Nou dames die op vakantie gaan, heel veel plezier! Ik werk nog wel even 'vrolijk' door (beide kerstdagen, nieuwjaarsdag) en dan mag ik 11 januari ook een weekje naar Oostenrijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Dananana, heel herkenbaar dat tijdrekenen... voor mij zijn er dan nog wel een paar kansen in 2012 om in dat jaar nog te bevallen, maar ook niet veel meer. En daarna komt mijn 30e verjaardag in het zicht, en dan had ik allang een paar kindertjes willen hebben.... Goed, dit is heel ver vooruit kijken, maarja, ook dat is moeilijk tegen te houden soms. Zeker in deze tijd van het jaar.
Hier is het gelukkig net als bij cathmar nog een paar uurtjes werken, en dan morgen op vakantie![]()
Hoe is het ondertussen met de buik van bianca?
Je zit nu op dag 6 of 7 toch? Vlgs mij is er dan nog weinig te zeggen van wat er wel of niet waar te nemen is. Ik duim gewoon door hoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou dames die op vakantie gaan, heel veel plezier! Ik werk nog wel even 'vrolijk' door (beide kerstdagen, nieuwjaarsdag) en dan mag ik 11 januari ook een weekje naar Oostenrijk.
Over de buik heb ik weinig te melden. Kan me amper voorstellen dat er iets spectaculairs gaande is. Heb ook wat stugge slijmdingetjes die ik verlies, anders dan de witte rommel van de bollen. Lijkt me geen goed teken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom ook maar even fijne dagen wensen alvast, maar ben ook ff niet heel actief.. Een paar dagen geleden kwam dan toch de grote klap, dus sindsdien ben ik me maar even op andere dingen aan het richten.. de drang van een paar dagen geleden voel ik ook niet meer zo heftig, ik ben nu vooral heel verdrietig.. Dikkevoor nu dus, allemaal hele fijne feesrdagen ennuhm, ik lurk en duim mee voor -hopelijk- mooi nieuws hoor!
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom ook maar even fijne dagen wensen alvast, maar ben ook ff niet heel actief.. Een paar dagen geleden kwam dan toch de grote klap, dus sindsdien ben ik me maar even op andere dingen aan het richten.. de drang van een paar dagen geleden voel ik ook niet meer zo heftig, ik ben nu vooral heel verdrietig.. Dikkevoor nu dus, allemaal hele fijne feesrdagen ennuhm, ik lurk en duim mee voor -hopelijk- mooi nieuws hoor!
+ 1 wat verwoord je het goed! Maar ik ben het er helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:00 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames,
ben een tijdje niet op het forum geweest, ben dus niet van alles op de hoogte. Heb wel meegekregen dat er hier en daar wat dames zwanger zijn geworden, maar ook dat er dames zijn die hun kinderwens uit hebben moeten stellen...of er zelfs afscheid van hebben moeten nemen. Zo ontzettend verdrietig..
Ik wou jullie allemaal een hart onder de riem steken. Helemaal met de komende feestdagen. Ik weet nog zo goed hoe het voelt: Je belooft jezelf elk jaar, om dit jaar, aan het einde ervan, met de feestdagen, zwanger of zelfs moeder te zijn...en dan is er weer een jaar voorbij waarin dat niet gebeurd is. Je vraagt je af of dat ooit gaat gebeuren, de weg lijkt zo lang. Gelukkig worden toch heel veel stellen zwanger, onthou dat. Vorig jaar zat ik na drie jaar MMM tijdens de kerst in een mislukte IVF poging. Ik dacht dat het nooit zou lukken. Nu zit ik, na 4 terugplaatsingen, met een dikke buik bij de kerstboom. Ons meisje zal eind januari geboren worden. Ja ik ben heel gelukkig, en toch sta ik elke dag stil bij de lange weg die we zijn gegaan (nog niet eens zo lang als ik het vergelijk met sommige dames hier) en voel ik pijn in mijn hart voor alle stellen bij wie het (nog) niet gelukt is. Maar hou asjeblieft hoop. Want wonderen bestaan. Wees niet verdrietig, geniet van de feestdagen, je familie, je vrienden...en dan vol goede moed het nieuwe jaar in!
Ik denk aan jullie.
Fijne kerst!![]()
Ja dat er volgend jaar onder dit topic staat; er is al 123 dagen niet gepostquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:26 schreef Kolonia het volgende:
Wat een lieve post Isla.![]()
In 2012 hou je eindelijk je meisje in je armen.![]()
Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst en ik hoop dat voor ons allemaal in 2012 onze grootste wens uit mag komen.
Ha lieve Klum en alle lieve anderen. Vandaag is het de officiële testdatum, want 2 weken geleden had ik mijn 'eisprong'quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:07 schreef klumsy het volgende:
Wat een lieve berichten allemaal
@ Bianca, hoe voel je je? nog lekker aan het broeden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
quote:Op woensdag 28 december 2011 06:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ha lieve Klum en alle lieve anderen. Vandaag is het de officiële testdatum, want 2 weken geleden had ik mijn 'eisprong'
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh wat fantastisch!! Omvallen van slaap, vroeg wakker en wat buikpijntjes zijn heel herkenbare kwaaltjes van de eerste weken! Oh ik hoop zo ontzettend van harte met je mee dat dit beebje over 8 maanden buiten komt spelen en ik hoop dat je een fantastische zwangerschap hebt!
Wát een nieuws!van harte gefeliciteerd!!
Wat bijzonder.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:51 schreef bianca en michael het volgende:
De punctie en bevruchting dus was trouwens op vaderdag
quote:Op woensdag 28 december 2011 06:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ha lieve Klum en alle lieve anderen. Vandaag is het de officiële testdatum, want 2 weken geleden had ik mijn 'eisprong'
Ik kom even uit lurkstand om mee te vieren, wat enorm ontroerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:50 schreef klumsy het volgende:
Nog eenvoor Bianca, gewoon omdat het kan
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef flugeltje het volgende:
foto's willen we zien Bianca foto's... Ik kan geen genoeg van bijzondere tweede streepjes krijgen
Zoals ik vorige week al zei, dan staat er onder dit topic: 'er is al 123 dagen niet in dit topic gepost'!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:
Helemaal niet schuldig voelen jij! gewoon lekker foto's spammen
Onze tijd komt nog wel, 2012 gaat een babyboom worden voor dit topic!
En dan sta jij gewoon tevoor onze streepjes
Die kan echt niet missen hoor!!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Hedenochtend
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik heel erg Orea ga doen tot 23 januari...
Is het al 23 januari?
Bijna!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel erg Orea ga doen tot 23 januari...
Is het al 23 januari?
Heb ik, ik dacht misschien vergeet je het vandaag, nee dusquote:
Wat zou het leuk zijn wij samen 9 maanden zwangerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef klumsy het volgende:
En ook vandaag weer even eenvoor Bianca
Morgen ochtend ook maar even een test doen, ga er niet vanuit dat hij positief is, maar dan voel ik me wat minder bezwaard als ik aan de wijn ga
O droomvrouwtje, daar twijfel ik niet aan. De angst is alleen (buitenproportioneel, vooral vandaag) groot dat het mis gaat. Ik zou het zo tof vinden om vooral van dit babietje te bevallen... bij alles wat ik in mijn onderbuik voel ga ik rillend naar de wc, en het zijn gewoon steeds mijn darmen die bij mij toch altijd al wat gevoelig zijn en nu met die hormonen, mijn zenuwen èn die fixatie erop ... Ik dacht vandaag, hè lekker een dagje helemaal niks en lekker thuis rommelen maar dat is helemaal geen goed idee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Je bent gewoon echt zwanger Bianca![]()
Klumsy zou ik ook doen hoor, ook al heb je zelf het idee van niet ik ga toch heel even voor je duimen
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wat zou het leuk zijn wij samen 9 maanden zwangerIk hoop dat je lekker geen wijn en champagne mag!
Ach lieverd tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
O droomvrouwtje, daar twijfel ik niet aan. De angst is alleen (buitenproportioneel, vooral vandaag) groot dat het mis gaat. Ik zou het zo tof vinden om vooral van dit babietje te bevallen... bij alles wat ik in mijn onderbuik voel ga ik rillend naar de wc, en het zijn gewoon steeds mijn darmen die bij mij toch altijd al wat gevoelig zijn en nu met die hormonen, mijn zenuwen èn die fixatie erop ... Ik dacht vandaag, hè lekker een dagje helemaal niks en lekker thuis rommelen maar dat is helemaal geen goed idee.
Diep respect dat je kan wachten tot morgenochtend zeg. Ik ben elke ochtend vroeg wakker dus wacht de uitslag met spanning af! En duim natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ja![]()
10 januari hebben we sowieso een afspraak met de fert.arts, dus hoop sowieso dat ik binnenkort een 2e streepje ga hebben! ( vorige keer was de eerste ronde raak met hormoonspuiten )
( ga er nu niet vanuit dat ik morgen een 2e streepje heb hoor, dan zou ik voor het eerst in m'n leven een normale cyclus gehad moeten hebben... M'n lichaam snap ik sowieso niet zoveel van de laatste tijd... had wel op cyclusdag 15 wat leek op vruchtbaarslijm maar dan rood/bruin....dat heeft 6 dagen geduurd, af en toe wat misselijk, gevoelige/jeukende borsten en wat kramp... en nu 3 dagen geen bloed/slijm meer... wel een hoge temperatuur ( rond de 37,1 ).. ach we zullen het morgen wel zien)
Ik vind ook dat ik dat verdien en voor Michaël helemaal. Enfin, ik ben even een uur gaan lopen met Dievertje dat helpt altijd en heb bloemen, chocoladequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ach lieverd tochik bedoelde met gewoon zwanger meer dat ik hoopte dat je wat angsten los kan laten
Maar ik kan me ook voorstellen dat het moeilijk is, zeker nu. Maar dit is gewoon een plakkertje hoor gewoon omdat het moet en omdat het zo bijzonder is dat lichtpuntje in de duisternis zodat je dit jaar mooi mag afsluiten naar een hoop ellende
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:40 schreef Sorbootje het volgende:
Shit... had ik net make up op gedaan. Zit ik te bleeeren hier. Wat een mooi nieuws <3
Nou als ik een normale cyclus zou hebben van 28 dagen, dan zou ik 4 januari mijn NOD hebben, heb testen lighgen die 4 dagen voor je NOD kunnen, maar zelfs morgen zou het aan de vroege kant zijn met testen... heeft dus weinig zin om dat vandaag al te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Diep respect dat je kan wachten tot morgenochtend zeg. Ik ben elke ochtend vroeg wakker dus wacht de uitslag met spanning af! En duim natuurlijk!
Nee, dat begrijp ik dan. Maar dalijk is het sowieso te vroeg en dan ga jij je volgooien met alcoholquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:00 schreef klumsy het volgende:
[..]
Nou als ik een normale cyclus zou hebben van 28 dagen, dan zou ik 4 januari mijn NOD hebben, heb testen lighgen die 4 dagen voor je NOD kunnen, maar zelfs morgen zou het aan de vroege kant zijn met testen... heeft dus weinig zin om dat vandaag al te doen
Is allemaal jouw schuld Orea. Nou ja, niet dat ik zwanger ben maar wel dat ik dagelijks 'moet' testen. Maar Fluug ik ga wel kappen met die foto's hier steeds neer te gooien hoor, ik mail ze je welquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:12 schreef Orea het volgende:
Hee Bianca, volgens mij ben je zwanger!!!![]()
Maar voor dit alles eerst woensdag dan nog even een testje natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:38 schreef klumsy het volgende:
Een nieuwe test, dus een nieuwe jompelBianca
![]()
Test gedaan, maar geen streepje, ging ik ook eigenlijk niet vanuit! vandaag dus gewoon lekker een wijntje
en dan Donderdag bloeduitslag en de dinsdag erop fert.arts en dan gaan we weer beginnen
Ach weljaquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:15 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Is allemaal jouw schuld Orea. Nou ja, niet dat ik zwanger ben maar wel dat ik dagelijks 'moet' testen. Maar Fluug ik ga wel kappen met die foto's hier steeds neer te gooien hoor, ik mail ze je wel
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:05 schreef bianca en michael het volgende:
En voor Fluug:
[ afbeelding ]
En Klumsy, al geplast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Ja ik lees bijna geen andere topics meer dan deze en mn SC, dus was al benieuwd naar je. Heel soms zie ik Minke voorbijkomen in het fototopic, dat moet je vaker doenquote:
Actie!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Vrijdag alweer terugkomen
Ivm korte cyclus moet ik nu op dag 6 en 9 echo's laten maken om te voorkomen dat ze de eisprong missen. Wel netjes dat ze dat zo aanpakken
Yep, alweer een tijdje aan het spuiten en begin vanavond met de Gonal F.quote:
Nee, goed plan, die heb ik ook al in huis, ik ga vanaf vanavond meteen switchen. Thanx!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:30 schreef Kyara het volgende:
Psst, Bianca.... volgens mij zijn die Etos "zwanger worden" pillen niet zo geslaagd als je zwanger bent. Iets met het stofje wat er in zit om je cyclus te reguleren. Misschien tijd om over te stappen naar Zwanger zijn (of de davitamon versie met visolie). Of vind je dat nog een beetje eng?
Nee en nee, er staat maar één multivitamine bij en tarwekiemolie en visolie. Het enige wat ik (iets) teveel neem is foliumzuur.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef Ticootje het volgende:
Niet om lullig te zijn, maar ik zie 3 varianten met vitamines? Dat weet je gyn ook dat je zoveel supplementen gebruikt? Vitamines kun je namelijk ook overdoseren..
Oh, dan neem ik het terug.. Ik dacht gewoon 3 potjes multivits te zien.. En foliumzuur, zolang dei die op recept niet hebt kan het geen kwaad.. Wat je in de winkel krijgt is 0,5 mg... Op recept is het 5mg.. Dus dat is 10x de hoeveelheid als in de winkel..quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nee en nee, er staat maar één multivitamine bij en tarwekiemolie en visolie. Het enige wat ik (iets) teveel neem is foliumzuur.
Ligt weer aan mijn bagger telefoonfoto, maar al het meedenken wordt gewaardeerd! En ik ben in het 'normale' leven helemaal geen slikker maar dacht nu hup, alles erin, fabeltje of geen fabeltje. Het enige waar ik een beetje aan twijfel is die lage dosis asperine dagelijks. Leuk dat ik ermee begonnen ben, maar wanneer stop ik er nou weer mee...quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik het terug.. Ik dacht gewoon 3 potjes multivits te zien.. En foliumzuur, zolang dei die op recept niet hebt kan het geen kwaad.. Wat je in de winkel krijgt is 0,5 mg... Op recept is het 5mg.. Dus dat is 10x de hoeveelheid als in de winkel..
Hè jammerquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:51 schreef klumsy het volgende:
Ja getest, maar gewoon zoals verwacht negatief.
Morgen de uitslag van het bloed en met een beetje geluk m'n medisch dossier ophalen
Hoop zo dat ik dinsdag gelijk mag gaan beginnen, even afwachten dus nog !
asperine zou ik even overleggen, wat voor invloed het heeft op je vruchtje... Nu is er nog geen bloed uitwisseling volgens mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ligt weer aan mijn bagger telefoonfoto, maar al het meedenken wordt gewaardeerd! En ik ben in het 'normale' leven helemaal geen slikker maar dacht nu hup, alles erin, fabeltje of geen fabeltje. Het enige waar ik een beetje aan twijfel is die lage dosis asperine dagelijks. Leuk dat ik ermee begonnen ben, maar wanneer stop ik er nou weer mee...
Foliumzuur zit al in de Etos pillen maar ik neem ook nog 1 los pilletje per dag.
Wat het EMC betreft slik je sowieso alleen maar je foliumzuur en that's itquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
asperine zou ik even overleggen, wat voor invloed het heeft op je vruchtje... Nu is er nog geen bloed uitwisseling volgens mij.
Ik wil ook stoppen maar cold turkey?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Aspirine heb ik (beide keren) geslikt tot de 4 weken zwanger, en toen mee gestopt. Heb het altijd in overleg gedaan met mijn kliniek, die zijn van mening dat niets helpt, maar dat in deze hoeveelheid het ook geen kwaad kan. Maar hoe dat is als je het nog blijft slikken durf ik niet te zegen!
Ja het is niet anders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:05 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik wil ook stoppen maar cold turkey?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja, weinig andere mogelijkhedendie tabletjes zijn zo klein!! Beide keren goed gegaan!
Nou, dan heb ik vanmorgen de laatste genomen. *ril*quote:
Psssst, dat is onze eigenste Orea, ssssttquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Gerberaatje, ben jij een kloon van iemand die hier veel postte?
Weet je LB! De laatste keer dat ik zwanger was scheelde die zwangerschap 12 dagen met die van onze beste vrienden. Ik kreeg 2 weken voor Michael zijn overlijden een miskraam en hun zwangerschap gaat voorspoedig en over 6 weken bevalt ze. Ik heb daar toentertijd echt HELE nare gedachtes over gehad waar ik me misschien wel een beetje voor schaam.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het heus heel leuk voor ze, maar het is gewoon niet eerlijk....
En ik baal, want ik was eigenlijk juist vrij positief de laatste tijd, nu het onderzoek is gestart. Maar dit soort berichten geven me dan toch een opdonder. Met name bij die groep (allemaal mensen die heel hard tegen volwassen worden aan hebben geschopt, en nouja,... ik had het gewoon niet verwacht).
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Weet je LB! De laatste keer dat ik zwanger was scheelde die zwangerschap 12 dagen met die van onze beste vrienden. Ik kreeg 2 weken voor Michael zijn overlijden een miskraam en hun zwangerschap gaat voorspoedig en over 6 weken bevalt ze. Ik heb daar toentertijd echt HELE nare gedachtes over gehad waar ik me misschien wel een beetje voor schaam.
Maar wat mij heeft geholpen is te bedenken dat ik DAT kindje helemaal niet wil. Ik wil niet het kindje wat in een ander zijn buik zit, van een andere man, ik wil ONS kindje. Misschien klinkt het voor andere onzinnig maar dit realiseren heeft mij geholpen.
En natuurlijk verdient drugshoofd geen kindjeen jij wel
Zo gaatie goed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef klumsy het volgende:
net een telefoontje van het ziekenhuis waar ik vorige poging onder behandeling was, dat ik m'n medische dossier op kan komen halen ( was even afwachten of dat voor dinsdag ging lukken) dus die kan ik nu dinsdag ook mooi meenemen
Dank!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat dacht ik al inderdaad, door de nick
Mooie buik heb je al G
Leuk is anders, maar ze kon het wel relativeren. Ze was vrij snel zwanger en ze had er wel vrede mee dat het kindje waarschijnlijk niet gezond zou zijn geweest. Maar jeetje, wat naar... Dikke knuffel voor jullie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, phaidra, dat moet een heftig gesprek zijn geweest
Oh darn, lekker handig zeg...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Right...
Ik werd net min of meer gefeliciteerd dat ik tijdens de onderzoeken zwanger was geworden, dus ik zo
Blijk ik op de zwangerenpoli te zijn ingepland
En de artsassistent die me vorige keer hielp, zag me daarheen lopen en die stond ook al vreemd te kijken
Honderd excuses van de andere artsassistent, maar die kan er natuurlijk ook niks aan doen...
*zucht* en nu, nog wel geholpen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Right...
Ik werd net min of meer gefeliciteerd dat ik tijdens de onderzoeken zwanger was geworden, dus ik zo
Blijk ik op de zwangerenpoli te zijn ingepland
En de artsassistent die me vorige keer hielp, zag me daarheen lopen en die stond ook al vreemd te kijken
Honderd excuses van de andere artsassistent, maar die kan er natuurlijk ook niks aan doen...
Ik weet ook niet waar ik goed aan doe hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:30 schreef Ssserpente het volgende:
Bianca, in tarwekiemolie zit heel veel vitamine e, toch? Is dat wel goed icm een multivitamine waar ook al iets van 500% van de adh vitamine e inzit?
Ik weet het niet, hoor, maar ik zou er iig even naar kijken.
Gelukkig maar dat je er om kon lachen. Dat zij daar maar flink rode wangetjes hebben gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kon er gelukkig wel om lachen.
De echo was verder prima, er leek al wat te groeien, maandag terugkomen om te kijken of er dan al een gesprongen is of nog niet.
Ik weet in elk geval wat me dit weekend te doen staat
Niksquote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Een nieuw jaar geeft in elk geval weer de hoop op nieuwe kansen vind ik.
Al maak ik me er stiekem ook een beetje druk om dat als het niet snel lukt, dat ik dan niet meer in 2012 kan bevallen, en dat leek me nou zo'n mooi jaar
Mja, herkenbaar ook...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
NiksVolgens mij hebben we allemaal van die periodes waar je je een beetje op focust
![]()
Ik zie nu al op tegen mijn verjaardag, ik wilde altijd voor mijn 28e moeder worden. Die verjaardagen blijven bij mij een pijnpunt.
Het is niet zo gek als er meerdere eicellen tegelijk groeien, het is bij mij nog nooit zo geweest dat degene die als eerste het grootste was ook degene was die sprong.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:42 schreef klumsy het volgende:
LB er leek nu een ander eitje te gaan groeien? misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat is er dan met dat eitje gebeurt wat eerst aan het groeien was?
Nog een paar uurtjes ( nouja nog tot eind van de middag) en dan naar het ziekenhuis
Als jij nou zegt hoe je de foto hebben wil dan maak ik 'mquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fok kunnen we overal op de foto zetten![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat het wachten slopend is
[..]
Nou ik woon 300 meter naast de Euromast moet ik alleen die krant even ergens vandaan zien te toveren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor minder dan de ochtendkrant van vandaag met een stopcontact en zicht op de euromast doen we het niet meer hoor![]()
Ik ervaar het niet als belastend, omdat ik er vooral heel opgetogen over ben. B. heeft dat iets minder, die wil wel heel graag dat het lukt, omdat hij het mijn schoonzus en zwager enorm gunt, maar hij vindt het ook wel echt een offer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spannend Sorbo, ik vroeg met net af hoe het er bij jullie voor stondUtrecht, pfoe wat een eind ik kan me voorstellen dat dat voor jullie allebei zwaar is.
Voor meer dan dit had ik even geen tijd; krant op de ipadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor minder dan de ochtendkrant van vandaag met een stopcontact en zicht op de euromast doen we het niet meer hoor![]()
Meer dan je best kun je toch niet doen (zei zij met het bmi van rond de 30)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef klumsy het volgende:
Ik ga gewoon goed m'n best doen en dan zie ik wel hoeveel kilo ik kwijt ben over 3 weken...
"probleem" is dat ik best gezond at, maar door m'n PCOS val ik gewoon heel erg moeizaam af
Maar boodschappen zijn al in huis, dus morgen lekker een salade met tonijn mee naar het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |