Je geeft me niet eens de tijd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aw, sorry voor de topickaping, kapitein
Juist, je kunt gezien de afgelopen jaren toch wel concluderen dat het daar dan ook hoog tijd voor werd. Eigenlijk vreemd om te zien dat PSV van alle (sub)topclubs op dat punt zo achter is gebleven...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:55 schreef Lemming22 het volgende:
Kapiteintje, ik vind Ritzmaier geen groter talent dan Aissati destijds. Alleen heb ik het idee dat PSV nu echt plannen met doelstellingen heeft voor talenten en toen het maar een beetje liet gebeuren. De jeugdopleiding van PSV is de afgelopen jaren wel wat serieuzer opgezet. Daarom heb ik er vertrouwen in dat er de komende jaren jeugdspelers gaan doorbreken. Waaronder Ritzmaier, waar ik veel positieve verhalen over lees.
De beste is Depay denk ik?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, je kunt gezien de afgelopen jaren toch wel concluderen dat het daar dan ook hoog tijd voor werd. Eigenlijk vreemd om te zien dat PSV van alle (sub)topclubs op dat punt zo achter is gebleven...
Loopt er voor de rest nog wat noemenswaardigs rond in de jeugd dat tegen het eerste elftal aan schurkt?
Wat Ritzmaier laat zien komt niet in de buurt van het potentieel van Aissati. Ik lees ook positieve dingen over Ritzmaier, maar vergeet niet dat hij in een minder PSV staat en zelfs daar niet uitblinkt. Bij Aissati was dat wel het geval.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:55 schreef Lemming22 het volgende:
Kapiteintje, ik vind Ritzmaier geen groter talent dan Aissati destijds. Alleen heb ik het idee dat PSV nu echt plannen met doelstellingen heeft voor talenten en toen het maar een beetje liet gebeuren. De jeugdopleiding van PSV is de afgelopen jaren wel wat serieuzer opgezet. Daarom heb ik er vertrouwen in dat er de komende jaren jeugdspelers gaan doorbreken. Waaronder Ritzmaier, waar ik veel positieve verhalen over lees.
Locadia krijgt gezien zijn nieuwe contract veel vertrouwen, Verkoelen heeft in de voorbereiding wat potjes gespeeld, Bakkali uit de A1 schijnt ook een enorm talent te zijn en Hendrix wordt de laatste tijd ook wat vaker genoemd. En Depay niet te vergeten inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loopt er voor de rest nog wat noemenswaardigs rond in de jeugd dat tegen het eerste elftal aan schurkt?
Het belangrijkste is dat talenten in ieder geval de kans krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat Ritzmaier laat zien komt niet in de buurt van het potentieel van Aissati. Ik lees ook positieve dingen over Ritzmaier, maar vergeet niet dat hij in een minder PSV staat en zelfs daar niet uitblinkt. Bij Aissati was dat wel het geval.
Maar goed, Ritz is natuurlijk ook een ander type speler. Goede zaak dat hij erbij gehaald wordt. Alleen hoop ik ook dat Joshua Brenet een kans krijgt. Goed talent, en een rechtsback die we best kunnen gebruiken. Wel erg jong nog (17), maar ik zie Marzo het sowieso niet halen tot een PSV-waardig niveau.
Ach, dat zeggen ze bij elk talent dat een aardige trap heeft. Ik neem het altijd maar met een korreltje zout aangezien het onder druk in een wedstrijd er 9 van de 10 keer niet uitkomt. Maargoed, dat is dan ook het verschil tussen topspelers of alleen maar 'meedoen'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Ritzmaier heeft me een trap in de benen, als die twee jaar verder is legt hij ballen over 50 meter op je stropdas
Nou tis meer wat ik gisteren zag, echt een paar ballen dwars over het veld die prima aankwamenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, dat zeggen ze bij elk talent dat een aardige trap heeft. Ik neem het altijd maar met een korreltje zout aangezien het onder druk in een wedstrijd er 9 van de 10 keer niet uitkomt. Maargoed, dat is dan ook het verschil tussen topspelers of alleen maar 'meedoen'.
Klopt. Mij valt op dat er tegenwoordig in de Eredivisie nauwelijks spelers zijn die een bal door de lucht over de volle breedte van het veld geven (en dan nog op maat ook). Dat zag je vroeger bij Oranje altijd (generatie Kluivert, de Boer, Cocu etc) en ik vond dat altijd het toppunt van controle. Daar moet je overzicht voor hebben, techniek en lef.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou tis meer wat ik gisteren zag, echt een paar ballen dwars over het veld die prima aankwamenen inderdaad bij elk talent is het maar afwachten. Maarja dan kan je nooit meer enthousiast zijn
Hij wil dat je zijn quote veranderd en daarin zet: ''Type [insert twente/ajax/az/wollah speler] dus''.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik hier op zeg?
Rooney kan dat wel goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Mij valt op dat er tegenwoordig in de Eredivisie nauwelijks spelers zijn die een bal door de lucht over de volle breedte van het veld geven (en dan nog op maat ook). Dat zag je vroeger bij Oranje altijd (generatie Kluivert, de Boer, Cocu etc) en ik vond dat altijd het toppunt van controle. Daar moet je overzicht voor hebben, techniek en lef.
Da's ferme taalquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Deze week is cruciaal voor Rutten wat mij betreft. 2x verliezen = opzouten.
2x ?. Wil je zo graag de beker winnen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Iets met xavi, sneijder en van bommel in 1quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik hier op zeg?
Eens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ja die wil ik PSV graag zien winnen ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2x ?. Wil je zo graag de beker winnen?
Begin dan gewoon niet aan die EL.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja die wil ik PSV graag zien winnen ja.
Dat gelul van 'we gaan voor de competitie'.
Bullshit. Ze moeten nu gewoon vol voor de beker EN landstitel gaan.
De EL win je toch niet. Hoogstwaarschijnlijk verlies je in ronde 2 van Valencia en dan is het einde oefening. Je kan beter wedden op twee paarden.
Fred moet nu ballen laten zien. Heerenveen uit is lastig genoeg. Hopelijk duwt ie zijn spelers eens wat pepers in de reet en scheld ie ze voor de wedstrijd al verrot. BALLEN FRED, BALLEN.
Niet opgeven, maar ik zie PSV niet winnen van bijvoorbeeld Valencia in ronde 2.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begin dan gewoon niet aan die EL.Feyenoord moest toentertijd voor de UEFA Cup toch ook tegen Inter Milan...? Het is niet uitgesloten dat je een keer van Valencia wint. Ik vind het een beetje raar om gelijk de EL op te willen geven, maargoed.
Ok, maar United is absolute Europese top en Valencia zit daar nog steeds onder dus de krachtsverhoudingen liggen misschien nog net zodanig dat een eventuele stunt tot de mogelijkheden behoort. In ieder geval hoop ik dat Gini jullie met 5 goals naar de finale schiet en vervolgens voor een monsterbedrag overgenomen wordt door een buitenlandse club.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet opgeven, maar ik zie PSV niet winnen van bijvoorbeeld Valencia in ronde 2.
Net als Ajax niet van ManU wint.
United neemt de EL NIET serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet opgeven, maar ik zie PSV niet winnen van bijvoorbeeld Valencia in ronde 2.
Net als Ajax niet van ManU wint.
Ja, dus? PSV topic.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
United neemt de EL serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:54 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja, dus? PSV topic.
Overigens zou Basel in haar huidige vorm Ajax oprollen en ook PSV zou er zomaar van kunnen verliezen.
quote:Ritzmaier definitief naar hoofdmacht PSV
PSV heeft Marcel Ritzmaier definitief toegevoegd aan het eerste elftal.
De Oostenrijkse middenvelder heeft trainer Fred Rutten voldoende weten te overtuigen, zo maakt de oefenmeester bekend op PSV.TV. Ritzmaier speelde gisteravond de volle negentig minuten mee in het Europa League-duel tegen Rapid Boekarest.
Voor de jongeling bleek dat duel achteraf een examen, waarin hij volgens Rutten voldeed aan de verwachtingen. "Tegen Rapid heeft hij het goed gedaan, maar hij heeft ook veel fouten gemaakt. Toch liet hij ook zien dat hij kansen kreeg die hij zelf creëerde", aldus de oefenmeester tegenover het medium.
Vanaf januari stroomt de pas 18-jarige Ritzmaier door vanaf Jong PSV. De Oostenrijker maakte op 26 oktober jl. zijn debuut in de Eindhovense hoofdmacht, toen de ploeg amateurclub FC Lisse met 3-0 klopte in het KNVB-bekertoernooi.
Ach, tegen B teams heeft Ajax het sowieso moeilijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
United neemt de EL NIET serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.
Me 2 enzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:49 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga stiekem wel uit van een nederlaag zondag
Manolevje een positie vooruit schuiven?quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie moet er trouwens in tegen Heer’veen als Labyad/Mertens geblesseerd raakt?
Ritzmaier uiteraard!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Manolevje een positie vooruit schuiven?
Manolev op linksbuiten toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Manolevje een positie vooruit schuiven?
Ja het grappige is dat hij zelf niet weet wat hij doet dus is het ook voor de tegenstander moeilijk anticiperenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Nee op rechts...speelde daar van de week toch ook wat mannetjes uit met een paar heerlijke bewegingen. Dat kan hij dus ook als rechtsbuiten of rechtshalf denk ik.
Idd en dan kan je (mits op de bank) Marzo rechtsachterin zetten. Valt Mertens weg zal Ritzmaier kunnen. Maar Rutten kennende wordt in beide gevallen Engelaar ingebracht en gaat Wijnaldum naar de flank..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Nee op rechts...speelde daar van de week toch ook wat mannetjes uit met een paar heerlijke bewegingen. Dat kan hij dus ook als rechtsbuiten of rechtshalf denk ik.
Klopt ja.. er is wel veel kritiek op Manolev dat hij "dom draaft", maar aan de andere kant, ik denk dat veel linksbuitens het toch niet echt prettig vinden om tegen Manolev te spelen.. Want dat betekent dat ze een groot deel achter Manolev aanmoeten in plaats van dat Manolev achter hun aanzit..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja het grappige is dat hij zelf niet weet wat hij doet dus is het ook voor de tegenstander moeilijk anticiperen
Dat lijkt me ook de meest logische oplossing hoor. Gini kan prima op rechts spelen en dan een middenveld met Engelaar, Strootman en Toivonen (rillingen over m'n rug).quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Idd en dan kan je (mits op de bank) Marzo rechtsachterin zetten. Valt Mertens weg zal Ritzmaier kunnen. Maar Rutten kennende wordt in beide gevallen Engelaar ingebracht en gaat Wijnaldum naar de flank..
Volgens de supporters de speler van het afgelopen seizoen, dus quit hating!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
...to leave Eindhoven and never come back?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens de supporters de speler van het afgelopen seizoen, dus quit hating!
quote:
WTF kijk al deze mensen love providen voor Hutchinson?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, een verbeterde Timmy Simons/Edison Mendez met vooral een betere techniek, oogt soms wat wild en ongecontroleerd maar een zeer belangrijke schakel in een team. Daarnaast heeft een speler die 100% inzet toont elke wedstrijd al snel een streepje voor bij mij.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
Zekerdie jongen heeft 1 wedstrijd matig tot slecht gespeeld dat was in de beker verder altijd goed gevoetbald, leek zich meteen thuis te voelen.
Geen geweldenaar maar zeer trouwe speler die veel nuttige werk doet in je elftal
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Schets hier het ideale middenveld voor jou dan eens?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, een verbeterde Timmy Simons/Edison Mendez met vooral een betere techniek, oogt soms wat wild en ongecontroleerd maar een zeer belangrijke schakel in een team. Daarnaast heeft een speler die 100% inzet toont elke wedstrijd al snel een streepje voor bij mij.
Hm ja vind ik moeilijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schets hier het ideale middenveld voor jou dan eens?
--tyton--quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schets hier het ideale middenveld voor jou dan eens?
Ik vind deze opstelling wel extreem aanvallend. Je hebt daar 2 spelers op het middenveld niet weten of ze nu aanvaller of middenvelder zijn en dan heb je Strootman die ook graag meeloopt en z'n doelpuntjes meepikt. Vervolgens heb je 3 aanvallers en een Manolevje die ook meer voorin dan achterin is te vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
--tyton--
-Hutch-Marcelo-Derijck-Pieters
-Wijnaldum-Toivonen-Stroot
-labyad-Matavz-Mertens
Waar zie je Manolev staan dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind deze opstelling wel extreem aanvallend. Je hebt daar 2 spelers op het middenveld niet weten of ze nu aanvaller of middenvelder zijn en dan heb je Strootman die ook graag meeloopt en z'n doelpuntjes meepikt. Vervolgens heb je 3 aanvallers en een Manolevje die ook meer voorin dan achterin is te vinden.
Dit is toch ook gewoon hoe Rutten nu al een aantal wedstrijden speelt?
Oh Hutchinson.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Waar zie je Manolev staan dan?
En dit is gewoon de PSV opstelling, alleen dan met Hutch ipv Manolev en Tyton ipv Isaksson
Ik herkende je eerst niet, ik haat het als mensen hun ava veranderen maar aan die negatieve troll toon van je wist ik het meteen, en toen zag ik je naam.. it all makes sense.quote:
Ja, ik heb Ruben Schaken tijdelijk als UI. Hoezo een troll-toon? Ik voed hier de discussie alleen een beetje. Van die eendrachtige samenzang die hier 9 van de 10 keer overheerst word je toch een beetje kriebelig?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet, ik haat het als mensen hun ava veranderen maar aan die negatieve troll toon van je wist ik het meteen, en toen zag ik je naam.. it all makes sense.
Nee man, dit is de foto van Schaken van z'n Esquire fotoshoot voor meest modieuze voetballer van het jaar. Kerstmuts is geshopped overigens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Schaken? Ik dacht dat het de brabo neger was.. vond het al niet logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zo aanvallend blijft spelen kan het wel eens gebeuren dat je flink tegen de lamp loopt. Zo'n Willems kan zomaar door de mand vallen tegen de beste buitenspeler van Nederland. Aan de andere kant kun je met de surpus aan aanvallende kwaliteiten bij PSV zomaar met 4-0 winnen. Het is niet zo dat de Heerenveen verdediging zo extreem goed is vergeleken bij PSV. Worden gewoon 3 puntjes voor PSV verwacht ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
Morgen verliezen en het gaat weer rommelen, hopelijk pakken we gewoon de 3 punten.
Zo makkelijk zal dat niet gaan uit bij Heerenveenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo aanvallend blijft spelen kan het wel eens gebeuren dat je flink tegen de lamp loopt. Zo'n Willems kan zomaar door de mand vallen tegen de beste buitenspeler van Nederland. Aan de andere kant kun je met de surpus aan aanvallende kwaliteiten bij PSV zomaar met 4-0 winnen. Het is niet zo dat de Heerenveen verdediging zo extreem goed is vergeleken bij PSV. Worden gewoon 3 puntjes voor PSV verwacht ik.
Heb toch het idee dat dit zo'n wedstrijd van uitersten gaat worden eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal dat niet gaan uit bij Heerenveen
Beide teams zijn wel vergelijkbaar, PSV is wel de betere maar voorin ligt de kracht, achterin is het maar afwachtenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat dit zo'n wedstrijd van uitersten gaat worden eerlijk gezegd.
Maar komop...bang worden van dit Heerenveen is toch niet PSV-waardig? Ik bedoel, dat gebral vooraf aan de wedstrijd tegen Feyenoord was natuurlijk ook weer het andere uiterste, maar je moet hier toch niet van gaan bibberen als PSV zijnde?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beide teams zijn wel vergelijkbaar, PSV is wel de betere maar voorin ligt de kracht, achterin is het maar afwachten
Ik denk dat (als je) H’veen verslaat, je dat dan vooral via het middenveld doet..quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beide teams zijn wel vergelijkbaar, PSV is wel de betere maar voorin ligt de kracht, achterin is het maar afwachten
Ik heb geen idee of PSV bibbert maar het Heerenveen van dit moment is niet een ploeg waar de top 4 zomaar overheen loopt, zeker niet uitquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar komop...bang worden van dit Heerenveen is toch niet PSV-waardig? Ik bedoel, dat gebral vooraf aan de wedstrijd tegen Feyenoord was natuurlijk ook weer het andere uiterste, maar je moet hier toch niet van gaan bibberen als PSV zijnde?
Onbegrijpelijk dit. Heerenveen heeft meer te vrezen van PSV dan andersom natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of PSV bibbert maar het Heerenveen van dit moment is niet een ploeg waar de top 4 zomaar overheen loopt, zeker niet uit
Dat dit bijna zeker een doelpuntrijk duel wordt mogelijk aan beide kanten durf ik wel te stellen, maar ik mag hopen dat PSV zich hier niet in de underdog positie gaat praten. Maar het blijft natuurlijk wel een lastige tegenstander om te treffen vooral met al een midweekse EL wedstrijd in de benen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit. Heerenveen heeft meer te vrezen van PSV dan andersom natuurlijk.
Juist. Dat underdog-geneuzel is te belachelijk voor woorden. Kijk eens wat er in het veld staat bij PSV.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dit bijna zeker een doelpuntrijk duel wordt mogelijk aan beide kanten durf ik wel te stellen, maar ik mag hopen dat PSV zich hier niet in de underdog positie gaat praten. Maar het blijft natuurlijk wel een lastige tegenstander om te treffen vooral met al een midweekse EL wedstrijd in de benen.
Wat is er nou onbegrijpelijk aan? Heerenveen is in vorm en natuurlijk is PSV de betere maar dat maakt Heerenveen toch niet kansloosquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit. Heerenveen heeft meer te vrezen van PSV dan andersom natuurlijk.
Ach man, borst vooruit en gaan met die hap.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er nou onbegrijpelijk aan? Heerenveen is in vorm en natuurlijk is PSV de betere maar dat maakt Heerenveen toch niet kansloos
Het gaat niet alleen om spelers, het gaat ook om het team en de vorm waarin het verkeert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, borst vooruit en gaan met die hap.
Dat zielige geneuzel dat je bang moet zijn voor Heerenveen slaat toch gewoon nergens op? Je hebt net 30 miljoen mogen investeren...de meest talentvolle middenvelders en aanvallers van de Eredivisie staan bij PSV in het elftal (op Clasie na) en je gaat jezelf in een underdog-rol proberen te praten? Dat vind ik onbegrijpelijk en jezelf gewoon makkelijk indekken tegen eventuele teleurstellingen.
He, he rustig aan he, als een Ajacied dit gezegd had dan had je hem nu een arrogante neus genoemd die in het verleden leeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, borst vooruit en gaan met die hap.![]()
Dat zielige geneuzel dat je bang moet zijn voor Heerenveen slaat toch gewoon nergens op? Je hebt net 30 miljoen mogen investeren...de meest talentvolle middenvelders en aanvallers van de Eredivisie staan bij PSV in het elftal (op Clasie na) en je gaat jezelf in een underdog-rol proberen te praten? Dat vind ik onbegrijpelijk en jezelf gewoon makkelijk indekken tegen eventuele teleurstellingen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus, daar is niets underdogs aan..........quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om spelers, het gaat ook om het team en de vorm waarin het verkeert.
We zijn de favoriet inderdaad, maar het is absoluut een lastige uitwedstrijd.
Dat is inderdaad een realistische blik, maar als PSV supporter moet je wel gewoon van 3 punten uitgaan vind ik. Want als je buiten de aanval Heerenveen analyseert stelt de verdediging nog steeds niks voor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dus, daar is niets underdogs aan..........
Daar kan ik me meer in vinden idd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om spelers, het gaat ook om het team en de vorm waarin het verkeert.
We zijn de favoriet inderdaad, maar het is absoluut een lastige uitwedstrijd.
En dit nog meer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een realistische blik, maar als PSV supporter moet je wel gewoon van 3 punten uitgaan vind ik. Want als je buiten de aanval Heerenveen analyseert stelt de verdediging nog steeds niks voor.
Waarom? Jij als trotse PSV-er zou het toch met me eens moeten zijn dat het belachelijk is om in je schulp te kruipen en jezelf in te dekken tegen een tegenstander als Heerenveen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Kapiteintje, blijf anders lekker in het Feyenoord topic vrind?
Nee doe ik ook absoluut niet hoor. Maar daar waar Feyenoord een incidentele overwinning(Geheel terecht hoor) boekte op ons, schat ik Heerenveen toch van een hoger niveau in dan Feyenoord. Feyenoord zag ik vol vertrouwen tegemoet, Heerenveen niet, Heerenveen is een wedstrijd die je zeker uit niet makkelijk wint.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Jij als trotse PSV-er zou het toch met me eens moeten zijn dat het belachelijk is om in je schulp te kruipen en jezelf in te dekken tegen een tegenstander als Heerenveen?
Minstens met 4-1 de boot in zeg ik!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee doe ik ook absoluut niet hoor. Maar daar waar Feyenoord een incidentele overwinning(Geheel terecht hoor) boekte op ons, schat ik Heerenveen toch van een hoger niveau in dan Feyenoord. Feyenoord zag ik vol vertrouwen tegemoet, Heerenveen niet, Heerenveen is een wedstrijd die je zeker uit niet makkelijk wint.
Ben ik het niet mee eens. Hutch is een nuttige kracht, maar niets meer dan een werker. Dit waar Mendes nog een goede trap had en tactisch beter onderlegd was. Dit laatste geldt in overtreffende trap voor Simons die daarbij de mogelijkheid had om als aanvoerder te fungeren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, een verbeterde Timmy Simons/Edison Mendez met vooral een betere techniek, oogt soms wat wild en ongecontroleerd maar een zeer belangrijke schakel in een team. Daarnaast heeft een speler die 100% inzet toont elke wedstrijd al snel een streepje voor bij mij.
Was geen incidentele overwinning. Het was gewoon de zwakte van PSV. We hebben het moeilijk tegen iedere club die een beetje kan voetballen. Vorig seizoen verloren we daar ook. Die 10-0 was leuk, maar daar moeten we niet meer van maken dan het was. Zodra er echt gevochten moet worden voor de knikkers, heeft PSV het gewoon niet. Heerenveen is wederom een club uit de top 10. Afgezien van een zeer zwak Groningen, hebben we nog niet van dergelijke clubs gewonnen. Dat PSV daar wint is niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk. Maar misschien dat Rutten wat meer getergd is, en PSV op de aanval zet... Ach, dat is natuurlijk naïeve hoop. Rutten die de boel omgooid, riiight....:')quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee doe ik ook absoluut niet hoor. Maar daar waar Feyenoord een incidentele overwinning(Geheel terecht hoor) boekte op ons, schat ik Heerenveen toch van een hoger niveau in dan Feyenoord. Feyenoord zag ik vol vertrouwen tegemoet, Heerenveen niet, Heerenveen is een wedstrijd die je zeker uit niet makkelijk wint.
Geo4kant. Man naar m'n hart.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord heeft PSV het altijd lastig mee, sowieso ben ik bang dat wij een trainer hebben die niet de mannen klaar kan stomen voor zo'n partij en dat stadion..
Heerenveen moet je gewoon winnen, misschien wel lastig maar als je daar al gaat twijfelen kun je net zo goed nu al zeggen dat je geen landstitel aspiraties hebt. Dit bedoel ik altijd met 'PSV straalt niks meer uit'.. die clubs moeten bang van jou zijn nondeju ..erop klappen en gewoon dik winnen.
Erop klappen, dat is Ruttens stijl niet. Ik weet niet of je de wedstrijd van vorig jaar kan herinneren tegen Feyenoord? Lens die nog wilde knokken voor de titel en tegen Rutten in vol in de aanval ging, maar vervolgens niet werd gesteund door derest van de ploeg? Toen moesten we ook winnen, maar zelfs toen liet Rutten de ploeg er niet voor vechten. Waarschijnlijk had hij zijn portie aan omzettingen wel gehad door Berg aan de kant te houden. Zo'n falende spits eruit halen is immers toch wel een flinke ingreep. Kun je in derest van het seizoen natuurlijk niets anders meer doen dan zeer behouden te spelen, ook al is de winst een must om het kampioenschap binnen te halen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord heeft PSV het altijd lastig mee, sowieso ben ik bang dat wij een trainer hebben die niet de mannen klaar kan stomen voor zo'n partij en dat stadion..
Heerenveen moet je gewoon winnen, misschien wel lastig maar als je daar al gaat twijfelen kun je net zo goed nu al zeggen dat je geen landstitel aspiraties hebt. Dit bedoel ik altijd met 'PSV straalt niks meer uit'.. die clubs moeten bang van jou zijn nondeju ..erop klappen en gewoon dik winnen.
Lager ook niet. Gezien het vertoonde spel zou dat alleen maar logisch zijn. En dat meen ik serieus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik roep ook niet voor niets al een hele lange tijd dat Rutten op moet bokken.
Ik hoop op de 2e plek dit jaar maar 3x3e zou me niet verbazen.
Daar is de rest van de Nederlandse ploegen te zwak voor. Maar om de hierboven genoemde reden (Rutten die zijn team er niet op laat klappen en behoudend laat spelen terwijl dat qua spelersmateriaal zeer onlogisch is) zie ik PSV ook geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Lager ook niet. Gezien het vertoonde spel zou dat alleen maar logisch zijn. En dat meen ik serieus.
We moeten gewoon hopen dat Ajax en Twente vaak genoeg blijven falen. Maar ook al worden we tweede of zelfs eerste. PSV kan niet zeggen dat het een goed seizoen gedraaid heeft gezien de bronnen die gestoken zijn in de huidige selectie. Slecht spel, winnen met kleine verschillen en veel te weinig punten gepakt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef Lemming22 het volgende:
Daar is de rest van de Nederlandse ploegen te zwak voor.
Niet alle wedstrijden hèquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
We moeten gewoon hopen dat Ajax en Twente vaak genoeg blijven falen. Maar ook al worden we tweede of zelfs eerste. PSV kan niet zeggen dat het een goed seizoen gedraaid heeft gezien de bronnen die gestoken zijn in de huidige selectie. Slecht spel, winnen met kleine verschillen en veel te weinig punten gepakt.
Ehm, in de laatste minuut winnen is een Twentse overwinning.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:01 schreef 3M1N3M het volgende:
We gaan Heerenveen op zijn PSV’s winnen jongens.
zwaarbevochten 2-2.. en dan in de laatste minuut (wie anders?) Toivonen.. BAM!
Nou.. daar hebben we er genoeg van gehad vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, in de laatste minuut winnen is een Twentse overwinning.
Nee, Heerenveentje laat ik aan me voorbij gaan. Half 5 op de Zondagavond in December, is me te gortig. Ik heb het idee dat het altijd -232 is als we daarheen moeten, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is m'n boi Buitendam heen de laatste tijd? Zit hij al in de trein naar Heerenveen?
Hoge Noorden he.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, Heerenveentje laat ik aan me voorbij gaan. Half 5 op de Zondagavond in December, is me te gortig. Ik heb het idee dat het altijd -232 is als we daarheen moeten, maar dat geheel terzijde.
En onze aanval is weer beter dan hun verdediging.quote:Op zondag 18 december 2011 09:07 schreef 3M1N3M het volgende:
aisaiddi > willems
dost > bouma (?)
Narsingh > Manolev
Jinx. Bedankt.quote:Op zondag 18 december 2011 10:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie het al...wordt he-le-maal niks daar in Heerenveen.
Gelijk z'n sleutelbeen gebroken toch?quote:Op zondag 18 december 2011 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Die omhaal van Berg gisteren.!!!
Jow.quote:Op zondag 18 december 2011 10:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelijk z'n sleutelbeen gebroken toch?
Ja, bij het Nederlands Elftal. Alleen was dat niet echt z'n sleutelbeen geloof ik, maar was inderdaad ook een omhaal en verkeerd terechtkomen.quote:Op zondag 18 december 2011 10:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Had Kuyt dat niet ook, tijdens training?
Want je wil even laten weten dat PSV supporters de GertJan Verbeek award gaan winnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
Vergeten de vaste users niet te stemmen voor de user-awards?![]()
VBL Awards 2011! Stemronde #2
Nee, maar het is gewoon zo leuk/representatief mogelijk wanneer zoveel mogelijk users stemmen. Maar idd...wat mij betreft maken een aantal PSV-ers goede kans op sommige awards.quote:Op zondag 18 december 2011 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je wil even laten weten dat PSV supporters de GertJan Verbeek award gaan winnen?!
Echt héquote:Op zondag 18 december 2011 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon zo leuk/representatief mogelijk wanneer zoveel mogelijk users stemmen. Maar idd...wat mij betreft maken een aantal PSV-ers goede kans op sommige awards.
quote:
Nee joh, we zijn beterquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Voorspelling: Verlies bij Heereveen, maar das logisch.
Hahaha rot toch op mafkees, PSV speelt al lang geen countervoetbal meer.quote:Op zondag 18 december 2011 13:14 schreef DeKrant het volgende:
PSV wint nipt. Met hun lafbekken countervoetbal.
Inderdaad, vieze kutboeren. Allemaal tegen de muur. Allemaal.quote:Op zondag 18 december 2011 13:14 schreef DeKrant het volgende:
PSV wint nipt. Met hun lafbekken countervoetbal.
Dit. PSV speelt in de regel vol op de aanval.quote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hahaha rot toch op mafkees, PSV speelt al lang geen countervoetbal meer.
Heerenveen is eerder een counterploeg.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 18-12-2011 om 13:52:16#Bouma plaats kwijt. #Derijck #marcelo vormen centrum #heepsv reageer retweet
Ik weet niet of dit nu beter is, maar het is wel de toekomst. Goede keuze wat mij betreftquote:Op zondag 18 december 2011 13:57 schreef mrstylo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 18-12-2011 om 13:52:16#Bouma plaats kwijt. #Derijck #marcelo vormen centrum #heepsv reageer retweet
quote:Op zondag 18 december 2011 13:57 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef 3M1N3M het volgende:
Keept Tyton?
Oké, onze verdediging is centraal wel beter, Bas Dost moet het hebben van de vorm van Narsingh.
Dus hopen dat Willems badboytaya trucjes uitoefent op Luciano!
Eindelijk zit er opbouw van achteruit. Toivonen hoeft die bal niet meer aan de rand van de 16 te halen (wat overigens de taak van Strootman is), maar kan bij de andere zestien blijven staan. Door Derijck op te stellen heb je veel meer spelers over de middenlijn, in plaats van ervoor. In het geval Toivonen scheelt dat een meter of 60.quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nu beter is, maar het is wel de toekomst. Goede keuze wat mij betreft
Ik hoop dat dat gaat lukken ja, Derijck heeft nog maar weinig wedstrijden gespeeld voor PSV. Denk alsnog dat Heerenveen vooral Marcelo laat opbouwen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eindelijk zit er opbouw van achteruit. Toivonen hoeft die bal niet meer aan de rand van de 16 te halen (wat overigens de taak van Strootman is), maar kan bij de andere zestien blijven staan. Door Derijck op te stellen heb je veel meer spelers over de middenlijn, in plaats van ervoor. In het geval Toivonen scheelt dat een meter of 60.
Nou nee, niet directquote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Als Toivonen dus ''tha bomb'' speelt vandaag, weten we waar dat aan ligt.
Idd derijck speelt vrij goed tot nu toe.quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nu beter is, maar het is wel de toekomst. Goede keuze wat mij betreft
Dat zal wel niet, want Toiboy speelt nooit goed tegen een ploeg met meer dan 2 bovengemiddelde voetballers. Dat lig niet aan de centrale verdediger, maar aan het feit dat dit fotomodel gewoon geen goede voetballer is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Idd, meer is altijd leukquote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef alf89 het volgende:
Ik teken voor een gelijkspel tegen Heerenveen.
I stand corrected.quote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, want Toiboy speelt nooit goed tegen een ploeg met meer dan 2 bovengemiddelde voetballers. Dat lig niet aan de centrale verdediger, maar aan het feit dat dit fotomodel gewoon geen goede voetballer is.
Lees maar gewoon eens terug wat ik gister en van de week heb lopen beweren. PSV heeft niks te vrezen van dit Heerenveen. Je slaat de plank dus een beetje mis met je reactie.quote:Op zondag 18 december 2011 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Kapitein waar ben je nu met je grote bek
[quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar komop...bang worden van dit Heerenveen is toch niet PSV-waardig? Ik bedoel, dat gebral vooraf aan de wedstrijd tegen Feyenoord was natuurlijk ook weer het andere uiterste, maar je moet hier toch niet van gaan bibberen als PSV zijnde?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Jij als trotse PSV-er zou het toch met me eens moeten zijn dat het belachelijk is om in je schulp te kruipen en jezelf in te dekken tegen een tegenstander als Heerenveen?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo aanvallend blijft spelen kan het wel eens gebeuren dat je flink tegen de lamp loopt. Zo'n Willems kan zomaar door de mand vallen tegen de beste buitenspeler van Nederland. Aan de andere kant kun je met de surpus aan aanvallende kwaliteiten bij PSV zomaar met 4-0 winnen. Het is niet zo dat de Heerenveen verdediging zo extreem goed is vergeleken bij PSV. Worden gewoon 3 puntjes voor PSV verwacht ik.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef alf89 het volgende:
Ik teken voor een gelijkspel tegen Heerenveen.
PSVquote:Op zondag 18 december 2011 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh wat is PSV goed
Jammer dat er niet 10 ingingen.
Eens. 't is als een soort verliefdheid, maar dan beterquote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Dit heb ik al tijden niet meegemaakt met PSV.... een gevoel van euforie. WTF.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Ja want ik heb gegokt. Ik ben zooo vervelend, afschieten die handel.quote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Zo vervelend, als mensen hun eigen reacties gaan quoten om te laten zien dat ze goed gegokt hebben
Deal.quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja want ik heb gegokt. Ik ben zooo vervelend, afschieten die handel.
Dat ja.quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja want ik heb gegokt. Ik ben zooo vervelend, afschieten die handel.
Grappig, die euforie. Heerenveen was gewoon prut. De eerste twee doelpunten van PSV kwamen volledig uit de lucht vallen. Daarna was Heerenveen het spoor gewoon kwijt. De volgende wedstrijd van PSV wordt weer gewoon ouderwets ploeteren.quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een heerlijke eerste helft, echt genieten.. wat een rust, wat een scherpte, loopvermogen alles.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Grappig, die euforie. Heerenveen was gewoon prut. De eerste twee doelpunten van PSV kwamen volledig uit de lucht vallen. Daarna was Heerenveen het spoor gewoon kwijt. De volgende wedstrijd van PSV wordt weer gewoon ouderwets ploeteren.
Negeer de troll y'all!quote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Grappig, die euforie. Heerenveen was gewoon prut. De eerste twee doelpunten van PSV kwamen volledig uit de lucht vallen. Daarna was Heerenveen het spoor gewoon kwijt. De volgende wedstrijd van PSV wordt weer gewoon ouderwets ploeteren.
Nee idd, PSV zou gewoon een keer beter zijnquote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Ze waren wel beter (anders winnen ze niet zo dik), maar het is niet in één keer helemaal hosanna.quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee idd, PSV zou gewoon een keer beter zijnDe gedachte alleen al.
Komende week.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
PSV![]()
Nou nog zien of deze lijn komende weken doorgetrokken kan worden.
Viel volgens mij wel meequote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 punten en een uitslag waar ik niet op gerekend had.![]()
Verdedigend was het wel weer janken met de pet op. Manolev, Derijck, Willems gaven weer bakken vol 100% kansen weg
Meer dan 1 of 2 is in welke wedstrijd van PSV veel te veel in de Eredivisie. Maar goed, dat we niet kunnen verdedigen is bekend.quote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel meeZo veel waren het er niet, en een aanval met Assaidi, Dost en Narsingh is moeilijk te stoppen
Oké, dat vind ik dus wel meevallen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer dan 1 of 2 is in welke wedstrijd van PSV veel te veel in de Eredivisie.
Man man man.. je hebt awt gemist..quote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Niets gezien want in Londen geweest. Land net op E'hoven airport en krijg een aantal euforische sms'en.Mooi man. Ik zag het donker in. Excelleren en prutsen ligt dicht bij elkaar.
Vast wel, erg sympathieke ventquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Benieuwd of Dries nu ook gaat betalen aan SR, als ze 5-0 zouden winnen zou ie ook 1250 euro aan SR geven
Kijken of ie dat nu ook doet met 5-1
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Guus Muisarm het volgende:
Is het zo fucking moeilijk iets te typen?
Ze staan op mijn netvlies gebrandquote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kon niet de samenvatting zien van 19:00. Heeft iemand nog beelden?
Ook diegenen mogen gewoon blij zijn hoor met deze overwinning...quote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Nu niet gelijk zo euforisch lopen doen, diegenen die zo negatief waren vooraf. Dat is een beetje schijnheilig.
Uiteraard, maar een beetje matiging mag wel naar aanleiding van die doemscenario's die eerst werden geschetst.quote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook diegenen mogen gewoon blij zijn hoor met deze overwinning...
Zo werkt het bij voetbalsupporters. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Maar ik snap de euforie wel: we hebben een moeilijke uitwedstrijd eenvoudig en met goed spel gewonnen van een ploeg die de afgelopen twee weken 11 doelpunten maakte en daarbij AZ van het veld veegde. Daar word ik wel blij van.quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een beetje matiging mag wel naar aanleiding van die doemscenario's die eerst werden geschetst.
Dadelijk dan toch maar eens naar studio voetbal kijken. Misschien dat Sjek er iets van zegt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man.. je hebt awt gemist..
Een barcelona achtige goal zat er zelf bij
Waarschijnlijk weinig, Ajax heeft 4-0 gewonnen he.quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dadelijk dan toch maar eens naar studio voetbal kijken. Misschien dat Sjek er iets van zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef mrstylo het volgende:
Labyab gaat misschien weg.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=154786
VZDat blijft TwitterThijs ook continu roepen. Weet niet of hij ook ooit heeft uitgelegd waarom hij dat zo zeker weet (behalve dat Sporting interesse heeft).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel dat recept al een jaar of 10 aan de orde isquote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Nu hopen dat we na de winterstop lekker doorgaan en dan heb je de titel in eigen handen
Leukquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Ik had met Serious Request (3FM) afgesproken om 250¤ te doneren per doelpunt vandaag. Scoren we er even 5
Ik stort de 1250¤ met veel plezier!
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Ik had met Serious Request (3FM) afgesproken om 250¤ te doneren per doelpunt vandaag. Scoren we er even 5
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
quote:dries_mertens14driesmertens14
ging bij een 0-5 de inzet van @SeriousRequest verdubbelen, ondanks het ene tegendoelpunt hou ik me aan mijn woord! #SR11
De baas.quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Hmm volgens mij zou ie het verdubbelen als ze met 5-0 zouden winnen, maar dit is natuurlijk ook perfectquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Ik had die bericht van zijn GezichtBoek dus...quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm volgens mij zou ie het verdubbelen als ze met 5-0 zouden winnen, maar dit is natuurlijk ook perfect
Ah zie het twitter bericht al
![]()
Weet je wat het is?quote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Nu niet gelijk zo euforisch lopen doen, diegenen die zo negatief waren vooraf. Dat is een beetje schijnheilig.
Zit mobiel, kan niet inzoomen. Wiesda?quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar serieus request.
Hij gaat storten.
Ow weet ik veelquote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had die bericht van zijn GezichtBoek dus...
Links: Denis Odoiquote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit mobiel, kan niet inzoomen. Wiesda?
Hij lijkt met die vermomming nu echt op een kabouterquote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar serieus request.
Hij gaat storten.
http://www.stubru.be/livequote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Oh is de Belgische SR. Waar staan die ergens?
Dat is dan wel kromquote:
Ja snap er ook niets van.quote:
Hoezo, gaat dat geld naar een ander doel ofzo?quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja snap er ook niets van.
Doe het dan gelijk goed ofzo
quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, gaat dat geld naar een ander doel ofzo?
Het vinden van een capabele regering
Nja doet het iig welquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja snap er ook niets van.
Doe het dan gelijk goed ofzo
allemaal rode kruis, wel een ander onderwerp. Maar boeiend waar hij het brengt.quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Was leuker geweest als hij in Nederland op tv was, maar goede doel is goede doel.quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 18 december 2011 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
allemaal rode kruis, wel een ander onderwerp. Maar boeiend waar hij het brengt.
Jup ! en Dries heeft er 1250 euro bij gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef rubbereend het volgende:
en dankzij de doelpunten van PSV is er ook 1.250 euro naar SR in Nederland gegaan begreep ik
Driesje.quote:
Praat hij in een keer zonder nederlands accentquote:
En zonder wasknijpert om z'n balletjes.quote:Op maandag 19 december 2011 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praat hij in een keer zonder nederlands accent
quote:Op maandag 19 december 2011 08:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben nog aan het nagenieten
Het leek wel of ik Barca aan het kijken was. Alles ging gewoon lekker
Nja beetje een overdreven vergelijking natuurlijk.
Xavi is natuurlijk geen Strootman en Labyad heeft meer potentie dan die argentijnse aanvaller.
Dat programma heeft een Jan Mulder/Gijp/Bosman nodig, wat een gezapige bedoeling zeg...quote:
Weer lees je dat PSV won omdat SCH zo slecht was. Maar PSV speelde gewoon tiki taki voetbal ala Barca.quote:Op maandag 19 december 2011 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)psv-0-4-.html&page=1
Wat een frustraties zeg.
Hij heeft daar een hardere 'g' dan de gemiddelde Brabander.quote:
Ik vind dat ook lachwekkend om te lezen. In alle voetbalprogramma's krijgt PSV alle lof voor het goede spel. Maar nee, sommige voetbalsupporters denken het beter te weten en wijten de overwinning aan het slechte spel van Heerenveen in plaats van het felle aanvallende spel van PSV met de vele positiewisselingen waardoor Heerenveen dolgedraaid werd. Whateverquote:Op maandag 19 december 2011 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer lees je dat PSV won omdat SCH zo slecht was. Maar PSV speelde gewoon tiki taki voetbal ala Barca.
Ik heb alleen de eerste helft gezien maar het is nooit een wedstrijd geweest, de eerste 2 goals waren echt knullig weggegeven, de 3e was een mooie maar dat PSV daarna gallery play kan doen is niet meer dan logisch, is natuurlijk lekker voetballen zo, wel een dik verdiende overwinning daar niet van.quote:Op maandag 19 december 2011 11:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lachwekkend om te lezen. In alle voetbalprogramma's krijgt PSV alle lof voor het goede spel. Maar nee, sommige voetbalsupporters denken het beter te weten en wijten de overwinning aan het slechte spel van Heerenveen in plaats van het felle aanvallende spel van PSV met de vele positiewisselingen waardoor Heerenveen dolgedraaid werd. Whatever
ONTMASKERD!!!!quote:logisch, die boeren worden gesponsord door dat lampenmerk...toevallig ook sponsor van de knvb...
Nee, voor elk doelpunt kreeg SR 250 euro, en hij verdubbelde het als ze 5-0 wonnen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Eerlijk is eerlijk, er werd ook wel heeeeel erg slecht verdedigd hoor. Bij de meeste goals stonden de Heerenveen verdedigers vaak lucht te dekken.quote:Op maandag 19 december 2011 11:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lachwekkend om te lezen. In alle voetbalprogramma's krijgt PSV alle lof voor het goede spel. Maar nee, sommige voetbalsupporters denken het beter te weten en wijten de overwinning aan het slechte spel van Heerenveen in plaats van het felle aanvallende spel van PSV met de vele positiewisselingen waardoor Heerenveen dolgedraaid werd. Whatever
Wat doen Alderwereld en Vertonghen daar?quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef mrstylo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)l_van_de_week__.html
Wat vinden jullie van elftal van half jaar?
Ik mis Strootman, Maher en Zoet.
Sowieso zijn die overzichtjes nooit echt serieus te nemen. Ajax speelt als een natte krant, maar wint wel met 4-0 en Feyenoord en vooral PSV spelen de pannen van het dak en er staan max. 2 spelers van elke club in over het algemeen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doen Alderwereld en Vertonghen daar?
Oh wacht, Telegraaf.
En geen Stroot
Vast Frankquote:Op maandag 19 december 2011 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Trainer van het jaar 2011: Fred Rutten?
Hij of Mario Been jaquote:Op maandag 19 december 2011 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Trainer van het jaar 2011: Fred Rutten?
Heb er net over getwijfeld om het ook te posten maar toen dacht ik ach het is de Telegraaf net alsof iemand die krant ooit serieus genomen heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef mrstylo het volgende:
En dan Alderweireld rechtsback zettenquote:Op maandag 19 december 2011 21:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb er net over getwijfeld om het ook te posten maar toen dacht ik ach het is de Telegraaf net alsof iemand die krant ooit serieus genomen heeft.
En zo'n klassement let veel meer op doelpuntenmakers en assists enzo terwijl Strootman juist meestal op andere manier een doorslaggevende rol speelt op het middenveld.
Dit is niet het VI topic hoorquote:
vergeet niet de eerste helft van het jaar, toen was Ajax best goedquote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef mrstylo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |