quote:Cyndi Lauper performs a couple of her biggest songs along with a track from her recent Blues album 'Memphis Blues', accompanied by legendary US electric blues harmonica player Charlie Musselwhite.
Jessie J, who made her TV debut back on Later with Jools in 2010, returns to crown her successful year with her signature tune 'Price Tag'.
Barefoot pop princess of the 1960s Sandie Shaw performs her two No 1 singles including 1964's 'Always Something There To Remind Me'.
Californian soul singer Aloe Blacc performs songs from his 'Good Times' LP including massive hit and sing-a-long number 'I Need A Dollar'.
James Morrison performs a track from his recent No 1 album 'The Awakening', plus a song by one of his musical idols, Mr. Stevie Wonder.
The Vaccines storm through some of their great surf-pop tunes from their debut album 'What Did You Expect From The Vaccines?'
Miami Soul-queen Betty Wright jets over to reprise her 70s classics 'Clean Up Woman' and 'Shoorah! Shoorah!' and to debut a track from her latest album 'Betty Wright - The Movie'.
Caro Emerald performs from Holland with a number from her best seller 'Deleted Scenes From The Cutting Room Floor'.
Buddy Greco swings his way through a couple of standards including his take on 'The Lady Is A Tramp'.
And Dublin's own queen of rockabilly Imelda May ensures you jive your way into the New Year, along with Illinois' Pokey Lafarge and the South City Three.
All this, and the band of the 1st Battalion Scots Guards ready to blow in the New Year in the traditional way.
Ik lees alleen mee meestal, dus ik weet niet zo goed hoe de rest werktquote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef wdn het volgende:
[..]
"HuubWStapel Waanzinnig mooi #2012 gewenst! Top dat buitenlandse succes van @caroemerald, maar zo raken we haar in NL wel kwijt :-("
Klik op dat item en je krijgt rechts de andere commentaren voor die tweet
Twitter is zo vaag ...quote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Half uurtje geleden welAl heb ik geen idee waar dit op slaat.twitter:caroemerald twitterde op zondag 01-01-2012 om 01:47:18@HuubWStapel @christoruijs niks kwijt, ik ben er nog hoor! ;-) reageer retweet
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef wdn het volgende:
Imelda May gaan we maar eens wat live nummers van downloaden
Rico Rodriguez![]()
Ook mijn eerste keer op een twitter pagina Karina
Proost ouwe!!!quote:
Klik op de tekst en je krijg de rest van de conversatie.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Karina het volgende:
[..]ik lees alleen de berichtjes en post heeeel af en toe.
Heb een account maar post eigenlijk nooit, maar soms is het wel handig als er iets mis is , kun je wel zoeken (in mijn vak, als het internet er uit ligt)quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Karina het volgende:
[..]ik lees alleen de berichtjes en post heeeel af en toe.
Oh dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Klik op de tekst en je krijg de rest van de conversatie.
Als FOK! eruit ligt is het ook handig, om te zien wat er aan de hand is.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb een account maar post eigenlijk nooit, maar soms is het wel handig als er iets mis is , kun je wel zoeken (in mijn vak, als het internet er uit ligt)
Nou wie weet komt er nog wat DWelle langsquote:Op zondag 1 januari 2012 02:35 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
En door naar ZDF, jammer dat het alleen maar Schlagers zijn dit jaar.
Ja meen van wel(?)quote:
Het was weer een topshowquote:Op zondag 1 januari 2012 02:35 schreef wdn het volgende:
Heerlijk.
Ben nu helemaal opgefokt
Ik wil meer!
Dat zou wel leuk zijn, maar ik vond Boney M en zo altijd zo leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou wie weet komt er nog wat DWelle langs
Tot volgend jaar, mate!quote:
Ah ah ah da da daquote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, maar ik vond Boney M en zo altijd zo leuk.
Mogen we hier door of moet er een apart topiv komen nu voor ZDF?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te zappen en zapte NET op tijd weer terug, Trio
Iedere vrouw met een baret lijkt op Michellequote:Op zondag 1 januari 2012 02:39 schreef Greys het volgende:
Ik zie diverse tweets van mensen die Caro niet kenden, haar heel goed vonden en op Michelle from ze resistance van Allo Allo vonden lijken
Ik had er een topic voor geopend, maar kan het niet meer vindenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen we hier door of moet er een apart topiv komen nu voor ZDF?
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er een topic voor geopend, maar kan het niet meer vindenDus gewoon maar hier verder dan.
Docccccciequote:Op zondag 1 januari 2012 01:18 schreef Doc het volgende:
Tong80, Golfer, Bluezzy, een gelukkig nieuwjaar!!!!
Voor de andere ook, maar jullie ken ik niet persoonlijk
Ja ik ook, mar ik denk dat het een beetje onvoorspelbaar blijft bij die nachbarnquote:Op zondag 1 januari 2012 02:51 schreef Karina het volgende:
Mmmm als zo doorgaat, ga ik zo naar bed...
Ok zag net op WDR KlimBim ook cult, maar goed slaap lekker zo als ...quote:Op zondag 1 januari 2012 03:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed denk ik, welterusten alvast
Oh jammer, ik heb geen WDR meerquote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zag net op WDR KlimBim ook cult, maar goed slaap lekker zo als ...
Ja dat wist ik, maar of dat nog in het analoge pakket zit niet.... Trustenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer, ik heb geen WDR meerkijk nog via de kabel. En nu ben ik echt weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |