Fuck, is dat de bedoeling van die masks??quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef Californication11 het volgende:
Nu kan ik dus ook niet meer als ik alle 8 masks heb ze omsmelten naar 1 mask.
Ga zoeken dan!!!quote:Die bitch is gewoon ergens aan het rondwandelen ofzo
Waarschijnlijk. Ik ben niet voor persuasion gegaan omdat ik alles van de quest wilde meemaken.quote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Over die drinking contest. Ik was nogal sterk in persuasion, dus zou het kunnen zijn dat ik een hoop gemist heb?
Wie?quote:Op zondag 18 december 2011 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu met Farkas aan het rellen in Dustman's Cairn, heb in een half uur tijd 10 heavy armor skills van hem geleerd
Nadat je ze alle 8 hebt incl nog een wooden mask, kan je een quest doen dat je terug in de tijd gaat ofzo naar zo'n shrine..quote:Op zondag 18 december 2011 14:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Fuck, is dat de bedoeling van die masks??
Ik heb er gisteren één verkocht, geen idee meer aan wie
edit: ik ga hem toch maar even zoeken. Kan in Whiterun, Solitude of Markarth zijn.
edit 2: volgens mij ligt hij in een kist in mijn huis in Solitude![]()
Farkas. Eentje van de Companions.quote:
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten hequote:
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten he.
Sommigen zeggen dat het een exploit is maar aan de andere kant als je level 80 wilt halen moet je dit soort dingen wel doen.
Idd ben nu level 51 en je levelt nu zooo sloom niet normaal..quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet vergeten terug te traden voor de trainingskosten he.
Sommigen zeggen dat het een exploit is maar aan de andere kant als je level 80 wilt halen moet je dit soort dingen wel doen.
Iets met 'onder een steen' of meer in Skyrim stijl, 'in welke dungeon'quote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!!!!!
Ok.quote:
Level 60 nuquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Californication11 het volgende:
[..]
Idd ben nu level 51 en je levelt nu zooo sloom niet normaal..
dit is geen cheaten maar met roleplay te verklaren!quote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JIJ TEGEN CHEATEN WAS JONG VUILAK!!!!!
Nouja ik vind zo een exploit gebruiken wat het in feite is net zo zeer cheaten als er een mod op gooien die er voor zorgt dat handelaren over meer goud beschikken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is geen cheaten maar met roleplay te verklaren!
Dat hangt van jezelf af. Wil je je graag af zetten tegen het corrupte Imperium of wil je de rebellie de kop in drukkenquote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef Nectar het volgende:
welk legion zal ik joinen, stormcloacks of imperial?
quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Californication11 het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Krosis eindelijk gevonden. Overal gezocht en ik had het al opgegeven, ligt ie gewoon in mijn huis in Whiterun![]()
Bethesda heeft het zo bedoeld hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik vind zo een exploit gebruiken wat het in feite is net zo zeer cheaten als er een mod op gooien die er voor zorgt dat handelaren over meer goud beschikken.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef SiemeN het volgende:
Komen jullie eigenlijk vaak in het Cloud District? Och, wat zeg ik nu toch ook.. Natuurlijk niet.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]![]()
Nazeem was ik helemaal zat, heb ik gisteren een kopje kleiner gemaakt.
En die schreeuwlelijk op het plein voor Jorrvaskr ook.
wacht mij maakt het niks uit, welke is beterquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf af. Wil je je graag af zetten tegen het corrupte Imperium of wil je de rebellie de kop in drukken
Sterkte van de legers en het questverloop zijn gewoon gelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
wacht mij maakt het niks uit, welke is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |