Ja daaromquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sterkte van de legers en het questverloop zijn gewoon gelijk.
Na 50 levels ben ik er zelf nog niet uit welke kant ik zal kiezen.
Ik zou liever neutraal blijven maar dan kan ik die quests niet doen.
Doe maar kop of munt danquote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja daaromdie quests wil ik ook doen
WEEE AARE BUT MAGGOTS WRITHIGN IN DE POO OF OUR GODS!!!quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]![]()
Nazeem was ik helemaal zat, heb ik gisteren een kopje kleiner gemaakt.
En die schreeuwlelijk op het plein voor Jorrvaskr ook.
Is een bug zo te lezen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Californication11 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer omdat het al iets van 20 uur in het spel terug is en ik heb die save niet meer.
Ik dacht namelijk van ooh die zal wel terug zijn bij de plaats waar ik haar heb gevonden, nee dus.
Die bitch is gewoon ergens aan het rondwandelen ofzo
Kut hoerquote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Is een bug zo te lezen.
If she is dismissed for any reason, even automatically because of a quest companion taking over, she enters a state in which she will no longer be a companion and keeps all the equipment given to her.
To fix this open up the console by pushing the ~ key and type: prid 0004b22e followed by setrelationshiprank player 1. Make sure you stand very close to her before opening the console. You may have to repeat this every time she is dismissed. Also if you load a saved game and dismiss her again you may have to repeat these steps.
If you can't find her in Darklight Tower or other places, she might be wandering around somewhere. Use this console command to move her to your location: prid 0004b22e followed by moveto player.
Na het trouwen gaat ze teruglopen naar waar ze woontquote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Waar is mn vrouw, nadat ik haar trouwde kan ik haar niet meer vinden.
Vrouwtje van de Riverwood trader.
Iemand een idee hoe ik dat kan fixen ?
Dat had ik gister ineens, op de een of andere manier blijf ik de wereld van Fallout 3/Fallout New Vegas vetter vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 17:41 schreef Gezicht het volgende:
Begin zo langzaamaan mijn interesse in Skyrim te verliezen...
Heb van de andere kant om de een of andere reden enorme zin om Fallout 3 te doen. Heb die toen helaas verkocht, kijken of ik 'm goedkoop van marktplaats ofzo kan halen.
Dat is ook juist de bedoeling dat het doods aanvoelt. Tuurlijk de wereld van Skyrim vind ik zelf ook fantastisch, maar Fallout blijf ik ook super vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
De wereld van Fallout vind ik doods en lang niet zo sfeervol als Elder Scrolls.
Dat. Toch zal ik Fallout vast nog wel eens spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
Eigen enchanted bow doet ook 1000 shots voor ik 'em moet herladen hoorquote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Gezicht het volgende:
Mace of Molag Bal + Azura's Star = infinite souls
Kan ook weinig anders natuurlijk, maar ik snap wat je bedoelt. Ik vind de wereld van Skyrim ook gewoon een stuk 'mooier', niet in de laatste plaats omdat je ook wildlife tegenkomt die niet probeert je op te etenquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
Bohh gek, daar moet ik idd achteraanquote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Gezicht het volgende:
Mace of Molag Bal + Azura's Star = infinite souls
ik vond de wereld van fallout 3 juist geweldig, was echt onder de indruk van fallout 3.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Jivis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., terwijl ik vrij zwaar beladen ben?![]()
sowieso als een gek enchantement levelenquote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohh gek, daar moet ik idd achteraan
quote:Op zondag 18 december 2011 18:31 schreef BoerBert het volgende:
Waarom ga ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., terwijl ik vrij zwaar beladen ben?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |