Ga zoeken dan!!!quote:Die bitch is gewoon ergens aan het rondwandelen ofzo
Waarschijnlijk. Ik ben niet voor persuasion gegaan omdat ik alles van de quest wilde meemaken.quote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Over die drinking contest. Ik was nogal sterk in persuasion, dus zou het kunnen zijn dat ik een hoop gemist heb?
Wie?quote:Op zondag 18 december 2011 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu met Farkas aan het rellen in Dustman's Cairn, heb in een half uur tijd 10 heavy armor skills van hem geleerd
Nadat je ze alle 8 hebt incl nog een wooden mask, kan je een quest doen dat je terug in de tijd gaat ofzo naar zo'n shrine..quote:Op zondag 18 december 2011 14:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Fuck, is dat de bedoeling van die masks??
Ik heb er gisteren één verkocht, geen idee meer aan wie
edit: ik ga hem toch maar even zoeken. Kan in Whiterun, Solitude of Markarth zijn.
edit 2: volgens mij ligt hij in een kist in mijn huis in Solitude![]()
Farkas. Eentje van de Companions.quote:
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten hequote:
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten he.
Sommigen zeggen dat het een exploit is maar aan de andere kant als je level 80 wilt halen moet je dit soort dingen wel doen.
Idd ben nu level 51 en je levelt nu zooo sloom niet normaal..quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten he.
Sommigen zeggen dat het een exploit is maar aan de andere kant als je level 80 wilt halen moet je dit soort dingen wel doen.
Iets met 'onder een steen' of meer in Skyrim stijl, 'in welke dungeon'quote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!!!!!
Ok.quote:
Level 60 nuquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Californication11 het volgende:
[..]
Idd ben nu level 51 en je levelt nu zooo sloom niet normaal..
dit is geen cheaten maar met roleplay te verklaren!quote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!!!!!
Nouja ik vind zo een exploit gebruiken wat het in feite is net zo zeer cheaten als er een mod op gooien die er voor zorgt dat handelaren over meer goud beschikken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is geen cheaten maar met roleplay te verklaren!
Dat hangt van jezelf af. Wil je je graag af zetten tegen het corrupte Imperium of wil je de rebellie de kop in drukkenquote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef Nectar het volgende:
welk legion zal ik joinen, stormcloacks of imperial?
quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Californication11 het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Krosis eindelijk gevonden. Overal gezocht en ik had het al opgegeven, ligt ie gewoon in mijn huis in Whiterun![]()
Bethesda heeft het zo bedoeld hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik vind zo een exploit gebruiken wat het in feite is net zo zeer cheaten als er een mod op gooien die er voor zorgt dat handelaren over meer goud beschikken.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef SiemeN het volgende:
Komen jullie eigenlijk vaak in het Cloud District? Och, wat zeg ik nu toch ook.. Natuurlijk niet.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]![]()
Nazeem was ik helemaal zat, heb ik gisteren een kopje kleiner gemaakt.
En die schreeuwlelijk op het plein voor Jorrvaskr ook.
wacht mij maakt het niks uit, welke is beterquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf af. Wil je je graag af zetten tegen het corrupte Imperium of wil je de rebellie de kop in drukken
Sterkte van de legers en het questverloop zijn gewoon gelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
wacht mij maakt het niks uit, welke is beter
Ja daaromquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sterkte van de legers en het questverloop zijn gewoon gelijk.
Na 50 levels ben ik er zelf nog niet uit welke kant ik zal kiezen.
Ik zou liever neutraal blijven maar dan kan ik die quests niet doen.
Doe maar kop of munt danquote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja daaromdie quests wil ik ook doen
WEEE AARE BUT MAGGOTS WRITHIGN IN DE POO OF OUR GODS!!!quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]![]()
Nazeem was ik helemaal zat, heb ik gisteren een kopje kleiner gemaakt.
En die schreeuwlelijk op het plein voor Jorrvaskr ook.
Is een bug zo te lezen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Californication11 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer omdat het al iets van 20 uur in het spel terug is en ik heb die save niet meer.
Ik dacht namelijk van ooh die zal wel terug zijn bij de plaats waar ik haar heb gevonden, nee dus.
Die bitch is gewoon ergens aan het rondwandelen ofzo
Kut hoerquote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Is een bug zo te lezen.
If she is dismissed for any reason, even automatically because of a quest companion taking over, she enters a state in which she will no longer be a companion and keeps all the equipment given to her.
To fix this open up the console by pushing the ~ key and type: prid 0004b22e followed by setrelationshiprank player 1. Make sure you stand very close to her before opening the console. You may have to repeat this every time she is dismissed. Also if you load a saved game and dismiss her again you may have to repeat these steps.
If you can't find her in Darklight Tower or other places, she might be wandering around somewhere. Use this console command to move her to your location: prid 0004b22e followed by moveto player.
Na het trouwen gaat ze teruglopen naar waar ze woontquote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waar is mn vrouw, nadat ik haar trouwde kan ik haar niet meer vinden.
Vrouwtje van de Riverwood trader.
Iemand een idee hoe ik dat kan fixen ?
Dat had ik gister ineens, op de een of andere manier blijf ik de wereld van Fallout 3/Fallout New Vegas vetter vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 17:41 schreef Gezicht het volgende:
Begin zo langzaamaan mijn interesse in Skyrim te verliezen...
Heb van de andere kant om de een of andere reden enorme zin om Fallout 3 te doen. Heb die toen helaas verkocht, kijken of ik 'm goedkoop van marktplaats ofzo kan halen.
Dat is ook juist de bedoeling dat het doods aanvoelt. Tuurlijk de wereld van Skyrim vind ik zelf ook fantastisch, maar Fallout blijf ik ook super vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
De wereld van Fallout vind ik doods en lang niet zo sfeervol als Elder Scrolls.
Dat. Toch zal ik Fallout vast nog wel eens spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
Eigen enchanted bow doet ook 1000 shots voor ik 'em moet herladen hoorquote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Gezicht het volgende:
Mace of Molag Bal + Azura's Star = infinite souls
Kan ook weinig anders natuurlijk, maar ik snap wat je bedoelt. Ik vind de wereld van Skyrim ook gewoon een stuk 'mooier', niet in de laatste plaats omdat je ook wildlife tegenkomt die niet probeert je op te etenquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
Bohh gek, daar moet ik idd achteraanquote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Gezicht het volgende:
Mace of Molag Bal + Azura's Star = infinite souls
ik vond de wereld van fallout 3 juist geweldig, was echt onder de indruk van fallout 3.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., terwijl ik vrij zwaar beladen ben?![]()
sowieso als een gek enchantement levelenquote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohh gek, daar moet ik idd achteraan
quote:Op zondag 18 december 2011 18:31 schreef BoerBert het volgende:
Waarom ga ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., terwijl ik vrij zwaar beladen ben?![]()
Blackquote:
door op een console te spelenquote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe gaan jullie die crashes naar desktop tegen?
Waarop je geen command console heb om bugs te omzeilen.quote:
Maar ook geen CTD.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarop je geen command console heb om bugs te omzeilen.
Neh. Had oblivion op ps3. Pc is toch prettiger, en mooiste kwaliteit op ultra met fxaa.quote:
Crash test dummy?quote:
ik vind ps3 prettiger maar juuh mien meningquote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Neh. Had oblivion op ps3. Pc is toch prettiger, en mooiste kwaliteit op ultra met fxaa.
niet, want die komen nooit voor.quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat je kunt proberen:quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb altijd een Atronach die tankt voor mij terwijl ik desnoods ergens in 'n hoekje ga staan. Maar dat gebeurt over 't algemeen alleen als ik geen Magicka potions meer hebquote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen mensen met (pure) mages het eigenlijk als ze zonder mana zitten? Schild + 1h pakken neem ik aan? Of sta je sowieso wel met een schild + spell?
Toen ik me nog puur op magic richtte was m'n magicka regeneration zo snel dat eventjes naar achter lopen vaak al genoeg wasquote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen mensen met (pure) mages het eigenlijk als ze zonder mana zitten? Schild + 1h pakken neem ik aan? Of sta je sowieso wel met een schild + spell?
Restoration vond ik maar 2 perks handig, alleen half cost novice en 50% meer heal. Moet wel zeggen dat mijn beide characters totaal geen mage dingen waren. Als je pure mage blijft dan zijn conjuration en destruction toch wel de sterkste, illusion vond ik nogal omslachtig en is vrij zwak als je houdt van levelen, gebruikte Illusion alleen voor de invisibility. Heeft de rest minder last van.quote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 6 inmiddels met mijn High Elf mage
Zit me alleen af te vragen op welke perks ik nu moet focussen, ik gebruik voornamelijk destruction dus daar zitten tot nog toe de meeste punten in. Soms gebruik ik restoration dus daar gaan afentoe ook punten heen. Maar wat kan ik nog meer goed gebruiken als pure mage? Illusion spells/alteration/conjuration gebruik ik nooit... maar is het handig om hier tóch in te investeren? Wellicht voor gebruik op hoger niveau?
En is het handig om als pure mage nog te investeren in de light armor en enchanting perks?
Alchemy is voor mij juist een van de handigsten. Levelt redelijk snel en daarnaast is zelf Magicka/Health potions kunnen maken ontzettend handigquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Restoration vond ik maar 2 perks handig, alleen half cost novice en 50% meer heal. Moet wel zeggen dat mijn beide characters totaal geen mage dingen waren. Als je pure mage blijft dan zijn conjuration en destruction toch wel de sterkste, illusion vond ik nogal omslachtig en is vrij zwak als je houdt van levelen, gebruikte Illusion alleen voor de invisibility. Heeft de rest minder last van.
Alteration zorgt met name voor extra armor, al is light armor nemen logischer denk ik. Lijkt me veel beter om enchanted light armor te hebben dan van die clothes zonder armorrating.
Als je kijkt naar randzaken dan lijkt een mage te moeten gaan voor enchanting en alchemy, maar ik vind alchemy ontzettend zwak en enchanting doe je pas vanaf lvl 20 oid, daarvoor heb je nog genoeg andere perks om te levelen. Zelfde geld voor lockpicking (sowieso geen fan van), pickpocket (hetzelfde), en sneak (handig, maar sneakbonus is veel nuttelozer voor een mage).
Blijf daarom bij je 2/3 mage skills en light armor, is imo het beste.
Enchanting is erg nuttig. Kun je op den duur gratis destro spells casten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 6 inmiddels met mijn High Elf mage
Zit me alleen af te vragen op welke perks ik nu moet focussen, ik gebruik voornamelijk destruction dus daar zitten tot nog toe de meeste punten in. Soms gebruik ik restoration dus daar gaan afentoe ook punten heen. Maar wat kan ik nog meer goed gebruiken als pure mage? Illusion spells/alteration/conjuration gebruik ik nooit... maar is het handig om hier tóch in te investeren? Wellicht voor gebruik op hoger niveau?
En is het handig om als pure mage nog te investeren in de light armor en enchanting perks? Dan kun je ook prima light armor nemen i.p.v. 'niks'.
Ja ik ben ook maar een leek wat betreft mods proberen. Ga nu even die Skyrim HD textures proberen, even kijken of het wat is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Nectar het volgende:
bovenste meer kleur
onderste wat scherper
250% Magicka regen, dubbele Dremora Lord + Paralyze, master Destruction, Illusion, Conjuration, Alteration perks en Atronach sign. Ik heb bijna altijd mana.quote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste keer dat ik die zag dacht ik echt: WTF!?!quote:
100 uur gespeeld en dit was de 1e keer dat ik die move zagquote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die zag dacht ik echt: WTF!?!....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWNThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef speknek het volgende:
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN![]()
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Oblivion is afgesloten hequote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Wat is de beste manier om dragon words te vinden? Ik probeer gewoon wat random grotten maar vaak zit er niks boeiends in. Heb ondertussen 8 dragon souls te spenderen.
Ohja en waar haal je daedric hearts vandaan? Nog geen plain of oblivion tegengekomen
die dude van de greybeards, die geeft je steeds een nieuwe spot. Anders volg je een skyrim wikiaquote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Wat is de beste manier om dragon words te vinden? Ik probeer gewoon wat random grotten maar vaak zit er niks boeiends in. Heb ondertussen 8 dragon souls te spenderen.
Ohja en waar haal je daedric hearts vandaan? Nog geen plain of oblivion tegengekomen
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN
Alleen die van Mehrunes Dagon toch?quote:Op maandag 19 december 2011 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oblivion is afgesloten he
Goeie manier is gewoon wat staan shouten in dorpen/steden, dan komt er een koerier naar je toe
Anders had Umbriel in de boeken niet kunnen bestaan
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
quote:
Kun je volgens mij aan een van de Greybeards vragen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Hoezo teleurgesteld?quote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef jankaas020 het volgende:
Ik was serieus teleurgesteld toen die koerier aankwam met die uitnodiging voor dat museum..
Beetje karig iddquote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo teleurgesteld?
Ik was pas teleurgesteld toen ik zag wat voor museum het was
Op mijn nieuwe char ben ik level 9 en heb ook nog niet echt iets bijzonders aan. Geloof ook nog imperial boots en gauntlets en dan leather armor. Ik heb het wel allemaal wat (minimaalquote:Op maandag 19 december 2011 00:57 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 7 inmiddels, loop ook nog altijd in mn novice hood + robes of destruction en de imperial boots/gauntlets van de imperial captain uit de intro rondis het nou eigelijk de bedoeling dat ik goeie gear zelf ga craften (en zoja, welke soort kleding) of kan ik dit ook gewoon ergens vinden/kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |