Daar is de rest van de Nederlandse ploegen te zwak voor. Maar om de hierboven genoemde reden (Rutten die zijn team er niet op laat klappen en behoudend laat spelen terwijl dat qua spelersmateriaal zeer onlogisch is) zie ik PSV ook geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Lager ook niet. Gezien het vertoonde spel zou dat alleen maar logisch zijn. En dat meen ik serieus.
We moeten gewoon hopen dat Ajax en Twente vaak genoeg blijven falen. Maar ook al worden we tweede of zelfs eerste. PSV kan niet zeggen dat het een goed seizoen gedraaid heeft gezien de bronnen die gestoken zijn in de huidige selectie. Slecht spel, winnen met kleine verschillen en veel te weinig punten gepakt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef Lemming22 het volgende:
Daar is de rest van de Nederlandse ploegen te zwak voor.
Niet alle wedstrijden hèquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
We moeten gewoon hopen dat Ajax en Twente vaak genoeg blijven falen. Maar ook al worden we tweede of zelfs eerste. PSV kan niet zeggen dat het een goed seizoen gedraaid heeft gezien de bronnen die gestoken zijn in de huidige selectie. Slecht spel, winnen met kleine verschillen en veel te weinig punten gepakt.
Ehm, in de laatste minuut winnen is een Twentse overwinning.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:01 schreef 3M1N3M het volgende:
We gaan Heerenveen op zijn PSV’s winnen jongens.
zwaarbevochten 2-2.. en dan in de laatste minuut (wie anders?) Toivonen.. BAM!
Nou.. daar hebben we er genoeg van gehad vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, in de laatste minuut winnen is een Twentse overwinning.
Nee, Heerenveentje laat ik aan me voorbij gaan. Half 5 op de Zondagavond in December, is me te gortig. Ik heb het idee dat het altijd -232 is als we daarheen moeten, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is m'n boi Buitendam heen de laatste tijd? Zit hij al in de trein naar Heerenveen?
Hoge Noorden he.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, Heerenveentje laat ik aan me voorbij gaan. Half 5 op de Zondagavond in December, is me te gortig. Ik heb het idee dat het altijd -232 is als we daarheen moeten, maar dat geheel terzijde.
En onze aanval is weer beter dan hun verdediging.quote:Op zondag 18 december 2011 09:07 schreef 3M1N3M het volgende:
aisaiddi > willems
dost > bouma (?)
Narsingh > Manolev
Jinx. Bedankt.quote:Op zondag 18 december 2011 10:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie het al...wordt he-le-maal niks daar in Heerenveen.
Gelijk z'n sleutelbeen gebroken toch?quote:Op zondag 18 december 2011 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Die omhaal van Berg gisteren.!!!
Jow.quote:Op zondag 18 december 2011 10:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelijk z'n sleutelbeen gebroken toch?
Ja, bij het Nederlands Elftal. Alleen was dat niet echt z'n sleutelbeen geloof ik, maar was inderdaad ook een omhaal en verkeerd terechtkomen.quote:Op zondag 18 december 2011 10:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Had Kuyt dat niet ook, tijdens training?
Want je wil even laten weten dat PSV supporters de GertJan Verbeek award gaan winnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
Vergeten de vaste users niet te stemmen voor de user-awards?![]()
VBL Awards 2011! Stemronde #2
Nee, maar het is gewoon zo leuk/representatief mogelijk wanneer zoveel mogelijk users stemmen. Maar idd...wat mij betreft maken een aantal PSV-ers goede kans op sommige awards.quote:Op zondag 18 december 2011 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je wil even laten weten dat PSV supporters de GertJan Verbeek award gaan winnen?!
Echt héquote:Op zondag 18 december 2011 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon zo leuk/representatief mogelijk wanneer zoveel mogelijk users stemmen. Maar idd...wat mij betreft maken een aantal PSV-ers goede kans op sommige awards.
quote:
Nee joh, we zijn beterquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Voorspelling: Verlies bij Heereveen, maar das logisch.
Hahaha rot toch op mafkees, PSV speelt al lang geen countervoetbal meer.quote:Op zondag 18 december 2011 13:14 schreef DeKrant het volgende:
PSV wint nipt. Met hun lafbekken countervoetbal.
Inderdaad, vieze kutboeren. Allemaal tegen de muur. Allemaal.quote:Op zondag 18 december 2011 13:14 schreef DeKrant het volgende:
PSV wint nipt. Met hun lafbekken countervoetbal.
Dit. PSV speelt in de regel vol op de aanval.quote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hahaha rot toch op mafkees, PSV speelt al lang geen countervoetbal meer.
Heerenveen is eerder een counterploeg.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 18-12-2011 om 13:52:16#Bouma plaats kwijt. #Derijck #marcelo vormen centrum #heepsv reageer retweet
Ik weet niet of dit nu beter is, maar het is wel de toekomst. Goede keuze wat mij betreftquote:Op zondag 18 december 2011 13:57 schreef mrstylo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 18-12-2011 om 13:52:16#Bouma plaats kwijt. #Derijck #marcelo vormen centrum #heepsv reageer retweet
quote:Op zondag 18 december 2011 13:57 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef 3M1N3M het volgende:
Keept Tyton?
Oké, onze verdediging is centraal wel beter, Bas Dost moet het hebben van de vorm van Narsingh.
Dus hopen dat Willems badboytaya trucjes uitoefent op Luciano!
Eindelijk zit er opbouw van achteruit. Toivonen hoeft die bal niet meer aan de rand van de 16 te halen (wat overigens de taak van Strootman is), maar kan bij de andere zestien blijven staan. Door Derijck op te stellen heb je veel meer spelers over de middenlijn, in plaats van ervoor. In het geval Toivonen scheelt dat een meter of 60.quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nu beter is, maar het is wel de toekomst. Goede keuze wat mij betreft
Ik hoop dat dat gaat lukken ja, Derijck heeft nog maar weinig wedstrijden gespeeld voor PSV. Denk alsnog dat Heerenveen vooral Marcelo laat opbouwen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eindelijk zit er opbouw van achteruit. Toivonen hoeft die bal niet meer aan de rand van de 16 te halen (wat overigens de taak van Strootman is), maar kan bij de andere zestien blijven staan. Door Derijck op te stellen heb je veel meer spelers over de middenlijn, in plaats van ervoor. In het geval Toivonen scheelt dat een meter of 60.
Nou nee, niet directquote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Als Toivonen dus ''tha bomb'' speelt vandaag, weten we waar dat aan ligt.
Idd derijck speelt vrij goed tot nu toe.quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nu beter is, maar het is wel de toekomst. Goede keuze wat mij betreft
Dat zal wel niet, want Toiboy speelt nooit goed tegen een ploeg met meer dan 2 bovengemiddelde voetballers. Dat lig niet aan de centrale verdediger, maar aan het feit dat dit fotomodel gewoon geen goede voetballer is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Als Toivonen dus ''tha bomb'' speelt vandaag, weten we waar dat aan ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |