Ja ik lees bijna geen andere topics meer dan deze en mn SC, dus was al benieuwd naar je. Heel soms zie ik Minke voorbijkomen in het fototopic, dat moet je vaker doenquote:
Actie!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Vrijdag alweer terugkomen
Ivm korte cyclus moet ik nu op dag 6 en 9 echo's laten maken om te voorkomen dat ze de eisprong missen. Wel netjes dat ze dat zo aanpakken
Yep, alweer een tijdje aan het spuiten en begin vanavond met de Gonal F.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Nee, goed plan, die heb ik ook al in huis, ik ga vanaf vanavond meteen switchen. Thanx!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:30 schreef Kyara het volgende:
Psst, Bianca.... volgens mij zijn die Etos "zwanger worden" pillen niet zo geslaagd als je zwanger bent. Iets met het stofje wat er in zit om je cyclus te reguleren. Misschien tijd om over te stappen naar Zwanger zijn (of de davitamon versie met visolie). Of vind je dat nog een beetje eng?
Nee en nee, er staat maar één multivitamine bij en tarwekiemolie en visolie. Het enige wat ik (iets) teveel neem is foliumzuur.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef Ticootje het volgende:
Niet om lullig te zijn, maar ik zie 3 varianten met vitamines? Dat weet je gyn ook dat je zoveel supplementen gebruikt? Vitamines kun je namelijk ook overdoseren..
Oh, dan neem ik het terug.. Ik dacht gewoon 3 potjes multivits te zien.. En foliumzuur, zolang dei die op recept niet hebt kan het geen kwaad.. Wat je in de winkel krijgt is 0,5 mg... Op recept is het 5mg.. Dus dat is 10x de hoeveelheid als in de winkel..quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nee en nee, er staat maar één multivitamine bij en tarwekiemolie en visolie. Het enige wat ik (iets) teveel neem is foliumzuur.
Ligt weer aan mijn bagger telefoonfoto, maar al het meedenken wordt gewaardeerd! En ik ben in het 'normale' leven helemaal geen slikker maar dacht nu hup, alles erin, fabeltje of geen fabeltje. Het enige waar ik een beetje aan twijfel is die lage dosis asperine dagelijks. Leuk dat ik ermee begonnen ben, maar wanneer stop ik er nou weer mee...quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik het terug.. Ik dacht gewoon 3 potjes multivits te zien.. En foliumzuur, zolang dei die op recept niet hebt kan het geen kwaad.. Wat je in de winkel krijgt is 0,5 mg... Op recept is het 5mg.. Dus dat is 10x de hoeveelheid als in de winkel..
Hè jammerquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:51 schreef klumsy het volgende:
Ja getest, maar gewoon zoals verwacht negatief.
Morgen de uitslag van het bloed en met een beetje geluk m'n medisch dossier ophalen
Hoop zo dat ik dinsdag gelijk mag gaan beginnen, even afwachten dus nog !
asperine zou ik even overleggen, wat voor invloed het heeft op je vruchtje... Nu is er nog geen bloed uitwisseling volgens mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ligt weer aan mijn bagger telefoonfoto, maar al het meedenken wordt gewaardeerd! En ik ben in het 'normale' leven helemaal geen slikker maar dacht nu hup, alles erin, fabeltje of geen fabeltje. Het enige waar ik een beetje aan twijfel is die lage dosis asperine dagelijks. Leuk dat ik ermee begonnen ben, maar wanneer stop ik er nou weer mee...
Foliumzuur zit al in de Etos pillen maar ik neem ook nog 1 los pilletje per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |