PSVquote:Op zondag 18 december 2011 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh wat is PSV goed
Jammer dat er niet 10 ingingen.
Eens. 't is als een soort verliefdheid, maar dan beterquote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Dit heb ik al tijden niet meegemaakt met PSV.... een gevoel van euforie. WTF.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Als Toivonen dus ''tha bomb'' speelt vandaag, weten we waar dat aan ligt.
Ja want ik heb gegokt. Ik ben zooo vervelend, afschieten die handel.quote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Zo vervelend, als mensen hun eigen reacties gaan quoten om te laten zien dat ze goed gegokt hebben
Deal.quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja want ik heb gegokt. Ik ben zooo vervelend, afschieten die handel.
Dat ja.quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja want ik heb gegokt. Ik ben zooo vervelend, afschieten die handel.
Grappig, die euforie. Heerenveen was gewoon prut. De eerste twee doelpunten van PSV kwamen volledig uit de lucht vallen. Daarna was Heerenveen het spoor gewoon kwijt. De volgende wedstrijd van PSV wordt weer gewoon ouderwets ploeteren.quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een heerlijke eerste helft, echt genieten.. wat een rust, wat een scherpte, loopvermogen alles.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Grappig, die euforie. Heerenveen was gewoon prut. De eerste twee doelpunten van PSV kwamen volledig uit de lucht vallen. Daarna was Heerenveen het spoor gewoon kwijt. De volgende wedstrijd van PSV wordt weer gewoon ouderwets ploeteren.
Negeer de troll y'all!quote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Grappig, die euforie. Heerenveen was gewoon prut. De eerste twee doelpunten van PSV kwamen volledig uit de lucht vallen. Daarna was Heerenveen het spoor gewoon kwijt. De volgende wedstrijd van PSV wordt weer gewoon ouderwets ploeteren.
Nee idd, PSV zou gewoon een keer beter zijnquote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Ze waren wel beter (anders winnen ze niet zo dik), maar het is niet in één keer helemaal hosanna.quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee idd, PSV zou gewoon een keer beter zijnDe gedachte alleen al.
Komende week.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
PSV![]()
Nou nog zien of deze lijn komende weken doorgetrokken kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |