abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105677940
Jullie grote vriend Rutten was wel redelijk gepikeerd toen men hem naar zijn toekomstplannen vroeg daarnet op tv. :D Die gast gaat toch sowieso al weg man. En hij blijft ook gewoon zitten. Het heeft toch geen nut om nu overhaast een trainert voor een half jaar aan te stellen.
pi_105679349
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

2x ?. Wil je zo graag de beker winnen?
Ja die wil ik PSV graag zien winnen ja.
Dat gelul van 'we gaan voor de competitie'.
Bullshit. Ze moeten nu gewoon vol voor de beker EN landstitel gaan.
De EL win je toch niet. Hoogstwaarschijnlijk verlies je in ronde 2 van Valencia en dan is het einde oefening. Je kan beter wedden op twee paarden.

Fred moet nu ballen laten zien. Heerenveen uit is lastig genoeg. Hopelijk duwt ie zijn spelers eens wat pepers in de reet en scheld ie ze voor de wedstrijd al verrot. BALLEN FRED, BALLEN.
U MAD?
pi_105679753
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja die wil ik PSV graag zien winnen ja.
Dat gelul van 'we gaan voor de competitie'.
Bullshit. Ze moeten nu gewoon vol voor de beker EN landstitel gaan.
De EL win je toch niet. Hoogstwaarschijnlijk verlies je in ronde 2 van Valencia en dan is het einde oefening. Je kan beter wedden op twee paarden.

Fred moet nu ballen laten zien. Heerenveen uit is lastig genoeg. Hopelijk duwt ie zijn spelers eens wat pepers in de reet en scheld ie ze voor de wedstrijd al verrot. BALLEN FRED, BALLEN.
Begin dan gewoon niet aan die EL. :') Feyenoord moest toentertijd voor de UEFA Cup toch ook tegen Inter Milan...? Het is niet uitgesloten dat je een keer van Valencia wint. Ik vind het een beetje raar om gelijk de EL op te willen geven, maargoed. :?
pi_105680162
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Begin dan gewoon niet aan die EL. :') Feyenoord moest toentertijd voor de UEFA Cup toch ook tegen Inter Milan...? Het is niet uitgesloten dat je een keer van Valencia wint. Ik vind het een beetje raar om gelijk de EL op te willen geven, maargoed. :?
Niet opgeven, maar ik zie PSV niet winnen van bijvoorbeeld Valencia in ronde 2.
Net als Ajax niet van ManU wint.
U MAD?
pi_105680662
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ok, maar United is absolute Europese top en Valencia zit daar nog steeds onder dus de krachtsverhoudingen liggen misschien nog net zodanig dat een eventuele stunt tot de mogelijkheden behoort. In ieder geval hoop ik dat Gini jullie met 5 goals naar de finale schiet en vervolgens voor een monsterbedrag overgenomen wordt door een buitenlandse club. :D
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:41:09 #31
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105680811
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

United neemt de EL NIET serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 17-12-2011 00:59:32 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:54:43 #32
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_105681158
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

United neemt de EL serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.
Ja, dus? PSV topic.

Overigens zou Basel in haar huidige vorm Ajax oprollen en ook PSV zou er zomaar van kunnen verliezen.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:59:43 #33
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105681274
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:54 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Ja, dus? PSV topic.

Overigens zou Basel in haar huidige vorm Ajax oprollen en ook PSV zou er zomaar van kunnen verliezen.
Nee.

Basel is :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105683321
quote:
Ritzmaier definitief naar hoofdmacht PSV
PSV heeft Marcel Ritzmaier definitief toegevoegd aan het eerste elftal.

De Oostenrijkse middenvelder heeft trainer Fred Rutten voldoende weten te overtuigen, zo maakt de oefenmeester bekend op PSV.TV. Ritzmaier speelde gisteravond de volle negentig minuten mee in het Europa League-duel tegen Rapid Boekarest.

Voor de jongeling bleek dat duel achteraf een examen, waarin hij volgens Rutten voldeed aan de verwachtingen. "Tegen Rapid heeft hij het goed gedaan, maar hij heeft ook veel fouten gemaakt. Toch liet hij ook zien dat hij kansen kreeg die hij zelf creëerde", aldus de oefenmeester tegenover het medium.

Vanaf januari stroomt de pas 18-jarige Ritzmaier door vanaf Jong PSV. De Oostenrijker maakte op 26 oktober jl. zijn debuut in de Eindhovense hoofdmacht, toen de ploeg amateurclub FC Lisse met 3-0 klopte in het KNVB-bekertoernooi.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_105685365
Ritzmaier _O_

Wat Strootman?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105685367
Wie moet er trouwens in tegen Heer’veen als Labyad/Mertens geblesseerd raakt?
pi_105685815
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

United neemt de EL NIET serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.
Ach, tegen B teams heeft Ajax het sowieso moeilijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105685850
Ik ga stiekem wel uit van een nederlaag zondag
Patat Friet
pi_105686028
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:49 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga stiekem wel uit van een nederlaag zondag
Me 2 enzo
pi_105689948
Gouweleeuw in beeld bij PSV Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV volgt de ontwikkeling van sc Heerenveen-verdediger Jeffrey Gouweleeuw op de voet.

"Het is altijd goed om zulke talenten in beeld te houden”, aldus PSV-trainer Fred Rutten. "Gouweleeuw is een moderne verdediger. Hij is extreem goed dit seizoen, zeker in balbezit.”

Brond: Telegroaf
pi_105690169
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2011 08:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie moet er trouwens in tegen Heer’veen als Labyad/Mertens geblesseerd raakt?
Manolevje een positie vooruit schuiven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 13:17:00 ]
pi_105690248
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ritzmaier uiteraard! :)
pi_105690255
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Manolev op linksbuiten toch?
pi_105690306
Nee op rechts...speelde daar van de week toch ook wat mannetjes uit met een paar heerlijke bewegingen. Dat kan hij dus ook als rechtsbuiten of rechtshalf denk ik.
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:21:51 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105690347
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Nee op rechts...speelde daar van de week toch ook wat mannetjes uit met een paar heerlijke bewegingen. Dat kan hij dus ook als rechtsbuiten of rechtshalf denk ik.
Ja het grappige is dat hij zelf niet weet wat hij doet dus is het ook voor de tegenstander moeilijk anticiperen
pi_105690367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Idd en dan kan je (mits op de bank) Marzo rechtsachterin zetten. Valt Mertens weg zal Ritzmaier kunnen. Maar Rutten kennende wordt in beide gevallen Engelaar ingebracht en gaat Wijnaldum naar de flank..
pi_105690472
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja het grappige is dat hij zelf niet weet wat hij doet dus is het ook voor de tegenstander moeilijk anticiperen
Klopt ja.. er is wel veel kritiek op Manolev dat hij "dom draaft", maar aan de andere kant, ik denk dat veel linksbuitens het toch niet echt prettig vinden om tegen Manolev te spelen.. Want dat betekent dat ze een groot deel achter Manolev aanmoeten in plaats van dat Manolev achter hun aanzit..
pi_105690559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Idd en dan kan je (mits op de bank) Marzo rechtsachterin zetten. Valt Mertens weg zal Ritzmaier kunnen. Maar Rutten kennende wordt in beide gevallen Engelaar ingebracht en gaat Wijnaldum naar de flank..
Dat lijkt me ook de meest logische oplossing hoor. Gini kan prima op rechts spelen en dan een middenveld met Engelaar, Strootman en Toivonen (rillingen over m'n rug).
pi_105690920
Still waiting on the Hutch! _O_
pi_105690950
Waarom speelt Ibrahim niet meer?
Ook niet toen in Europa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')