Dat is toch ook zo, maar daarmee geef ik jou niet de schuldquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Huibert toch?
Dunno maar heb je geen enkele keer zien roepen voor de rollback (ja ook ik kan mij wel eens vergissen)
Dat er iemand liep te huilen om diamonds en daardoor nu alles verkankerd is..
Oke excuus danquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, maar daarmee geef ik jou niet de schuldIs in ieder geval niet hoe ik het bedoelde. Ik geef niemand de schuld, met servers gaat nu wel eens wat mis en we balen nu allemaal
@bobbernaut
Gewoon een discussie. Nog altijd een forum dit. Jezelf quoten is natuurlijk wel nuttige opvulling van een topic
ik ga ff patatje oorlog(met uitjes) + gebakken schol filet halen... dus vanaafquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
FUCK YEAH ;D
dat spul was altijd keivet
Also:
kom op skype
doe die discussie dan in DMquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, maar daarmee geef ik jou niet de schuldIs in ieder geval niet hoe ik het bedoelde. Ik geef niemand de schuld, met servers gaat nu wel eens wat mis en we balen nu allemaal
@bobbernaut
Gewoon een discussie. Nog altijd een forum dit. Jezelf quoten is natuurlijk wel nuttige opvulling van een topic
Ome flux samen met de beggarsquote:
zometeen ff speed decorating dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Flodder450 het volgende:
Sigh alles is voor niets geweest gisteravond
ja rollbackquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Mordecai het volgende:
Back en volgens mij heb ik iets gemist
ik help je wel slopen entzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef Euribob het volgende:
Godver, dan staat mijn hele farm er dus weer?
server is bijna weer up als ik het goed heb begrepenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:54 schreef -Datdus- het volgende:
can't reach server. Mijn leven wat doet u?
i knoowwwwww, mja mender en ik gaan zowiezo zometeen aan het speed decoraten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:54 schreef Lorrelies het volgende:
Oh my God![]()
Wat balenIk werd juist zo gelukkig van die kerstversiering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |