Op mijn nieuwe char ben ik level 9 en heb ook nog niet echt iets bijzonders aan. Geloof ook nog imperial boots en gauntlets en dan leather armor. Ik heb het wel allemaal wat (minimaalquote:Op maandag 19 december 2011 00:57 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 7 inmiddels, loop ook nog altijd in mn novice hood + robes of destruction en de imperial boots/gauntlets van de imperial captain uit de intro rondis het nou eigelijk de bedoeling dat ik goeie gear zelf ga craften (en zoja, welke soort kleding) of kan ik dit ook gewoon ergens vinden/kopen?
Geen word of power..quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo teleurgesteld?
Ik was pas teleurgesteld toen ik zag wat voor museum het was
erg veelquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Nectar het volgende:
hoeveel moet potions moet je wel niet maken om te levelenik ben net begonnen ermee na 20 potions nog steeds level 15
Hoe duurder de potion hoe meer XP je krijgt voor Alchemy.quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Nectar het volgende:
hoeveel moet potions moet je wel niet maken om te levelenik ben net begonnen ermee na 20 potions nog steeds level 15
Kun je tips geven welke potions ik moet craften? Die nog een beetje goedkoop zijn?quote:Op maandag 19 december 2011 01:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoe duurder de potion hoe meer XP je krijgt voor Alchemy.
Ik heb 1 zo'n item verbeterd met smithing, vond het de moeite niet waard om er verder in te investerenquote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe char ben ik level 9 en heb ook nog niet echt iets bijzonders aan. Geloof ook nog imperial boots en gauntlets en dan leather armor. Ik heb het wel allemaal wat (minimaal) verbeterd met smithing.
Je bedoelt goedkope ingrediënten? Sowieso alle ingrediënten die je onderweg vindt meenemen (één opeten om erachter te komen wat het ingrediënt doet) en vervolgens gaan experimenteren.quote:Op maandag 19 december 2011 01:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kun je tips geven welke potions ik moet craften? Die nog een beetje goedkoop zijn?
Ach dat doe ik ook als m'n armor, block of resto omhoog moet op een charquote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb 1 zo'n item verbeterd met smithing, vond het de moeite niet waard om er verder in te investeren
Ben ik trouwens een ontzettende cheat als ik bepaalde skills snel probeer te level uppen door bijvoorbeeld 1 draugr in leven te laten zodat die telkens op me kan hakken en ik mezelf telkens kan healen?Heb op deze wijze net een paar skills in restoration geboost, maar het voelt een beetje als cheaten. Kwam ook al allerhande guides tegen die hetzelfde soort tips gaven om bijvoorbeeld conjuration te levelen. Telkens zo'n undead erbij roepen en m dan banishen ofzo
Ja goedkope ingredienten, en oke bedankt.quote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Je bedoelt goedkope ingrediënten? Sowieso alle ingrediënten die je onderweg vindt meenemen (één opeten om erachter te komen wat het ingrediënt doet) en vervolgens gaan experimenteren.
Invisibility is een dure en vrij makkelijk te maken met vampier dust, nirnroot, chaurus eggs of luna moth wings.
XDquote:Op maandag 19 december 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach dat doe ik ook als m'n armor, block of resto omhoog moet op een char
Als een mofo oakflesh castenquote:
Ik train ook niet doelgericht atm, de meeste skills train ik tussendoor, maar sommige skills heb ik echt geen idee hoe ik der mee moet beginnenquote:Op maandag 19 december 2011 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik 'train' niets meer doelgericht, ik gebruik alleen nog mijn skills. (uitzondering: smithing, enchanting, alchemy anders kom je nergens)
Het werd op hoog level gewoon allemaal veel te simpel namelijk
Waar kun je dat krijgenquote:Op maandag 19 december 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als een mofo oakflesh casten
Ninja-editerquote:Op maandag 19 december 2011 01:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik train ook niet doelgericht atm, de meeste skills train ik tussendoor, maar sommige skills heb ik echt geen idee hoe ik der mee moet beginnen
[..]
Waar kun je dat krijgen
Verhip idd.quote:
Thanksquote:Op maandag 19 december 2011 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ninja-editer
Check o.a. Farengar in Dragonsreach
Zo rond dat level ging ik de dark brotherhood of thief guild joinen en verder in dat armor. In beide questlines krijg je later nog betere gear (ancient shrouded armor en nightingale). Zelf gebruik ik ancient shrouded, geupgrade naar legendary. Daar kan ik het spel wel mee uitspelen als ik wil.quote:Op maandag 19 december 2011 00:57 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 7 inmiddels, loop ook nog altijd in mn novice hood + robes of destruction en de imperial boots/gauntlets van de imperial captain uit de intro rondis het nou eigelijk de bedoeling dat ik goeie gear zelf ga craften (en zoja, welke soort kleding) of kan ik dit ook gewoon ergens vinden/kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |