:
Cindy Lauper zou meer dan 1 nummer doen (3 meen ik) dus die komt wel terug hoop ik.quote:
Meer dan 15 jaar in Big Bands gespeeld. Is een geweldig gevoel als zo'n band, 20 man sterk in één groove zit.quote:
Tofquote:Op zondag 1 januari 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan 15 jaar in Big Bands gespeeld. Is een geweldig gevoel als zo'n band, 20 man sterk in één groove zit.
Cool lijkt me dat als je een instrument speelt iddquote:Op zondag 1 januari 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan 15 jaar in Big Bands gespeeld. Is een geweldig gevoel als zo'n band, 20 man sterk in één groove zit.
Beter dan ze was, volgens mij. Meer soulquote:Op zondag 1 januari 2012 01:03 schreef Greys het volgende:
Die is me nog een partij goed bij stem he?
1ste singeltje: 10CC Dreadlock Holidays.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
Mijn allerallerallereerste casettebandje als kind was van Cyndi
echt hequote:
1953 uit mijn hoofdquote:Op zondag 1 januari 2012 01:07 schreef Greys het volgende:
Wat een energie, wat een feest
Hoe oud is ze inmiddels?
Ook even gedaan.quote:
Jeen van den Berg in de zomerquote:
Als het niet meer was, dat belooft nog wat voor de openingsceremonie OS 2012quote:Op zondag 1 januari 2012 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook even gedaan.
Echt crisis hoor. Daar ging voor een paar miljoen pond de lucht in.
Zoek 'Rock and Roll party' van Jeff Beck maar eens op. Daar zit ze in.quote:
Fiesta Mexicana Cultquote:Op zondag 1 januari 2012 01:12 schreef Karina het volgende:
Oh wauw Betty Wright
Tonight is the Night![]()
Rex Gildo op ZDF![]()
Die stond stijf van de zenuwenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Vergeleken met de andere dames heeft Caro wel een nogal stijve stage-performance.
Ik heb nog 3 flessen Prosecco in de ijskastquote:Op zondag 1 januari 2012 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 min. bubbels en dan .....
Ik mag niet meer rijden ...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 flessen Prosecco in de ijskast
Jij ook gelukkig nieuwjaar, ken je van naam alleen, maar dat geldt voor de meeste hierquote:Op zondag 1 januari 2012 01:18 schreef Doc het volgende:
Tong80, Golfer, Bluezzy, een gelukkig nieuwjaar!!!!
Voor de andere ook, maar jullie ken ik niet persoonlijk
Ik ook niet zo, vandaar de Prosecco.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dan eindelijk, ruim drie jaar nadat ik op m'n werk een fles had gekregen, de Piper-Heidsieck maar eens opengemaakt. Ik hou niet zo van champagne, eigenlijk.
Is dat zo?quote:
Hey wij zijn hier altiiiiiiiiiiiiiiijdquote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik ga wel even het fobo bekijken of je gelijk hebt
Ik kom tegenwoordig nogh maar drie of vier keer per jaar op Fok! maar een van die kern is tradioneel dit topicquote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar, ken je van naam alleen, maar dat geldt voor de meeste hier
Had ik al begrepen, ik voel me een indringerquote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig nogh maar drie of vier keer per jaar op Fok! maar een van die kern is tradioneel dit topic
Ye'r welcome - volgens mij was je vorig jaar er ook alquote:Op zondag 1 januari 2012 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik al begrepen, ik voel me een indringer
Ben je wel meteen weer nuchterquote:Op zondag 1 januari 2012 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Adam-Z is me op dit uur net iets te ver vanuit Geuzenveld
Oh had ik zeker net zoveel op als nu, ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Ye'r welcome - volgens mij was je vorig jaar er ook al
Ik had haar eerder van 1937 ingeschat.quote:
Echt nietquote:Op zondag 1 januari 2012 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Cindy heeft dus nog maar 6 jaar voordat ze zo klinkt ....
Da's een heerlijke wandeliing als je in goed gezelschap van een of meer vrienden en flessen champy bentquote:Op zondag 1 januari 2012 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Adam-Z is me op dit uur net iets te ver vanuit Geuzenveld
Een vriend van mij liep vanaf de Zeedijk naar Amsterdam Noord over de Schellingwouderbrug met zijn dronken kop en helemaal blut van het gokkenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's een heerlijke wandeliing als je in goed gezelschap van een of meer vrienden en flessen champy bent
die doet ze zometeen ook nogquote:
Ik ga ook wel eens een blokje om. Laatst eens uitgerekend dat dat blokje 13 km wasquote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriend van mij liep vanaf de Zeedijk naar Amsterdam Noord over de Schellingwouderbrug met zijn dronken kop en helemaal blut van het gokken
Ja en dus ... Ben niet blut maar een andere keer misschienquote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriend van mij liep vanaf de Zeedijk naar Amsterdam Noord over de Schellingwouderbrug met zijn dronken kop en helemaal blut van het gokken
Dealquote:Op zondag 1 januari 2012 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dus ... Ben niet blut maar een andere keer misschien
Hee, maar jij hoeft het grote water niet over. Alleen de hoofdweg naar beneden en je bent erquote:Op zondag 1 januari 2012 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dus ... Ben niet blut maar een andere keer misschien
Ja weet ik ook wel, Zuid is groot en niet iedereen loopt daar gelukkig in 3-delig.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dealen Zuid is helemaal niet zo sjiek hoor, valt best mee
Hij is van 1926quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Karina het volgende:
Ik ken deze meneer niet, maar de muziek is weer top.
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Karina het volgende:
Als ik dit hoor mis ik Sinatraquote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Karina het volgende:
Uiteraardquote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is van 1926
"Lady is a tramp" ken je denk ik wel
Shmoooooooooooooopy!!!!!!! Ook jij een gelukkig nieuwjaar!!!!quote:
Hij gaat het straks zingen volgens de set listquote:Op zondag 1 januari 2012 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
UiteraardIk dacht dat ,dat van Dean Martin was.
Tegenwoordig is west al zelf zuid:+quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, Zuid is groot en niet iedereen loopt daar gelukkig in 3-delig.
Maar doen we![]()
don't mention the warquote:
Ze doet nog een nummer als het goed isquote:Op zondag 1 januari 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje laat, maar wat was Cyndi Lauper geweldig. Ze is zo gek als een deur en daarmee helemaal zichzelf. Vijftig jaar oud en je nergens van aantrekken en dansen alsof je 20 bent. Groot respect
I mentioned it once but I think I got away with it!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, Zuid is groot en niet iedereen loopt daar gelukkig in 3-delig.
Maar doen we![]()
Doc-dude!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Shmoooooooooooooopy!!!!!!! Ook jij een gelukkig nieuwjaar!!!!
(lang leve tradities)
Dankjewel, jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 01:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doc-dude!
Een supergoed en gezond 2012 voor jou en je vrouwen, tong, bluezz en golfer en iedereen in dit topiekje.
Mayhem heet het 2de albumquote:
Ik las net in het vorig topic (jaar geleden) dat jouw oudste toen aan de Hyves zat). En nu zit mijn oudste te twitteren ...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doc-dude!
Een supergoed en gezond 2012 voor jou en je vrouwen, tong, bluezz en golfer en iedereen in dit topiekje.
Net gechecked - en je was er vorig jaar niet bij - maar je bent de ballotage commissie gepasseerd en dus welkomquote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh had ik zeker net zoveel op als nu, ik kan het me niet herinneren
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Net gechecked - en je was er vorig jaar niet bij - maar je bent de ballotage commissie gepasseerd en dus welkom
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik las net in het vorig topic (jaar geleden) dat jouw oudste toen aan de Hyves zat). En nu zit mijn oudste te twitteren ...![]()
Mooi de oude garde zo af en toe te treffenGaat-ie lekker met alles?
Is dit niet van Stevie WOnder?quote:Op zondag 1 januari 2012 01:44 schreef Doc het volgende:
Ik dacht dat ik een hekel aan de muziek van dze gast had - maar dit is zeer goed. En dat ligt niet aan de drank (denk ik ....)
Ja.quote:
Dat vind ik ook altijd het mooie van de reguliere programma's van Jools, muzikanten die op elkaars muziek uit hun dak gaan.quote:
Betty Wright swingt bij elk nummer.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd het mooie van de reguliere programma's van Jools, muzikanten die op elkaars muziek uit hun dak gaan.
Oh jaquote:Op zondag 1 januari 2012 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wright. Betty White is die Golden Girl
Jij ook de beste wensen voor jou en de jouwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:45 schreef shmoopy het volgende:
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.
Verder zijn wij nog steeds enorm in Avenged Sevenfold (ik niet in de laatste plaats vanwege de zangert) en pubert het hier gestaag door. Ik met alleen maar mannen, en jij met alleen maar vrouwen, dat hebben we toch een beetje gek verdeeld.
Wrightquote:Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt, dus ik kijk ook al lang weer ... Betty ?
Mijn oudste kreeg eerder in de nacht een bier aangeboden (van een vaag typ), maar wist die subtiel maar zeker te weigeren. Ik hoefde als vader nog niet in te grijpen, maar het wordt steeds 'lastiger'quote:Op zondag 1 januari 2012 01:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.
Verder zijn wij nog steeds enorm in Avenged Sevenfold (ik niet in de laatste plaats vanwege de zangert) en pubert het hier gestaag door. Ik met alleen maar mannen, en jij met alleen maar vrouwen, dat hebben we toch een beetje gek verdeeld.
Minstens 10 jaar wachten heb ik ze gezegd (en nu hopen dat ze luisterenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen voor jou en de jouwen.
Voor je het weet zit je ook met een kleinkind op schoot naar Jools te kijken.
Da's best nog een dikke gitaar, een 50-er jaren ES-175, en Jools is niet zo groot.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:59 schreef Karina het volgende:
Houdt Jools die gitaar nou een beetje raar vast? Of heb ik er gewoon geen verstand van?
Geef mij maar Duquote:Op zondag 1 januari 2012 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig dat ik het van de week zag bij Ali B.
Na haar 1e zei Jools dat ze nog een keer kwamquote:Op zondag 1 januari 2012 02:00 schreef Doc het volgende:
Komt Caro nog? Iemand had hier een 'setlist'...
Ja komt nog 1x.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:00 schreef Doc het volgende:
De BBC site helpt niet echt helaas...quote:Op zondag 1 januari 2012 02:00 schreef Doc het volgende:
Zo tof dat ze voetbalt.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Mijn oudste kreeg eerder in de nacht een bier aangeboden (van een vaag typ), maar wist die subtiel maar zeker te weigeren. Ik hoefde als vader nog niet in te grijpen, maar het wordt steeds 'lastiger'Op het ogenblik wint bij haar voetbal het van de muziek - daar is ze wat fanatieker in. Maar The vacines vond ze nog wel steeds tof. Qua muziek staat de laatste dagen overal in het huis op "high rotation"
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zo tof dat ze voetbalt.Muziek ga ik als Jools afgelopen is even beluisteren.
(en de jongste vroeg heel schalks hoe oud jouw dochters zijn, het kleine schurkje)
Daar hadden wij het ook net over, ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:05 schreef wdn het volgende:
64 en dan zoiets aan doen
Caro komt denk ik hierna.
Ja en die doet ze straks ook nog blijkbaarquote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit Puppet on a string Sandy Shaw?
Looks me wellquote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit Puppet on a string Sandy Shaw?
De oudste is 15 en de jongste 12. Ik heb net even gezegd dat wij jaarlijkse gezins-updates hebben hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:06 schreef Doc het volgende:
[..]oudste is over een maand 14 - jongste niet lang daarna 13. Hoe oud zijn jouw mannen nou?
gemistquote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Karina het volgende:
Die opmerking over Jeremy Clarckson
ok spelling fout denk ik
Is ook een traditie toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
De oudste is 15 en de jongste 12. Ik heb net even gezegd dat wij jaarlijkse gezins-updates hebben hier.
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Should have been shot by his own family ( of iets in die richting).
in front of his or by his own or my family.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Should have been shot by his own family ( of iets in die richting).
In de jonge uitvoering dan wel ... jaquote:Op zondag 1 januari 2012 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Cyndi lijkt een beetje op Molly Sugden, Mrs. Slocombe uit Are you being served?
Half uurtje geleden welquote:
Al heb ik geen idee waar dit op slaat.twitter:caroemerald twitterde op zondag 01-01-2012 om 01:47:18@HuubWStapel @christoruijs niks kwijt, ik ben er nog hoor! ;-) reageer retweet
"HuubWStapel Waanzinnig mooi #2012 gewenst! Top dat buitenlandse succes van @caroemerald, maar zo raken we haar in NL wel kwijt :-("quote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Half uurtje geleden welAl heb ik geen idee waar dit op slaat.twitter:caroemerald twitterde op zondag 01-01-2012 om 01:47:18@HuubWStapel @christoruijs niks kwijt, ik ben er nog hoor! ;-) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |