SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsyquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 16-12-2011 22:10:18 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
KERST <3quote:
jaja maar eerst je handje omhoog!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef Mordecai het volgende:
* Mordecai verbrandt een nazivlag in SP creative
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Nou.. ik zoek gewoon een lavalake boven of ondergronds en smijt er een emmer water overheen. Ik heb nu van één lake ongeveer een stack. Weet niet hoeveel obsidian je wilt hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
oHai. Even een vraagje aan jullie, hoe "farmen" jullie obsidian? Gaan jullie ondergronds opzoek naar obsidian, maken jullie speciale farmspots met redstone/pistons/lavawater, of alleen met lava en water? Ik heb er al aardig wat filmpjes over langs zien komen, maar ik weet nou even niet wat nou de meest nuttige manier is.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jaja maar eerst je handje omhoog!Nee, eigenlijk gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikoden heerst
Ah, jij gaat dus gewoon op zoek wanneer je het nodig hebt. Ik zou het liefst gewoon een plek willen hebben waar ik vrijwel altijd obsidian vandaan kan halen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nou.. ik zoek gewoon een lavalake boven of ondergronds en smijt er een emmer water overheen. Ik heb nu van één lake ongeveer een stack. Weet niet hoeveel obsidian je wilt hebben?
quote:
ik wil ook wel een plek waar ik vrijwel altijd diamond vandaan kan halen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, jij gaat dus gewoon op zoek wanneer je het nodig hebt. Ik zou het liefst gewoon een plek willen hebben waar ik vrijwel altijd obsidian vandaan kan halen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
ik wil ook wel een plek waar ik vrijwel altijd diamond vandaan kan halen.
nee maar serieus ik dacht dat er een manier was met redstone, zoek op tha interwebz...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Tsja, maar met diamond is dat onmogelijk, met obsidian niet.
Efficiency 5 enchant op je pick gaat het veul sneller.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:46 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind obsidian ook best wel een vervelende steensoort :/ Alleen leuk voor portalsWant als je het gebruikt bij bouwen en je wilt het weer weghalen........
Heb jij ook al is niet eerder op mijn server gespeeld?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
oHai. Even een vraagje aan jullie, hoe "farmen" jullie obsidian? Gaan jullie ondergronds opzoek naar obsidian, maken jullie speciale farmspots met redstone/pistons/lavawater, of alleen met lava en water? Ik heb er al aardig wat filmpjes over langs zien komen, maar ik weet nou even niet wat nou de meest nuttige manier is.
wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Geniaal toch ook.
Ik zei letterlijk 10 minuten geleden, jongen dit gaat fout.
En ja hoor
Rollback gone wrong omdat iemand een paar diamonds kwijt wasquote:
huh er heeft nooit een huis naast de mijne gestaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef Exentric90 het volgende:
mijn huis stond tegen loonair aaniig een deel
Backups zijn haast niet nodig. Er is een backup van 15-12 om 2:00 maar dat is te lang geleden. Dit is gewoon een domme fout geweest want Mender wist niet waar die mee bezig was (sorry hoor).quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Geniaal toch ook.
Ik zei letterlijk 10 minuten geleden, jongen dit gaat fout.
En ja hoor
Cronjob met elke uur een offsite backup ?
Ow sorry hoor! maar als jij 2 nachten bezig bent geweest met 3 stacks diamonds en je fucking huis gesloopt is zonder overleg dan piep je wel anders!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Rollback gone wrong omdat iemand een paar diamonds kwijt was
nee tegen je standbeeldquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
huh er heeft nooit een huis naast de mijne gestaan
Niet waard om het werk van 12 andere mensen de vernieling in te helpen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ow sorry hoor! maar als jij 2 nachten bezig bent geweest met 3 stacks diamonds en je fucking huis gesloopt is zonder overleg dan piep je wel anders!
Hahaha nee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef bobbernaut het volgende:
we kunnen anders toch nieuwe map doen? mij maakt t niet uit, dus mij mag je bij voor zetten
Hoor daar wie er ikkke ikke doet,, rot toch op joh, een paar diamonds had i kecht niet om lopen roepen,, ik heb toch niet gevraagd of die een rollback wou doen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is het waard om het werk van 12 andere mensen de vernieling in te helpen?
Is niet jou schuld maar doe svp niet zo ikke ikke ikke
Chill man en lees wat ik postquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hoor daar wie er ikkke ikke doet,, rot toch op joh, een paar diamonds had i kecht niet om lopen roepen,, ik heb toch niet gevraagd of die een rollback wou doen..
nee zeker neit maar t is toch mn recht als ik iets kwijt bent om te vragen waar het aan ligt en of er iets aan gedaan kan worden? Nu moet dit niet op mij afgescheept worden want ieder ander zou het zelfde gedaan hebben..quote:
Het is je goed recht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
nee zeker neit maar t is toch mn recht als ik iets kwijt bent om te vragen waar het aan ligt en of er iets aan gedaan kan worden? Nu moet dit niet op mij afgescheept worden want ieder ander zou het zelfde gedaan hebben..
Nee het gaat het ook niet op wiens schuld het was, denk dat het eerder was dat als het om spullen gaat je die gewoon terug kan geven en dat je daar geen rollback om hoeft te doen. Maar het wordt sowieso wel opgelost.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
nee zeker neit maar t is toch mn recht als ik iets kwijt bent om te vragen waar het aan ligt en of er iets aan gedaan kan worden? Nu moet dit niet op mij afgescheept worden want ieder ander zou het zelfde gedaan hebben..
Heb ik gedaan anders reageer ik toch niet?quote:
Ja snap best dat ze dat niet doen omdat ik natuurlijk niet kan bewijzen dat het echt 3 stacks zijn geweest aan diamond (3 en driekwart ofzo zelfs volgens mijn maarja)quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee het gaat het ook niet op wiens schuld het was, denk dat het eerder was dat als het om spullen gaat je die gewoon terug kan geven en dat je daar geen rollback om hoeft te doen. Maar het wordt sowieso wel opgelost.
Je werk is inderdaad net zoveel waard. Het enige is dat je gebouwtje bestond uit 25 gravel blokken en nog paar kleine dingetjes. In dit geval kan je huisje met onze hulp zo opgebouwd worden. Je huisje moest uiteindelijk sowieso weg omdat het niet past bij de stad. Daarbij had ik al je spullen in een chest gelegd 5 blokjes verderop met een protection alleen voor jou.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan anders reageer ik toch niet?
Jonge, je was er niet eens bij.. nog voor dat die rollback begon heb ik zelfs gezegd dat ik er wel van baal maar dat als het niet anders is t maar zo is.. En nu loop jij huilie te doen omdat er werk van "12" man de kanker in geholpen is? Rot toch op joh, mijn werk was minstens net zoveel waard en dat mag wel zonder overleg gesloopt worden?..
Was ik al klaar? Nee, sommige mensen bouwen nu niet alles in 2 dagen, sommige mensen hebben een leven. Daarnaast heb ik je al in game verteld dat waar jij het neer gezet zou hebben ik al voor de rollback door heen gelopen ben daar stond dus geen chest. Daarnaast mag dat ook wel even gemeld worden in het topic of dm, of eventueel een sign?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je werk is inderdaad net zoveel waard. Het enige is dat je gebouwtje bestond uit 25 gravel blokken en nog paar kleine dingetjes. In dit geval kan je huisje met onze hulp zo opgebouwd worden. Je huisje moest uiteindelijk sowieso weg omdat het niet past bij de stad. Daarbij had ik al je spullen in een chest gelegd 5 blokjes verderop met een protection alleen voor jou.
Maarja.
ja! maar klopt t dat t in het begin een beetje als foam voelt en je niet kan uitrekken? zonee, dan heb ik een verkeerde...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:08 schreef Asy het volgende:
lol bob, heb je nu dan toch eindelijk je putty
don't look at me heb al in geen 15 jaar meer met dat spul gespeeldquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja! maar klopt t dat t in het begin een beetje als foam voelt en je niet kan uitrekken? zonee, dan heb ik een verkeerde...
ahquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:11 schreef Asy het volgende:
[..]
don't look at me heb al in geen 15 jaar meer met dat spul gespeeld
Euh ik was er de hele tijd bij. Ik zag je inloggen. Leer communiceren zonder direct mensen te gaan beledigen als deze ook een punt proberen te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan anders reageer ik toch niet?
Jonge, je was er niet eens bij.. nog voor dat die rollback begon heb ik zelfs gezegd dat ik er wel van baal maar dat als het niet anders is t maar zo is.. En nu loop jij huilie te doen omdat er werk van "12" man de kanker in geholpen is? Rot toch op joh, mijn werk was minstens net zoveel waard en dat mag wel zonder overleg gesloopt worden?..
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh ik was er de hele tijd bij. Ik zag je inloggen. Leer communiceren zonder direct mensen te gaan beledigen als deze ook een punt proberen te maken.
Heb ik dat gesloopt ? Nee
Geef ik jou ergens de schuld van ? Nee Ja
Enige wat ik zeg is dat iedereen op de server er last van heeft en niet alleen jij.
Gaat lastig als je dat ingame loopt te roepen he?quote:
Je weet dus wel wie ik ben in game, aangezien je een post hiervoor beweerde dat "ik er niet eens bij was."quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gaat lastig als je dat ingame loopt te roepen he?
Huibert toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet dus wel wie ik ben in game, aangezien je een post hiervoor beweerde dat "ik er niet eens bij was."
Wat liep ik te roepen?
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gaat lastig als je dat ingame loopt te roepen he?
niet zo ruzie makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet dus wel wie ik ben in game, aangezien je een post hiervoor beweerde dat "ik er niet eens bij was."
Wat liep ik te roepen?
Dat is toch ook zo, maar daarmee geef ik jou niet de schuldquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Huibert toch?
Dunno maar heb je geen enkele keer zien roepen voor de rollback (ja ook ik kan mij wel eens vergissen)
Dat er iemand liep te huilen om diamonds en daardoor nu alles verkankerd is..
Oke excuus danquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, maar daarmee geef ik jou niet de schuldIs in ieder geval niet hoe ik het bedoelde. Ik geef niemand de schuld, met servers gaat nu wel eens wat mis en we balen nu allemaal
@bobbernaut
Gewoon een discussie. Nog altijd een forum dit. Jezelf quoten is natuurlijk wel nuttige opvulling van een topic
ik ga ff patatje oorlog(met uitjes) + gebakken schol filet halen... dus vanaafquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
FUCK YEAH ;D
dat spul was altijd keivet
Also:
kom op skype
doe die discussie dan in DMquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, maar daarmee geef ik jou niet de schuldIs in ieder geval niet hoe ik het bedoelde. Ik geef niemand de schuld, met servers gaat nu wel eens wat mis en we balen nu allemaal
@bobbernaut
Gewoon een discussie. Nog altijd een forum dit. Jezelf quoten is natuurlijk wel nuttige opvulling van een topic
Ome flux samen met de beggarsquote:
zometeen ff speed decorating dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Flodder450 het volgende:
Sigh alles is voor niets geweest gisteravond
ja rollbackquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Mordecai het volgende:
Back en volgens mij heb ik iets gemist
ik help je wel slopen entzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef Euribob het volgende:
Godver, dan staat mijn hele farm er dus weer?
server is bijna weer up als ik het goed heb begrepenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:54 schreef -Datdus- het volgende:
can't reach server. Mijn leven wat doet u?
i knoowwwwww, mja mender en ik gaan zowiezo zometeen aan het speed decoraten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:54 schreef Lorrelies het volgende:
Oh my God![]()
Wat balenIk werd juist zo gelukkig van die kerstversiering
Mender maakt zometeen een gedetailleerde post waarin alles word uitgelegdquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:58 schreef Lorrelies het volgende:
Mag ik vragen wat er nou precies verkeerd is gegaan? Ik kom er niet echt achter door alles in het topic.. Iemand was diamonds kwijt en een rollback was de oplossing? :s Ik snap het even niet zo
Wereld corrupt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt wel godverdomme of er een aanslag gepleegd is ofzo.
Is ook maar dan nog.
quote:
Niet echt gespeeld, slechts even gekeken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb jij ook al is niet eerder op mijn server gespeeld?
DM dan terugquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef bobbernaut het volgende:
DM van Ame_thyst
16-12-2011 @ 18:48:02
Nee ik luister niet naar niet modjes
ok.
DM's posten? Oioioiquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef bobbernaut het volgende:
DM van Ame_thyst
ok.
Dat is dus een ban he.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef bobbernaut het volgende:
DM van Ame_thyst
ok.
Kan niet atm. Later op de avond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:44 schreef Sitethief het volgende:
wil iemand mij en SputTop even withe listen op de server?
ja en dan ff vlug diamond cheaten zekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Kunnen we misschien dan wel materials spawnen in Creative om het goed te maken?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja en dan ff vlug diamond cheaten zeker
Ik verwacht een dm van jou!!quote:
Kijk eens wie het zegt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja en dan ff vlug diamond cheaten zeker
wa's da?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kom allemaal WoW spelen op Molten-WoW
Never!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kom allemaal WoW spelen op Molten-WoW
Sukkel je hebt nu nog maar 1 week!quote:
2 dagenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sukkel je hebt nu nog maar 1 week!
KNEUS! Forever alone man... Eerder beginnen!!quote:
Wat loop jij nou te hannesen man? Hou je waffel gewoon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
KNEUS! Forever alone man... Eerder beginnen!!
Daily backups nu neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Mender het volgende:
Er is door mij een grote fout gemaakt met rollback, die niet terug te draaien is.
Er zitten nu een aantal fouten in de map die ik aan het repareren ben. Ook is de kerstversiering weg, maar die zijn we aan het herstellen.
Als we alle fouten gerepareerd hebben en kerstversiering weer terug hebben zullen we een beter backup systeem maken. Hierna kan iedereen weer op de server.
Er zal nog wel schade zijn aan eigen huizen/creaties zijn. Grote schade zullen wij zo goed mogelijk proberen op te lossen.
Exuses voor het ongemak. Ik weet dat dit erg vervelend is. En ik baal ook ontzettend dat dit gebeurd is. Ik zal er dan ook alles aan doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.
Om de 12 uur.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daily backups nu neem ik aan?
We don't give a shit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef TJV het volgende:
Shit happens en ophouden met het gezeik.
En ik speel niet eens SMP meer.
Zeg ik dat dat moet dan?quote:
Je mag mijn zombiemap wel spelen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef TJV het volgende:
Shit happens en ophouden met het gezeik.
En ik speel niet eens SMP meer.
Bangerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hij moet nog wel getest worden, weet niet of hij nu al zo goed is
Ik heb vaker een map van jou gespeeld die niet af was dan wel, dus het boeit niet.quote:
Wat was nou de volledige reden van de rollback?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Mender het volgende:
Er is door mij een grote fout gemaakt met rollback, die niet terug te draaien is.
Er zitten nu een aantal fouten in de map die ik aan het repareren ben. Ook is de kerstversiering weg, maar die zijn we aan het herstellen.
Als we alle fouten gerepareerd hebben en kerstversiering weer terug hebben zullen we een beter backup systeem maken. Hierna kan iedereen weer op de server.
Er zal nog wel schade zijn aan eigen huizen/creaties zijn. Grote schade zullen wij zo goed mogelijk proberen op te lossen.
Exuses voor het ongemak. Ik weet dat dit erg vervelend is. En ik baal ook ontzettend dat dit gebeurd is. Ik zal er dan ook alles aan doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.
haha dat is waarquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb vaker een map van jou gespeeld die niet af was dan wel, dus het boeit niet.
er worden wat spawners weggehaald....quote:
De standaard gewoon hoorquote:
ah oke die heb ik ook gemaakt! maar dan een beetje andersquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef Jump het volgende:
[..]
De standaard gewoon hoorRuimte rond spawner weggehaald en met water naar een hoekje gedreven. Daar vallen ze in een putje van x aantal blokken diep. Daarna zijn ze te doden beneden met 1 klopje van het blote vuistje
maak dan ook een blaze farm!quote:Mijn volgende stap is naar de Nether gaan, blaze rods zoeken voor brewing table. Dan kan ik ze allemaal in 1 keer doden met splash potion of damage of zo.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah oke die heb ik ook gemaakt! maar dan een beetje andersdie is idd goed
[..]
maak dan ook een blaze farm!of je komt online spelen?
Eerst zorgen voor een fire resistance potion zodat het makkelijker is om de blaze farm te makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah oke die heb ik ook gemaakt! maar dan een beetje andersdie is idd goed
[..]
maak dan ook een blaze farm!of je komt online spelen?
eyefinity is leuk speeltje, maar niet meer dan dat.. ik ga niet 3x een +24" scherm aanschaffen (waarvan er minimaal 1 displayport moet hebben..)quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
DIT IS AWESOME http://www.amd.com/us/pro(...)ience-eyefinity.aspx
ik zit al tijden te twijfelen om ene eyefinity kaart aan te schaffen.... alleen niet om te gamen, kan de ruimte hard gebruiken tijdens het producen. en voor dat soort doeleinden zie ik het nut er ook zeker wle van in, dus speeltje nee niet mee eens het heeft zeker praktische doeleinden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
eyefinity is leuk speeltje, maar niet meer dan dat.. ik ga niet 3x een +24" scherm aanschaffen (waarvan er minimaal 1 displayport moet hebben..)
maar mijn kaart kan het wel aan
voor de extra ruimte is eyefinity helemaal niet nodig...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Asy het volgende:
[..]
ik zit al tijden te twijfelen om ene eyefinity kaart aan te schaffen.... alleen niet om te gamen, kan de ruimte hard gebruiken tijdens het producen. en voor dat soort doeleinden zie ik het nut er ook zeker wle van in, dus speeltje nee niet mee eens het heeft zeker praktische doeleinden.
irritant dat je niet kan zien WAT voor enchantment je krijgt...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Jump het volgende:
Dan enchanten zit soms nog wel brak. Enchantment je een zwaard met level 9, krijg ik enkel Knockback 1. Doe ik het met level 5, kreeg ik Knockback 1 en Bane of Arthropods 1
dat neemt dan toch niet weg dat eyefinity geen speeltje isquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de extra ruimte is eyefinity helemaal niet nodig...
matrox kon dit al veel eerder...
correctie: geen speeltje hoeft te zijn*quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Asy het volgende:
[..]
dat neemt dan toch niet weg dat eyefinity geen speeltje is
yay! en dit maal met IMPROVED decorationsquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou de server kan bijna weer online.
ah is goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef Asy het volgende:
Bobbernaut!? kun je me aub bij de lijst zetten van spelers? ingame: OmgitsAsy fok: Asy
bij voorbaat dank!
thnx bro!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah is goed!
of iemand heeft er heel veel weggehaald, of niemand zet de namen erbij...
Ik ben pro wat is dezequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Mordecai het volgende:
Alleen de dikke pro's mogen op de whitelist
Server was fucked up, nu mag alleen een handjevol leuke dingen doen op de server, de rest is niet welkomquote:
dat laatste, want ik ben toch al enige tijd de reeks aan het volgen maar ben nog nooit in de OP terecht gekomenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah is goed!
of iemand heeft er heel veel weggehaald, of niemand zet de namen erbij...
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:35 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde eigenlijk de bazen.
wauw series? we hebben net met een aantal man in een rap tempo getracht de map weer speelbaar voor iedereen te maken.......quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:35 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Server was fucked up, nu mag alleen een handjevol leuke dingen doen op de server, de rest is niet welkom
dan moet je dat melden joh! (zit nu op mobiel..)quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laatste, want ik ben toch al enige tijd de reeks aan het volgen maar ben nog nooit in de OP terecht gekomen
De rest wilde natuurlijk niet helpen.. Neem mij nou, ik zou daar echt een grafhekel aan hebben, over mijn lijk dat ík zou helpen met iets..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef Asy het volgende:
[..]
wauw series? we hebben net met een aantal man in een rap tempo getracht de map weer speelbaar voor iedereen te maken.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
ik heb al meerdere keren gevraagd om mijn naam in de OP te zetten, maarjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dan moet je dat melden joh! (zit nu op mobiel..)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:42 schreef Mordecai het volgende:
[..]
De rest wilde natuurlijk niet helpen.. Neem mij nou, ik zou daar echt een grafhekel aan hebben, over mijn lijk dat ík zou helpen met iets..dat je geirriteerd bent kan ik begrijpen mor, maar drumpie en mender proberen ook alleen maar het beste van een rot scenario te maken. we zijn geen kleine kinderen meer joh kom op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop toch zeker dat ik met mijn denken niet meer een klein kind ben. Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef Asy het volgende:
[..]
dat je geirriteerd bent kan ik begrijpen mor, maar drumpie en mender proberen ook alleen maar het beste van een rot scenario te maken. we zijn geen kleine kinderen meer joh kom op.
Is prima tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We hebben alleen de mensen gekozen die gister tot 4:00!!! samen met mij de versieringen hebben aangebracht. Die mensen weten ook hoe het weer moet worden.
We sluiten niemand buiten.
Je reactie komt anders aardig kinderachtig over, fouten zijn mensenlijk en ze proberen het alleen te fixen. Het is niet dat het de eerste keer is dat je zo reageert.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik hoop toch zeker dat ik met mijn denken niet meer een klein kind ben. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Dat die twee het beste willen maken van de situatie, en de boel willen repareren, wil niet zeggen dat de rest niets wil doen
Oh daarom zijn er mensen die niet kunnen wachten weer op de server te kunnen en vragen stellen over de whitelist. Dat lijkt mij vrij letterlijk mensen buitensluiten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We hebben alleen de mensen gekozen die gister tot 4:00!!! samen met mij de versieringen hebben aangebracht. Die mensen weten ook hoe het weer moet worden.
We sluiten niemand buiten.
Net of het daar nu alleen om ging, dat je niet aan je pixeltrekken kan komen hoef je toch niet hier af te reageren. Komop zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Oh daarom zijn er mensen die niet kunnen wachten weer op de server te kunnen en vragen stellen over de whitelist. Dat lijkt mij vrij letterlijk mensen buitensluiten.
Dat ik niet tot 4 uur op ben gebleven, wil niet zeggen dat ik niet graag had meegeholpen met de kerstversieringen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Net of het daar nu alleen om ging, dat je niet aan je pixeltrekken kan komen hoef je toch niet hier af te reageren. Komop zeg.
Die fout boeit me niet. Lijkt mij dat jullie veel moeite moeten doen om het te herstellen, lijkt mij dat er genoeg mensen zijn buiten die personen die gisteren hebben gewerkt aan de versieringen die zouden mee willen helpen de schade te herstellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je reactie komt anders aardig kinderachtig over, fouten zijn mensenlijk en ze proberen het alleen te fixen. Het is niet dat het de eerste keer is dat je zo reageert.
Een mega creeper, das een goeie idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar Minecraft is toch om dingen te fixen.
Ik zie deze server fail als een mega creeper.
Zou zeggen als de server weer goed draait laat ons er weer in
Het is gewoon het sarcasme wat eraf druipt bij een opmerking zoals deze, no hard feeling verder maar je hebt geen idee hoeveel tijd er in de server word gestoken achter de schermen zegmaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:35 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Server was fucked up, nu mag alleen een handjevol leuke dingen doen op de server, de rest is niet welkom
imo, denk je niks raars ik begrijp het zelfs volledig. Hetgene waar ik alleen over viel is de manier waarop het gezegd werdt. maargoed laten we bij deze de discussie gewoon sluiten... server is zo weer up kan iedereen weer lekker zijn ding doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Mordecai het volgende:
W/e, blijkbaar denk ik iets héél raars.
Dan zit je toch verkeerd te denken. Je hebt écht geen idee van wat ik denk DN... Erg jammer :Squote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het is gewoon het sarcasme wat eraf druipt bij een opmerking zoals deze, no hard feeling verder maar je hebt geen idee hoeveel tijd er in de server word gestoken achter de schermen zegmaar.
Ghehe, gelukkig niet nee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Maar care, we snappen elkaar. Ik heb geen zin in nutteloze discussies. Ik ben jajong niet.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Maar care, we snappen elkaar. Ik heb geen zin in nutteloze discussies. Ik ben jajong niet.
Dat, en ik zit hier met nog iemand met 2 dikke pc's in queue voor swtor. Ik WIL SPELEN!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
Let's pretend nothing has happened?
Schade is te herstellen, dus dat doen we dan ook maar
It's almost Christmas after all!
Dat zegt genoeg over wat je van de rest vindt, of heb ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wij willen gewoon het beste, is dat moeilijk te begrijpen?
Server is back in five.
kerst is overratedquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
Let's pretend nothing has happened?
Schade is te herstellen, dus dat doen we dan ook maar
It's almost Christmas after all!
Dat heb je verkeerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over wat je van de rest vindt, of heb ik dat verkeerd?
Ik weet het XD Maar het gaat om gezelligheid toch, en die creëer je samenquote:
in nederland juistquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Alleen in zweden wel.
Kom gezellig naar NL.
sneeuwquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
in nederland juist
hier heb je tenminste sneeuw
haha goed idee!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef gogosweden het volgende:
geen mobs?
beter doe je een mod erindoen dat alle cows rendieren worden ofzo
Pff.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Net of het daar nu alleen om ging, dat je niet aan je pixeltrekken kan komen hoef je toch niet hier af te reageren. Komop zeg.
Dat ziet er zo goed uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef Jump het volgende:
Etho 75k subscriber special.
De Nether omgevormd naar gewoon landschap
Creative verkankeren zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:18 schreef TJV het volgende:
Hmm ik ga nu iets doen waarvan ik niet weet of het verstandig is, maar ik ga het toch doen. To be continued.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Creative verkankeren zeker.
[ afbeelding ]
Wow, da's echt te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Creative verkankeren zeker.
[ afbeelding ]
Nog al, Volgens mij is hier iemand van 18+ die is blijven hangen op het niveau van een 8 jarigen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wow, da's echt te triest voor woorden.
wel.quote:
nou niet echtquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je kan et namelijk zelf fixen indien gewenst
Je bent toch mod? Dan kun je toch kijken?quote:
Nee want logblock werkt niet..quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent toch mod? Dan kun je toch kijken?
Handig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee want logblock werkt niet..
REVENGE OF THE ZOMBIESquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:27 schreef maurisioo het volgende:
Weet iemand een mooie naam voor mijn map? Wilde eerst "The factory" noemen maar dat klinkt niet.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Indeed, Toch geloof ik niet dat jij zoiets zou doen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:27 schreef maurisioo het volgende:
Weet iemand een mooie naam voor mijn map? Wilde eerst "The factory" noemen maar dat klinkt niet.
/Kill @ veroorzakerquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:36 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat en erg groot tochtgat is, daar zo halverwege dat huis
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee want logblock werkt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |