quote:
Yupquote:
Dat was het plan inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:34 schreef probeer het volgende:
[..]
je kan ook overwegen om via de heavy kant uiteindelijk ook dragon armor erbij te nemen. heb je het best craftable light armor, heavy armor, én weapons.
Dat geloof ik ook niet, maar ik had op Master difficulty ook dat ik na level 30 eigenlijk alleen m'n punten in Stamina gooide en ik weinig moeite meer had. Maar al helemaal op 't begin (dus met 100 health) is het taai op Master, denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap al die internetheldenverhalen over DW niet... "100 health, de rest in stamina en nooit doodgegaan op master difficulty", yeah right
Is dat zo?quote:
Zo gaat dat...quote:
Nee. Alleen als er vijanden in de buurt zijn en je wordt niet ontdekt helpt het.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Kun je trouwens level uppen door minutenlang gewoon te sneaken?
Hoeft niet persé vijanden te zijn. Kunnen ook gewoon bewoners zijn van een stad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Alleen als er vijanden in de buurt zijn en je wordt niet ontdekt helpt het.
Op een vorig character heb ik dat heel eenvoudig gedaan door te sneaken direct naast zo'n bandit die blind wasquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef GGMM het volgende:
Nee. Alleen als er vijanden in de buurt zijn en je wordt niet ontdekt helpt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |