Hello everyone,quote:Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef vosss het volgende:
Ik heb een fout gemaakt in mijn lijst zie ik
Ik heet ingame nooit vosss, maar altijd kooba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, doe ik het 1 keer voor.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 19:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hello everyone,
My name is Kooba,.. and i'm an addict.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Mja idd, ik wil ook zo'n verlopen kop als Caius Cosades krijgenquote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
Beetje jammer dat er geen negatieve effecten meer aan skooma zitten..
Mja, ze zullen wel Henk of Piet heten en hebben niet meer fantasie.quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Wat een rare character names, mijneigenvoornaam ? Het is nooit in me opgekomen mn charr zo te noemen.
Het is zo'n vuurbal aanval, kreeg ik gelijk al toen ik begon. Ik ben een dark elve battlemage met mage als birthsign. Ik heb die eerste quest gedaan dat je naar balmori ofzo moet lopen; tering eind.. Toen kwam ik die dude inderdaad tegen waar je het net over had, met z'n skooma kop.quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Missen kan er aan liggen dat je gewoon slecht bent met dat wapen
Doe je goedquote:Op maandag 19 december 2011 19:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is zo'n vuurbal aanval, kreeg ik gelijk al toen ik begon. Ik ben een dark elve battlemage met mage als birthsign. Ik heb die eerste quest gedaan dat je naar balmori ofzo moet lopen; tering eind.. Toen kwam ik die dude inderdaad tegen waar je het net over had, met z'n skooma kop.
Heeft morrowind meer coole/secret/zeldzame shit dan Skyrim?quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je goedNiet ff wat random quests rondom Seyda Neen gedaan, en die spark axe uit de boomstronk naast de light house gevist? Levert aardig wat op in het begin
Edit: en vergeet de tax collector niet!
veel meerquote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heeft morrowind meer coole/secret/zeldzame shit dan Skyrim?
Als het je puur om onehanders te doen is zou ik smithing lekker laten voor wat het is, zonde om er perks aan kwijt te rakenquote:Op maandag 19 december 2011 19:48 schreef Timm-E het volgende:
Heb ik behalve voor m'n one-handed nog iets aan smithing? Heb namelijk totaal geen zin in minen en kansloos daggers maken...
Jah heb d'r ook idd nog niks in gestopt. M'n armor regel ik wel met m'n alteration! Vind het alleen jammer dat ik m'n enchanted wapen niet kan upgradenquote:Op maandag 19 december 2011 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het je puur om onehanders te doen is zou ik smithing lekker laten voor wat het is, zonde om er perks aan kwijt te raken
Mwa, maar 2 perks, zolang je smithing maar 60 is (en die lvl ups kun je mooi ergens anders in proppen)quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Jah heb d'r ook idd nog niks in gestopt. M'n armor regel ik wel met m'n alteration! Vind het alleen jammer dat ik m'n enchanted wapen niet kan upgraden, maja dat kost veel teveel perks.
Skyrim graphics met Morrowind gameplayquote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef HyperViper het volgende:
Ik vind de dorpen een beetje klein vergeleken met Oblivion.. alles is net iets kleinschaliger.. de guilds, de keuzes, de dorpen.. Wel prachtig spel natuurlijk, het mocht van mij alleen wel wat groter.. ben je een uurtje bezig met de mages guild ineens ben je de fucking baas? Zag Morrowind er maar uit als Skyrim..
Ik ga nu een texture pack installeren in combinatie met morrowind graphics extender, hopelijk is het wat.quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Skyrim graphics met Morrowind gameplay![]()
ga ik ook doen jaquote:Op maandag 19 december 2011 20:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ga nu een texture pack installeren in combinatie met morrowind graphics extender, hopelijk is het wat.
Jawelhoor, alleen is de naam praktisch mijn voornaam en als militair ben ik iets zuiniger op m'n privacy. Ik hoef geen langharig tuig of theedoeken aan de deur die me komen vertellen dat ze er wat van vinden.quote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ze zullen wel Henk of Piet heten en hebben niet meer fantasie.
Verzin dan wat anders dan je eigen voornaam die iets aangepast isquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jawelhoor, alleen is de naam praktisch mijn voornaam en als militair ben ik iets zuiniger op m'n privacy. Ik hoef geen langharig tuig of theedoeken aan de deur die me komen vertellen dat ze er wat van vinden.
Militair, en je zit thuis Skyrim te spelen, laat me raden; knie?quote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jawelhoor, alleen is de naam praktisch mijn voornaam en als militair ben ik iets zuiniger op m'n privacy. Ik hoef geen langharig tuig of theedoeken aan de deur die me komen vertellen dat ze er wat van vinden.
HAHAHAquote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Militair, en je zit thuis Skyrim te spelen, laat me raden; knie?
Godverquote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
M'n vorige char was een Nord en heette striker.quote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verzin dan wat anders dan je eigen voornaam die iets aangepast is
quote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
HEYquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
HEY! IK BEN EEN THEEDOEK EN VOEL ME BELEDIGD.
Veel plezier.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Dag mensen, ik ga skyrim spelen.![]()
Hey luctor, van OSM!quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Luctor, High Elf, Archer/Melee/Mage
Dat heb ik eeuwen geleden wel eens gespeeld, maar nu niet meer, wellicht weer eens beginnen.quote:
Ik ken je van dat topic :´)quote:Op maandag 19 december 2011 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik eeuwen geleden wel eens gespeeld, maar nu niet meer, wellicht weer eens beginnen.Maar begrijp dat mijn naam al misbruikt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |