Het is gewoon het sarcasme wat eraf druipt bij een opmerking zoals deze, no hard feeling verder maar je hebt geen idee hoeveel tijd er in de server word gestoken achter de schermen zegmaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:35 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Server was fucked up, nu mag alleen een handjevol leuke dingen doen op de server, de rest is niet welkom
imo, denk je niks raars ik begrijp het zelfs volledig. Hetgene waar ik alleen over viel is de manier waarop het gezegd werdt. maargoed laten we bij deze de discussie gewoon sluiten... server is zo weer up kan iedereen weer lekker zijn ding doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Mordecai het volgende:
W/e, blijkbaar denk ik iets héél raars.
Dan zit je toch verkeerd te denken. Je hebt écht geen idee van wat ik denk DN... Erg jammer :Squote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het is gewoon het sarcasme wat eraf druipt bij een opmerking zoals deze, no hard feeling verder maar je hebt geen idee hoeveel tijd er in de server word gestoken achter de schermen zegmaar.
Ghehe, gelukkig niet nee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Maar care, we snappen elkaar. Ik heb geen zin in nutteloze discussies. Ik ben jajong niet.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Maar care, we snappen elkaar. Ik heb geen zin in nutteloze discussies. Ik ben jajong niet.
Dat, en ik zit hier met nog iemand met 2 dikke pc's in queue voor swtor. Ik WIL SPELEN!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
Let's pretend nothing has happened?
Schade is te herstellen, dus dat doen we dan ook maar
It's almost Christmas after all!
Dat zegt genoeg over wat je van de rest vindt, of heb ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wij willen gewoon het beste, is dat moeilijk te begrijpen?
Server is back in five.
kerst is overratedquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
Let's pretend nothing has happened?
Schade is te herstellen, dus dat doen we dan ook maar
It's almost Christmas after all!
Dat heb je verkeerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over wat je van de rest vindt, of heb ik dat verkeerd?
Ik weet het XD Maar het gaat om gezelligheid toch, en die creëer je samenquote:
in nederland juistquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Alleen in zweden wel.
Kom gezellig naar NL.
sneeuwquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
in nederland juist
hier heb je tenminste sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |