Wat het EMC betreft slik je sowieso alleen maar je foliumzuur en that's itquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
asperine zou ik even overleggen, wat voor invloed het heeft op je vruchtje... Nu is er nog geen bloed uitwisseling volgens mij.
Ik wil ook stoppen maar cold turkey?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Aspirine heb ik (beide keren) geslikt tot de 4 weken zwanger, en toen mee gestopt. Heb het altijd in overleg gedaan met mijn kliniek, die zijn van mening dat niets helpt, maar dat in deze hoeveelheid het ook geen kwaad kan. Maar hoe dat is als je het nog blijft slikken durf ik niet te zegen!
Ja het is niet anders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:05 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik wil ook stoppen maar cold turkey?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja, weinig andere mogelijkhedendie tabletjes zijn zo klein!! Beide keren goed gegaan!
Nou, dan heb ik vanmorgen de laatste genomen. *ril*quote:
Psssst, dat is onze eigenste Orea, ssssttquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Gerberaatje, ben jij een kloon van iemand die hier veel postte?
Weet je LB! De laatste keer dat ik zwanger was scheelde die zwangerschap 12 dagen met die van onze beste vrienden. Ik kreeg 2 weken voor Michael zijn overlijden een miskraam en hun zwangerschap gaat voorspoedig en over 6 weken bevalt ze. Ik heb daar toentertijd echt HELE nare gedachtes over gehad waar ik me misschien wel een beetje voor schaam.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het heus heel leuk voor ze, maar het is gewoon niet eerlijk....
En ik baal, want ik was eigenlijk juist vrij positief de laatste tijd, nu het onderzoek is gestart. Maar dit soort berichten geven me dan toch een opdonder. Met name bij die groep (allemaal mensen die heel hard tegen volwassen worden aan hebben geschopt, en nouja,... ik had het gewoon niet verwacht).
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Weet je LB! De laatste keer dat ik zwanger was scheelde die zwangerschap 12 dagen met die van onze beste vrienden. Ik kreeg 2 weken voor Michael zijn overlijden een miskraam en hun zwangerschap gaat voorspoedig en over 6 weken bevalt ze. Ik heb daar toentertijd echt HELE nare gedachtes over gehad waar ik me misschien wel een beetje voor schaam.
Maar wat mij heeft geholpen is te bedenken dat ik DAT kindje helemaal niet wil. Ik wil niet het kindje wat in een ander zijn buik zit, van een andere man, ik wil ONS kindje. Misschien klinkt het voor andere onzinnig maar dit realiseren heeft mij geholpen.
En natuurlijk verdient drugshoofd geen kindjeen jij wel
Zo gaatie goed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef klumsy het volgende:
net een telefoontje van het ziekenhuis waar ik vorige poging onder behandeling was, dat ik m'n medische dossier op kan komen halen ( was even afwachten of dat voor dinsdag ging lukken) dus die kan ik nu dinsdag ook mooi meenemen
Dank!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat dacht ik al inderdaad, door de nick
Mooie buik heb je al G
Leuk is anders, maar ze kon het wel relativeren. Ze was vrij snel zwanger en ze had er wel vrede mee dat het kindje waarschijnlijk niet gezond zou zijn geweest. Maar jeetje, wat naar... Dikke knuffel voor jullie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, phaidra, dat moet een heftig gesprek zijn geweest
Oh darn, lekker handig zeg...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Right...
Ik werd net min of meer gefeliciteerd dat ik tijdens de onderzoeken zwanger was geworden, dus ik zo
Blijk ik op de zwangerenpoli te zijn ingepland
En de artsassistent die me vorige keer hielp, zag me daarheen lopen en die stond ook al vreemd te kijken
Honderd excuses van de andere artsassistent, maar die kan er natuurlijk ook niks aan doen...
*zucht* en nu, nog wel geholpen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Right...
Ik werd net min of meer gefeliciteerd dat ik tijdens de onderzoeken zwanger was geworden, dus ik zo
Blijk ik op de zwangerenpoli te zijn ingepland
En de artsassistent die me vorige keer hielp, zag me daarheen lopen en die stond ook al vreemd te kijken
Honderd excuses van de andere artsassistent, maar die kan er natuurlijk ook niks aan doen...
Ik weet ook niet waar ik goed aan doe hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:30 schreef Ssserpente het volgende:
Bianca, in tarwekiemolie zit heel veel vitamine e, toch? Is dat wel goed icm een multivitamine waar ook al iets van 500% van de adh vitamine e inzit?
Ik weet het niet, hoor, maar ik zou er iig even naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |