SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
De vaste kliek met hun tofste char, lvl en "class" ?quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Het zou leuk zijn om in de OP een lijst met namen en lvl's te zetten.
Levels veranderen vrij snel toch?quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Preset 1 gebruik ik hierquote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef vosss het volgende:
Ik gebruik een oude versie van de FXAA PPI met setting lower saturation en die bevalt prima
Klopt wel, dan maar gewoon:quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Levels veranderen vrij snel toch?
Tenminste, als je net als ik een noob op lvl 14 ben wel
True, truequote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt wel, dan maar gewoon:
Username: <character name> <race> <class> ?
Leuk idee.quote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt wel, dan maar gewoon:
Username: <character name> <race> <class> ?
Doe je wel even al je karakters? Anders moet je die lijst om het half uur weer bijwerken.quote:Op maandag 19 december 2011 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, dan begin ik maar. Copy/paste de lijst van je voorganger en voeg jezelf toe
Drizzt_DoUrden: Teyrn Loghain, Breton, Warrior
Jij was toch een dark elfquote:Op maandag 19 december 2011 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, dan begin ik maar. Copy/paste de lijst van je voorganger en voeg jezelf toe
quote:Op maandag 19 december 2011 18:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Doe je wel even al je karakters? Anders moet je die lijst om het half uur weer bijwerken.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet wel zeggen dat ik enorm vaak van char verwissel
Is dat die higher saturation? Zo ja probeer de lower saturation. De naam doet vermoeden dat het nog grauwer wordt dan vanilla, maar het is lager dan de higher setting en hoger dan de vanilla setting.quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Preset 1 gebruik ik hierErg mooi en grote verbetering toc het grauwe van de Vanilla
quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zei ik nou? Copy/paste een LIJST en voeg toe
Apfelsaft: Esroth, High Elf, Mage
Nectar: mijneigenvoornaam, Dark Elf, Voornamelijk Mage
Kdrietjeh: Thor Vidar, Nord, Mage/ranged/melee
Ditquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zei ik nou? Copy/paste een LIJST en voeg toe
vosss vosss, Redguard (zo blank mogelijk), one handed/destruction/restoration
Soort van spellsword dusquote:
Je kunt er wel erg goed mee roleplayen. Tundra Cotton verzamelen bijv.quote:
Dingen, enzo.quote:
dat gedeelte tussen haakjes bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2011 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt er wel erg goed mee roleplayen. Tundra Cotton verzamelen bijv.
Ohquote:Op maandag 19 december 2011 18:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
dat gedeelte tussen haakjes bedoelde ik eigenlijk
quote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voordeeltje van de Tytanis-mod is dat je 1 iron ingot om kunt werken naar 10 lockpicks, dat soort gedoe had er gewoon standaard in moeten zitten (maar dan wellicht met minder makkelijk te vinden ore, of ratio 1:5 ipv 1:10).
quote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef jankaas020 het volgende:
En de crafting mod gebruik ik omdat ik het bullshit vind dat je wel de meest leipe armor en wapens kan maken, maar niet een reepje ijzer kan verdraaien en er een puntje aan kan maken. (lockpick)
Haha, ik had gisteren precies hetzelfde met Jordisquote:
Hello everyone,quote:Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef vosss het volgende:
Ik heb een fout gemaakt in mijn lijst zie ik
Ik heet ingame nooit vosss, maar altijd kooba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, doe ik het 1 keer voor.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 19:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hello everyone,
My name is Kooba,.. and i'm an addict.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Mja idd, ik wil ook zo'n verlopen kop als Caius Cosades krijgenquote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
Beetje jammer dat er geen negatieve effecten meer aan skooma zitten..
Mja, ze zullen wel Henk of Piet heten en hebben niet meer fantasie.quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Wat een rare character names, mijneigenvoornaam ? Het is nooit in me opgekomen mn charr zo te noemen.
Het is zo'n vuurbal aanval, kreeg ik gelijk al toen ik begon. Ik ben een dark elve battlemage met mage als birthsign. Ik heb die eerste quest gedaan dat je naar balmori ofzo moet lopen; tering eind.. Toen kwam ik die dude inderdaad tegen waar je het net over had, met z'n skooma kop.quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Missen kan er aan liggen dat je gewoon slecht bent met dat wapen
Doe je goedquote:Op maandag 19 december 2011 19:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is zo'n vuurbal aanval, kreeg ik gelijk al toen ik begon. Ik ben een dark elve battlemage met mage als birthsign. Ik heb die eerste quest gedaan dat je naar balmori ofzo moet lopen; tering eind.. Toen kwam ik die dude inderdaad tegen waar je het net over had, met z'n skooma kop.
Heeft morrowind meer coole/secret/zeldzame shit dan Skyrim?quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je goedNiet ff wat random quests rondom Seyda Neen gedaan, en die spark axe uit de boomstronk naast de light house gevist? Levert aardig wat op in het begin
Edit: en vergeet de tax collector niet!
veel meerquote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heeft morrowind meer coole/secret/zeldzame shit dan Skyrim?
Als het je puur om onehanders te doen is zou ik smithing lekker laten voor wat het is, zonde om er perks aan kwijt te rakenquote:Op maandag 19 december 2011 19:48 schreef Timm-E het volgende:
Heb ik behalve voor m'n one-handed nog iets aan smithing? Heb namelijk totaal geen zin in minen en kansloos daggers maken...
Jah heb d'r ook idd nog niks in gestopt. M'n armor regel ik wel met m'n alteration! Vind het alleen jammer dat ik m'n enchanted wapen niet kan upgradenquote:Op maandag 19 december 2011 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het je puur om onehanders te doen is zou ik smithing lekker laten voor wat het is, zonde om er perks aan kwijt te raken
Mwa, maar 2 perks, zolang je smithing maar 60 is (en die lvl ups kun je mooi ergens anders in proppen)quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Jah heb d'r ook idd nog niks in gestopt. M'n armor regel ik wel met m'n alteration! Vind het alleen jammer dat ik m'n enchanted wapen niet kan upgraden, maja dat kost veel teveel perks.
Skyrim graphics met Morrowind gameplayquote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef HyperViper het volgende:
Ik vind de dorpen een beetje klein vergeleken met Oblivion.. alles is net iets kleinschaliger.. de guilds, de keuzes, de dorpen.. Wel prachtig spel natuurlijk, het mocht van mij alleen wel wat groter.. ben je een uurtje bezig met de mages guild ineens ben je de fucking baas? Zag Morrowind er maar uit als Skyrim..
Ik ga nu een texture pack installeren in combinatie met morrowind graphics extender, hopelijk is het wat.quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Skyrim graphics met Morrowind gameplay![]()
ga ik ook doen jaquote:Op maandag 19 december 2011 20:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ga nu een texture pack installeren in combinatie met morrowind graphics extender, hopelijk is het wat.
Jawelhoor, alleen is de naam praktisch mijn voornaam en als militair ben ik iets zuiniger op m'n privacy. Ik hoef geen langharig tuig of theedoeken aan de deur die me komen vertellen dat ze er wat van vinden.quote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ze zullen wel Henk of Piet heten en hebben niet meer fantasie.
Verzin dan wat anders dan je eigen voornaam die iets aangepast isquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jawelhoor, alleen is de naam praktisch mijn voornaam en als militair ben ik iets zuiniger op m'n privacy. Ik hoef geen langharig tuig of theedoeken aan de deur die me komen vertellen dat ze er wat van vinden.
Militair, en je zit thuis Skyrim te spelen, laat me raden; knie?quote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jawelhoor, alleen is de naam praktisch mijn voornaam en als militair ben ik iets zuiniger op m'n privacy. Ik hoef geen langharig tuig of theedoeken aan de deur die me komen vertellen dat ze er wat van vinden.
HAHAHAquote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Militair, en je zit thuis Skyrim te spelen, laat me raden; knie?
Godverquote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
M'n vorige char was een Nord en heette striker.quote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verzin dan wat anders dan je eigen voornaam die iets aangepast is
quote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
HEYquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
HEY! IK BEN EEN THEEDOEK EN VOEL ME BELEDIGD.
Veel plezier.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Dag mensen, ik ga skyrim spelen.![]()
Hey luctor, van OSM!quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Luctor, High Elf, Archer/Melee/Mage
Dat heb ik eeuwen geleden wel eens gespeeld, maar nu niet meer, wellicht weer eens beginnen.quote:
Ik ken je van dat topic :´)quote:Op maandag 19 december 2011 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik eeuwen geleden wel eens gespeeld, maar nu niet meer, wellicht weer eens beginnen.Maar begrijp dat mijn naam al misbruikt wordt.
Ik heb daar wel eens gepost.quote:
Ja OSM is ook een saai `spel´quote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens gepost.Maar echt storm loopt dat topic niet. I kzie het af en toe weer eens wat omhoog komen.
mybad, fixed, delete/edit mijn quote in je post aub ff, om verdere verwarring te voorkomenquote:Op maandag 19 december 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja of je gebruikt een lijst die 3 paginas out id :"S!
donequote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef probeer het volgende:
[..]
mybad, fixed, delete/edit mijn quote in je post aub ff, om verdere verwarring te voorkomen
zondequote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef HyperViper het volgende:
Mooi, Lydia is dood. "What are you doing?!" "What are you doing?!" "What are you..."- dood.
Dit dus. Ik heb haar onthoofd naar aanleiding daarvanquote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef HyperViper het volgende:
Mooi, Lydia is dood. "What are you doing?!" "What are you doing?!" "What are you..."- dood.
Lucky you... Sommige games zijn te cheap, nieuwsgierig naar wat de komende dagen gaat doen qua prijzen.quote:
Zet mij er maar bij:quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
vosss: kooba, Redguard (zo blank mogelijk), one handed/destruction/restoration
Jankaas020: mijneigenvoornaam, Khajiit, Thief,1h, archery
Isabeau: Jack, Breton, mage/assassin
DaFan: mijneigenvoornaam, Redguard, Warrior 1h/shield, archery
HyperViper: Xibi, Nord, Moordenaar/krijger/npc player (mara power)/smidse
Letates: Letates, Nord, sneak archer
Seam: Isaac, Breton, Spellsword.
DjNivek: T. Pain, Redguard, Unarmed gangmember
lkb9000: Dominion, Breton, Destruction/One-handed/Archery
Bakakame: Tidril, Dunmer, Mage
muhahaha: muhahaha, High Elf, Mage
probeer: Byron, Breton, sneak archery 1H + destro/resto
Luctor.et.Emergo: Luctor, High Elf, Archery/1H Melee/Mage
Dr.sexy: ZeroPositive, Nord , Spellsword
Dat kun je zelf ookquote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij:
DeeCruise: Tanko Groh Ankoth, Tank, two handed/heavy armor (huidige build)
Was dat nog niet duidelijk dan?quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook
En zet er ff bij dat je Orc bent
Jawel, maar aangezien iedereen het erbij zetquote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Was dat nog niet duidelijk dan?
Jup, net pas hele gedoe eromheen gelezen, was wat haastig. Mi scusi!quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar aangezien iedereen het erbij zet
quote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, net pas hele gedoe eromheen gelezen, was wat haastig. Mi scusi!
quote:
Mijn darkelf die een hanekam heeft zegt hoi terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Lathrandas zegt hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg je d'r van, altmer
Ik heb trouwens z'n koe gedood, boer werd helemaal emotioneel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
forumnerd: Gandalf, Breton, Magequote:Op maandag 19 december 2011 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tab -> magic -> active effectsquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zeggen steeds dat ik er ziek uit zie. En zich afvragen of het besmettelijk is.
Hoe kan ik zien wat ik heb en watvoor effect(en) dat op me heeft. En ook niet geheel onbelangrijk: hoe kom ik er weer van af.
Zelda is toch dat ventje met die groene maillot? Mensen die dat leuk vinden zijn gewoon homo's die nog uit de kast moeten komen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je mailadres dan mail ik hem je wel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:41 schreef GlenSpey het volgende:
Waar kan ik die mod vinden die het spel meer kleuren geeft en iets mooier/scherper maakt?
Niet dat ik het spel lelijk vindt met ultra settings, maar ben wel benieuwd
Al sla je me dood.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:14 schreef maurisioo het volgende:
Waarom heeft iedereen van die rare namen ingame? Wat is het nut ervan?
Wat maakt een naam in Skyrim raar of normaal?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:14 schreef maurisioo het volgende:
De meeste zijn gewoon ingame namen, een enkeling heeft een rpg naamquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat maakt een naam in Skyrim raar of normaal?
Winning!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Al sla je me dood.
Ik heet altijd Kooba en soms ben ik een autocoureur en dan weer een soldaat en dan wee een detective en dan een astronaut en nu een dragonborn dus.
Dat heet immersionquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:14 schreef maurisioo het volgende:
ok sorry!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Quote het bericht gewoon en haal de quote weg. Dan blijven de usernames dikgedrukt.
Voor mij is het een nickname die ik al gebruik sinds Wing Commander 1quote:
Ja ik snap de posts ook niet helemaal; behalve dan dat het hele topic vol staat met telkens dezelfde tekst + één extra naam...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef ems. het volgende:
Ik zal wel een grote zuurpruim zijn maar waarom zouden nicknames van anderen in een single player spel relevant zijn?
Daar heb je een goed punt ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef ems. het volgende:
Ik zal wel een grote zuurpruim zijn maar waarom zouden nicknames van anderen in een single player spel relevant zijn?
Dat is juist wat ik mezelf afvraag, wat een ingame naam raar maakt en waarom men zich daaraan ergert.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Voor mij is het een nickname die ik al gebruik sinds Wing Commander 1
Waarom erger je je er aan Hal9000s?
Daarom vind ik het juist lelijk, wat heb je eraan als je zo'n rare naam verzint die toch niemand ziet? Volgens mij zit je dan misschien iets te diep in het spelquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef ems. het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis mee als je volledig opgaat in een rpg? De gamers van tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist lelijk, wat heb je eraan als je zo'n rare naam verzint die toch niemand ziet? Volgens mij zit je dan misschien iets te diep in het spel
Dat dus. Ik kies altijd een naam die bij de periode of de sfeer van een game past.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis mee als je volledig opgaat in een rpg? De gamers van tegenwoordig
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis mee als je volledig opgaat in een rpg? De gamers van tegenwoordig
Het spijt me dan dat ik niet zo'n 'echte' gamer ben danquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kies altijd een naam die bij de periode of de sfeer van een game past.
De Latijnse naam voor Maanvis is heul niet Scalare; dat is Pterophyllum scalare.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik noem mezelf Scalare omdat dat de latijnse naam is van de Maanvis, en het is geen uitgesproken nederlands iets dus het klinkt beter in multiplayer spelletjes.
Ow ik vond dat juist wel grappigquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef Killjoy het volgende:
Tis gewoon vreemd om een nederlandse naam in een engelse game te hebben.
"Ah yes Dragonborn Joop, you are quite correct"
Het klinkt gewoon niet
Aanmelden bij bard's college in Solitude svpquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Gezicht het volgende:
De mijne heet Romana, nu nog een companion vinden die Rinus heet.
Oh daar is niets mis mee. In zelda games heet ik ook altijd netjes Linkquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Er staat meer in dan alleen namen hequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh daar is niets mis mee. In zelda games heet ik ook altijd netjes LinkMaar ik bedoelde die lijst met namen hier in dit topic waarvan ik niet weet waarom hij hier staat.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef kdrietjeh het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De vaste kliek met hun tofste char, lvl en "class" ?
elves zijn de schuld van allesquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Nectar het volgende:
grappig dat er maar 2 mensen het baaste ras hebben, namelijk de dark elf
ja, Altmer zijn bitches jaquote:
Hey oppassen met je vuile mond he!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ja, Altmer zijn bitches ja. Dunmer zijn zielige vluchtelingen uit Morrowind.
ja lul dat weet ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef vosss het volgende:
[..]
De Latijnse naam voor Maanvis is heul niet Scalare; dat is Pterophyllum scalare.
[ afbeelding ]
Dragonborn Persilot de Drakendjoeker is zo lang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef Killjoy het volgende:
Tis gewoon vreemd om een nederlandse naam in een engelse game te hebben.
"Ah yes Dragonborn Joop, you are quite correct"
Het klinkt gewoon niet
quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zelda is toch dat ventje met die groene maillot? Mensen die dat leuk vinden zijn gewoon homo's die nog uit de kast moeten komen...
NFILink is dat ventje in groene pakje, Zelda is de prinses die je moet reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
For Thrallquote:
Vervelend zijn. 1 van de eerste groepjes Thalmor met prisoner wilden mij vermoordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Maanvis het volgende:
die thalmor doen ook geen flikker in het verhaal hè
Ja, je moet diequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Maanvis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor der rest doen ze echt geen kut, idd.![]()
Ik hoop dat er nog een addon komt met de thalmor als grote bozerik.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Na heel wat omwegen toch maar eens een beetje de main quest gaan volgen, Lydia mee op mn eerste reis, boem dood. Einde Lydia.....dan maar weer Sven gebruiken.quote:Seriously, Lydia?
Wellicht komt er nog eens een expansion waar de Thalmor eens goed op hun plek kunnen worden gezetquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Maanvis het volgende:
De Headless Horseman.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:07 schreef Baalhaar het volgende:
Ik zag een geest op een paard.. wtf was dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
Je bedoelt deze Vosss? Dat was dus GlenSpeyquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is je mailadres dan mail ik hem je wel.
Ik gebruik een oude versie van de FXAA PPI, die mijns inziens er beter uit ziet dan de nieuwere versie. De oude versie staat niet meer online bij skyrimnexus.com zo te zien
Laten we een Fok! guild beginnen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Een soort MMORPG topic reflex ofzo.
En dan allemaal singleplayer dezelfde armor en quests doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Laten we een Fok! guild beginnen!
Nut ontgaat me ook een beetje, hoogstens kan je zien wat voor combinaties populair zijn en bij welke race.quote:
quote:
Blijven we er over piepen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Nut ontgaat me ook een beetje, hoogstens kan je zien wat voor combinaties populair zijn en bij welke race.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef kdrietjeh het volgende:
daarom dus.quote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De vaste kliek met hun tofste char, lvl en "class" ?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
Blijven we er over piepen?
[..]
[..]
daarom dus.
replay11nl: Niels, High Elf, Sneak/Archeryquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:13 schreef BB-King het volgende:
vosss: kooba, Redguard (zo blank mogelijk), one handed/destruction/restoration
Jankaas020: mijneigenvoornaam, Khajiit, Thief,1h, archery
Isabeau: Jack, Breton, mage/assassin
DaFan: mijneigenvoornaam, Redguard, Warrior 1h/shield, archery
HyperViper: Xibi, Nord, Moordenaar/krijger/npc player (mara power)/smidse
Letates: Letates, Nord, sneak archer
Seam: Isaac, Breton, Spellsword.
DjNivek: T. Pain, Redguard, Unarmed gangmember
lkb9000: Dominion, Breton, Destruction/One-handed/Archery
Bakakame: Tidril, Dunmer, Mage
muhahaha: muhahaha, High Elf, Mage
probeer: Byron, Breton, sneak archery 1H + destro/resto
Luctor.et.Emergo: Luctor, High Elf, Archery/1H Melee/Mage
Dr.sexy: ZeroPositive, Nord , Spellsword
DeeCruise: Tanko Groh Ankoth, Orc Tank, 2H/heavy armor
The_Substitute: Duke Halcyon, Redguard Rogue, Archery/Sneak/Speech
Hooidraad: The Arab, Redguard (zo blank mogelijk), Warrior/Thief
GlenSpey: Nova, High Elf, Mage
NorthernStar: Eltanin, High Elf, Assassin
CyberJesus: Lýñk, High Elf, Playboy, Mage
AlchemistOfSorrows: Hlofgar Wolfmauler, Nord, Melee + conjuration
SteveBudin: Kirsten, Imperial, 1H Sneak Thief
Maanvis: Scalare, Breton, Spellsword
Boem-Dikkie: Tom, redguard, 2h iedereen kapot klapper.
Salsanadia: Ra'Naddia, Khajiit, Sneak/Conjuration
Kn0x: Gabriel, Breton, Sneak/One-handed
67Impala: Khajit, Sneak + Archery / One-handed
Killjoy: Killjoy, High Elf, Sneaky pew pew
Cara: Anguy, Bosmer, Sneak Archery + Illusion
Adames: Willem, Khajit, Archery + Sneak, Illusion
HAL9000S:Snow, Imperial, 1H Warrior Shield.
dadadadavid: Tony NoHands, Redguard, Unarmed warrior
jebentzelfeenfiets: Ariel, Nord, Sneak / Archery
burnaboy: Roreliken, Redguard, 2h axe\dualwield swords
ProFlamer: SlutFest, Female Nord, sneak / archery, battle mage
BB-King: Xena, Imperial, Warrior/Rogue
Net zoveel nut als 't stellen van deze vraag; geen nut. Gewoon een lijst van reguliere users hier en hun ras met speelstijl. Wil je je naam er niet bij zetten, doe je het niet.quote:
thanks.quote:
Elke stad heeft een shrine, daar kan je je genezen en een tijdelijke blessing krijgen. Anders maak of koop je een potion of cure disease.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thanks.
Zie dat ik besmet ben met Ataxia.
Heb zojuist een potion gekocht en gebruikt. Anders moest ik die shrine gaan zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Elke stad heeft een shrine, daar kan je je genezen en een tijdelijke blessing krijgen. Anders maak of koop je een potion of cure disease.
Shrine is gratis, potion redelijk prijzigquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb zojuist een potion gekocht en gebruikt. Anders moest ik die shrine gaan zoeken.
Ik vond het nog wel meevallen qua prijs eigenlijk. En geen idee waar de shrine in Solitud is, dus vond dit makkelijker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Shrine is gratis, potion redelijk prijzig
Gewoon in de kerk of in de Jarl's palace in de meeste steden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen qua prijs eigenlijk. En geen idee waar de shrine in Solitud is, dus vond dit makkelijker.Kan ik nu weer verder met de quests.
nou zeg, wat een sensatiespelquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat net even tegen Nectar aan te lullen, en gaf HET voorbeeld van een gemiddelde quest in Morrowind:
"ja dr leg erges een zwaard in een grot, erges tusse Balmora en Ald'Ruhn, maar kweenie waar precies. Haal ff? Houdoe!"
Morrowind
Mij laten denken: 'goh, wat spelen er veel fokkers Skyrim!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef zatoichi het volgende:
Wat is het nut van die lijst eigenlijk?
Zo moest je tenminste zelf nog een beetje op onderzoek gaan naar de plek van die grot, ipv die questmarker in Skyrim. Ja ik weet dat je die uit kunt zetten maar dan heb je vaak zelfs geen aanwijzing meer in je Journalquote:
Update 12/20: The 1.3 update is now available on all platforms. Additionally, a new update that supports 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) is now available on Steam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef The_Substitute het volgende:
Zat net ff op steam, is skyrim dus kennelijk weer geupdate. Nu start ie niet meer via de skyrim4GB. Wat was de oplossing daarvoor?
M.a.w. het is nu automatisch 4GB?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef PirE het volgende:
Update 12/20: The 1.3 update is now available on all platforms. Additionally, a new update that supports 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) is now available on Steam.
Update 1.3 Notes (all platforms unless specified)
General stability improvements
Optimize performance for Core 2 Duo CPUs (PC)
Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
Fixed magic resistances not calculating properly
Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
Fixed dragon animation issues with saving and loading
Fixed Y-look input to scale correctly with framerate
Ik denk het, heb het zelf nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
M.a.w. het is nu automatisch 4GB?
die zul je wel ergens perongeluk opgepakt hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef FS1986NL het volgende:
Krijg je elke dag nou iets gratis?
Ineens heb ik zonder iets gedaan te hebben 1 coal
Oeps dat moest in het Steam topicquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die zul je wel ergens perongeluk opgepakt hebben.
hoe 'heb' je dan coal in steam of wat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Oeps dat moest in het Steam topic
Ja die Steam Sale is nu begonnen, en je krijgt voor bepaalde opdrachten gratis gifts. Maar ik heb niks aan opdrachten gedaan en heb ineens een coal in mijn inventoryquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe 'heb' je dan coal in steam of wat?
Wikipedia zegt het volgende over kersttradities:quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja die Steam Sale is nu begonnen, en je krijgt voor bepaalde opdrachten gratis gifts. Maar ik heb niks aan opdrachten gedaan en heb ineens een coal in mijn inventory
quote:Tradition in Western culture dictates that a child who behaves badly during the year will receive only a piece of coal.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wikipedia zegt het volgende over kersttradities:
[..]
Zo, die lijst is inderdaad lang gewordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij laten denken: 'goh, wat spelen er veel fokkers Skyrim!![]()
'
Gewoon niet doen danquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef forumnerd het volgende:
30 nirmroot verzamelen... wat een kut quest
Krijg je daar weer alleen die kut-potions voor?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef forumnerd het volgende:
30 nirmroot verzamelen... wat een kut quest
nee, een permanente skill die alchemy beter maakt geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Krijg je daar weer alleen die kut-potions voor?
Ik heb één keer zo'n misc quest gedaan, vijf huppeldepup verzamelen voor dinges. Kreeg ik uiteindelijk een of ander kutwapen voor, dus ik doe dat niet meer. Leuk bedacht hoor, dat radiant questing, maar meer dan een gimmick is het tot nu toe nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Krijg je daar weer alleen die kut-potions voor?
In dronken buien heb ik (letterlijk) al voor hetere vuren gestaan dan wat nootjes, geloof mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Maanvis het volgende:
pas op dat je in een dronken bui niet stikt in je nootjes
Geen idee, hoe kom jue aan die wijsheid?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de update automatisch 4GB gebruikt en dus de 4GB mod overbodig is geworden?
Toemaar, je doet het gelijk goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef vosss het volgende:
Zo. Een paar dagen niet gespeeld (en dat terwijl ik nota bene vakantie heb![]()
).
Ik ga er nu eens even een paar uurtjes lekker voor zitten.
Met een pilsje erbij.
En chips.
En nootjes.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de update automatisch 4GB gebruikt en dus de 4GB mod overbodig is geworden?
quote:Confirmed, TESV.exe is now updated with the LAA flag.
Bron: http://forums.steampowere(...)php?t=2306904&page=1quote:Stop being so paranoid, it's just the LAA patch.
The only thing that will break is that 4GB launcher and you won't need it anyways.
http://i.imgur.com/zjdY8.png
>2gb enabled by default
Ow dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef The_Substitute het volgende:
Wou je net hierop wijzen.
[Elder Scrolls: Skyrim] #57: Seriously, Lydia?
Hetzelfde probleem heb ik ook...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe ik met m'n (nu 26) assassin echt belachelijk weinig dmg tegen sterkere enemies... sta een eeuwigheid op ze in te hakken als ik detected ben, en dan heb ik nog een Exquisite Orc Sword + Dagger met allebei +10 Frost dmg erop
what the fuck heb je dan aan al die potten en pannen? Ik ben geen Ikea adventurerquote:Op woensdag 21 december 2011 10:05 schreef Maanvis het volgende:
nee dat kan niet. wel kun je dwarven zooi allemaal omsmelten
waarom neem je die potten en pannen dan mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:14 schreef Maichel het volgende:
[..]
what the fuck heb je dan aan al die potten en pannen? Ik ben geen Ikea adventurer
Doe ik niet....maar waarom bestaan ze dan? Niemand die die dingen meedraagt of koopt.....quote:Op woensdag 21 december 2011 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom neem je die potten en pannen dan mee?
Omdat het niet echt realistisch is als er nergens potten of pannen zijn hequote:Op woensdag 21 december 2011 10:27 schreef Maichel het volgende:
[..]
Doe ik niet....maar waarom bestaan ze dan? Niemand die die dingen meedraagt of koopt.....
Waar zijn dan de tandenstokers...het WC papier...quote:Op woensdag 21 december 2011 10:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Omdat het niet echt realistisch is als er nergens potten of pannen zijn he
het is in een middeleeuwen setting héquote:Op woensdag 21 december 2011 10:33 schreef Maichel het volgende:
[..]
Waar zijn dan de tandenstokers...het WC papier...
... de WC's?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:33 schreef Maichel het volgende:
[..]
Waar zijn dan de tandenstokers...het WC papier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |