Allemaal Poolse poep door de straatquote:Op zondag 1 januari 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zullen er maar een illegale bom onder zetten en de pot zit vol![]()
![]()
Woon je tegenover de Chinees ? Dan kun je je lol wel opquote:Op zondag 1 januari 2012 00:33 schreef Karina het volgende:
Hij mislukte volgens mij, de laatste harde knal bleef uit
Shit, ze hebben er nog eentjedie zijn ze nu aan het klaarleggen.
Nee, tokkieburenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon je tegenover de Chinees ? Dan kun je je lol wel op
LaFargequote:
Klinkt lekker, kon het eerst niet goed hoeren, maar na het skuiten van de balkonramen en de balkondeur gaat het wel weer..quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
Beste wensen allemaal
Ik heb nu ineens zin in wiskey
Geen vis dusquote:Op zondag 1 januari 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
Hij lust gen garnalen zalm en kreeft.
De rookworst wotdt gaar
Doc waar blijf je ?
Eens!quote:
Ook de beste wensen marc, en de rest ook natuurlijk...quote:Op zondag 1 januari 2012 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
Beste wensen allemaal
Ik heb nu ineens zin in wiskey
Cindi Lauperquote:Op zondag 1 januari 2012 00:46 schreef Greys het volgende:
Wie heb ik al gemist?![]()
CarO komt nog?
Gelukkig nieuwjaar
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 00:46 schreef Greys het volgende:
Wie heb ik al gemist?![]()
CarO komt nog?
Gelukkig nieuwjaar
Die zag ik ja, die ouwe ventquote:Op zondag 1 januari 2012 00:46 schreef wdn het volgende:
Big Bands
Och die muts valt wel mee als je net die gele broek hebt gezien
Wrecking bar, ra ra ra. Zeer kort nummer. Kijk 't overigens niet, maar ik zat net even te steggelen met m'n pa hoe die ondertiteling toch zo snel en correct kan zijn. Heeft dat te maken met een kleine tijdsachterstand tussen Engeland en Nederland?quote:
Bij live in de BBC zit er een paar minuten marge tussen waarin ze snel de ondertitel tikkenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wrecking bar, ra ra ra. Zeer kort nummer. Kijk 't overigens niet, maar ik zat net even te steggelen met m'n pa hoe die ondertiteling toch zo snel en correct kan zijn. Heeft dat te maken met een kleine tijdsachterstand tussen Engeland en Nederland?
Vandaarquote:Op zondag 1 januari 2012 00:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij live in de BBC zit er een paar minuten marge tussen waarin ze snel de ondertitel tikken
CARO
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar ook last van heb.Maar met een BigBand is alles beter.
Ik drink geen alcohol dus kan vertellen dat behalve de Vaccines alles erg goed is.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:51 schreef Karina het volgende:
ik vind nu alles leuk geloof ik
Gelukkig Nieuwjaar Cindy
Meestal meerdere nummers.quote:
Cindy Lauper zou meer dan 1 nummer doen (3 meen ik) dus die komt wel terug hoop ik.quote:
Meer dan 15 jaar in Big Bands gespeeld. Is een geweldig gevoel als zo'n band, 20 man sterk in één groove zit.quote:
Tofquote:Op zondag 1 januari 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan 15 jaar in Big Bands gespeeld. Is een geweldig gevoel als zo'n band, 20 man sterk in één groove zit.
Cool lijkt me dat als je een instrument speelt iddquote:Op zondag 1 januari 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan 15 jaar in Big Bands gespeeld. Is een geweldig gevoel als zo'n band, 20 man sterk in één groove zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |