abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106345026
Goedzo, actie dames! Hup allemaal zwanger worden en snel nu een beetje.

*strooit wat met hcg in de rondte*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_106345169
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Lijnloos :W hoest met jou dan?
:W Haai! Hier alles prima hoor! :Y
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:37:44 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106345953
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:59 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

:W Haai! Hier alles prima hoor! :Y
Ja ik lees bijna geen andere topics meer dan deze en mn SC, dus was al benieuwd naar je. Heel soms zie ik Minke voorbijkomen in het fototopic, dat moet je vaker doen O+
pi_106347010
Allemaal nog een heel gelukkig 2012!!
Dat het heel maar heel snel leeg mag lopen!

LB, fijn dat ze er meteen voortvarend actie ondernomen wordt.

En Klumsy :*
wat een toestand met de rel, maar laten we het er verder niet over hebben
Volgende week naar de arts. Fijn!!

Ik moet mijn cyclus weer opwekken, maar mijn man heeft volgende week en de week daarna super drukke weken, ver weg van huis. Dus ik wacht even tot eind van deze week om met provera te beginnen. En zo proberen we er maar wat van te maken.
Met een meidenkwartet
pi_106347461
Even wat positive vibes hier naar binnen sturen *O* allemaal aktie in de tent en straks allemaal posts met alleen maar 2e streepjes!!! O+ *O*

dinsdag 3 januari 2012 @ 11:40:37 #181
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106347691
Oeh LB dat is al snel vrijdag weer. Wat gaan ze verder nog doen?? Of is het nu alleen je cyclus volgen??

Klumsy :*
*O* whoehoe dat weekje is ook zo weer voorbij!!!

Cathmar, hoe vervelend ook, gelukkig kun je het op deze manier toch nog sturen.

En lieve meiden bedankt nog voor jullie reacties :* toch fijn om ook hier de bevestiging te krijgen dat het goed is om aan die rem te trekken. (8> zegt vanaf hier gaan we stapje voor stapje. En vooral luisteren naar mezelf. En idd ondertussen genieten van de leuke dingen. Onze eerste vakantie al weer geboekt. We vieren onze 2jarig huwelijk in mei op het strand in Cuba. Dat is de periode dat we ongeveer met IVF kunnen beginnen dus eerst nog ff saampjes op vakantie en even genieten. Wie weet wanneer we weer gaan
Be happy with the little things in life
pi_106347790
Droomvrouwtje, Cuba! Heerlijk vooruitzicht! Hopelijk jullie laatste vakantie met z'n tweetjes O+
voor de komende 18 jaar dan...
Met een meidenkwartet
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:48:28 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106347937
Ja echt wel. En de 2e keer dat we gaan. Afgelopen september hebben we 2 weken Cuba gedaan. We gaan terug naar het zelfde hotel, maar dan een weekje en dan lekker niksen all incl
Be happy with the little things in life
pi_106348087
Vakantie O+
pi_106348223
Cuba lijkt me zo gaaf! En de oude auto's gaan eruit heb ik begrepen dus die kan je dan nog een keertje zien.
Fijn vooruitzicht Droomvrouwtje.

Ik wens jullie allen in dit topic net zoveel geluk als Guus Geluk toe, dat het maar jullie jaar mag worden :*

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106348407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Vrijdag alweer terugkomen :o

Ivm korte cyclus moet ik nu op dag 6 en 9 echo's laten maken om te voorkomen dat ze de eisprong missen. Wel netjes dat ze dat zo aanpakken :)
Actie! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106370042
Sorry, ik heb te weinig puf om regelmatig en/of op alles te reageren.
Ik lees wel alles mee (inclusief rellen in Z&G :')).
Wel even een :* voor DV, PZE en Ahava.
En een *O* voor de actie bij LB.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Kolonia, ben jij ook al weer bezig?
Yep, alweer een tijdje aan het spuiten en begin vanavond met de Gonal F.
Volgende week donderdag eerste echo weer. :)
pi_106370738
Kolonia; veel succes! :*

DV; heerlijk naar Cuba! Ik hoop dat je in de tussentijd jezelf kunt opladen en dan na Cuba vol goede moed aan de eerste poging kunt beginnen!

Andere dames ook veel succes met de z'huis bezoekjes, hopelijk snel goed nieuws van jullie!
pi_106372406
Droomvrouwtje, Cuba, wat heerlijk zeg! O+

Ladyblack, spannend het is echt begonnen allemaal *O* Hopelijk snel wat meer duidelijkheid voor jullie :*

Kolonia ook alweer begonnen, Veel succes :*

Cathmar, ook weer bijna aan de slag!

en een *O* voor Bianca, gewoon omdat het kan!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_106385213
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Actie! *O*.
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106387857
Hallo lieve dames,

Klum het is de 4e, heb je alweer geplast?

_Ophelia_ aan het spuiten en ook bij LadyBlack actie *O*

Droomvrouwtje heerlijk dat jullie weer naar Cuba gaan. Stond bij ons ook op het verlanglijstje na 2 keer DomRep. En wat al eerder gezegd werd, hopelijk de laatste vakantie samen.

Even volledig ontopic voor hier, een fotootje wat ik allemaal voor de tp en nog steeds dagelijks tot me neem (foto bij een stopcontact offcourse) :

En ik weet niet of en wat en hoe geholpen heeft maar dit is er in ieder geval weer een week op vooruit gegaan na vorige week woensdag Om 4 uur vannacht want ik was natuurlijk alweer wakker :') :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:30:42 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387952
Psst, Bianca.... volgens mij zijn die Etos "zwanger worden" pillen niet zo geslaagd als je zwanger bent. Iets met het stofje wat er in zit om je cyclus te reguleren. Misschien tijd om over te stappen naar Zwanger zijn (of de davitamon versie met visolie). Of vind je dat nog een beetje eng?
pi_106387990
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:30 schreef Kyara het volgende:
Psst, Bianca.... volgens mij zijn die Etos "zwanger worden" pillen niet zo geslaagd als je zwanger bent. Iets met het stofje wat er in zit om je cyclus te reguleren. Misschien tijd om over te stappen naar Zwanger zijn (of de davitamon versie met visolie). Of vind je dat nog een beetje eng?

Nee, goed plan, die heb ik ook al in huis, ik ga vanaf vanavond meteen switchen. Thanx!
pi_106388002
Niet om lullig te zijn, maar ik zie 3 varianten met vitamines? Dat weet je gyn ook dat je zoveel supplementen gebruikt? Vitamines kun je namelijk ook overdoseren..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_106388052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef Ticootje het volgende:
Niet om lullig te zijn, maar ik zie 3 varianten met vitamines? Dat weet je gyn ook dat je zoveel supplementen gebruikt? Vitamines kun je namelijk ook overdoseren..
Nee en nee, er staat maar één multivitamine bij en tarwekiemolie en visolie. Het enige wat ik (iets) teveel neem is foliumzuur.
pi_106388378
Ja getest, maar gewoon zoals verwacht negatief.
Morgen de uitslag van het bloed en met een beetje geluk m'n medisch dossier ophalen :)
Hoop zo dat ik dinsdag gelijk mag gaan beginnen, even afwachten dus nog !
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_106388439
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Nee en nee, er staat maar één multivitamine bij en tarwekiemolie en visolie. Het enige wat ik (iets) teveel neem is foliumzuur.
Oh, dan neem ik het terug.. Ik dacht gewoon 3 potjes multivits te zien.. En foliumzuur, zolang dei die op recept niet hebt kan het geen kwaad.. Wat je in de winkel krijgt is 0,5 mg... Op recept is het 5mg.. Dus dat is 10x de hoeveelheid als in de winkel..
pi_106388557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, dan neem ik het terug.. Ik dacht gewoon 3 potjes multivits te zien.. En foliumzuur, zolang dei die op recept niet hebt kan het geen kwaad.. Wat je in de winkel krijgt is 0,5 mg... Op recept is het 5mg.. Dus dat is 10x de hoeveelheid als in de winkel..
Ligt weer aan mijn bagger telefoonfoto, maar al het meedenken wordt gewaardeerd! En ik ben in het 'normale' leven helemaal geen slikker maar dacht nu hup, alles erin, fabeltje of geen fabeltje. Het enige waar ik een beetje aan twijfel is die lage dosis asperine dagelijks. Leuk dat ik ermee begonnen ben, maar wanneer stop ik er nou weer mee...

Foliumzuur zit al in de Etos pillen maar ik neem ook nog 1 los pilletje per dag.
pi_106388592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:51 schreef klumsy het volgende:
Ja getest, maar gewoon zoals verwacht negatief.
Morgen de uitslag van het bloed en met een beetje geluk m'n medisch dossier ophalen :)
Hoop zo dat ik dinsdag gelijk mag gaan beginnen, even afwachten dus nog !
Hè jammer -O- Nou met frisse moed er tegenaan dan maar!!
pi_106388608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Ligt weer aan mijn bagger telefoonfoto, maar al het meedenken wordt gewaardeerd! En ik ben in het 'normale' leven helemaal geen slikker maar dacht nu hup, alles erin, fabeltje of geen fabeltje. Het enige waar ik een beetje aan twijfel is die lage dosis asperine dagelijks. Leuk dat ik ermee begonnen ben, maar wanneer stop ik er nou weer mee...

Foliumzuur zit al in de Etos pillen maar ik neem ook nog 1 los pilletje per dag.
asperine zou ik even overleggen, wat voor invloed het heeft op je vruchtje... Nu is er nog geen bloed uitwisseling volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')