De standaard gewoon hoorquote:
ah oke die heb ik ook gemaakt! maar dan een beetje andersquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef Jump het volgende:
[..]
De standaard gewoon hoorRuimte rond spawner weggehaald en met water naar een hoekje gedreven. Daar vallen ze in een putje van x aantal blokken diep. Daarna zijn ze te doden beneden met 1 klopje van het blote vuistje
maak dan ook een blaze farm!quote:Mijn volgende stap is naar de Nether gaan, blaze rods zoeken voor brewing table. Dan kan ik ze allemaal in 1 keer doden met splash potion of damage of zo.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah oke die heb ik ook gemaakt! maar dan een beetje andersdie is idd goed
[..]
maak dan ook een blaze farm!of je komt online spelen?
Eerst zorgen voor een fire resistance potion zodat het makkelijker is om de blaze farm te makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah oke die heb ik ook gemaakt! maar dan een beetje andersdie is idd goed
[..]
maak dan ook een blaze farm!of je komt online spelen?
eyefinity is leuk speeltje, maar niet meer dan dat.. ik ga niet 3x een +24" scherm aanschaffen (waarvan er minimaal 1 displayport moet hebben..)quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
DIT IS AWESOME http://www.amd.com/us/pro(...)ience-eyefinity.aspx
ik zit al tijden te twijfelen om ene eyefinity kaart aan te schaffen.... alleen niet om te gamen, kan de ruimte hard gebruiken tijdens het producen. en voor dat soort doeleinden zie ik het nut er ook zeker wle van in, dus speeltje nee niet mee eens het heeft zeker praktische doeleinden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
eyefinity is leuk speeltje, maar niet meer dan dat.. ik ga niet 3x een +24" scherm aanschaffen (waarvan er minimaal 1 displayport moet hebben..)
maar mijn kaart kan het wel aan
voor de extra ruimte is eyefinity helemaal niet nodig...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Asy het volgende:
[..]
ik zit al tijden te twijfelen om ene eyefinity kaart aan te schaffen.... alleen niet om te gamen, kan de ruimte hard gebruiken tijdens het producen. en voor dat soort doeleinden zie ik het nut er ook zeker wle van in, dus speeltje nee niet mee eens het heeft zeker praktische doeleinden.
irritant dat je niet kan zien WAT voor enchantment je krijgt...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Jump het volgende:
Dan enchanten zit soms nog wel brak. Enchantment je een zwaard met level 9, krijg ik enkel Knockback 1. Doe ik het met level 5, kreeg ik Knockback 1 en Bane of Arthropods 1
dat neemt dan toch niet weg dat eyefinity geen speeltje isquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de extra ruimte is eyefinity helemaal niet nodig...
matrox kon dit al veel eerder...
correctie: geen speeltje hoeft te zijn*quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Asy het volgende:
[..]
dat neemt dan toch niet weg dat eyefinity geen speeltje is
yay! en dit maal met IMPROVED decorationsquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou de server kan bijna weer online.
ah is goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef Asy het volgende:
Bobbernaut!? kun je me aub bij de lijst zetten van spelers? ingame: OmgitsAsy fok: Asy
bij voorbaat dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |