Ja ik ben ook maar een leek wat betreft mods proberen. Ga nu even die Skyrim HD textures proberen, even kijken of het wat is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Nectar het volgende:
bovenste meer kleur
onderste wat scherper
250% Magicka regen, dubbele Dremora Lord + Paralyze, master Destruction, Illusion, Conjuration, Alteration perks en Atronach sign. Ik heb bijna altijd mana.quote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen mensen met (pure) mages het eigenlijk als ze zonder mana zitten? Schild + 1h pakken neem ik aan? Of sta je sowieso wel met een schild + spell?
De eerste keer dat ik die zag dacht ik echt: WTF!?!quote:
100 uur gespeeld en dit was de 1e keer dat ik die move zagquote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die zag dacht ik echt: WTF!?!....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWNThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef speknek het volgende:
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN![]()
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Oblivion is afgesloten hequote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Wat is de beste manier om dragon words te vinden? Ik probeer gewoon wat random grotten maar vaak zit er niks boeiends in. Heb ondertussen 8 dragon souls te spenderen.
Ohja en waar haal je daedric hearts vandaan? Nog geen plain of oblivion tegengekomen
die dude van de greybeards, die geeft je steeds een nieuwe spot. Anders volg je een skyrim wikiaquote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Wat is de beste manier om dragon words te vinden? Ik probeer gewoon wat random grotten maar vaak zit er niks boeiends in. Heb ondertussen 8 dragon souls te spenderen.
Ohja en waar haal je daedric hearts vandaan? Nog geen plain of oblivion tegengekomen
Ik kwam er net achter wie de stemacteur van een karakter was.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIND=BLOWN
Alleen die van Mehrunes Dagon toch?quote:Op maandag 19 december 2011 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oblivion is afgesloten he
Goeie manier is gewoon wat staan shouten in dorpen/steden, dan komt er een koerier naar je toe
Anders had Umbriel in de boeken niet kunnen bestaan
I am not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
quote:
Kun je volgens mij aan een van de Greybeards vragen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Hoezo teleurgesteld?quote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef jankaas020 het volgende:
Ik was serieus teleurgesteld toen die koerier aankwam met die uitnodiging voor dat museum..
Beetje karig iddquote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo teleurgesteld?
Ik was pas teleurgesteld toen ik zag wat voor museum het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |