Tot volgend jaar, mate!quote:
Ah ah ah da da daquote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, maar ik vond Boney M en zo altijd zo leuk.
Mogen we hier door of moet er een apart topiv komen nu voor ZDF?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te zappen en zapte NET op tijd weer terug, Trio
Iedere vrouw met een baret lijkt op Michellequote:Op zondag 1 januari 2012 02:39 schreef Greys het volgende:
Ik zie diverse tweets van mensen die Caro niet kenden, haar heel goed vonden en op Michelle from ze resistance van Allo Allo vonden lijken
Ik had er een topic voor geopend, maar kan het niet meer vindenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen we hier door of moet er een apart topiv komen nu voor ZDF?
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er een topic voor geopend, maar kan het niet meer vindenDus gewoon maar hier verder dan.
Docccccciequote:Op zondag 1 januari 2012 01:18 schreef Doc het volgende:
Tong80, Golfer, Bluezzy, een gelukkig nieuwjaar!!!!
Voor de andere ook, maar jullie ken ik niet persoonlijk
Ja ik ook, mar ik denk dat het een beetje onvoorspelbaar blijft bij die nachbarnquote:Op zondag 1 januari 2012 02:51 schreef Karina het volgende:
Mmmm als zo doorgaat, ga ik zo naar bed...
Ok zag net op WDR KlimBim ook cult, maar goed slaap lekker zo als ...quote:Op zondag 1 januari 2012 03:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed denk ik, welterusten alvast
Oh jammer, ik heb geen WDR meerquote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zag net op WDR KlimBim ook cult, maar goed slaap lekker zo als ...
Ja dat wist ik, maar of dat nog in het analoge pakket zit niet.... Trustenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer, ik heb geen WDR meerkijk nog via de kabel. En nu ben ik echt weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |