Ja snap best dat ze dat niet doen omdat ik natuurlijk niet kan bewijzen dat het echt 3 stacks zijn geweest aan diamond (3 en driekwart ofzo zelfs volgens mijn maarja)quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee het gaat het ook niet op wiens schuld het was, denk dat het eerder was dat als het om spullen gaat je die gewoon terug kan geven en dat je daar geen rollback om hoeft te doen. Maar het wordt sowieso wel opgelost.
Je werk is inderdaad net zoveel waard. Het enige is dat je gebouwtje bestond uit 25 gravel blokken en nog paar kleine dingetjes. In dit geval kan je huisje met onze hulp zo opgebouwd worden. Je huisje moest uiteindelijk sowieso weg omdat het niet past bij de stad. Daarbij had ik al je spullen in een chest gelegd 5 blokjes verderop met een protection alleen voor jou.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan anders reageer ik toch niet?
Jonge, je was er niet eens bij.. nog voor dat die rollback begon heb ik zelfs gezegd dat ik er wel van baal maar dat als het niet anders is t maar zo is.. En nu loop jij huilie te doen omdat er werk van "12" man de kanker in geholpen is? Rot toch op joh, mijn werk was minstens net zoveel waard en dat mag wel zonder overleg gesloopt worden?..
Was ik al klaar? Nee, sommige mensen bouwen nu niet alles in 2 dagen, sommige mensen hebben een leven. Daarnaast heb ik je al in game verteld dat waar jij het neer gezet zou hebben ik al voor de rollback door heen gelopen ben daar stond dus geen chest. Daarnaast mag dat ook wel even gemeld worden in het topic of dm, of eventueel een sign?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je werk is inderdaad net zoveel waard. Het enige is dat je gebouwtje bestond uit 25 gravel blokken en nog paar kleine dingetjes. In dit geval kan je huisje met onze hulp zo opgebouwd worden. Je huisje moest uiteindelijk sowieso weg omdat het niet past bij de stad. Daarbij had ik al je spullen in een chest gelegd 5 blokjes verderop met een protection alleen voor jou.
Maarja.
ja! maar klopt t dat t in het begin een beetje als foam voelt en je niet kan uitrekken? zonee, dan heb ik een verkeerde...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:08 schreef Asy het volgende:
lol bob, heb je nu dan toch eindelijk je putty
don't look at me heb al in geen 15 jaar meer met dat spul gespeeldquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja! maar klopt t dat t in het begin een beetje als foam voelt en je niet kan uitrekken? zonee, dan heb ik een verkeerde...
ahquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:11 schreef Asy het volgende:
[..]
don't look at me heb al in geen 15 jaar meer met dat spul gespeeld
Euh ik was er de hele tijd bij. Ik zag je inloggen. Leer communiceren zonder direct mensen te gaan beledigen als deze ook een punt proberen te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan anders reageer ik toch niet?
Jonge, je was er niet eens bij.. nog voor dat die rollback begon heb ik zelfs gezegd dat ik er wel van baal maar dat als het niet anders is t maar zo is.. En nu loop jij huilie te doen omdat er werk van "12" man de kanker in geholpen is? Rot toch op joh, mijn werk was minstens net zoveel waard en dat mag wel zonder overleg gesloopt worden?..
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh ik was er de hele tijd bij. Ik zag je inloggen. Leer communiceren zonder direct mensen te gaan beledigen als deze ook een punt proberen te maken.
Heb ik dat gesloopt ? Nee
Geef ik jou ergens de schuld van ? Nee Ja
Enige wat ik zeg is dat iedereen op de server er last van heeft en niet alleen jij.
Gaat lastig als je dat ingame loopt te roepen he?quote:
Je weet dus wel wie ik ben in game, aangezien je een post hiervoor beweerde dat "ik er niet eens bij was."quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gaat lastig als je dat ingame loopt te roepen he?
Huibert toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet dus wel wie ik ben in game, aangezien je een post hiervoor beweerde dat "ik er niet eens bij was."
Wat liep ik te roepen?
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gaat lastig als je dat ingame loopt te roepen he?
niet zo ruzie makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet dus wel wie ik ben in game, aangezien je een post hiervoor beweerde dat "ik er niet eens bij was."
Wat liep ik te roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |