abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106388636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

asperine zou ik even overleggen, wat voor invloed het heeft op je vruchtje... Nu is er nog geen bloed uitwisseling volgens mij.
Wat het EMC betreft slik je sowieso alleen maar je foliumzuur en that's it :6
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_106388691
Aspirine heb ik (beide keren) geslikt tot de 4 weken zwanger, en toen mee gestopt. Heb het altijd in overleg gedaan met mijn kliniek, die zijn van mening dat niets helpt, maar dat in deze hoeveelheid het ook geen kwaad kan. Maar hoe dat is als je het nog blijft slikken durf ik niet te zegen!
pi_106388733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Aspirine heb ik (beide keren) geslikt tot de 4 weken zwanger, en toen mee gestopt. Heb het altijd in overleg gedaan met mijn kliniek, die zijn van mening dat niets helpt, maar dat in deze hoeveelheid het ook geen kwaad kan. Maar hoe dat is als je het nog blijft slikken durf ik niet te zegen!
Ik wil ook stoppen maar cold turkey? :{
pi_106388771
Ja, weinig andere mogelijkheden :D die tabletjes zijn zo klein!! Beide keren goed gegaan!
pi_106388780
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:05 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Ik wil ook stoppen maar cold turkey? :{
Ja het is niet anders.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_106388797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja, weinig andere mogelijkheden :D die tabletjes zijn zo klein!! Beide keren goed gegaan!
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja het is niet anders.
Nou, dan heb ik vanmorgen de laatste genomen. *ril*
pi_106388955
aspirine zorgt alleen voor doorbloeding en zou dan dus van invloed kunnen zijn bij innestelen.. Een goede doorbloeding zorgt voor een beter innestelplekje... In feite heeft dat dus al plaatsgevonden..

Maar als je het eng vind, je zou kunnen wachten tot je een knipperlichtje hebt gezien? Bij een kloppend hartje is gewoon al heel veel gevaar geweken.. Natuurlijk is het spannend tot 13 weken, maar kloppend hartje is toch ook al een hele mijlpaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_106395308
Bianca wat een berg vitamientjes! Ik was ook wel een beetje zo, alleen wist ik 2 jaar geleden nog niet dat aspirine kan helpen. Dat ga ik bij een evt. volgende keer (eerst maar even afwachten of de verzekerig mee wil werken) ook doen. Ik snap best dat je het eng vindt om te stoppen, zou ik ook hebben. Misschien ga je je wat zekerder voelen als je de eerste echo hebt gehad.
pi_106432014
Vanmorgen geen asperine meer genomen en overgestapt op Etos zwanger zijn.

Ben net gebeld door het EMC voor het onderzoek waar ik me voor had opgegeven en nu krijg ik vanaf 19 januari wekelijks 's middags een echo tot en met 23 februari. Los van de echo die 23 januari al gepland stond. Eigenlijk had ik al 12 januari ook al gekund maar dan zit deze truus in Oostenrijk.

@Ticootje ja van mij mag de klok gewoon even een stuk of 6 weken vooruit hoor... dan maar even geen Oostenrijk

@_Nikki_ Waar hangt het nog vanaf bij je verzekering?

Nog steeds zo onzeker als de pest btw :'( Nergens last van, althans de wat pijnlijke (.)(.) maar dat had ik voor de tp ook al van de hormonen, wat last van gevoelige darmen (ook niks nieuws) en af en toe een wat drukkend gevoel achter mijn schaambeen. Liever ( :') ) hing ik spugend boven de toiletpot maar daar is (nog) geen sprake van. O ja, en dagelijks lig ik om 4 uur tv te kijken in mijn bed. Waar komt dat nou door joh?

Net Moeders voor Moeders gebeld om me op te geven, wat een zweverige en zijdezachte troela aan de telefoon, niks voor mij... en meteen dat getutoyeer en bij de voornaam aangespreek... Welkom ik de wereld van de zwangeren.

[ Bericht 21% gewijzigd door bianca en michael op 05-01-2012 11:38:30 ]
pi_106433930
Moeders voor Moeders is inderdaad vrij zweverig (althans de dame hier ook :')) beetje doorheen prikken maar ;)

Bij mij ging ze de 2e keer wéér helemaal uitleggen waarvoor het gebruikt wordt :') euh, joehoe, ik was grootverbruiker, weet je nog? :P maar 't is lief bedoeld O+
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:28:39 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106434087
Gerberaatje, ben jij een kloon van iemand die hier veel postte?
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:30:10 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106434142
Oh en way to go Bianca, over naar de zwanger ZIJN pillen :Y
Hopelijk krijg je snel een echt zwanger gevoel O+
pi_106434167
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Gerberaatje, ben jij een kloon van iemand die hier veel postte?
Psssst, dat is onze eigenste Orea, sssstt
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:58:47 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106435109
Ah, dat dacht ik al inderdaad, door de nick :D

Mooie buik heb je al G _O_
pi_106436048
Net gebeld door het ziekenhuis, uitslag van het bloed was prima...
de afspraak van dinsdag kan dus gewoon doorgaan *O*
Alleen kans dat ik bij een volgende zwangerschap de gehele zwangerschap asprines moet gaan slikken ivm een kleine stollingswaarde die uit de bloedonderzoeken kwam :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:36:41 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106436534
Oh klumsy wat fijn! Bloedwaarden goed lijkt me erg fijn om te horen...

En aspirines, nouja, dat zet je dan gewoon naast je foliumzuur :)
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:02:23 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106437424
Godver, net een vriend gebeld om nog gelukkig nieuwjaar te wensen, wordt er echt een bak babynieuws over me uitgestort zodat ik nu toch weer zit te janken... niet alleen zijn er 3 stellen uit die vriendengroep zwanger (waaronder zowat de grootste party-drughead die ik ken), maar hij en zijn vriendin zijn ook aan het proberen.

Ik kan me nog herinneren dat ik bij een van die stellen een jaar geleden op bezoek was ( zelf al een tijdje bezig toen) en dat ze er nog helemáál niet aan toe waren..... en moet je nu zien ;(
pi_106437578
Knuffel, LB. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:14:52 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106437922
O+

Ik vind het heus heel leuk voor ze, maar het is gewoon niet eerlijk.... -O-

En ik baal, want ik was eigenlijk juist vrij positief de laatste tijd, nu het onderzoek is gestart. Maar dit soort berichten geven me dan toch een opdonder. Met name bij die groep (allemaal mensen die heel hard tegen volwassen worden aan hebben geschopt, en nouja,... ik had het gewoon niet verwacht).
pi_106438230
Herkenbaar, LB. Het zijn altijd moeilijke momenten :*
pi_106438400
LB :* snap heel goed dat je je even zo voelt, heeft er ook niks mee te maken dat je het
een ander niet zou gunnen, maar je gunt het jezelf ook zo erg, zeker nu jullie toch ook al zo een lange tijd bezig zijn :*
pi_106439085
*O* net een telefoontje van het ziekenhuis waar ik vorige poging onder behandeling was, dat ik m'n medische dossier op kan komen halen ( was even afwachten of dat voor dinsdag ging lukken) dus die kan ik nu dinsdag ook mooi meenemen :)
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:47:00 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106439139
You're on a roll! *O*
pi_106439352
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
O+

Ik vind het heus heel leuk voor ze, maar het is gewoon niet eerlijk.... -O-

En ik baal, want ik was eigenlijk juist vrij positief de laatste tijd, nu het onderzoek is gestart. Maar dit soort berichten geven me dan toch een opdonder. Met name bij die groep (allemaal mensen die heel hard tegen volwassen worden aan hebben geschopt, en nouja,... ik had het gewoon niet verwacht).
Weet je LB! De laatste keer dat ik zwanger was scheelde die zwangerschap 12 dagen met die van onze beste vrienden. Ik kreeg 2 weken voor Michael zijn overlijden een miskraam en hun zwangerschap gaat voorspoedig en over 6 weken bevalt ze. Ik heb daar toentertijd echt HELE nare gedachtes over gehad waar ik me misschien wel een beetje voor schaam.

Maar wat mij heeft geholpen is te bedenken dat ik DAT kindje helemaal niet wil. Ik wil niet het kindje wat in een ander zijn buik zit, van een andere man, ik wil ONS kindje. Misschien klinkt het voor andere onzinnig maar dit realiseren heeft mij geholpen.

En natuurlijk verdient drugshoofd geen kindje :( en jij wel O+
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:54:57 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106439464
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Weet je LB! De laatste keer dat ik zwanger was scheelde die zwangerschap 12 dagen met die van onze beste vrienden. Ik kreeg 2 weken voor Michael zijn overlijden een miskraam en hun zwangerschap gaat voorspoedig en over 6 weken bevalt ze. Ik heb daar toentertijd echt HELE nare gedachtes over gehad waar ik me misschien wel een beetje voor schaam.

Maar wat mij heeft geholpen is te bedenken dat ik DAT kindje helemaal niet wil. Ik wil niet het kindje wat in een ander zijn buik zit, van een andere man, ik wil ONS kindje. Misschien klinkt het voor andere onzinnig maar dit realiseren heeft mij geholpen.

En natuurlijk verdient drugshoofd geen kindje :( en jij wel O+
O+ wat een goeie gedachte bianca, die zal ik onthouden. Het helpt niet écht tegen het wachten natuurlijk, maar het is wel een mooie.

En ja, ik heb ook dingen gedacht waar ik me voor schaam... iedereen hier wel denk ik.

Ik heb met mijn vriendin (die zaterdag is uitgerekend) afgesproken dat ik een week daarna zwanger word, want zij is ook een week na de bevalling van onze andere vriendin zwanger geworden :D wisselen we elkaar mooi af.
pi_106439597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef klumsy het volgende:
*O* net een telefoontje van het ziekenhuis waar ik vorige poging onder behandeling was, dat ik m'n medische dossier op kan komen halen ( was even afwachten of dat voor dinsdag ging lukken) dus die kan ik nu dinsdag ook mooi meenemen :)
Zo gaatie goed! *O*
pi_106439635
LB :*

Klumsy, je gaat nu naar een ander ziekenhuis begrijp ik?
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:16:25 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106440255
LB :* het is helemaal niet erg dat je zo voelt, ti's wat klumsy zegt je gunt het jezelf ook zo graag, en de gedachten van bianca vind ik ook een hele mooie, je wilt niet dat kindje maar je eigen kindje :*

*O* klumsy jeej, wel fijn dat je nu je dosier kan meenemen

dikke knuf :* voor de andere meiden
Be happy with the little things in life
pi_106440576
Ja ik ben in de tussentijd verhuisd, dus vanaf het moment dat ik zwanger was ben ik
in amersfoort (Meander ) onder controle geweest. De eerste poging heb ik in Nieuwegein gedaan bij het Antonius ziekenhuis.
pi_106440680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat dacht ik al inderdaad, door de nick :D

Mooie buik heb je al G _O_
Dank! O+ en :* een week na de bevalling van je vriendin klinkt goed :Y aan de bak jij! ;)
En die gevoelens zijn heel normaal... op en af...

Klums!! *O*
pi_106442407
Even een *O* voor Klumsy en een :* voor LadyBlack.
pi_106449377
LB, heel begrijpelijk. (insert troostsmiley want op iPod)
Zo was ik erg verdrietig toen mijn schoonzus belde dat ze zwanger was.
Ik ben naar een park gevlucht en heb daar tranen met tuiten gehuild terwijl ik keek naar opa's die met hun kleinkinderen speelden.
Heel verdrietig, terwijl ik het mijn schoonzus zo gun (zeker na twee jaar proberen nadat ze een kindje met 13 weken heeft moeten laten weghalen omdat het niet levensvatbaar was).

Helaas staat het gunnen van een kindje aan anderen je eigen verdriet niet in de weg. Hoezeer je het een ander ook gunt, de blijde boodschap van een ander is toch iedere keer weer confronterend. Zeker als het dichtbij is.
Maar jouw (/onze) tijd komt ook nog wel.
En onze blijde boodschap zal ook anderen zowel vreugde als verdriet geven.
  donderdag 5 januari 2012 @ 22:22:12 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106461061
Ah... kolonia ;( ik zie je al zitten... wat klinkt dat zielig :*

En je laatste zin is ook zo waar... raar en ook wel vervelend idee :{
pi_106463172
LB, kolonia, wat verdrietig :* Ik had net een vriendin aan de telefoon, net nadat ik vertelde over mijn zwangerschap, vertelt zij dat ze net een miskraam heeft gehad. Zo dubbel en oneerlijk... Ik zou graag willen dat ik er iets aan kon veranderen ;(

Ik hoop dat het nieuwe jaar hier veel bijzondere streepjes gaat brengen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:08:10 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106463287
Oef, phaidra, dat moet een heftig gesprek zijn geweest :{
pi_106463306
Bianca, ik moet wachten op de goedkeuring van de verzekering omdat ik mijn behandeling in België doe. Ik wil exclusie-PGD en dat is in NL niet toegestaan. Vandaar. Vorige keer heb ik dus toestemming gekregen van de verzekering, maar nu met al die bezuinigingen overal geloof ik nog niet voor 100% dat het weer vergoed gaat worden.

Maar er is ook goed nieuws. Ik kwam vandaag terug van vakantie en vond 2 brieven van het AZ Maastricht. Een voor de aanvraag naar het UZ Brussel om op het PGD spreekuur te komen. Die brief is door het AZ Maastricht gelijk aan Brussel verstuurd, dus de eerste stap is weer gezet. En 'die ene' brief voor de verzekering. Die moet ik zelf doorsturen aan mijn verzekering, dus dat ga ik morgen direct doen. Fingers crossed...

Phaidra, wat oneerlijk. :*

Ik zal komende periode overigens vooral meelezen en meeleven (net zoals de afgelopen 3 jaar), veel tijd om te posten heb ik vaak niet, maar ik zal m'n best doen.

Voor nu even een :* voor iedereen hier.
pi_106463595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, phaidra, dat moet een heftig gesprek zijn geweest :{
Leuk is anders, maar ze kon het wel relativeren. Ze was vrij snel zwanger en ze had er wel vrede mee dat het kindje waarschijnlijk niet gezond zou zijn geweest. Maar jeetje, wat naar... Dikke knuffel voor jullie.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106463821
Terug van vakantie en een streepje *O*

Gefeliciteerd bianca!

Tijd voor meer streepjes in 2012! Alle beste wensen en al het goeds voor iedereen hier!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 09:44:24 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106473276
Right... :')

Ik werd net min of meer gefeliciteerd dat ik tijdens de onderzoeken zwanger was geworden, dus ik zo :?

Blijk ik op de zwangerenpoli te zijn ingepland :')
En de artsassistent die me vorige keer hielp, zag me daarheen lopen en die stond ook al vreemd te kijken _O-

Honderd excuses van de andere artsassistent, maar die kan er natuurlijk ook niks aan doen...
pi_106473670
LB pijnlijke fouten zijn dat :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106474441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:44 schreef LadyBlack het volgende:

Ik werd net min of meer gefeliciteerd dat ik tijdens de onderzoeken zwanger was geworden, dus ik zo :?

En de artsassistent die me vorige keer hielp, zag me daarheen lopen en die stond ook al vreemd te kijken _O-

Honderd excuses van de andere artsassistent, maar die kan er natuurlijk ook niks aan doen...
Oh darn, lekker handig zeg... :*
pi_106476150
Dat zijn inderdaad hele pijnlijke fouten! :*

Heb je je afspraak nu wel gehad? of kon die ook niet door gaan omdat je verkeerd ingepland stond?
pi_106477968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:44 schreef LadyBlack het volgende:

*zucht* en nu, nog wel geholpen?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:30:26 #244
30252 Soempie
Procreating
pi_106478060
Wat een stomme fout, LB. :{ Hoe is de echo gegaan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:37:32 #245
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106478249
Nou dat zijn pijnlijke fouten zeg *zucht* :*
Is je afspraak wel verder doorgegaan??
Be happy with the little things in life
pi_106489963
Fijn LB -O-

Is de echo wel gewoon doorgegaan? Een inwendige echo is een inwendige echo lijkt me..
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:23:09 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106508156
Ik kon er gelukkig wel om lachen.

De echo was verder prima, er leek al wat te groeien, maandag terugkomen om te kijken of er dan al een gesprongen is of nog niet.

Ik weet in elk geval wat me dit weekend te doen staat O-)
pi_106511444
Bianca, in tarwekiemolie zit heel veel vitamine e, toch? Is dat wel goed icm een multivitamine waar ook al iets van 500% van de adh vitamine e inzit?

Ik weet het niet, hoor, maar ik zou er iig even naar kijken. :)
pi_106517941
spannend LB, geniet van je weekend ;)
pi_106520367
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:30 schreef Ssserpente het volgende:
Bianca, in tarwekiemolie zit heel veel vitamine e, toch? Is dat wel goed icm een multivitamine waar ook al iets van 500% van de adh vitamine e inzit?

Ik weet het niet, hoor, maar ik zou er iig even naar kijken. :)
Ik weet ook niet waar ik goed aan doe hoor :'( Maar ik ben ook een grootverbruiker van olijfolie en daar zit het ook in. Ik ben het gaan slikken omdat het zo goed zou zijn voor het bms dus ik dacht mee doorgaan tot de 12 weken... Ik kan niet echt wat vinden dat teveel E slecht zou zijn maar als iemand een andere mening is toegedaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')