Gelukkig maar dat je er om kon lachen. Dat zij daar maar flink rode wangetjes hebben gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kon er gelukkig wel om lachen.
De echo was verder prima, er leek al wat te groeien, maandag terugkomen om te kijken of er dan al een gesprongen is of nog niet.
Ik weet in elk geval wat me dit weekend te doen staat
Niksquote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Een nieuw jaar geeft in elk geval weer de hoop op nieuwe kansen vind ik.
Al maak ik me er stiekem ook een beetje druk om dat als het niet snel lukt, dat ik dan niet meer in 2012 kan bevallen, en dat leek me nou zo'n mooi jaar
Mja, herkenbaar ook...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
NiksVolgens mij hebben we allemaal van die periodes waar je je een beetje op focust
![]()
Ik zie nu al op tegen mijn verjaardag, ik wilde altijd voor mijn 28e moeder worden. Die verjaardagen blijven bij mij een pijnpunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Het is niet zo gek als er meerdere eicellen tegelijk groeien, het is bij mij nog nooit zo geweest dat degene die als eerste het grootste was ook degene was die sprong.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:42 schreef klumsy het volgende:
LB er leek nu een ander eitje te gaan groeien? misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat is er dan met dat eitje gebeurt wat eerst aan het groeien was?
Nog een paar uurtjes ( nouja nog tot eind van de middag) en dan naar het ziekenhuis
Als jij nou zegt hoe je de foto hebben wil dan maak ik 'mquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fok kunnen we overal op de foto zetten![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat het wachten slopend is
[..]
Nou ik woon 300 meter naast de Euromast moet ik alleen die krant even ergens vandaan zien te toveren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor minder dan de ochtendkrant van vandaag met een stopcontact en zicht op de euromast doen we het niet meer hoor![]()
Ik ervaar het niet als belastend, omdat ik er vooral heel opgetogen over ben. B. heeft dat iets minder, die wil wel heel graag dat het lukt, omdat hij het mijn schoonzus en zwager enorm gunt, maar hij vindt het ook wel echt een offer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spannend Sorbo, ik vroeg met net af hoe het er bij jullie voor stondUtrecht, pfoe wat een eind ik kan me voorstellen dat dat voor jullie allebei zwaar is.
Voor meer dan dit had ik even geen tijd; krant op de ipadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor minder dan de ochtendkrant van vandaag met een stopcontact en zicht op de euromast doen we het niet meer hoor![]()
Meer dan je best kun je toch niet doen (zei zij met het bmi van rond de 30)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef klumsy het volgende:
Ik ga gewoon goed m'n best doen en dan zie ik wel hoeveel kilo ik kwijt ben over 3 weken...
"probleem" is dat ik best gezond at, maar door m'n PCOS val ik gewoon heel erg moeizaam af
Maar boodschappen zijn al in huis, dus morgen lekker een salade met tonijn mee naar het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |