thnx bro!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah is goed!
of iemand heeft er heel veel weggehaald, of niemand zet de namen erbij...
Ik ben pro wat is dezequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Mordecai het volgende:
Alleen de dikke pro's mogen op de whitelist
Server was fucked up, nu mag alleen een handjevol leuke dingen doen op de server, de rest is niet welkomquote:
dat laatste, want ik ben toch al enige tijd de reeks aan het volgen maar ben nog nooit in de OP terecht gekomenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah is goed!
of iemand heeft er heel veel weggehaald, of niemand zet de namen erbij...
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:35 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde eigenlijk de bazen.
wauw series? we hebben net met een aantal man in een rap tempo getracht de map weer speelbaar voor iedereen te maken.......quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:35 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Server was fucked up, nu mag alleen een handjevol leuke dingen doen op de server, de rest is niet welkom
dan moet je dat melden joh! (zit nu op mobiel..)quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laatste, want ik ben toch al enige tijd de reeks aan het volgen maar ben nog nooit in de OP terecht gekomen
De rest wilde natuurlijk niet helpen.. Neem mij nou, ik zou daar echt een grafhekel aan hebben, over mijn lijk dat ík zou helpen met iets..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef Asy het volgende:
[..]
wauw series? we hebben net met een aantal man in een rap tempo getracht de map weer speelbaar voor iedereen te maken.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
ik heb al meerdere keren gevraagd om mijn naam in de OP te zetten, maarjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dan moet je dat melden joh! (zit nu op mobiel..)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:42 schreef Mordecai het volgende:
[..]
De rest wilde natuurlijk niet helpen.. Neem mij nou, ik zou daar echt een grafhekel aan hebben, over mijn lijk dat ík zou helpen met iets..dat je geirriteerd bent kan ik begrijpen mor, maar drumpie en mender proberen ook alleen maar het beste van een rot scenario te maken. we zijn geen kleine kinderen meer joh kom op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop toch zeker dat ik met mijn denken niet meer een klein kind ben. Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef Asy het volgende:
[..]
dat je geirriteerd bent kan ik begrijpen mor, maar drumpie en mender proberen ook alleen maar het beste van een rot scenario te maken. we zijn geen kleine kinderen meer joh kom op.
Is prima tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We hebben alleen de mensen gekozen die gister tot 4:00!!! samen met mij de versieringen hebben aangebracht. Die mensen weten ook hoe het weer moet worden.
We sluiten niemand buiten.
Je reactie komt anders aardig kinderachtig over, fouten zijn mensenlijk en ze proberen het alleen te fixen. Het is niet dat het de eerste keer is dat je zo reageert.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik hoop toch zeker dat ik met mijn denken niet meer een klein kind ben. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Dat die twee het beste willen maken van de situatie, en de boel willen repareren, wil niet zeggen dat de rest niets wil doen
Oh daarom zijn er mensen die niet kunnen wachten weer op de server te kunnen en vragen stellen over de whitelist. Dat lijkt mij vrij letterlijk mensen buitensluiten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We hebben alleen de mensen gekozen die gister tot 4:00!!! samen met mij de versieringen hebben aangebracht. Die mensen weten ook hoe het weer moet worden.
We sluiten niemand buiten.
Net of het daar nu alleen om ging, dat je niet aan je pixeltrekken kan komen hoef je toch niet hier af te reageren. Komop zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Oh daarom zijn er mensen die niet kunnen wachten weer op de server te kunnen en vragen stellen over de whitelist. Dat lijkt mij vrij letterlijk mensen buitensluiten.
Dat ik niet tot 4 uur op ben gebleven, wil niet zeggen dat ik niet graag had meegeholpen met de kerstversieringen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Net of het daar nu alleen om ging, dat je niet aan je pixeltrekken kan komen hoef je toch niet hier af te reageren. Komop zeg.
Die fout boeit me niet. Lijkt mij dat jullie veel moeite moeten doen om het te herstellen, lijkt mij dat er genoeg mensen zijn buiten die personen die gisteren hebben gewerkt aan de versieringen die zouden mee willen helpen de schade te herstellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je reactie komt anders aardig kinderachtig over, fouten zijn mensenlijk en ze proberen het alleen te fixen. Het is niet dat het de eerste keer is dat je zo reageert.
Een mega creeper, das een goeie idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar Minecraft is toch om dingen te fixen.
Ik zie deze server fail als een mega creeper.
Zou zeggen als de server weer goed draait laat ons er weer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |