Ik heb nog 3 flessen Prosecco in de ijskastquote:Op zondag 1 januari 2012 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 min. bubbels en dan .....
Ik mag niet meer rijden ...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 flessen Prosecco in de ijskast
Jij ook gelukkig nieuwjaar, ken je van naam alleen, maar dat geldt voor de meeste hierquote:Op zondag 1 januari 2012 01:18 schreef Doc het volgende:
Tong80, Golfer, Bluezzy, een gelukkig nieuwjaar!!!!
Voor de andere ook, maar jullie ken ik niet persoonlijk
Ik ook niet zo, vandaar de Prosecco.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dan eindelijk, ruim drie jaar nadat ik op m'n werk een fles had gekregen, de Piper-Heidsieck maar eens opengemaakt. Ik hou niet zo van champagne, eigenlijk.
Is dat zo?quote:
Hey wij zijn hier altiiiiiiiiiiiiiiijdquote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik ga wel even het fobo bekijken of je gelijk hebt
Ik kom tegenwoordig nogh maar drie of vier keer per jaar op Fok! maar een van die kern is tradioneel dit topicquote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar, ken je van naam alleen, maar dat geldt voor de meeste hier
Had ik al begrepen, ik voel me een indringerquote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig nogh maar drie of vier keer per jaar op Fok! maar een van die kern is tradioneel dit topic
Ye'r welcome - volgens mij was je vorig jaar er ook alquote:Op zondag 1 januari 2012 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik al begrepen, ik voel me een indringer
Ben je wel meteen weer nuchterquote:Op zondag 1 januari 2012 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Adam-Z is me op dit uur net iets te ver vanuit Geuzenveld
Oh had ik zeker net zoveel op als nu, ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Ye'r welcome - volgens mij was je vorig jaar er ook al
Ik had haar eerder van 1937 ingeschat.quote:
Echt nietquote:Op zondag 1 januari 2012 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Cindy heeft dus nog maar 6 jaar voordat ze zo klinkt ....
Da's een heerlijke wandeliing als je in goed gezelschap van een of meer vrienden en flessen champy bentquote:Op zondag 1 januari 2012 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Adam-Z is me op dit uur net iets te ver vanuit Geuzenveld
Een vriend van mij liep vanaf de Zeedijk naar Amsterdam Noord over de Schellingwouderbrug met zijn dronken kop en helemaal blut van het gokkenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's een heerlijke wandeliing als je in goed gezelschap van een of meer vrienden en flessen champy bent
die doet ze zometeen ook nogquote:
Ik ga ook wel eens een blokje om. Laatst eens uitgerekend dat dat blokje 13 km wasquote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriend van mij liep vanaf de Zeedijk naar Amsterdam Noord over de Schellingwouderbrug met zijn dronken kop en helemaal blut van het gokken
Ja en dus ... Ben niet blut maar een andere keer misschienquote:Op zondag 1 januari 2012 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriend van mij liep vanaf de Zeedijk naar Amsterdam Noord over de Schellingwouderbrug met zijn dronken kop en helemaal blut van het gokken
Dealquote:Op zondag 1 januari 2012 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dus ... Ben niet blut maar een andere keer misschien
Hee, maar jij hoeft het grote water niet over. Alleen de hoofdweg naar beneden en je bent erquote:Op zondag 1 januari 2012 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dus ... Ben niet blut maar een andere keer misschien
Ja weet ik ook wel, Zuid is groot en niet iedereen loopt daar gelukkig in 3-delig.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dealen Zuid is helemaal niet zo sjiek hoor, valt best mee
Hij is van 1926quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Karina het volgende:
Ik ken deze meneer niet, maar de muziek is weer top.
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Karina het volgende:
Als ik dit hoor mis ik Sinatraquote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Karina het volgende:
Uiteraardquote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is van 1926
"Lady is a tramp" ken je denk ik wel
Shmoooooooooooooopy!!!!!!! Ook jij een gelukkig nieuwjaar!!!!quote:
Hij gaat het straks zingen volgens de set listquote:Op zondag 1 januari 2012 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
UiteraardIk dacht dat ,dat van Dean Martin was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |