Ha lieve Klum en alle lieve anderen. Vandaag is het de officiële testdatum, want 2 weken geleden had ik mijn 'eisprong'quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:07 schreef klumsy het volgende:
Wat een lieve berichten allemaal
@ Bianca, hoe voel je je? nog lekker aan het broeden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
quote:Op woensdag 28 december 2011 06:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ha lieve Klum en alle lieve anderen. Vandaag is het de officiële testdatum, want 2 weken geleden had ik mijn 'eisprong'
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh wat fantastisch!! Omvallen van slaap, vroeg wakker en wat buikpijntjes zijn heel herkenbare kwaaltjes van de eerste weken! Oh ik hoop zo ontzettend van harte met je mee dat dit beebje over 8 maanden buiten komt spelen en ik hoop dat je een fantastische zwangerschap hebt!
Wát een nieuws!van harte gefeliciteerd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |