Zo moest je tenminste zelf nog een beetje op onderzoek gaan naar de plek van die grot, ipv die questmarker in Skyrim. Ja ik weet dat je die uit kunt zetten maar dan heb je vaak zelfs geen aanwijzing meer in je Journalquote:
Update 12/20: The 1.3 update is now available on all platforms. Additionally, a new update that supports 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) is now available on Steam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef The_Substitute het volgende:
Zat net ff op steam, is skyrim dus kennelijk weer geupdate. Nu start ie niet meer via de skyrim4GB. Wat was de oplossing daarvoor?
M.a.w. het is nu automatisch 4GB?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef PirE het volgende:
Update 12/20: The 1.3 update is now available on all platforms. Additionally, a new update that supports 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) is now available on Steam.
Update 1.3 Notes (all platforms unless specified)
General stability improvements
Optimize performance for Core 2 Duo CPUs (PC)
Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
Fixed magic resistances not calculating properly
Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
Fixed dragon animation issues with saving and loading
Fixed Y-look input to scale correctly with framerate
Ik denk het, heb het zelf nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
M.a.w. het is nu automatisch 4GB?
die zul je wel ergens perongeluk opgepakt hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef FS1986NL het volgende:
Krijg je elke dag nou iets gratis?
Ineens heb ik zonder iets gedaan te hebben 1 coal
Oeps dat moest in het Steam topicquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die zul je wel ergens perongeluk opgepakt hebben.
hoe 'heb' je dan coal in steam of wat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Oeps dat moest in het Steam topic
Ja die Steam Sale is nu begonnen, en je krijgt voor bepaalde opdrachten gratis gifts. Maar ik heb niks aan opdrachten gedaan en heb ineens een coal in mijn inventoryquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe 'heb' je dan coal in steam of wat?
Wikipedia zegt het volgende over kersttradities:quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja die Steam Sale is nu begonnen, en je krijgt voor bepaalde opdrachten gratis gifts. Maar ik heb niks aan opdrachten gedaan en heb ineens een coal in mijn inventory
quote:Tradition in Western culture dictates that a child who behaves badly during the year will receive only a piece of coal.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wikipedia zegt het volgende over kersttradities:
[..]
Zo, die lijst is inderdaad lang gewordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij laten denken: 'goh, wat spelen er veel fokkers Skyrim!![]()
'
Gewoon niet doen danquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef forumnerd het volgende:
30 nirmroot verzamelen... wat een kut quest
Krijg je daar weer alleen die kut-potions voor?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef forumnerd het volgende:
30 nirmroot verzamelen... wat een kut quest
nee, een permanente skill die alchemy beter maakt geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Krijg je daar weer alleen die kut-potions voor?
Ik heb één keer zo'n misc quest gedaan, vijf huppeldepup verzamelen voor dinges. Kreeg ik uiteindelijk een of ander kutwapen voor, dus ik doe dat niet meer. Leuk bedacht hoor, dat radiant questing, maar meer dan een gimmick is het tot nu toe nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Krijg je daar weer alleen die kut-potions voor?
In dronken buien heb ik (letterlijk) al voor hetere vuren gestaan dan wat nootjes, geloof mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Maanvis het volgende:
pas op dat je in een dronken bui niet stikt in je nootjes
Geen idee, hoe kom jue aan die wijsheid?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de update automatisch 4GB gebruikt en dus de 4GB mod overbodig is geworden?
Toemaar, je doet het gelijk goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef vosss het volgende:
Zo. Een paar dagen niet gespeeld (en dat terwijl ik nota bene vakantie heb![]()
).
Ik ga er nu eens even een paar uurtjes lekker voor zitten.
Met een pilsje erbij.
En chips.
En nootjes.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de update automatisch 4GB gebruikt en dus de 4GB mod overbodig is geworden?
quote:Confirmed, TESV.exe is now updated with the LAA flag.
Bron: http://forums.steampowere(...)php?t=2306904&page=1quote:Stop being so paranoid, it's just the LAA patch.
The only thing that will break is that 4GB launcher and you won't need it anyways.
http://i.imgur.com/zjdY8.png
>2gb enabled by default
Ow dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef The_Substitute het volgende:
Wou je net hierop wijzen.
[Elder Scrolls: Skyrim] #57: Seriously, Lydia?
Hetzelfde probleem heb ik ook...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe ik met m'n (nu 26) assassin echt belachelijk weinig dmg tegen sterkere enemies... sta een eeuwigheid op ze in te hakken als ik detected ben, en dan heb ik nog een Exquisite Orc Sword + Dagger met allebei +10 Frost dmg erop
what the fuck heb je dan aan al die potten en pannen? Ik ben geen Ikea adventurerquote:Op woensdag 21 december 2011 10:05 schreef Maanvis het volgende:
nee dat kan niet. wel kun je dwarven zooi allemaal omsmelten
waarom neem je die potten en pannen dan mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:14 schreef Maichel het volgende:
[..]
what the fuck heb je dan aan al die potten en pannen? Ik ben geen Ikea adventurer
Doe ik niet....maar waarom bestaan ze dan? Niemand die die dingen meedraagt of koopt.....quote:Op woensdag 21 december 2011 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom neem je die potten en pannen dan mee?
Omdat het niet echt realistisch is als er nergens potten of pannen zijn hequote:Op woensdag 21 december 2011 10:27 schreef Maichel het volgende:
[..]
Doe ik niet....maar waarom bestaan ze dan? Niemand die die dingen meedraagt of koopt.....
Waar zijn dan de tandenstokers...het WC papier...quote:Op woensdag 21 december 2011 10:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Omdat het niet echt realistisch is als er nergens potten of pannen zijn he
het is in een middeleeuwen setting héquote:Op woensdag 21 december 2011 10:33 schreef Maichel het volgende:
[..]
Waar zijn dan de tandenstokers...het WC papier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |