Je geeft me niet eens de tijd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aw, sorry voor de topickaping, kapitein
Juist, je kunt gezien de afgelopen jaren toch wel concluderen dat het daar dan ook hoog tijd voor werd. Eigenlijk vreemd om te zien dat PSV van alle (sub)topclubs op dat punt zo achter is gebleven...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:55 schreef Lemming22 het volgende:
Kapiteintje, ik vind Ritzmaier geen groter talent dan Aissati destijds. Alleen heb ik het idee dat PSV nu echt plannen met doelstellingen heeft voor talenten en toen het maar een beetje liet gebeuren. De jeugdopleiding van PSV is de afgelopen jaren wel wat serieuzer opgezet. Daarom heb ik er vertrouwen in dat er de komende jaren jeugdspelers gaan doorbreken. Waaronder Ritzmaier, waar ik veel positieve verhalen over lees.
De beste is Depay denk ik?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, je kunt gezien de afgelopen jaren toch wel concluderen dat het daar dan ook hoog tijd voor werd. Eigenlijk vreemd om te zien dat PSV van alle (sub)topclubs op dat punt zo achter is gebleven...
Loopt er voor de rest nog wat noemenswaardigs rond in de jeugd dat tegen het eerste elftal aan schurkt?
Wat Ritzmaier laat zien komt niet in de buurt van het potentieel van Aissati. Ik lees ook positieve dingen over Ritzmaier, maar vergeet niet dat hij in een minder PSV staat en zelfs daar niet uitblinkt. Bij Aissati was dat wel het geval.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:55 schreef Lemming22 het volgende:
Kapiteintje, ik vind Ritzmaier geen groter talent dan Aissati destijds. Alleen heb ik het idee dat PSV nu echt plannen met doelstellingen heeft voor talenten en toen het maar een beetje liet gebeuren. De jeugdopleiding van PSV is de afgelopen jaren wel wat serieuzer opgezet. Daarom heb ik er vertrouwen in dat er de komende jaren jeugdspelers gaan doorbreken. Waaronder Ritzmaier, waar ik veel positieve verhalen over lees.
Locadia krijgt gezien zijn nieuwe contract veel vertrouwen, Verkoelen heeft in de voorbereiding wat potjes gespeeld, Bakkali uit de A1 schijnt ook een enorm talent te zijn en Hendrix wordt de laatste tijd ook wat vaker genoemd. En Depay niet te vergeten inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loopt er voor de rest nog wat noemenswaardigs rond in de jeugd dat tegen het eerste elftal aan schurkt?
Het belangrijkste is dat talenten in ieder geval de kans krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat Ritzmaier laat zien komt niet in de buurt van het potentieel van Aissati. Ik lees ook positieve dingen over Ritzmaier, maar vergeet niet dat hij in een minder PSV staat en zelfs daar niet uitblinkt. Bij Aissati was dat wel het geval.
Maar goed, Ritz is natuurlijk ook een ander type speler. Goede zaak dat hij erbij gehaald wordt. Alleen hoop ik ook dat Joshua Brenet een kans krijgt. Goed talent, en een rechtsback die we best kunnen gebruiken. Wel erg jong nog (17), maar ik zie Marzo het sowieso niet halen tot een PSV-waardig niveau.
Ach, dat zeggen ze bij elk talent dat een aardige trap heeft. Ik neem het altijd maar met een korreltje zout aangezien het onder druk in een wedstrijd er 9 van de 10 keer niet uitkomt. Maargoed, dat is dan ook het verschil tussen topspelers of alleen maar 'meedoen'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Ritzmaier heeft me een trap in de benen, als die twee jaar verder is legt hij ballen over 50 meter op je stropdas
Nou tis meer wat ik gisteren zag, echt een paar ballen dwars over het veld die prima aankwamenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, dat zeggen ze bij elk talent dat een aardige trap heeft. Ik neem het altijd maar met een korreltje zout aangezien het onder druk in een wedstrijd er 9 van de 10 keer niet uitkomt. Maargoed, dat is dan ook het verschil tussen topspelers of alleen maar 'meedoen'.
Klopt. Mij valt op dat er tegenwoordig in de Eredivisie nauwelijks spelers zijn die een bal door de lucht over de volle breedte van het veld geven (en dan nog op maat ook). Dat zag je vroeger bij Oranje altijd (generatie Kluivert, de Boer, Cocu etc) en ik vond dat altijd het toppunt van controle. Daar moet je overzicht voor hebben, techniek en lef.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou tis meer wat ik gisteren zag, echt een paar ballen dwars over het veld die prima aankwamenen inderdaad bij elk talent is het maar afwachten. Maarja dan kan je nooit meer enthousiast zijn
Hij wil dat je zijn quote veranderd en daarin zet: ''Type [insert twente/ajax/az/wollah speler] dus''.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik hier op zeg?
Rooney kan dat wel goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Mij valt op dat er tegenwoordig in de Eredivisie nauwelijks spelers zijn die een bal door de lucht over de volle breedte van het veld geven (en dan nog op maat ook). Dat zag je vroeger bij Oranje altijd (generatie Kluivert, de Boer, Cocu etc) en ik vond dat altijd het toppunt van controle. Daar moet je overzicht voor hebben, techniek en lef.
Da's ferme taalquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Deze week is cruciaal voor Rutten wat mij betreft. 2x verliezen = opzouten.
2x ?. Wil je zo graag de beker winnen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Iets met xavi, sneijder en van bommel in 1quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik hier op zeg?
Eens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ja die wil ik PSV graag zien winnen ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2x ?. Wil je zo graag de beker winnen?
Begin dan gewoon niet aan die EL.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja die wil ik PSV graag zien winnen ja.
Dat gelul van 'we gaan voor de competitie'.
Bullshit. Ze moeten nu gewoon vol voor de beker EN landstitel gaan.
De EL win je toch niet. Hoogstwaarschijnlijk verlies je in ronde 2 van Valencia en dan is het einde oefening. Je kan beter wedden op twee paarden.
Fred moet nu ballen laten zien. Heerenveen uit is lastig genoeg. Hopelijk duwt ie zijn spelers eens wat pepers in de reet en scheld ie ze voor de wedstrijd al verrot. BALLEN FRED, BALLEN.
Niet opgeven, maar ik zie PSV niet winnen van bijvoorbeeld Valencia in ronde 2.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begin dan gewoon niet aan die EL.Feyenoord moest toentertijd voor de UEFA Cup toch ook tegen Inter Milan...? Het is niet uitgesloten dat je een keer van Valencia wint. Ik vind het een beetje raar om gelijk de EL op te willen geven, maargoed.
Ok, maar United is absolute Europese top en Valencia zit daar nog steeds onder dus de krachtsverhoudingen liggen misschien nog net zodanig dat een eventuele stunt tot de mogelijkheden behoort. In ieder geval hoop ik dat Gini jullie met 5 goals naar de finale schiet en vervolgens voor een monsterbedrag overgenomen wordt door een buitenlandse club.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet opgeven, maar ik zie PSV niet winnen van bijvoorbeeld Valencia in ronde 2.
Net als Ajax niet van ManU wint.
United neemt de EL NIET serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet opgeven, maar ik zie PSV niet winnen van bijvoorbeeld Valencia in ronde 2.
Net als Ajax niet van ManU wint.
Ja, dus? PSV topic.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
United neemt de EL serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:54 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja, dus? PSV topic.
Overigens zou Basel in haar huidige vorm Ajax oprollen en ook PSV zou er zomaar van kunnen verliezen.
quote:Ritzmaier definitief naar hoofdmacht PSV
PSV heeft Marcel Ritzmaier definitief toegevoegd aan het eerste elftal.
De Oostenrijkse middenvelder heeft trainer Fred Rutten voldoende weten te overtuigen, zo maakt de oefenmeester bekend op PSV.TV. Ritzmaier speelde gisteravond de volle negentig minuten mee in het Europa League-duel tegen Rapid Boekarest.
Voor de jongeling bleek dat duel achteraf een examen, waarin hij volgens Rutten voldeed aan de verwachtingen. "Tegen Rapid heeft hij het goed gedaan, maar hij heeft ook veel fouten gemaakt. Toch liet hij ook zien dat hij kansen kreeg die hij zelf creëerde", aldus de oefenmeester tegenover het medium.
Vanaf januari stroomt de pas 18-jarige Ritzmaier door vanaf Jong PSV. De Oostenrijker maakte op 26 oktober jl. zijn debuut in de Eindhovense hoofdmacht, toen de ploeg amateurclub FC Lisse met 3-0 klopte in het KNVB-bekertoernooi.
Ach, tegen B teams heeft Ajax het sowieso moeilijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
United neemt de EL NIET serieus en heeft ook verloren van Basel met het A-team.
Me 2 enzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:49 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga stiekem wel uit van een nederlaag zondag
Manolevje een positie vooruit schuiven?quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie moet er trouwens in tegen Heer’veen als Labyad/Mertens geblesseerd raakt?
Ritzmaier uiteraard!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Manolevje een positie vooruit schuiven?
Manolev op linksbuiten toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Manolevje een positie vooruit schuiven?
Ja het grappige is dat hij zelf niet weet wat hij doet dus is het ook voor de tegenstander moeilijk anticiperenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Nee op rechts...speelde daar van de week toch ook wat mannetjes uit met een paar heerlijke bewegingen. Dat kan hij dus ook als rechtsbuiten of rechtshalf denk ik.
Idd en dan kan je (mits op de bank) Marzo rechtsachterin zetten. Valt Mertens weg zal Ritzmaier kunnen. Maar Rutten kennende wordt in beide gevallen Engelaar ingebracht en gaat Wijnaldum naar de flank..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Nee op rechts...speelde daar van de week toch ook wat mannetjes uit met een paar heerlijke bewegingen. Dat kan hij dus ook als rechtsbuiten of rechtshalf denk ik.
Klopt ja.. er is wel veel kritiek op Manolev dat hij "dom draaft", maar aan de andere kant, ik denk dat veel linksbuitens het toch niet echt prettig vinden om tegen Manolev te spelen.. Want dat betekent dat ze een groot deel achter Manolev aanmoeten in plaats van dat Manolev achter hun aanzit..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja het grappige is dat hij zelf niet weet wat hij doet dus is het ook voor de tegenstander moeilijk anticiperen
Dat lijkt me ook de meest logische oplossing hoor. Gini kan prima op rechts spelen en dan een middenveld met Engelaar, Strootman en Toivonen (rillingen over m'n rug).quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Idd en dan kan je (mits op de bank) Marzo rechtsachterin zetten. Valt Mertens weg zal Ritzmaier kunnen. Maar Rutten kennende wordt in beide gevallen Engelaar ingebracht en gaat Wijnaldum naar de flank..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |