Ja OSM is ook een saai `spel´quote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens gepost.Maar echt storm loopt dat topic niet. I kzie het af en toe weer eens wat omhoog komen.
mybad, fixed, delete/edit mijn quote in je post aub ff, om verdere verwarring te voorkomenquote:Op maandag 19 december 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja of je gebruikt een lijst die 3 paginas out id :"S!
donequote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef probeer het volgende:
[..]
mybad, fixed, delete/edit mijn quote in je post aub ff, om verdere verwarring te voorkomen
zondequote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef HyperViper het volgende:
Mooi, Lydia is dood. "What are you doing?!" "What are you doing?!" "What are you..."- dood.
Dit dus. Ik heb haar onthoofd naar aanleiding daarvanquote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef HyperViper het volgende:
Mooi, Lydia is dood. "What are you doing?!" "What are you doing?!" "What are you..."- dood.
Lucky you... Sommige games zijn te cheap, nieuwsgierig naar wat de komende dagen gaat doen qua prijzen.quote:
Zet mij er maar bij:quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Drizzt_DoUrden: Teyrn Loghain, Breton, Warrior
Apfelsaft: Esroth, High Elf, Mage
Nectar: mijneigenvoornaam, Dark Elf, Voornamelijk Mage
Kdrietjeh: Thor Vidar, Nord, Mage/ranged/melee
vosss: kooba, Redguard (zo blank mogelijk), one handed/destruction/restoration
Jankaas020: mijneigenvoornaam, Khajiit, Thief,1h, archery
Isabeau: Jack, Breton, mage/assassin
DaFan: mijneigenvoornaam, Redguard, Warrior 1h/shield, archery
HyperViper: Xibi, Nord, Moordenaar/krijger/npc player (mara power)/smidse
Letates: Letates, Nord, sneak archer
Seam: Isaac, Breton, Spellsword.
DjNivek: T. Pain, Redguard, Unarmed gangmember
lkb9000: Dominion, Breton, Destruction/One-handed/Archery
Bakakame: Tidril, Dunmer, Mage
muhahaha: muhahaha, High Elf, Mage
probeer: Byron, Breton, sneak archery 1H + destro/resto
Luctor.et.Emergo: Luctor, High Elf, Archery/1H Melee/Mage
Dr.sexy: ZeroPositive, Nord , Spellsword
Dat kun je zelf ookquote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij:
DeeCruise: Tanko Groh Ankoth, Tank, two handed/heavy armor (huidige build)
Was dat nog niet duidelijk dan?quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook
En zet er ff bij dat je Orc bent
Jawel, maar aangezien iedereen het erbij zetquote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Was dat nog niet duidelijk dan?
Jup, net pas hele gedoe eromheen gelezen, was wat haastig. Mi scusi!quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar aangezien iedereen het erbij zet
quote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, net pas hele gedoe eromheen gelezen, was wat haastig. Mi scusi!
quote:
Mijn darkelf die een hanekam heeft zegt hoi terugquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Lathrandas zegt hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg je d'r van, altmer
Ik heb trouwens z'n koe gedood, boer werd helemaal emotioneel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
forumnerd: Gandalf, Breton, Magequote:Op maandag 19 december 2011 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, dan begin ik maar. Copy/paste de lijst van je voorganger en voeg jezelf toe
Drizzt_DoUrden: Teyrn Loghain, Breton, Warrior
Tab -> magic -> active effectsquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zeggen steeds dat ik er ziek uit zie. En zich afvragen of het besmettelijk is.
Hoe kan ik zien wat ik heb en watvoor effect(en) dat op me heeft. En ook niet geheel onbelangrijk: hoe kom ik er weer van af.
Zelda is toch dat ventje met die groene maillot? Mensen die dat leuk vinden zijn gewoon homo's die nog uit de kast moeten komen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je mailadres dan mail ik hem je wel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:41 schreef GlenSpey het volgende:
Waar kan ik die mod vinden die het spel meer kleuren geeft en iets mooier/scherper maakt?
Niet dat ik het spel lelijk vindt met ultra settings, maar ben wel benieuwd
Al sla je me dood.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:14 schreef maurisioo het volgende:
Waarom heeft iedereen van die rare namen ingame? Wat is het nut ervan?
Wat maakt een naam in Skyrim raar of normaal?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:14 schreef maurisioo het volgende:
De meeste zijn gewoon ingame namen, een enkeling heeft een rpg naamquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat maakt een naam in Skyrim raar of normaal?
Winning!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Al sla je me dood.
Ik heet altijd Kooba en soms ben ik een autocoureur en dan weer een soldaat en dan wee een detective en dan een astronaut en nu een dragonborn dus.
Dat heet immersionquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:14 schreef maurisioo het volgende:
ok sorry!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Quote het bericht gewoon en haal de quote weg. Dan blijven de usernames dikgedrukt.
Voor mij is het een nickname die ik al gebruik sinds Wing Commander 1quote:
Ja ik snap de posts ook niet helemaal; behalve dan dat het hele topic vol staat met telkens dezelfde tekst + één extra naam...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef ems. het volgende:
Ik zal wel een grote zuurpruim zijn maar waarom zouden nicknames van anderen in een single player spel relevant zijn?
Daar heb je een goed punt ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef ems. het volgende:
Ik zal wel een grote zuurpruim zijn maar waarom zouden nicknames van anderen in een single player spel relevant zijn?
Dat is juist wat ik mezelf afvraag, wat een ingame naam raar maakt en waarom men zich daaraan ergert.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Voor mij is het een nickname die ik al gebruik sinds Wing Commander 1
Waarom erger je je er aan Hal9000s?
Daarom vind ik het juist lelijk, wat heb je eraan als je zo'n rare naam verzint die toch niemand ziet? Volgens mij zit je dan misschien iets te diep in het spelquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef ems. het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis mee als je volledig opgaat in een rpg? De gamers van tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist lelijk, wat heb je eraan als je zo'n rare naam verzint die toch niemand ziet? Volgens mij zit je dan misschien iets te diep in het spel
Dat dus. Ik kies altijd een naam die bij de periode of de sfeer van een game past.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis mee als je volledig opgaat in een rpg? De gamers van tegenwoordig
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis mee als je volledig opgaat in een rpg? De gamers van tegenwoordig
Het spijt me dan dat ik niet zo'n 'echte' gamer ben danquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kies altijd een naam die bij de periode of de sfeer van een game past.
De Latijnse naam voor Maanvis is heul niet Scalare; dat is Pterophyllum scalare.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik noem mezelf Scalare omdat dat de latijnse naam is van de Maanvis, en het is geen uitgesproken nederlands iets dus het klinkt beter in multiplayer spelletjes.
Ow ik vond dat juist wel grappigquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef Killjoy het volgende:
Tis gewoon vreemd om een nederlandse naam in een engelse game te hebben.
"Ah yes Dragonborn Joop, you are quite correct"
Het klinkt gewoon niet
Aanmelden bij bard's college in Solitude svpquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Gezicht het volgende:
De mijne heet Romana, nu nog een companion vinden die Rinus heet.
Oh daar is niets mis mee. In zelda games heet ik ook altijd netjes Linkquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Er staat meer in dan alleen namen hequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh daar is niets mis mee. In zelda games heet ik ook altijd netjes LinkMaar ik bedoelde die lijst met namen hier in dit topic waarvan ik niet weet waarom hij hier staat.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Het zou leuk zijn om in de OP een lijst met namen en lvl's te zetten.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De vaste kliek met hun tofste char, lvl en "class" ?
elves zijn de schuld van allesquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Nectar het volgende:
grappig dat er maar 2 mensen het baaste ras hebben, namelijk de dark elf
ja, Altmer zijn bitches jaquote:
Hey oppassen met je vuile mond he!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ja, Altmer zijn bitches ja. Dunmer zijn zielige vluchtelingen uit Morrowind.
ja lul dat weet ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef vosss het volgende:
[..]
De Latijnse naam voor Maanvis is heul niet Scalare; dat is Pterophyllum scalare.
[ afbeelding ]
Dragonborn Persilot de Drakendjoeker is zo lang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef Killjoy het volgende:
Tis gewoon vreemd om een nederlandse naam in een engelse game te hebben.
"Ah yes Dragonborn Joop, you are quite correct"
Het klinkt gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |