abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106202925
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Je bent gewoon echt zwanger Bianca :*
Klumsy zou ik ook doen hoor, ook al heb je zelf het idee van niet ik ga toch heel even voor je duimen :*
O droomvrouwtje, daar twijfel ik niet aan. De angst is alleen (buitenproportioneel, vooral vandaag) groot dat het mis gaat. Ik zou het zo tof vinden om vooral van dit babietje te bevallen... bij alles wat ik in mijn onderbuik voel ga ik rillend naar de wc, en het zijn gewoon steeds mijn darmen die bij mij toch altijd al wat gevoelig zijn en nu met die hormonen, mijn zenuwen èn die fixatie erop ... Ik dacht vandaag, hè lekker een dagje helemaal niks en lekker thuis rommelen maar dat is helemaal geen goed idee. |:(
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_106203068
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Wat zou het leuk zijn wij samen 9 maanden zwanger O+ Ik hoop dat je lekker geen wijn en champagne mag!
Ja O+
10 januari hebben we sowieso een afspraak met de fert.arts, dus hoop sowieso dat ik binnenkort een 2e streepje ga hebben! ( vorige keer was de eerste ronde raak met hormoonspuiten )

( ga er nu niet vanuit dat ik morgen een 2e streepje heb hoor, dan zou ik voor het eerst in m'n leven een normale cyclus gehad moeten hebben... M'n lichaam snap ik sowieso niet zoveel van de laatste tijd... had wel op cyclusdag 15 wat leek op vruchtbaarslijm maar dan rood/bruin....dat heeft 6 dagen geduurd, af en toe wat misselijk, gevoelige/jeukende borsten en wat kramp... en nu 3 dagen geen bloed/slijm meer... wel een hoge temperatuur ( rond de 37,1 ).. ach we zullen het morgen wel zien :) )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:18:03 #128
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106203497
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

O droomvrouwtje, daar twijfel ik niet aan. De angst is alleen (buitenproportioneel, vooral vandaag) groot dat het mis gaat. Ik zou het zo tof vinden om vooral van dit babietje te bevallen... bij alles wat ik in mijn onderbuik voel ga ik rillend naar de wc, en het zijn gewoon steeds mijn darmen die bij mij toch altijd al wat gevoelig zijn en nu met die hormonen, mijn zenuwen èn die fixatie erop ... Ik dacht vandaag, hè lekker een dagje helemaal niks en lekker thuis rommelen maar dat is helemaal geen goed idee. |:(
Ach lieverd toch :* ik bedoelde met gewoon zwanger meer dat ik hoopte dat je wat angsten los kan laten :* Maar ik kan me ook voorstellen dat het moeilijk is, zeker nu. Maar dit is gewoon een plakkertje hoor gewoon omdat het moet en omdat het zo bijzonder is dat lichtpuntje in de duisternis zodat je dit jaar mooi mag afsluiten naar een hoop ellende :*
Be happy with the little things in life
pi_106206618
Shit... had ik net make up op gedaan. Zit ik te bleeeren hier. Wat een mooi nieuws <3
pi_106207098
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef klumsy het volgende:

[..]

Ja O+
10 januari hebben we sowieso een afspraak met de fert.arts, dus hoop sowieso dat ik binnenkort een 2e streepje ga hebben! ( vorige keer was de eerste ronde raak met hormoonspuiten )

( ga er nu niet vanuit dat ik morgen een 2e streepje heb hoor, dan zou ik voor het eerst in m'n leven een normale cyclus gehad moeten hebben... M'n lichaam snap ik sowieso niet zoveel van de laatste tijd... had wel op cyclusdag 15 wat leek op vruchtbaarslijm maar dan rood/bruin....dat heeft 6 dagen geduurd, af en toe wat misselijk, gevoelige/jeukende borsten en wat kramp... en nu 3 dagen geen bloed/slijm meer... wel een hoge temperatuur ( rond de 37,1 ).. ach we zullen het morgen wel zien :) )
Diep respect dat je kan wachten tot morgenochtend zeg. Ik ben elke ochtend vroeg wakker dus wacht de uitslag met spanning af! En duim natuurlijk!
pi_106207218
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:18 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Ach lieverd toch :* ik bedoelde met gewoon zwanger meer dat ik hoopte dat je wat angsten los kan laten :* Maar ik kan me ook voorstellen dat het moeilijk is, zeker nu. Maar dit is gewoon een plakkertje hoor gewoon omdat het moet en omdat het zo bijzonder is dat lichtpuntje in de duisternis zodat je dit jaar mooi mag afsluiten naar een hoop ellende :*
Ik vind ook dat ik dat verdien en voor Michaël helemaal. Enfin, ik ben even een uur gaan lopen met Dievertje dat helpt altijd en heb bloemen, chocolade :P en het tijdschrift 'zwanger' voor mezelf gekocht. Al glurend of geen buur hier uit het gebouw hier me die zag afrekenen :') .
pi_106207234
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:40 schreef Sorbootje het volgende:
Shit... had ik net make up op gedaan. Zit ik te bleeeren hier. Wat een mooi nieuws <3
:D
pi_106207313
Er zou eigenlijk een subtopic moeten komen 'Ik ben zwanger maar durf me nog (lang) niet te vertonen in Z&G maar wil ook AZWBNZMG niet voldouwen'
pi_106207417
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Diep respect dat je kan wachten tot morgenochtend zeg. Ik ben elke ochtend vroeg wakker dus wacht de uitslag met spanning af! En duim natuurlijk!
Nou als ik een normale cyclus zou hebben van 28 dagen, dan zou ik 4 januari mijn NOD hebben, heb testen lighgen die 4 dagen voor je NOD kunnen, maar zelfs morgen zou het aan de vroege kant zijn met testen... heeft dus weinig zin om dat vandaag al te doen :)
pi_106207522
Joh ook daar is dit topic voor! is toch logisch dat je eerst zelf even wat meer vertrouwen wil hebben voor je hier weggaat?
pi_106208243
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:00 schreef klumsy het volgende:

[..]

Nou als ik een normale cyclus zou hebben van 28 dagen, dan zou ik 4 januari mijn NOD hebben, heb testen lighgen die 4 dagen voor je NOD kunnen, maar zelfs morgen zou het aan de vroege kant zijn met testen... heeft dus weinig zin om dat vandaag al te doen :)
Nee, dat begrijp ik dan. Maar dalijk is het sowieso te vroeg en dan ga jij je volgooien met alcohol ;)
pi_106208406
Hahaha nee volgooien doe ik sowieso al nooit, maar bij een positieve test zou ik niks drinken en anders misschien 2 wijntjes
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:57:14 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_106216741
Ik las het net pas, maar wil toch even Bianca nog feliciteren! Gefeliciteerd! Echt, wat een mooi iets :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106236284
En voor Fluug:

En Klumsy, al geplast?
  zaterdag 31 december 2011 @ 08:10:24 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106236296
Wat is het toch mooi om hier een positieve test te zien!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106236303
Hee Bianca, volgens mij ben je zwanger!!! :D ;)
pi_106236313
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 08:12 schreef Orea het volgende:
Hee Bianca, volgens mij ben je zwanger!!! :D ;)
Is allemaal jouw schuld Orea. Nou ja, niet dat ik zwanger ben maar wel dat ik dagelijks 'moet' testen. Maar Fluug ik ga wel kappen met die foto's hier steeds neer te gooien hoor, ik mail ze je wel :P
pi_106236353
Wow Bianca *O* O+ Van harte gefeliciteerd!!!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_106236444
Een nieuwe test, dus een nieuwe jompel ;)

*O* Bianca *O*

Test gedaan, maar geen streepje, ging ik ook eigenlijk niet vanuit! vandaag dus gewoon lekker een wijntje :9
en dan Donderdag bloeduitslag en de dinsdag erop fert.arts en dan gaan we weer beginnen *O*
pi_106236476
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 08:38 schreef klumsy het volgende:
Een nieuwe test, dus een nieuwe jompel ;)

*O* Bianca *O*

Test gedaan, maar geen streepje, ging ik ook eigenlijk niet vanuit! vandaag dus gewoon lekker een wijntje :9
en dan Donderdag bloeduitslag en de dinsdag erop fert.arts en dan gaan we weer beginnen *O*
Maar voor dit alles eerst woensdag dan nog even een testje natuurlijk.
pi_106236493
Hahaha heb er nog 1 liggen dus dat komt goed!
  zaterdag 31 december 2011 @ 10:14:01 #147
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106237906
*O* Bianca *O* blijft mooi om te zien

Klumsy :* Ook had je het verwacht en idd wat Bianca zegt eerst woensdag nog ff testen
Be happy with the little things in life
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:18:27 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_106239744
Jammer Klums, het was zo'n mooie afsluiting van jullie jaar geweest.. Nouja, geniet van je wijntje :*
3!
pi_106245586
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 08:15 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Is allemaal jouw schuld Orea. Nou ja, niet dat ik zwanger ben maar wel dat ik dagelijks 'moet' testen. Maar Fluug ik ga wel kappen met die foto's hier steeds neer te gooien hoor, ik mail ze je wel :P
Ach welja :P geef mij maar de schuld :D heb je niet iedere keer een *O* moment als je weer een 2e streep ziet verschijnen? 't is dat de levertijden uit China wat lang zijn, anders kon ik je de Chinese Cheapo testen aanraden :P 50 testen voor $ 5,- ofzo :')

Klums! :* Lekker borrelen! Al zou ik het wel stiekem heel leuk vinden als je woensdag ineens wél positief test (dan kunnen die paar wijntjes vanavond echt geen kwaad hoor!!)

Andere dames, knal dit jaar van strijd weg vanavond! Kijk vooruit, houdt hoop... hoe moeilijk ook soms... 2012 is weer een heel vers nieuw jaar waarin dromen kúnnen uitkomen!! Ik zou jullie het liefst allemaal een mega dikke knuffel willen geven! :*

ik gun het jullie dat al jullie dromen maar uit mogen komen!
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:51:47 #150
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_106263970
Lieve lieve meiden, voor elk van jullie een aparte wens schrijven lukt me niet, maar ik wens íedereen hier (en uiteraard ook elderd, maar hier in het bijzonder) een prachtig 2012 toe. Ik hoop dat onze wensen uitkomen, stuk voor stuk, allemaal een gezond kindje na een fijne zwangerschap en bevalling, maar zéker ook goede gezondheid en veel liefde voor jezelf en je partner.

We gaan ervoor he? 2012 gaat het hier leeg!

:* :*
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')