quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zelda is toch dat ventje met die groene maillot? Mensen die dat leuk vinden zijn gewoon homo's die nog uit de kast moeten komen...
NFILink is dat ventje in groene pakje, Zelda is de prinses die je moet reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
For Thrallquote:
Vervelend zijn. 1 van de eerste groepjes Thalmor met prisoner wilden mij vermoordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Maanvis het volgende:
die thalmor doen ook geen flikker in het verhaal hè
Ja, je moet diequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Maanvis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor der rest doen ze echt geen kut, idd.![]()
Ik hoop dat er nog een addon komt met de thalmor als grote bozerik.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Na heel wat omwegen toch maar eens een beetje de main quest gaan volgen, Lydia mee op mn eerste reis, boem dood. Einde Lydia.....dan maar weer Sven gebruiken.quote:Seriously, Lydia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht komt er nog eens een expansion waar de Thalmor eens goed op hun plek kunnen worden gezetquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Maanvis het volgende:
De Headless Horseman.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:07 schreef Baalhaar het volgende:
Ik zag een geest op een paard.. wtf was dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
Je bedoelt deze Vosss? Dat was dus GlenSpeyquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is je mailadres dan mail ik hem je wel.
Ik gebruik een oude versie van de FXAA PPI, die mijns inziens er beter uit ziet dan de nieuwere versie. De oude versie staat niet meer online bij skyrimnexus.com zo te zien
Laten we een Fok! guild beginnen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Een soort MMORPG topic reflex ofzo.
En dan allemaal singleplayer dezelfde armor en quests doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Laten we een Fok! guild beginnen!
Nut ontgaat me ook een beetje, hoogstens kan je zien wat voor combinaties populair zijn en bij welke race.quote:
quote:
Blijven we er over piepen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Nut ontgaat me ook een beetje, hoogstens kan je zien wat voor combinaties populair zijn en bij welke race.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Het zou leuk zijn om in de OP een lijst met namen en lvl's te zetten.
daarom dus.quote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De vaste kliek met hun tofste char, lvl en "class" ?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
Blijven we er over piepen?
[..]
[..]
daarom dus.
replay11nl: Niels, High Elf, Sneak/Archeryquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:13 schreef BB-King het volgende:
Drizzt_DoUrden: Teyrn Loghain, Breton, Warrior
Apfelsaft: Esroth, High Elf, Mage
Nectar: mijneigenvoornaam, Dark Elf, Voornamelijk Mage
Kdrietjeh: Thor Vidar, Nord, Mage/ranged/melee
vosss: kooba, Redguard (zo blank mogelijk), one handed/destruction/restoration
Jankaas020: mijneigenvoornaam, Khajiit, Thief,1h, archery
Isabeau: Jack, Breton, mage/assassin
DaFan: mijneigenvoornaam, Redguard, Warrior 1h/shield, archery
HyperViper: Xibi, Nord, Moordenaar/krijger/npc player (mara power)/smidse
Letates: Letates, Nord, sneak archer
Seam: Isaac, Breton, Spellsword.
DjNivek: T. Pain, Redguard, Unarmed gangmember
lkb9000: Dominion, Breton, Destruction/One-handed/Archery
Bakakame: Tidril, Dunmer, Mage
muhahaha: muhahaha, High Elf, Mage
probeer: Byron, Breton, sneak archery 1H + destro/resto
Luctor.et.Emergo: Luctor, High Elf, Archery/1H Melee/Mage
Dr.sexy: ZeroPositive, Nord , Spellsword
DeeCruise: Tanko Groh Ankoth, Orc Tank, 2H/heavy armor
The_Substitute: Duke Halcyon, Redguard Rogue, Archery/Sneak/Speech
Hooidraad: The Arab, Redguard (zo blank mogelijk), Warrior/Thief
GlenSpey: Nova, High Elf, Mage
NorthernStar: Eltanin, High Elf, Assassin
CyberJesus: Lýñk, High Elf, Playboy, Mage
AlchemistOfSorrows: Hlofgar Wolfmauler, Nord, Melee + conjuration
SteveBudin: Kirsten, Imperial, 1H Sneak Thief
Maanvis: Scalare, Breton, Spellsword
Boem-Dikkie: Tom, redguard, 2h iedereen kapot klapper.
Salsanadia: Ra'Naddia, Khajiit, Sneak/Conjuration
Kn0x: Gabriel, Breton, Sneak/One-handed
67Impala: Khajit, Sneak + Archery / One-handed
Killjoy: Killjoy, High Elf, Sneaky pew pew
Cara: Anguy, Bosmer, Sneak Archery + Illusion
Adames: Willem, Khajit, Archery + Sneak, Illusion
HAL9000S:Snow, Imperial, 1H Warrior Shield.
dadadadavid: Tony NoHands, Redguard, Unarmed warrior
jebentzelfeenfiets: Ariel, Nord, Sneak / Archery
burnaboy: Roreliken, Redguard, 2h axe\dualwield swords
ProFlamer: SlutFest, Female Nord, sneak / archery, battle mage
BB-King: Xena, Imperial, Warrior/Rogue
Net zoveel nut als 't stellen van deze vraag; geen nut. Gewoon een lijst van reguliere users hier en hun ras met speelstijl. Wil je je naam er niet bij zetten, doe je het niet.quote:
thanks.quote:
Elke stad heeft een shrine, daar kan je je genezen en een tijdelijke blessing krijgen. Anders maak of koop je een potion of cure disease.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thanks.
Zie dat ik besmet ben met Ataxia.
Heb zojuist een potion gekocht en gebruikt. Anders moest ik die shrine gaan zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Elke stad heeft een shrine, daar kan je je genezen en een tijdelijke blessing krijgen. Anders maak of koop je een potion of cure disease.
Shrine is gratis, potion redelijk prijzigquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb zojuist een potion gekocht en gebruikt. Anders moest ik die shrine gaan zoeken.
Ik vond het nog wel meevallen qua prijs eigenlijk. En geen idee waar de shrine in Solitud is, dus vond dit makkelijker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Shrine is gratis, potion redelijk prijzig
Gewoon in de kerk of in de Jarl's palace in de meeste steden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen qua prijs eigenlijk. En geen idee waar de shrine in Solitud is, dus vond dit makkelijker.Kan ik nu weer verder met de quests.
nou zeg, wat een sensatiespelquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat net even tegen Nectar aan te lullen, en gaf HET voorbeeld van een gemiddelde quest in Morrowind:
"ja dr leg erges een zwaard in een grot, erges tusse Balmora en Ald'Ruhn, maar kweenie waar precies. Haal ff? Houdoe!"
Morrowind
Mij laten denken: 'goh, wat spelen er veel fokkers Skyrim!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef zatoichi het volgende:
Wat is het nut van die lijst eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |