Mender maakt zometeen een gedetailleerde post waarin alles word uitgelegdquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:58 schreef Lorrelies het volgende:
Mag ik vragen wat er nou precies verkeerd is gegaan? Ik kom er niet echt achter door alles in het topic.. Iemand was diamonds kwijt en een rollback was de oplossing? :s Ik snap het even niet zo
Wereld corrupt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt wel godverdomme of er een aanslag gepleegd is ofzo.
Is ook maar dan nog.
quote:
Niet echt gespeeld, slechts even gekeken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb jij ook al is niet eerder op mijn server gespeeld?
DM dan terugquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef bobbernaut het volgende:
DM van Ame_thyst
16-12-2011 @ 18:48:02
Nee ik luister niet naar niet modjes
ok.
DM's posten? Oioioiquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef bobbernaut het volgende:
DM van Ame_thyst
ok.
Dat is dus een ban he.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef bobbernaut het volgende:
DM van Ame_thyst
ok.
Kan niet atm. Later op de avond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:44 schreef Sitethief het volgende:
wil iemand mij en SputTop even withe listen op de server?
ja en dan ff vlug diamond cheaten zekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Kunnen we misschien dan wel materials spawnen in Creative om het goed te maken?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja en dan ff vlug diamond cheaten zeker
Ik verwacht een dm van jou!!quote:
Kijk eens wie het zegt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja en dan ff vlug diamond cheaten zeker
wa's da?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kom allemaal WoW spelen op Molten-WoW
Never!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kom allemaal WoW spelen op Molten-WoW
Sukkel je hebt nu nog maar 1 week!quote:
2 dagenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sukkel je hebt nu nog maar 1 week!
KNEUS! Forever alone man... Eerder beginnen!!quote:
Wat loop jij nou te hannesen man? Hou je waffel gewoon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
KNEUS! Forever alone man... Eerder beginnen!!
Daily backups nu neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Mender het volgende:
Er is door mij een grote fout gemaakt met rollback, die niet terug te draaien is.
Er zitten nu een aantal fouten in de map die ik aan het repareren ben. Ook is de kerstversiering weg, maar die zijn we aan het herstellen.
Als we alle fouten gerepareerd hebben en kerstversiering weer terug hebben zullen we een beter backup systeem maken. Hierna kan iedereen weer op de server.
Er zal nog wel schade zijn aan eigen huizen/creaties zijn. Grote schade zullen wij zo goed mogelijk proberen op te lossen.
Exuses voor het ongemak. Ik weet dat dit erg vervelend is. En ik baal ook ontzettend dat dit gebeurd is. Ik zal er dan ook alles aan doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |