Volgens de supporters de speler van het afgelopen seizoen, dus quit hating!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
...to leave Eindhoven and never come back?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens de supporters de speler van het afgelopen seizoen, dus quit hating!
quote:
WTF kijk al deze mensen love providen voor Hutchinson?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, een verbeterde Timmy Simons/Edison Mendez met vooral een betere techniek, oogt soms wat wild en ongecontroleerd maar een zeer belangrijke schakel in een team. Daarnaast heeft een speler die 100% inzet toont elke wedstrijd al snel een streepje voor bij mij.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
Zekerdie jongen heeft 1 wedstrijd matig tot slecht gespeeld dat was in de beker verder altijd goed gevoetbald, leek zich meteen thuis te voelen.
Geen geweldenaar maar zeer trouwe speler die veel nuttige werk doet in je elftal
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Schets hier het ideale middenveld voor jou dan eens?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, een verbeterde Timmy Simons/Edison Mendez met vooral een betere techniek, oogt soms wat wild en ongecontroleerd maar een zeer belangrijke schakel in een team. Daarnaast heeft een speler die 100% inzet toont elke wedstrijd al snel een streepje voor bij mij.
Hm ja vind ik moeilijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schets hier het ideale middenveld voor jou dan eens?
--tyton--quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schets hier het ideale middenveld voor jou dan eens?
Ik vind deze opstelling wel extreem aanvallend. Je hebt daar 2 spelers op het middenveld niet weten of ze nu aanvaller of middenvelder zijn en dan heb je Strootman die ook graag meeloopt en z'n doelpuntjes meepikt. Vervolgens heb je 3 aanvallers en een Manolevje die ook meer voorin dan achterin is te vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
--tyton--
-Hutch-Marcelo-Derijck-Pieters
-Wijnaldum-Toivonen-Stroot
-labyad-Matavz-Mertens
Waar zie je Manolev staan dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind deze opstelling wel extreem aanvallend. Je hebt daar 2 spelers op het middenveld niet weten of ze nu aanvaller of middenvelder zijn en dan heb je Strootman die ook graag meeloopt en z'n doelpuntjes meepikt. Vervolgens heb je 3 aanvallers en een Manolevje die ook meer voorin dan achterin is te vinden.
Dit is toch ook gewoon hoe Rutten nu al een aantal wedstrijden speelt?
Oh Hutchinson.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Waar zie je Manolev staan dan?
En dit is gewoon de PSV opstelling, alleen dan met Hutch ipv Manolev en Tyton ipv Isaksson
Ik herkende je eerst niet, ik haat het als mensen hun ava veranderen maar aan die negatieve troll toon van je wist ik het meteen, en toen zag ik je naam.. it all makes sense.quote:
Ja, ik heb Ruben Schaken tijdelijk als UI. Hoezo een troll-toon? Ik voed hier de discussie alleen een beetje. Van die eendrachtige samenzang die hier 9 van de 10 keer overheerst word je toch een beetje kriebelig?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet, ik haat het als mensen hun ava veranderen maar aan die negatieve troll toon van je wist ik het meteen, en toen zag ik je naam.. it all makes sense.
Nee man, dit is de foto van Schaken van z'n Esquire fotoshoot voor meest modieuze voetballer van het jaar. Kerstmuts is geshopped overigens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Schaken? Ik dacht dat het de brabo neger was.. vond het al niet logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zo aanvallend blijft spelen kan het wel eens gebeuren dat je flink tegen de lamp loopt. Zo'n Willems kan zomaar door de mand vallen tegen de beste buitenspeler van Nederland. Aan de andere kant kun je met de surpus aan aanvallende kwaliteiten bij PSV zomaar met 4-0 winnen. Het is niet zo dat de Heerenveen verdediging zo extreem goed is vergeleken bij PSV. Worden gewoon 3 puntjes voor PSV verwacht ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
Morgen verliezen en het gaat weer rommelen, hopelijk pakken we gewoon de 3 punten.
Zo makkelijk zal dat niet gaan uit bij Heerenveenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo aanvallend blijft spelen kan het wel eens gebeuren dat je flink tegen de lamp loopt. Zo'n Willems kan zomaar door de mand vallen tegen de beste buitenspeler van Nederland. Aan de andere kant kun je met de surpus aan aanvallende kwaliteiten bij PSV zomaar met 4-0 winnen. Het is niet zo dat de Heerenveen verdediging zo extreem goed is vergeleken bij PSV. Worden gewoon 3 puntjes voor PSV verwacht ik.
Heb toch het idee dat dit zo'n wedstrijd van uitersten gaat worden eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal dat niet gaan uit bij Heerenveen
Beide teams zijn wel vergelijkbaar, PSV is wel de betere maar voorin ligt de kracht, achterin is het maar afwachtenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat dit zo'n wedstrijd van uitersten gaat worden eerlijk gezegd.
Maar komop...bang worden van dit Heerenveen is toch niet PSV-waardig? Ik bedoel, dat gebral vooraf aan de wedstrijd tegen Feyenoord was natuurlijk ook weer het andere uiterste, maar je moet hier toch niet van gaan bibberen als PSV zijnde?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beide teams zijn wel vergelijkbaar, PSV is wel de betere maar voorin ligt de kracht, achterin is het maar afwachten
Ik denk dat (als je) H’veen verslaat, je dat dan vooral via het middenveld doet..quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beide teams zijn wel vergelijkbaar, PSV is wel de betere maar voorin ligt de kracht, achterin is het maar afwachten
Ik heb geen idee of PSV bibbert maar het Heerenveen van dit moment is niet een ploeg waar de top 4 zomaar overheen loopt, zeker niet uitquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar komop...bang worden van dit Heerenveen is toch niet PSV-waardig? Ik bedoel, dat gebral vooraf aan de wedstrijd tegen Feyenoord was natuurlijk ook weer het andere uiterste, maar je moet hier toch niet van gaan bibberen als PSV zijnde?
Onbegrijpelijk dit. Heerenveen heeft meer te vrezen van PSV dan andersom natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of PSV bibbert maar het Heerenveen van dit moment is niet een ploeg waar de top 4 zomaar overheen loopt, zeker niet uit
Dat dit bijna zeker een doelpuntrijk duel wordt mogelijk aan beide kanten durf ik wel te stellen, maar ik mag hopen dat PSV zich hier niet in de underdog positie gaat praten. Maar het blijft natuurlijk wel een lastige tegenstander om te treffen vooral met al een midweekse EL wedstrijd in de benen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit. Heerenveen heeft meer te vrezen van PSV dan andersom natuurlijk.
Juist. Dat underdog-geneuzel is te belachelijk voor woorden. Kijk eens wat er in het veld staat bij PSV.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dit bijna zeker een doelpuntrijk duel wordt mogelijk aan beide kanten durf ik wel te stellen, maar ik mag hopen dat PSV zich hier niet in de underdog positie gaat praten. Maar het blijft natuurlijk wel een lastige tegenstander om te treffen vooral met al een midweekse EL wedstrijd in de benen.
Wat is er nou onbegrijpelijk aan? Heerenveen is in vorm en natuurlijk is PSV de betere maar dat maakt Heerenveen toch niet kansloosquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit. Heerenveen heeft meer te vrezen van PSV dan andersom natuurlijk.
Ach man, borst vooruit en gaan met die hap.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er nou onbegrijpelijk aan? Heerenveen is in vorm en natuurlijk is PSV de betere maar dat maakt Heerenveen toch niet kansloos
Het gaat niet alleen om spelers, het gaat ook om het team en de vorm waarin het verkeert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, borst vooruit en gaan met die hap.
Dat zielige geneuzel dat je bang moet zijn voor Heerenveen slaat toch gewoon nergens op? Je hebt net 30 miljoen mogen investeren...de meest talentvolle middenvelders en aanvallers van de Eredivisie staan bij PSV in het elftal (op Clasie na) en je gaat jezelf in een underdog-rol proberen te praten? Dat vind ik onbegrijpelijk en jezelf gewoon makkelijk indekken tegen eventuele teleurstellingen.
He, he rustig aan he, als een Ajacied dit gezegd had dan had je hem nu een arrogante neus genoemd die in het verleden leeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, borst vooruit en gaan met die hap.![]()
Dat zielige geneuzel dat je bang moet zijn voor Heerenveen slaat toch gewoon nergens op? Je hebt net 30 miljoen mogen investeren...de meest talentvolle middenvelders en aanvallers van de Eredivisie staan bij PSV in het elftal (op Clasie na) en je gaat jezelf in een underdog-rol proberen te praten? Dat vind ik onbegrijpelijk en jezelf gewoon makkelijk indekken tegen eventuele teleurstellingen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, borst vooruit en gaan met die hap.![]()
Dit dus, daar is niets underdogs aan..........quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om spelers, het gaat ook om het team en de vorm waarin het verkeert.
We zijn de favoriet inderdaad, maar het is absoluut een lastige uitwedstrijd.
Dat is inderdaad een realistische blik, maar als PSV supporter moet je wel gewoon van 3 punten uitgaan vind ik. Want als je buiten de aanval Heerenveen analyseert stelt de verdediging nog steeds niks voor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dus, daar is niets underdogs aan..........
Daar kan ik me meer in vinden idd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om spelers, het gaat ook om het team en de vorm waarin het verkeert.
We zijn de favoriet inderdaad, maar het is absoluut een lastige uitwedstrijd.
En dit nog meer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een realistische blik, maar als PSV supporter moet je wel gewoon van 3 punten uitgaan vind ik. Want als je buiten de aanval Heerenveen analyseert stelt de verdediging nog steeds niks voor.
Waarom? Jij als trotse PSV-er zou het toch met me eens moeten zijn dat het belachelijk is om in je schulp te kruipen en jezelf in te dekken tegen een tegenstander als Heerenveen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Kapiteintje, blijf anders lekker in het Feyenoord topic vrind?
Nee doe ik ook absoluut niet hoor. Maar daar waar Feyenoord een incidentele overwinning(Geheel terecht hoor) boekte op ons, schat ik Heerenveen toch van een hoger niveau in dan Feyenoord. Feyenoord zag ik vol vertrouwen tegemoet, Heerenveen niet, Heerenveen is een wedstrijd die je zeker uit niet makkelijk wint.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Jij als trotse PSV-er zou het toch met me eens moeten zijn dat het belachelijk is om in je schulp te kruipen en jezelf in te dekken tegen een tegenstander als Heerenveen?
Minstens met 4-1 de boot in zeg ik!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee doe ik ook absoluut niet hoor. Maar daar waar Feyenoord een incidentele overwinning(Geheel terecht hoor) boekte op ons, schat ik Heerenveen toch van een hoger niveau in dan Feyenoord. Feyenoord zag ik vol vertrouwen tegemoet, Heerenveen niet, Heerenveen is een wedstrijd die je zeker uit niet makkelijk wint.
Ben ik het niet mee eens. Hutch is een nuttige kracht, maar niets meer dan een werker. Dit waar Mendes nog een goede trap had en tactisch beter onderlegd was. Dit laatste geldt in overtreffende trap voor Simons die daarbij de mogelijkheid had om als aanvoerder te fungeren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, een verbeterde Timmy Simons/Edison Mendez met vooral een betere techniek, oogt soms wat wild en ongecontroleerd maar een zeer belangrijke schakel in een team. Daarnaast heeft een speler die 100% inzet toont elke wedstrijd al snel een streepje voor bij mij.
Was geen incidentele overwinning. Het was gewoon de zwakte van PSV. We hebben het moeilijk tegen iedere club die een beetje kan voetballen. Vorig seizoen verloren we daar ook. Die 10-0 was leuk, maar daar moeten we niet meer van maken dan het was. Zodra er echt gevochten moet worden voor de knikkers, heeft PSV het gewoon niet. Heerenveen is wederom een club uit de top 10. Afgezien van een zeer zwak Groningen, hebben we nog niet van dergelijke clubs gewonnen. Dat PSV daar wint is niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk. Maar misschien dat Rutten wat meer getergd is, en PSV op de aanval zet... Ach, dat is natuurlijk naïeve hoop. Rutten die de boel omgooid, riiight....:')quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee doe ik ook absoluut niet hoor. Maar daar waar Feyenoord een incidentele overwinning(Geheel terecht hoor) boekte op ons, schat ik Heerenveen toch van een hoger niveau in dan Feyenoord. Feyenoord zag ik vol vertrouwen tegemoet, Heerenveen niet, Heerenveen is een wedstrijd die je zeker uit niet makkelijk wint.
Geo4kant. Man naar m'n hart.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord heeft PSV het altijd lastig mee, sowieso ben ik bang dat wij een trainer hebben die niet de mannen klaar kan stomen voor zo'n partij en dat stadion..
Heerenveen moet je gewoon winnen, misschien wel lastig maar als je daar al gaat twijfelen kun je net zo goed nu al zeggen dat je geen landstitel aspiraties hebt. Dit bedoel ik altijd met 'PSV straalt niks meer uit'.. die clubs moeten bang van jou zijn nondeju ..erop klappen en gewoon dik winnen.
Erop klappen, dat is Ruttens stijl niet. Ik weet niet of je de wedstrijd van vorig jaar kan herinneren tegen Feyenoord? Lens die nog wilde knokken voor de titel en tegen Rutten in vol in de aanval ging, maar vervolgens niet werd gesteund door derest van de ploeg? Toen moesten we ook winnen, maar zelfs toen liet Rutten de ploeg er niet voor vechten. Waarschijnlijk had hij zijn portie aan omzettingen wel gehad door Berg aan de kant te houden. Zo'n falende spits eruit halen is immers toch wel een flinke ingreep. Kun je in derest van het seizoen natuurlijk niets anders meer doen dan zeer behouden te spelen, ook al is de winst een must om het kampioenschap binnen te halen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord heeft PSV het altijd lastig mee, sowieso ben ik bang dat wij een trainer hebben die niet de mannen klaar kan stomen voor zo'n partij en dat stadion..
Heerenveen moet je gewoon winnen, misschien wel lastig maar als je daar al gaat twijfelen kun je net zo goed nu al zeggen dat je geen landstitel aspiraties hebt. Dit bedoel ik altijd met 'PSV straalt niks meer uit'.. die clubs moeten bang van jou zijn nondeju ..erop klappen en gewoon dik winnen.
Lager ook niet. Gezien het vertoonde spel zou dat alleen maar logisch zijn. En dat meen ik serieus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik roep ook niet voor niets al een hele lange tijd dat Rutten op moet bokken.
Ik hoop op de 2e plek dit jaar maar 3x3e zou me niet verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |