Ik heb daar wel eens gepost.quote:
Ja OSM is ook een saai `spel´quote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens gepost.Maar echt storm loopt dat topic niet. I kzie het af en toe weer eens wat omhoog komen.
mybad, fixed, delete/edit mijn quote in je post aub ff, om verdere verwarring te voorkomenquote:Op maandag 19 december 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja of je gebruikt een lijst die 3 paginas out id :"S!
donequote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef probeer het volgende:
[..]
mybad, fixed, delete/edit mijn quote in je post aub ff, om verdere verwarring te voorkomen
zondequote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef HyperViper het volgende:
Mooi, Lydia is dood. "What are you doing?!" "What are you doing?!" "What are you..."- dood.
Dit dus. Ik heb haar onthoofd naar aanleiding daarvanquote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef HyperViper het volgende:
Mooi, Lydia is dood. "What are you doing?!" "What are you doing?!" "What are you..."- dood.
Lucky you... Sommige games zijn te cheap, nieuwsgierig naar wat de komende dagen gaat doen qua prijzen.quote:
Zet mij er maar bij:quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Drizzt_DoUrden: Teyrn Loghain, Breton, Warrior
Apfelsaft: Esroth, High Elf, Mage
Nectar: mijneigenvoornaam, Dark Elf, Voornamelijk Mage
Kdrietjeh: Thor Vidar, Nord, Mage/ranged/melee
vosss: kooba, Redguard (zo blank mogelijk), one handed/destruction/restoration
Jankaas020: mijneigenvoornaam, Khajiit, Thief,1h, archery
Isabeau: Jack, Breton, mage/assassin
DaFan: mijneigenvoornaam, Redguard, Warrior 1h/shield, archery
HyperViper: Xibi, Nord, Moordenaar/krijger/npc player (mara power)/smidse
Letates: Letates, Nord, sneak archer
Seam: Isaac, Breton, Spellsword.
DjNivek: T. Pain, Redguard, Unarmed gangmember
lkb9000: Dominion, Breton, Destruction/One-handed/Archery
Bakakame: Tidril, Dunmer, Mage
muhahaha: muhahaha, High Elf, Mage
probeer: Byron, Breton, sneak archery 1H + destro/resto
Luctor.et.Emergo: Luctor, High Elf, Archery/1H Melee/Mage
Dr.sexy: ZeroPositive, Nord , Spellsword
Dat kun je zelf ookquote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij:
DeeCruise: Tanko Groh Ankoth, Tank, two handed/heavy armor (huidige build)
Was dat nog niet duidelijk dan?quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook
En zet er ff bij dat je Orc bent
Jawel, maar aangezien iedereen het erbij zetquote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Was dat nog niet duidelijk dan?
Jup, net pas hele gedoe eromheen gelezen, was wat haastig. Mi scusi!quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar aangezien iedereen het erbij zet
quote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, net pas hele gedoe eromheen gelezen, was wat haastig. Mi scusi!
quote:
Mijn darkelf die een hanekam heeft zegt hoi terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Lathrandas zegt hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg je d'r van, altmer
Ik heb trouwens z'n koe gedood, boer werd helemaal emotioneel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
forumnerd: Gandalf, Breton, Magequote:Op maandag 19 december 2011 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, dan begin ik maar. Copy/paste de lijst van je voorganger en voeg jezelf toe
Drizzt_DoUrden: Teyrn Loghain, Breton, Warrior
Tab -> magic -> active effectsquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zeggen steeds dat ik er ziek uit zie. En zich afvragen of het besmettelijk is.
Hoe kan ik zien wat ik heb en watvoor effect(en) dat op me heeft. En ook niet geheel onbelangrijk: hoe kom ik er weer van af.
Zelda is toch dat ventje met die groene maillot? Mensen die dat leuk vinden zijn gewoon homo's die nog uit de kast moeten komen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |