don't mention the warquote:
Ze doet nog een nummer als het goed isquote:Op zondag 1 januari 2012 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje laat, maar wat was Cyndi Lauper geweldig. Ze is zo gek als een deur en daarmee helemaal zichzelf. Vijftig jaar oud en je nergens van aantrekken en dansen alsof je 20 bent. Groot respect
I mentioned it once but I think I got away with it!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, Zuid is groot en niet iedereen loopt daar gelukkig in 3-delig.
Maar doen we![]()
Doc-dude!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Shmoooooooooooooopy!!!!!!! Ook jij een gelukkig nieuwjaar!!!!
(lang leve tradities)
Dankjewel, jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 01:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doc-dude!
Een supergoed en gezond 2012 voor jou en je vrouwen, tong, bluezz en golfer en iedereen in dit topiekje.
Mayhem heet het 2de albumquote:
Ik las net in het vorig topic (jaar geleden) dat jouw oudste toen aan de Hyves zat). En nu zit mijn oudste te twitteren ...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doc-dude!
Een supergoed en gezond 2012 voor jou en je vrouwen, tong, bluezz en golfer en iedereen in dit topiekje.
Net gechecked - en je was er vorig jaar niet bij - maar je bent de ballotage commissie gepasseerd en dus welkomquote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh had ik zeker net zoveel op als nu, ik kan het me niet herinneren
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Net gechecked - en je was er vorig jaar niet bij - maar je bent de ballotage commissie gepasseerd en dus welkom
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik las net in het vorig topic (jaar geleden) dat jouw oudste toen aan de Hyves zat). En nu zit mijn oudste te twitteren ...![]()
Mooi de oude garde zo af en toe te treffenGaat-ie lekker met alles?
Is dit niet van Stevie WOnder?quote:Op zondag 1 januari 2012 01:44 schreef Doc het volgende:
Ik dacht dat ik een hekel aan de muziek van dze gast had - maar dit is zeer goed. En dat ligt niet aan de drank (denk ik ....)
Ja.quote:
Dat vind ik ook altijd het mooie van de reguliere programma's van Jools, muzikanten die op elkaars muziek uit hun dak gaan.quote:
Betty Wright swingt bij elk nummer.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd het mooie van de reguliere programma's van Jools, muzikanten die op elkaars muziek uit hun dak gaan.
Oh jaquote:Op zondag 1 januari 2012 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wright. Betty White is die Golden Girl
Jij ook de beste wensen voor jou en de jouwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:45 schreef shmoopy het volgende:
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.
Verder zijn wij nog steeds enorm in Avenged Sevenfold (ik niet in de laatste plaats vanwege de zangert) en pubert het hier gestaag door. Ik met alleen maar mannen, en jij met alleen maar vrouwen, dat hebben we toch een beetje gek verdeeld.
Wrightquote:Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt, dus ik kijk ook al lang weer ... Betty ?
Mijn oudste kreeg eerder in de nacht een bier aangeboden (van een vaag typ), maar wist die subtiel maar zeker te weigeren. Ik hoefde als vader nog niet in te grijpen, maar het wordt steeds 'lastiger'quote:Op zondag 1 januari 2012 01:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oudste zit nu aan een biertje (!), Doc, met z'n blackberry ook te twitteren en vindt dat Imelda een geweldige strot heeft.
Verder zijn wij nog steeds enorm in Avenged Sevenfold (ik niet in de laatste plaats vanwege de zangert) en pubert het hier gestaag door. Ik met alleen maar mannen, en jij met alleen maar vrouwen, dat hebben we toch een beetje gek verdeeld.
Minstens 10 jaar wachten heb ik ze gezegd (en nu hopen dat ze luisterenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen voor jou en de jouwen.
Voor je het weet zit je ook met een kleinkind op schoot naar Jools te kijken.
Da's best nog een dikke gitaar, een 50-er jaren ES-175, en Jools is niet zo groot.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:59 schreef Karina het volgende:
Houdt Jools die gitaar nou een beetje raar vast? Of heb ik er gewoon geen verstand van?
Geef mij maar Duquote:Op zondag 1 januari 2012 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig dat ik het van de week zag bij Ali B.
Na haar 1e zei Jools dat ze nog een keer kwamquote:Op zondag 1 januari 2012 02:00 schreef Doc het volgende:
Komt Caro nog? Iemand had hier een 'setlist'...
Ja komt nog 1x.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:00 schreef Doc het volgende:
De BBC site helpt niet echt helaas...quote:Op zondag 1 januari 2012 02:00 schreef Doc het volgende:
Zo tof dat ze voetbalt.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Mijn oudste kreeg eerder in de nacht een bier aangeboden (van een vaag typ), maar wist die subtiel maar zeker te weigeren. Ik hoefde als vader nog niet in te grijpen, maar het wordt steeds 'lastiger'Op het ogenblik wint bij haar voetbal het van de muziek - daar is ze wat fanatieker in. Maar The vacines vond ze nog wel steeds tof. Qua muziek staat de laatste dagen overal in het huis op "high rotation"
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zo tof dat ze voetbalt.Muziek ga ik als Jools afgelopen is even beluisteren.
(en de jongste vroeg heel schalks hoe oud jouw dochters zijn, het kleine schurkje)
Daar hadden wij het ook net over, ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:05 schreef wdn het volgende:
64 en dan zoiets aan doen
Caro komt denk ik hierna.
Ja en die doet ze straks ook nog blijkbaarquote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit Puppet on a string Sandy Shaw?
Looks me wellquote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit Puppet on a string Sandy Shaw?
De oudste is 15 en de jongste 12. Ik heb net even gezegd dat wij jaarlijkse gezins-updates hebben hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:06 schreef Doc het volgende:
[..]oudste is over een maand 14 - jongste niet lang daarna 13. Hoe oud zijn jouw mannen nou?
gemistquote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Karina het volgende:
Die opmerking over Jeremy Clarckson
ok spelling fout denk ik
Is ook een traditie toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
De oudste is 15 en de jongste 12. Ik heb net even gezegd dat wij jaarlijkse gezins-updates hebben hier.
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Should have been shot by his own family ( of iets in die richting).
in front of his or by his own or my family.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Should have been shot by his own family ( of iets in die richting).
In de jonge uitvoering dan wel ... jaquote:Op zondag 1 januari 2012 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Cyndi lijkt een beetje op Molly Sugden, Mrs. Slocombe uit Are you being served?
Half uurtje geleden welquote:
Al heb ik geen idee waar dit op slaat.twitter:caroemerald twitterde op zondag 01-01-2012 om 01:47:18@HuubWStapel @christoruijs niks kwijt, ik ben er nog hoor! ;-) reageer retweet
"HuubWStapel Waanzinnig mooi #2012 gewenst! Top dat buitenlandse succes van @caroemerald, maar zo raken we haar in NL wel kwijt :-("quote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Half uurtje geleden welAl heb ik geen idee waar dit op slaat.twitter:caroemerald twitterde op zondag 01-01-2012 om 01:47:18@HuubWStapel @christoruijs niks kwijt, ik ben er nog hoor! ;-) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |