quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:20 schreef FS1986NL het volgende:
Godver was al bezig is er weer iemand sneller
Tnx.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maakt niet uit via welke kant je gaat, zodra je de dragon armor kan maken, kun je zowel de lichte en de zware variant maken. Het verschil zit dan ook in de grondstoffen. Heavy armor wordt gemaakt van de dragon bones die je verzamelt, light armor wordt gemaakt van de dragon scales die je verzamelt.
Ik ben ook nog nooit doodgegaan op master difficulty noobquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap al die internetheldenverhalen over DW niet... "100 health, de rest in stamina en nooit doodgegaan op master difficulty", yeah right
Eindheld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit doodgegaan op master difficulty noob![]()
* maurisioo gaat snel even spelen op master
Same herequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
In een ruime maand skyrimmen nog steeds geen daedric bow gehad. Terwijl archery mijn ding is.
Smithing is toch vrij snel te levellen...quote:
quote:
je kan ook overwegen om via de heavy kant uiteindelijk ook dragon armor erbij te nemen. heb je het best craftable light armor, heavy armor, én weapons.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tnx.Dan neem ik de heavy kant voor de daedric perk.
In een ruime maand skyrimmen nog steeds geen daedric bow gehad. Terwijl archery mijn ding is. Het is heel simpel om via de console gewoon additem te doen maar dan is de lol eraf.
quote:
Yupquote:
Dat was het plan inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:34 schreef probeer het volgende:
[..]
je kan ook overwegen om via de heavy kant uiteindelijk ook dragon armor erbij te nemen. heb je het best craftable light armor, heavy armor, én weapons.
Dat geloof ik ook niet, maar ik had op Master difficulty ook dat ik na level 30 eigenlijk alleen m'n punten in Stamina gooide en ik weinig moeite meer had. Maar al helemaal op 't begin (dus met 100 health) is het taai op Master, denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap al die internetheldenverhalen over DW niet... "100 health, de rest in stamina en nooit doodgegaan op master difficulty", yeah right
Is dat zo?quote:
Zo gaat dat...quote:
Nee. Alleen als er vijanden in de buurt zijn en je wordt niet ontdekt helpt het.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Kun je trouwens level uppen door minutenlang gewoon te sneaken?
Hoeft niet persé vijanden te zijn. Kunnen ook gewoon bewoners zijn van een stad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Alleen als er vijanden in de buurt zijn en je wordt niet ontdekt helpt het.
Op een vorig character heb ik dat heel eenvoudig gedaan door te sneaken direct naast zo'n bandit die blind wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef GGMM het volgende:
Nee. Alleen als er vijanden in de buurt zijn en je wordt niet ontdekt helpt het.
Nu 14quote:
quote:
Jawel, sinds de release, maar m'n savegames waren van de week corruptquote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
oh nice, je speelt het nog niet zo lang?
Wtf gebeurde er dan?quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, sinds de release, maar m'n savegames waren van de week corrupt
Vullen met een soul, ding gebruiken, ding is leeg, vullen met een soul, etcquote:Op zondag 18 december 2011 01:26 schreef forumnerd het volgende:
Wat kan je nu precies met de azura star?
Kweenie, maar kon ineens geen enkele savegame meer ladenquote:
Dus toen moest je opnieuw beginnenquote:Op zondag 18 december 2011 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, maar kon ineens geen enkele savegame meer laden
Welke skyrim speler is er niet verslaafd aanquote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef FS1986NL het volgende:
@ Drizzt_ DoUrden, volgens mij ben jij echt verslaafd aan Skyrim![]()
Totaal niet lullig bedoeld hoor, ik snap het ook wel.
Kunnen er ook human souls in die star?quote:Op zondag 18 december 2011 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vullen met een soul, ding gebruiken, ding is leeg, vullen met een soul, etc
Ik zu trouwens die Nelecar in Winterhold helpen ipv die dunmer chick bij Azura's shrine. Van de eerste krijg je dan een black soulgem waar je ook human souls in kunt proppen
[..]
Kweenie, maar kon ineens geen enkele savegame meer laden
Lol dat is zeker waar ja.quote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Welke skyrim speler is er niet verslaafd aanDe één meer dan de ander.
Daarom wat ga je haten op drizz danquote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Lol dat is zeker waar ja.Het is ook gewoon een GEWELDIGE game
![]()
Kloptquote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef FS1986NL het volgende:
@ Drizzt_ DoUrden, volgens mij ben jij echt verslaafd aan Skyrim![]()
Totaal niet lullig bedoeld hoor, ik snap het ook wel.
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dus toen moest je opnieuw beginnen?
Volgens mij niet, maar ik weet het niet zekerquote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Kunnen er ook human souls in die star?
Jazeker. Ligt aan de keuze van je quest. De ene star kan alleen maar dieren en monsters opslaan. De andere 'the black star" kan alleen van mensen (ook orcs enzo natuurlijk) zielen stelenquote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Zonder grafische mods spelen hequote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef FS1986NL het volgende:
Hmm Morrowind heb ik eigenlijk nooit gespeeld, terwijl mijn broertje die toen echt super vond op de oude Xbox want dat weet ik nog wel goed.
Misschien eens op Steam downloaden en proberen.
Morrowind heeft een beter verhaal, toffere omgevingen, veel betere guilds (ok, in principe dezelfde, maar je bent niet na 5 quests de guildmaster), je krijgt echte rep en respect als je een hogere rank in een guild hebt, etc etcquote:
uhh, ja. by far. sowieso. en dit is niet mijn mening, dit is een feit.quote:
Whehe, wat voor class-achtig iets speel je?quote:
Omdat Skyrim.quote:Op zondag 18 december 2011 03:30 schreef Nectar het volgende:
ik snap niet waarom je opnieuw begint als je toch zover bent
Ik was level 50 en alles was belachelijk simpel geworden met de skills die ik vaak had gebruikt en niet te doen met de skills die ik nog nooit had gebruikt (omdat die nog skillevel 15 warenquote:Op zondag 18 december 2011 03:30 schreef Nectar het volgende:
ik snap niet waarom je opnieuw begint als je toch zover bent
quote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef forumnerd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Exactly... Morrowind is in speelduur, ervaring en moeilijkheidsgraag superieur aan Skyrim.quote:Op zondag 18 december 2011 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morrowind heeft een beter verhaal, toffere omgevingen, veel betere guilds (ok, in principe dezelfde, maar je bent niet na 5 quests de guildmaster), je krijgt echte rep en respect als je een hogere rank in een guild hebt, etc etc
Nog meer over guilds: als je in Morrowind een fighter bent kun je het wel vergeten om een hoge rang in de mages guild te ritselen, eerst beter worden in magie. Dat geld ook vice versa en bij de thieves
The Hangover ftwquote:Op zondag 18 december 2011 12:36 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb daarnet de drinking contest gedaan, wat een trip
Ik ben 35 en ook bij de diplomacy missionquote:Op zondag 18 december 2011 04:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Level 20 en bij de Diplomacy mission.
Geweldig gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 13:18 schreef eQuaL het volgende:
Dit was trouwens het origineel: (met dat nummer dan)
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2658quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef STING het volgende:
[..]
Geweldig gedaan
Wat ik me afvraag, zitten die dance moves er al in, net als bij WoW, of is dit helemaal via modding gescript?
Oeh, zeker!quote:Op zondag 18 december 2011 13:42 schreef eQuaL het volgende:
Deze ziet er trouwens wel heel fijn uit:
www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=3863
vuur doet het altijd goed dus maak je geen zorgenquote:Op zondag 18 december 2011 13:47 schreef Dementor het volgende:
Als ik dreig te verliezen pak ik een dual enchanted (fire) axe en probeer ik op basis van mijn stamina wat harde klappen uit de delen.
Ik gebruik voornamelijk een boog en hooguit een enchanted sword met een elven shield (vaak een afwijkend type) en daarnaast heb ik wat punten in destruction gestopt aangezien er heel veel vijanden rondlopen met een zwakte voor vuur.
Hopelijk red ik het op deze manier tot het eind, ik weet niet wat de level/skill cap is...
Dat kan dus niet meer omdat het al iets van 20 uur in het spel terug is en ik heb die save niet meer.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Nectar het volgende:
californication
beter laad je dan je vorige savefile
Fuck, is dat de bedoeling van die masks??quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef Californication11 het volgende:
Nu kan ik dus ook niet meer als ik alle 8 masks heb ze omsmelten naar 1 mask.
Ga zoeken dan!!!quote:Die bitch is gewoon ergens aan het rondwandelen ofzo
Waarschijnlijk. Ik ben niet voor persuasion gegaan omdat ik alles van de quest wilde meemaken.quote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Over die drinking contest. Ik was nogal sterk in persuasion, dus zou het kunnen zijn dat ik een hoop gemist heb?
Wie?quote:Op zondag 18 december 2011 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu met Farkas aan het rellen in Dustman's Cairn, heb in een half uur tijd 10 heavy armor skills van hem geleerd
Nadat je ze alle 8 hebt incl nog een wooden mask, kan je een quest doen dat je terug in de tijd gaat ofzo naar zo'n shrine..quote:Op zondag 18 december 2011 14:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Fuck, is dat de bedoeling van die masks??
Ik heb er gisteren één verkocht, geen idee meer aan wie
edit: ik ga hem toch maar even zoeken. Kan in Whiterun, Solitude of Markarth zijn.
edit 2: volgens mij ligt hij in een kist in mijn huis in Solitude![]()
Farkas. Eentje van de Companions.quote:
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten hequote:
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten he.
Sommigen zeggen dat het een exploit is maar aan de andere kant als je level 80 wilt halen moet je dit soort dingen wel doen.
Idd ben nu level 51 en je levelt nu zooo sloom niet normaal..quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten he.
Sommigen zeggen dat het een exploit is maar aan de andere kant als je level 80 wilt halen moet je dit soort dingen wel doen.
Iets met 'onder een steen' of meer in Skyrim stijl, 'in welke dungeon'quote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!!!!!
Ok.quote:
Level 60 nuquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Californication11 het volgende:
[..]
Idd ben nu level 51 en je levelt nu zooo sloom niet normaal..
dit is geen cheaten maar met roleplay te verklaren!quote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!!!!!
Nouja ik vind zo een exploit gebruiken wat het in feite is net zo zeer cheaten als er een mod op gooien die er voor zorgt dat handelaren over meer goud beschikken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is geen cheaten maar met roleplay te verklaren!
Dat hangt van jezelf af. Wil je je graag af zetten tegen het corrupte Imperium of wil je de rebellie de kop in drukkenquote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef Nectar het volgende:
welk legion zal ik joinen, stormcloacks of imperial?
quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Californication11 het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Krosis eindelijk gevonden. Overal gezocht en ik had het al opgegeven, ligt ie gewoon in mijn huis in Whiterun![]()
Bethesda heeft het zo bedoeld hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik vind zo een exploit gebruiken wat het in feite is net zo zeer cheaten als er een mod op gooien die er voor zorgt dat handelaren over meer goud beschikken.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef SiemeN het volgende:
Komen jullie eigenlijk vaak in het Cloud District? Och, wat zeg ik nu toch ook.. Natuurlijk niet.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]![]()
Nazeem was ik helemaal zat, heb ik gisteren een kopje kleiner gemaakt.
En die schreeuwlelijk op het plein voor Jorrvaskr ook.
wacht mij maakt het niks uit, welke is beterquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf af. Wil je je graag af zetten tegen het corrupte Imperium of wil je de rebellie de kop in drukken
Sterkte van de legers en het questverloop zijn gewoon gelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
wacht mij maakt het niks uit, welke is beter
Ja daaromquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sterkte van de legers en het questverloop zijn gewoon gelijk.
Na 50 levels ben ik er zelf nog niet uit welke kant ik zal kiezen.
Ik zou liever neutraal blijven maar dan kan ik die quests niet doen.
Doe maar kop of munt danquote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja daaromdie quests wil ik ook doen
WEEE AARE BUT MAGGOTS WRITHIGN IN DE POO OF OUR GODS!!!quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]![]()
Nazeem was ik helemaal zat, heb ik gisteren een kopje kleiner gemaakt.
En die schreeuwlelijk op het plein voor Jorrvaskr ook.
Is een bug zo te lezen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Californication11 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer omdat het al iets van 20 uur in het spel terug is en ik heb die save niet meer.
Ik dacht namelijk van ooh die zal wel terug zijn bij de plaats waar ik haar heb gevonden, nee dus.
Die bitch is gewoon ergens aan het rondwandelen ofzo
Kut hoerquote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Is een bug zo te lezen.
If she is dismissed for any reason, even automatically because of a quest companion taking over, she enters a state in which she will no longer be a companion and keeps all the equipment given to her.
To fix this open up the console by pushing the ~ key and type: prid 0004b22e followed by setrelationshiprank player 1. Make sure you stand very close to her before opening the console. You may have to repeat this every time she is dismissed. Also if you load a saved game and dismiss her again you may have to repeat these steps.
If you can't find her in Darklight Tower or other places, she might be wandering around somewhere. Use this console command to move her to your location: prid 0004b22e followed by moveto player.
Na het trouwen gaat ze teruglopen naar waar ze woontquote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waar is mn vrouw, nadat ik haar trouwde kan ik haar niet meer vinden.
Vrouwtje van de Riverwood trader.
Iemand een idee hoe ik dat kan fixen ?
Dat had ik gister ineens, op de een of andere manier blijf ik de wereld van Fallout 3/Fallout New Vegas vetter vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 17:41 schreef Gezicht het volgende:
Begin zo langzaamaan mijn interesse in Skyrim te verliezen...
Heb van de andere kant om de een of andere reden enorme zin om Fallout 3 te doen. Heb die toen helaas verkocht, kijken of ik 'm goedkoop van marktplaats ofzo kan halen.
Dat is ook juist de bedoeling dat het doods aanvoelt. Tuurlijk de wereld van Skyrim vind ik zelf ook fantastisch, maar Fallout blijf ik ook super vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
De wereld van Fallout vind ik doods en lang niet zo sfeervol als Elder Scrolls.
Dat. Toch zal ik Fallout vast nog wel eens spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
Eigen enchanted bow doet ook 1000 shots voor ik 'em moet herladen hoorquote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Gezicht het volgende:
Mace of Molag Bal + Azura's Star = infinite souls
Kan ook weinig anders natuurlijk, maar ik snap wat je bedoelt. Ik vind de wereld van Skyrim ook gewoon een stuk 'mooier', niet in de laatste plaats omdat je ook wildlife tegenkomt die niet probeert je op te etenquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
Bohh gek, daar moet ik idd achteraanquote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Gezicht het volgende:
Mace of Molag Bal + Azura's Star = infinite souls
ik vond de wereld van fallout 3 juist geweldig, was echt onder de indruk van fallout 3.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., terwijl ik vrij zwaar beladen ben?![]()
sowieso als een gek enchantement levelenquote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohh gek, daar moet ik idd achteraan
quote:Op zondag 18 december 2011 18:31 schreef BoerBert het volgende:
Waarom ga ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., terwijl ik vrij zwaar beladen ben?![]()
Blackquote:
door op een console te spelenquote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe gaan jullie die crashes naar desktop tegen?
Waarop je geen command console heb om bugs te omzeilen.quote:
Maar ook geen CTD.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarop je geen command console heb om bugs te omzeilen.
Neh. Had oblivion op ps3. Pc is toch prettiger, en mooiste kwaliteit op ultra met fxaa.quote:
Crash test dummy?quote:
ik vind ps3 prettiger maar juuh mien meningquote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Neh. Had oblivion op ps3. Pc is toch prettiger, en mooiste kwaliteit op ultra met fxaa.
niet, want die komen nooit voor.quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat je kunt proberen:quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb altijd een Atronach die tankt voor mij terwijl ik desnoods ergens in 'n hoekje ga staan. Maar dat gebeurt over 't algemeen alleen als ik geen Magicka potions meer hebquote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen mensen met (pure) mages het eigenlijk als ze zonder mana zitten? Schild + 1h pakken neem ik aan? Of sta je sowieso wel met een schild + spell?
Toen ik me nog puur op magic richtte was m'n magicka regeneration zo snel dat eventjes naar achter lopen vaak al genoeg wasquote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen mensen met (pure) mages het eigenlijk als ze zonder mana zitten? Schild + 1h pakken neem ik aan? Of sta je sowieso wel met een schild + spell?
Restoration vond ik maar 2 perks handig, alleen half cost novice en 50% meer heal. Moet wel zeggen dat mijn beide characters totaal geen mage dingen waren. Als je pure mage blijft dan zijn conjuration en destruction toch wel de sterkste, illusion vond ik nogal omslachtig en is vrij zwak als je houdt van levelen, gebruikte Illusion alleen voor de invisibility. Heeft de rest minder last van.quote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 6 inmiddels met mijn High Elf mage
Zit me alleen af te vragen op welke perks ik nu moet focussen, ik gebruik voornamelijk destruction dus daar zitten tot nog toe de meeste punten in. Soms gebruik ik restoration dus daar gaan afentoe ook punten heen. Maar wat kan ik nog meer goed gebruiken als pure mage? Illusion spells/alteration/conjuration gebruik ik nooit... maar is het handig om hier tóch in te investeren? Wellicht voor gebruik op hoger niveau?
En is het handig om als pure mage nog te investeren in de light armor en enchanting perks?
Alchemy is voor mij juist een van de handigsten. Levelt redelijk snel en daarnaast is zelf Magicka/Health potions kunnen maken ontzettend handigquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Restoration vond ik maar 2 perks handig, alleen half cost novice en 50% meer heal. Moet wel zeggen dat mijn beide characters totaal geen mage dingen waren. Als je pure mage blijft dan zijn conjuration en destruction toch wel de sterkste, illusion vond ik nogal omslachtig en is vrij zwak als je houdt van levelen, gebruikte Illusion alleen voor de invisibility. Heeft de rest minder last van.
Alteration zorgt met name voor extra armor, al is light armor nemen logischer denk ik. Lijkt me veel beter om enchanted light armor te hebben dan van die clothes zonder armorrating.
Als je kijkt naar randzaken dan lijkt een mage te moeten gaan voor enchanting en alchemy, maar ik vind alchemy ontzettend zwak en enchanting doe je pas vanaf lvl 20 oid, daarvoor heb je nog genoeg andere perks om te levelen. Zelfde geld voor lockpicking (sowieso geen fan van), pickpocket (hetzelfde), en sneak (handig, maar sneakbonus is veel nuttelozer voor een mage).
Blijf daarom bij je 2/3 mage skills en light armor, is imo het beste.
Enchanting is erg nuttig. Kun je op den duur gratis destro spells casten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 6 inmiddels met mijn High Elf mage
Zit me alleen af te vragen op welke perks ik nu moet focussen, ik gebruik voornamelijk destruction dus daar zitten tot nog toe de meeste punten in. Soms gebruik ik restoration dus daar gaan afentoe ook punten heen. Maar wat kan ik nog meer goed gebruiken als pure mage? Illusion spells/alteration/conjuration gebruik ik nooit... maar is het handig om hier tóch in te investeren? Wellicht voor gebruik op hoger niveau?
En is het handig om als pure mage nog te investeren in de light armor en enchanting perks? Dan kun je ook prima light armor nemen i.p.v. 'niks'.
Ja ik ben ook maar een leek wat betreft mods proberen. Ga nu even die Skyrim HD textures proberen, even kijken of het wat is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Nectar het volgende:
bovenste meer kleur
onderste wat scherper
250% Magicka regen, dubbele Dremora Lord + Paralyze, master Destruction, Illusion, Conjuration, Alteration perks en Atronach sign. Ik heb bijna altijd mana.quote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste keer dat ik die zag dacht ik echt: WTF!?!quote:
100 uur gespeeld en dit was de 1e keer dat ik die move zagquote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die zag dacht ik echt: WTF!?!....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWNThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef speknek het volgende:
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN![]()
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Oblivion is afgesloten hequote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Wat is de beste manier om dragon words te vinden? Ik probeer gewoon wat random grotten maar vaak zit er niks boeiends in. Heb ondertussen 8 dragon souls te spenderen.
Ohja en waar haal je daedric hearts vandaan? Nog geen plain of oblivion tegengekomen
die dude van de greybeards, die geeft je steeds een nieuwe spot. Anders volg je een skyrim wikiaquote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Wat is de beste manier om dragon words te vinden? Ik probeer gewoon wat random grotten maar vaak zit er niks boeiends in. Heb ondertussen 8 dragon souls te spenderen.
Ohja en waar haal je daedric hearts vandaan? Nog geen plain of oblivion tegengekomen
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN
Alleen die van Mehrunes Dagon toch?quote:Op maandag 19 december 2011 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oblivion is afgesloten he
Goeie manier is gewoon wat staan shouten in dorpen/steden, dan komt er een koerier naar je toe
Anders had Umbriel in de boeken niet kunnen bestaan
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
quote:
Kun je volgens mij aan een van de Greybeards vragen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Hoezo teleurgesteld?quote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef jankaas020 het volgende:
Ik was serieus teleurgesteld toen die koerier aankwam met die uitnodiging voor dat museum..
Beetje karig iddquote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo teleurgesteld?
Ik was pas teleurgesteld toen ik zag wat voor museum het was
Op mijn nieuwe char ben ik level 9 en heb ook nog niet echt iets bijzonders aan. Geloof ook nog imperial boots en gauntlets en dan leather armor. Ik heb het wel allemaal wat (minimaalquote:Op maandag 19 december 2011 00:57 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 7 inmiddels, loop ook nog altijd in mn novice hood + robes of destruction en de imperial boots/gauntlets van de imperial captain uit de intro rondis het nou eigelijk de bedoeling dat ik goeie gear zelf ga craften (en zoja, welke soort kleding) of kan ik dit ook gewoon ergens vinden/kopen?
Geen word of power..quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo teleurgesteld?
Ik was pas teleurgesteld toen ik zag wat voor museum het was
erg veelquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Nectar het volgende:
hoeveel moet potions moet je wel niet maken om te levelenik ben net begonnen ermee na 20 potions nog steeds level 15
Hoe duurder de potion hoe meer XP je krijgt voor Alchemy.quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Nectar het volgende:
hoeveel moet potions moet je wel niet maken om te levelenik ben net begonnen ermee na 20 potions nog steeds level 15
Kun je tips geven welke potions ik moet craften? Die nog een beetje goedkoop zijn?quote:Op maandag 19 december 2011 01:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoe duurder de potion hoe meer XP je krijgt voor Alchemy.
Ik heb 1 zo'n item verbeterd met smithing, vond het de moeite niet waard om er verder in te investerenquote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe char ben ik level 9 en heb ook nog niet echt iets bijzonders aan. Geloof ook nog imperial boots en gauntlets en dan leather armor. Ik heb het wel allemaal wat (minimaal) verbeterd met smithing.
Je bedoelt goedkope ingrediënten? Sowieso alle ingrediënten die je onderweg vindt meenemen (één opeten om erachter te komen wat het ingrediënt doet) en vervolgens gaan experimenteren.quote:Op maandag 19 december 2011 01:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kun je tips geven welke potions ik moet craften? Die nog een beetje goedkoop zijn?
Ach dat doe ik ook als m'n armor, block of resto omhoog moet op een charquote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb 1 zo'n item verbeterd met smithing, vond het de moeite niet waard om er verder in te investeren
Ben ik trouwens een ontzettende cheat als ik bepaalde skills snel probeer te level uppen door bijvoorbeeld 1 draugr in leven te laten zodat die telkens op me kan hakken en ik mezelf telkens kan healen?Heb op deze wijze net een paar skills in restoration geboost, maar het voelt een beetje als cheaten. Kwam ook al allerhande guides tegen die hetzelfde soort tips gaven om bijvoorbeeld conjuration te levelen. Telkens zo'n undead erbij roepen en m dan banishen ofzo
Ja goedkope ingredienten, en oke bedankt.quote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Je bedoelt goedkope ingrediënten? Sowieso alle ingrediënten die je onderweg vindt meenemen (één opeten om erachter te komen wat het ingrediënt doet) en vervolgens gaan experimenteren.
Invisibility is een dure en vrij makkelijk te maken met vampier dust, nirnroot, chaurus eggs of luna moth wings.
XDquote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach dat doe ik ook als m'n armor, block of resto omhoog moet op een char
Als een mofo oakflesh castenquote:
Ik train ook niet doelgericht atm, de meeste skills train ik tussendoor, maar sommige skills heb ik echt geen idee hoe ik der mee moet beginnenquote:Op maandag 19 december 2011 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik 'train' niets meer doelgericht, ik gebruik alleen nog mijn skills. (uitzondering: smithing, enchanting, alchemy anders kom je nergens)
Het werd op hoog level gewoon allemaal veel te simpel namelijk
Waar kun je dat krijgenquote:Op maandag 19 december 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als een mofo oakflesh casten
Ninja-editerquote:Op maandag 19 december 2011 01:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik train ook niet doelgericht atm, de meeste skills train ik tussendoor, maar sommige skills heb ik echt geen idee hoe ik der mee moet beginnen
[..]
Waar kun je dat krijgen
Verhip idd.quote:
Thanksquote:Op maandag 19 december 2011 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ninja-editer
Check o.a. Farengar in Dragonsreach
Zo rond dat level ging ik de dark brotherhood of thief guild joinen en verder in dat armor. In beide questlines krijg je later nog betere gear (ancient shrouded armor en nightingale). Zelf gebruik ik ancient shrouded, geupgrade naar legendary. Daar kan ik het spel wel mee uitspelen als ik wil.quote:Op maandag 19 december 2011 00:57 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 7 inmiddels, loop ook nog altijd in mn novice hood + robes of destruction en de imperial boots/gauntlets van de imperial captain uit de intro rondis het nou eigelijk de bedoeling dat ik goeie gear zelf ga craften (en zoja, welke soort kleding) of kan ik dit ook gewoon ergens vinden/kopen?
Pluk alle ingredients die je kan vinden buiten.quote:Op maandag 19 december 2011 01:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kun je tips geven welke potions ik moet craften? Die nog een beetje goedkoop zijn?
Ik heb er 1 in Whiterun, erg handig aangezien hij met een kist word geleverd waar je veel in kan douwenquote:
Ik wil graag 70 in speech om die investering te kunnen doen, maar dat wil niet echt opschietenquote:Op maandag 19 december 2011 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in Whiterun, erg handig aangezien hij met een kist word geleverd waar je veel in kan douwen
Ik snap alleen niet hoe mensen aan 400k kunnen komen... de vendors zijn steeds blut bij mij
Ik heb 4 perks in speech zodat elke vendor alles wil kopen en daar hou ik het bij. Ik vind 1 huis genoeg en ik gebruik het geld voornamelijk om me door sommige npc's te laten trainenquote:Op maandag 19 december 2011 10:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik wil graag 70 in speech om die investering te kunnen doen, maar dat wil niet echt opschietenZit op 56 nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie hier ook last van? Gaat om de PS3 overigens
[ Bericht 11% gewijzigd door Maichel op 19-12-2011 11:11:48 ]
quote:Op maandag 19 december 2011 11:01 schreef Maichel het volgende:
Een vraagje voor de console spelers
Ik was/ben bezig met de Companions,Bedankt voor de spoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door STING op 19-12-2011 12:33:23 ]
quote:Op maandag 19 december 2011 11:01 schreef Maichel het volgende:
Laatste save reloaden werkte voor mij, ik had precies hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Is dat armor voor pure mages? Waar kan ik deze guilds vinden? Ik ben pas net klaar bij de heren in High Hrothgar en moet nu toch even kijken waar ik heen ga. Zat zelf te denken om naar die mage-stad te reizen maar ik wil graag betere armor.quote:Op maandag 19 december 2011 02:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo rond dat level ging ik de dark brotherhood of thief guild joinen en verder in dat armor. In beide questlines krijg je later nog betere gear (ancient shrouded armor en nightingale). Zelf gebruik ik ancient shrouded, geupgrade naar legendary. Daar kan ik het spel wel mee uitspelen als ik wil.
Zelf armor maken is imo alleen interessant als je daedric of dragon armor wilt of wanneer je enchanting op 100 hebt en dubbele enchants op je armor kunt doen. Voor de rest kun je altijd betere gear in het spel vinden.
Owja kutquote:Op maandag 19 december 2011 11:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laatste save reloaden werkte voor mij, ik had precies hetzelfde.
Same here, mijn 2 handed warrior maakt gehakt van alles wat ie tegenkomt en heeft nergens moeite mee terwijl ik met mijn pure mage vaak loop te kiten omdat ik anders kapotgekankerd wordtquote:Op maandag 19 december 2011 11:38 schreef Neraice het volgende:
Ik snap het niet. Ik ben nu een level 7 Imperial met destruction en one-handed maar ik ga heel snel dood en doe er lang over om vijanden te killen. Hoe krijg ik betere wapens en armor? Speel op Adept btw.
En jij bedankt voor het quoten ervan.quote:Op maandag 19 december 2011 11:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[/spoiler]
Bedankt voor de spoilers...
iddquote:Op maandag 19 december 2011 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
En jij bedankt voor het quoten ervan.
Net bij de GameMania besteld, thanks voor de tip! Erg moeilijk aan te komen wel man, daar komt ie morgen weer binnen na een maand in besteling gestaan te hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 12:17 schreef Salsanadia het volgende:
Heeft de Gamemania hem niet?
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=26538
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 19 december 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
Sovngarde.
"uitgespeeld" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betekent "Uitgespeeld"quote:Op maandag 19 december 2011 14:00 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook echt een super mooie omgeving, en zeker met die muziek erbij
Die armor is voor thiefs en assassins,quote:Op maandag 19 december 2011 11:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat armor voor pure mages? Waar kan ik deze guilds vinden? Ik ben pas net klaar bij de heren in High Hrothgar en moet nu toch even kijken waar ik heen ga. Zat zelf te denken om naar die mage-stad te reizen maar ik wil graag betere armor.
Ow, en voor welk level is die ene dungeon vlakbij de 7000 steps eigelijk? De Honeybear cave ofzo... ik ging er gisteren in (toen nog op lvl 6) en werd letterlijk geoneshot door die beren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dual wield je destro met 1h? Ik denk dat het beter is om het af te wisselen met 1h + shield en destro alleen. Wat voor armor gebruik je? En wat BoerBert zegt, je smithing levelen en dan je armor en wapens verbeteren.quote:Op maandag 19 december 2011 11:38 schreef Neraice het volgende:
Ik snap het niet. Ik ben nu een level 7 Imperial met destruction en one-handed maar ik ga heel snel dood en doe er lang over om vijanden te killen. Hoe krijg ik betere wapens en armor? Speel op Adept btw.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die armor is voor thiefs en assassins,Ik denk dat hij nieuwe spells moet kopen. Als ik nu met apprentice spells ga spelen krijg ik de monsters ook niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dual wield je destro met 1h? Ik denk dat het beter is om het af te wisselen met 1h + shield en destro alleen. Wat voor armor gebruik je? En wat BoerBert zegt, je smithing levelen en dan je armor en wapens verbeteren.![]()
Ja en? Ik reageer gewoon op hem omdat hij ook die omgeving mooi vondquote:Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat betekent "Uitgespeeld"
Heeft hij alle questen gehaald of alleen die main quest, dat is de vraag.
Waarom quote je mij danquote:Op maandag 19 december 2011 14:31 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja en? Ik reageer gewoon op hem omdat hij ook die omgeving mooi vond![]()
Wat betekent ''Uitgespeeld'' Alsjeblieft zeg hou dan gewoon je mond.
Sukkelquote:Op maandag 19 december 2011 14:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan
Quote hem ofzo, zielepiet.
Jij begint mij zielepiet te noemen, dus ga zelf huilen ofzo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jezus ga huilen ofzo, teringautist
Ja die post van jouw ervoor is ook zo vriendelijk hequote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Jij begint mij zielepiet te noemen, dus ga zelf huilen ofzo.
Maar ik heb inderdaad geen zin in ruzie hier in dit topic
Nou zand erover ja?quote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja die post van jouw ervoor is ook zo vriendelijk he![]()
Ok is goedquote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Nou zand erover ja?
Dit slaat nergens op
Ik gebruik Better Sorting en Vals Crafting Meltdown Alpha.quote:Op maandag 19 december 2011 14:42 schreef FS1986NL het volgende:
Wie gebruiken er hier eigenlijk nog meer mods?
Zoja welke?
Ja ik wil zelf ook zulke mods gaan gebruiken om toch de omgeving mooier te maken. Bij mij draait ie ook als een zonnetje op Ultraquote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef DeeCruise het volgende:
Gebruik alleen texture enhancement mods, alle mods die de gameplay op eender welke wijze aanpassen laat ik lekker links liggen.
Game draait overigens prima op ultra, geen crashes of wat dan ook...
Items "favoriten" door in het gewone menu op driehoekje te duwen en dan in-game pijltje naar boven of naar beneden.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef Nectar het volgende:
Jongens hoe activeer je dat menuutje dat aan de linkerkant van je beeldscherm komt, waardoor het makkelijker is om bijvoorbeeld een andere magic spell te doen.
Ik heb er filmpjes van gezien op youtube, maar weet niet hoe ik het moet doen op de ps3..
In the knee?quote:Op maandag 19 december 2011 15:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon pijltje naar boven?
Curved. Swords.quote:Op maandag 19 december 2011 15:13 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=3871
Geen replacement
Bij mij naaide die alleen maar vast met die enhancement mods. Dus daar doe ik helemaal niets meer mee.quote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef DeeCruise het volgende:
Gebruik alleen texture enhancement mods, alle mods die de gameplay op eender welke wijze aanpassen laat ik lekker links liggen.
Game draait overigens prima op ultra, geen crashes of wat dan ook...
Het is die Nexus Mod Manager die je hier kan halen: http://www.skyrimnexus.com/content/modmanager/quote:Op maandag 19 december 2011 16:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Welke Mod Manager is dat precies? Werkt die ook als je meerdere mods al op je schijf hebt staan momenteel?
quote:Op maandag 19 december 2011 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Voor de geinteresseerde : http://uk.ign.com/builds/the-elder-scrolls-5-skyrim/create
Als ik alles invul moet ik level 80 zijn.
Ik heb wel spijt van mijn speech perks, als er iets niet boeiend is is dat het geld wel. Het zijn er slechts 4 gelukkig.
Punten in lockpick, gast wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ghehe idd.quote:Op maandag 19 december 2011 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Punten in lockpick, gast wat?
Meteen gedownloadquote:Op maandag 19 december 2011 15:13 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=3871
Geen replacement
Ik kan er niet tegen als ik iets niet open krijgquote:Op maandag 19 december 2011 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Punten in lockpick, gast wat?
quote:Op maandag 19 december 2011 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik iets niet open krijg
Ik heb ook 3 lockpick items bij me die ik aan kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |