Nou dames die op vakantie gaan, heel veel plezier! Ik werk nog wel even 'vrolijk' door (beide kerstdagen, nieuwjaarsdag) en dan mag ik 11 januari ook een weekje naar Oostenrijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Dananana, heel herkenbaar dat tijdrekenen... voor mij zijn er dan nog wel een paar kansen in 2012 om in dat jaar nog te bevallen, maar ook niet veel meer. En daarna komt mijn 30e verjaardag in het zicht, en dan had ik allang een paar kindertjes willen hebben.... Goed, dit is heel ver vooruit kijken, maarja, ook dat is moeilijk tegen te houden soms. Zeker in deze tijd van het jaar.
Hier is het gelukkig net als bij cathmar nog een paar uurtjes werken, en dan morgen op vakantie![]()
Hoe is het ondertussen met de buik van bianca?
Je zit nu op dag 6 of 7 toch? Vlgs mij is er dan nog weinig te zeggen van wat er wel of niet waar te nemen is. Ik duim gewoon door hoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou dames die op vakantie gaan, heel veel plezier! Ik werk nog wel even 'vrolijk' door (beide kerstdagen, nieuwjaarsdag) en dan mag ik 11 januari ook een weekje naar Oostenrijk.
Over de buik heb ik weinig te melden. Kan me amper voorstellen dat er iets spectaculairs gaande is. Heb ook wat stugge slijmdingetjes die ik verlies, anders dan de witte rommel van de bollen. Lijkt me geen goed teken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom ook maar even fijne dagen wensen alvast, maar ben ook ff niet heel actief.. Een paar dagen geleden kwam dan toch de grote klap, dus sindsdien ben ik me maar even op andere dingen aan het richten.. de drang van een paar dagen geleden voel ik ook niet meer zo heftig, ik ben nu vooral heel verdrietig.. Dikkevoor nu dus, allemaal hele fijne feesrdagen ennuhm, ik lurk en duim mee voor -hopelijk- mooi nieuws hoor!
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom ook maar even fijne dagen wensen alvast, maar ben ook ff niet heel actief.. Een paar dagen geleden kwam dan toch de grote klap, dus sindsdien ben ik me maar even op andere dingen aan het richten.. de drang van een paar dagen geleden voel ik ook niet meer zo heftig, ik ben nu vooral heel verdrietig.. Dikkevoor nu dus, allemaal hele fijne feesrdagen ennuhm, ik lurk en duim mee voor -hopelijk- mooi nieuws hoor!
+ 1 wat verwoord je het goed! Maar ik ben het er helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:00 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames,
ben een tijdje niet op het forum geweest, ben dus niet van alles op de hoogte. Heb wel meegekregen dat er hier en daar wat dames zwanger zijn geworden, maar ook dat er dames zijn die hun kinderwens uit hebben moeten stellen...of er zelfs afscheid van hebben moeten nemen. Zo ontzettend verdrietig..
Ik wou jullie allemaal een hart onder de riem steken. Helemaal met de komende feestdagen. Ik weet nog zo goed hoe het voelt: Je belooft jezelf elk jaar, om dit jaar, aan het einde ervan, met de feestdagen, zwanger of zelfs moeder te zijn...en dan is er weer een jaar voorbij waarin dat niet gebeurd is. Je vraagt je af of dat ooit gaat gebeuren, de weg lijkt zo lang. Gelukkig worden toch heel veel stellen zwanger, onthou dat. Vorig jaar zat ik na drie jaar MMM tijdens de kerst in een mislukte IVF poging. Ik dacht dat het nooit zou lukken. Nu zit ik, na 4 terugplaatsingen, met een dikke buik bij de kerstboom. Ons meisje zal eind januari geboren worden. Ja ik ben heel gelukkig, en toch sta ik elke dag stil bij de lange weg die we zijn gegaan (nog niet eens zo lang als ik het vergelijk met sommige dames hier) en voel ik pijn in mijn hart voor alle stellen bij wie het (nog) niet gelukt is. Maar hou asjeblieft hoop. Want wonderen bestaan. Wees niet verdrietig, geniet van de feestdagen, je familie, je vrienden...en dan vol goede moed het nieuwe jaar in!
Ik denk aan jullie.
Fijne kerst!![]()
Ja dat er volgend jaar onder dit topic staat; er is al 123 dagen niet gepostquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:26 schreef Kolonia het volgende:
Wat een lieve post Isla.![]()
In 2012 hou je eindelijk je meisje in je armen.![]()
Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst en ik hoop dat voor ons allemaal in 2012 onze grootste wens uit mag komen.
Ha lieve Klum en alle lieve anderen. Vandaag is het de officiële testdatum, want 2 weken geleden had ik mijn 'eisprong'quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:07 schreef klumsy het volgende:
Wat een lieve berichten allemaal
@ Bianca, hoe voel je je? nog lekker aan het broeden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
quote:Op woensdag 28 december 2011 06:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ha lieve Klum en alle lieve anderen. Vandaag is het de officiële testdatum, want 2 weken geleden had ik mijn 'eisprong'
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh wat fantastisch!! Omvallen van slaap, vroeg wakker en wat buikpijntjes zijn heel herkenbare kwaaltjes van de eerste weken! Oh ik hoop zo ontzettend van harte met je mee dat dit beebje over 8 maanden buiten komt spelen en ik hoop dat je een fantastische zwangerschap hebt!
Wát een nieuws!van harte gefeliciteerd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |