Tegenwoordig is west al zelf zuid:+quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, Zuid is groot en niet iedereen loopt daar gelukkig in 3-delig.
Maar doen we![]()
don't mention the warquote:
Ze doet nog een nummer als het goed isquote:Op zondag 1 januari 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje laat, maar wat was Cyndi Lauper geweldig. Ze is zo gek als een deur en daarmee helemaal zichzelf. Vijftig jaar oud en je nergens van aantrekken en dansen alsof je 20 bent. Groot respect
I mentioned it once but I think I got away with it!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, Zuid is groot en niet iedereen loopt daar gelukkig in 3-delig.
Maar doen we![]()
Doc-dude!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Shmoooooooooooooopy!!!!!!! Ook jij een gelukkig nieuwjaar!!!!
(lang leve tradities)
Dankjewel, jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 01:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doc-dude!
Een supergoed en gezond 2012 voor jou en je vrouwen, tong, bluezz en golfer en iedereen in dit topiekje.
Mayhem heet het 2de albumquote:
Ik las net in het vorig topic (jaar geleden) dat jouw oudste toen aan de Hyves zat). En nu zit mijn oudste te twitteren ...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doc-dude!
Een supergoed en gezond 2012 voor jou en je vrouwen, tong, bluezz en golfer en iedereen in dit topiekje.
Net gechecked - en je was er vorig jaar niet bij - maar je bent de ballotage commissie gepasseerd en dus welkomquote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh had ik zeker net zoveel op als nu, ik kan het me niet herinneren
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Net gechecked - en je was er vorig jaar niet bij - maar je bent de ballotage commissie gepasseerd en dus welkom
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik las net in het vorig topic (jaar geleden) dat jouw oudste toen aan de Hyves zat). En nu zit mijn oudste te twitteren ...![]()
Mooi de oude garde zo af en toe te treffenGaat-ie lekker met alles?
Is dit niet van Stevie WOnder?quote:Op zondag 1 januari 2012 01:44 schreef Doc het volgende:
Ik dacht dat ik een hekel aan de muziek van dze gast had - maar dit is zeer goed. En dat ligt niet aan de drank (denk ik ....)
Ja.quote:
Dat vind ik ook altijd het mooie van de reguliere programma's van Jools, muzikanten die op elkaars muziek uit hun dak gaan.quote:
Betty Wright swingt bij elk nummer.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd het mooie van de reguliere programma's van Jools, muzikanten die op elkaars muziek uit hun dak gaan.
Oh jaquote:Op zondag 1 januari 2012 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wright. Betty White is die Golden Girl
Jij ook de beste wensen voor jou en de jouwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:45 schreef shmoopy het volgende:
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.
Verder zijn wij nog steeds enorm in Avenged Sevenfold (ik niet in de laatste plaats vanwege de zangert) en pubert het hier gestaag door. Ik met alleen maar mannen, en jij met alleen maar vrouwen, dat hebben we toch een beetje gek verdeeld.
Wrightquote:Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt, dus ik kijk ook al lang weer ... Betty ?
Mijn oudste kreeg eerder in de nacht een bier aangeboden (van een vaag typ), maar wist die subtiel maar zeker te weigeren. Ik hoefde als vader nog niet in te grijpen, maar het wordt steeds 'lastiger'quote:Op zondag 1 januari 2012 01:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.
Verder zijn wij nog steeds enorm in Avenged Sevenfold (ik niet in de laatste plaats vanwege de zangert) en pubert het hier gestaag door. Ik met alleen maar mannen, en jij met alleen maar vrouwen, dat hebben we toch een beetje gek verdeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |