O droomvrouwtje, daar twijfel ik niet aan. De angst is alleen (buitenproportioneel, vooral vandaag) groot dat het mis gaat. Ik zou het zo tof vinden om vooral van dit babietje te bevallen... bij alles wat ik in mijn onderbuik voel ga ik rillend naar de wc, en het zijn gewoon steeds mijn darmen die bij mij toch altijd al wat gevoelig zijn en nu met die hormonen, mijn zenuwen èn die fixatie erop ... Ik dacht vandaag, hè lekker een dagje helemaal niks en lekker thuis rommelen maar dat is helemaal geen goed idee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Je bent gewoon echt zwanger Bianca![]()
Klumsy zou ik ook doen hoor, ook al heb je zelf het idee van niet ik ga toch heel even voor je duimen
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wat zou het leuk zijn wij samen 9 maanden zwangerIk hoop dat je lekker geen wijn en champagne mag!
Ach lieverd tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
O droomvrouwtje, daar twijfel ik niet aan. De angst is alleen (buitenproportioneel, vooral vandaag) groot dat het mis gaat. Ik zou het zo tof vinden om vooral van dit babietje te bevallen... bij alles wat ik in mijn onderbuik voel ga ik rillend naar de wc, en het zijn gewoon steeds mijn darmen die bij mij toch altijd al wat gevoelig zijn en nu met die hormonen, mijn zenuwen èn die fixatie erop ... Ik dacht vandaag, hè lekker een dagje helemaal niks en lekker thuis rommelen maar dat is helemaal geen goed idee.
Diep respect dat je kan wachten tot morgenochtend zeg. Ik ben elke ochtend vroeg wakker dus wacht de uitslag met spanning af! En duim natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ja![]()
10 januari hebben we sowieso een afspraak met de fert.arts, dus hoop sowieso dat ik binnenkort een 2e streepje ga hebben! ( vorige keer was de eerste ronde raak met hormoonspuiten )
( ga er nu niet vanuit dat ik morgen een 2e streepje heb hoor, dan zou ik voor het eerst in m'n leven een normale cyclus gehad moeten hebben... M'n lichaam snap ik sowieso niet zoveel van de laatste tijd... had wel op cyclusdag 15 wat leek op vruchtbaarslijm maar dan rood/bruin....dat heeft 6 dagen geduurd, af en toe wat misselijk, gevoelige/jeukende borsten en wat kramp... en nu 3 dagen geen bloed/slijm meer... wel een hoge temperatuur ( rond de 37,1 ).. ach we zullen het morgen wel zien)
Ik vind ook dat ik dat verdien en voor Michaël helemaal. Enfin, ik ben even een uur gaan lopen met Dievertje dat helpt altijd en heb bloemen, chocoladequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ach lieverd tochik bedoelde met gewoon zwanger meer dat ik hoopte dat je wat angsten los kan laten
Maar ik kan me ook voorstellen dat het moeilijk is, zeker nu. Maar dit is gewoon een plakkertje hoor gewoon omdat het moet en omdat het zo bijzonder is dat lichtpuntje in de duisternis zodat je dit jaar mooi mag afsluiten naar een hoop ellende
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:40 schreef Sorbootje het volgende:
Shit... had ik net make up op gedaan. Zit ik te bleeeren hier. Wat een mooi nieuws <3
Nou als ik een normale cyclus zou hebben van 28 dagen, dan zou ik 4 januari mijn NOD hebben, heb testen lighgen die 4 dagen voor je NOD kunnen, maar zelfs morgen zou het aan de vroege kant zijn met testen... heeft dus weinig zin om dat vandaag al te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Diep respect dat je kan wachten tot morgenochtend zeg. Ik ben elke ochtend vroeg wakker dus wacht de uitslag met spanning af! En duim natuurlijk!
Nee, dat begrijp ik dan. Maar dalijk is het sowieso te vroeg en dan ga jij je volgooien met alcoholquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:00 schreef klumsy het volgende:
[..]
Nou als ik een normale cyclus zou hebben van 28 dagen, dan zou ik 4 januari mijn NOD hebben, heb testen lighgen die 4 dagen voor je NOD kunnen, maar zelfs morgen zou het aan de vroege kant zijn met testen... heeft dus weinig zin om dat vandaag al te doen
Is allemaal jouw schuld Orea. Nou ja, niet dat ik zwanger ben maar wel dat ik dagelijks 'moet' testen. Maar Fluug ik ga wel kappen met die foto's hier steeds neer te gooien hoor, ik mail ze je welquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:12 schreef Orea het volgende:
Hee Bianca, volgens mij ben je zwanger!!!![]()
Maar voor dit alles eerst woensdag dan nog even een testje natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:38 schreef klumsy het volgende:
Een nieuwe test, dus een nieuwe jompelBianca
![]()
Test gedaan, maar geen streepje, ging ik ook eigenlijk niet vanuit! vandaag dus gewoon lekker een wijntje
en dan Donderdag bloeduitslag en de dinsdag erop fert.arts en dan gaan we weer beginnen
Ach weljaquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:15 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Is allemaal jouw schuld Orea. Nou ja, niet dat ik zwanger ben maar wel dat ik dagelijks 'moet' testen. Maar Fluug ik ga wel kappen met die foto's hier steeds neer te gooien hoor, ik mail ze je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |